Nadejście i zakup nowej szóstki – Mazda6 GJ (2012)
W zeszłą sobotę miałem okazję obejrzeć nową 6-kę na żywo na targach w Paryżu. Wystawiono dla oglądających wersję kombi z czarną skórą. Jeśli miałbym ją porównać do CX-5 to narzuciły mi się następujące spostrzeżenia:
– materiały w środku takiej samej jakości jak CX-5, a wiec lepiej niż w GH, czy np. Passacie, generalnie akceptowalnie dla tej klasy samochodu,
– siedzenia przednie wydają się mieć lepsze trzymanie boczne, z tyłu są dłuższe przez co jest wygodniej niż w CX-5 gdzie siedzisko wydaje mi się trochę za krótkie,
– miejsca na nogi z tyłu wystarczająco dużo (mam 1,83 cm),
– bagażnik oczywiście dłuższy niż w CX-5 (wymiary robią swoje) i ustawny, ale oczywiście płytszy,
– skóra ma mięciutką i przyjemną fakturę, lepsza chyba jest jasna z czarnymi boczkami i tyłem, bo rozjaśnia trochę wnętrze,
– podświetlenie wyświetlacza klimatyzacji i zegara jest białe dzięki czemu współgra z oświetleniem zegarów,
– wreszcie pojawiły się nawiewy na tylną kanapę.
Generalnie 6-ka robi wrażenie na zwiedzających, ale jak dla mnie wydaje się za duża (sedan).
Jeśli chodzi o ceny we Francji, to topowa wersja ma kosztować ok. 32.500 eur (2.0 165 KM), 37.500 eur (2.5) i 36.500 eur (2.2 175 KM) – mam nadzieję, że czegoś nie pomyliłem.
– materiały w środku takiej samej jakości jak CX-5, a wiec lepiej niż w GH, czy np. Passacie, generalnie akceptowalnie dla tej klasy samochodu,
– siedzenia przednie wydają się mieć lepsze trzymanie boczne, z tyłu są dłuższe przez co jest wygodniej niż w CX-5 gdzie siedzisko wydaje mi się trochę za krótkie,
– miejsca na nogi z tyłu wystarczająco dużo (mam 1,83 cm),
– bagażnik oczywiście dłuższy niż w CX-5 (wymiary robią swoje) i ustawny, ale oczywiście płytszy,
– skóra ma mięciutką i przyjemną fakturę, lepsza chyba jest jasna z czarnymi boczkami i tyłem, bo rozjaśnia trochę wnętrze,
– podświetlenie wyświetlacza klimatyzacji i zegara jest białe dzięki czemu współgra z oświetleniem zegarów,
– wreszcie pojawiły się nawiewy na tylną kanapę.
Generalnie 6-ka robi wrażenie na zwiedzających, ale jak dla mnie wydaje się za duża (sedan).
Jeśli chodzi o ceny we Francji, to topowa wersja ma kosztować ok. 32.500 eur (2.0 165 KM), 37.500 eur (2.5) i 36.500 eur (2.2 175 KM) – mam nadzieję, że czegoś nie pomyliłem.
Ponieważ cały czas jestem przed wyborem nastęnego pojazdu, nowa 6-tka jest brana także pod uwagę (chociaż nie miała być ta sama marka, ale wygląda nieźle).
Wszystko zależy od konfiguracji wyposażenia i cen. Obawiam się, że będą upychać skórę i aby mieć lepiej wyposażone auto konfiguracja pakietów będzie subiektywnie niekorzystna.
Marzy mi się 2,5 benzyna z automatem, ale szacuję jej cenę na ok 150 tys. czyli tyle za ile mogę mieć po rabacie Audi A4 quattro kombi (no może nie z takim (?) wyposażeniem).
Pytanie mam takie banalne – czy w aktualnej wersji GH jest już "dotykowy kierunkowskaz"?
Wszystko zależy od konfiguracji wyposażenia i cen. Obawiam się, że będą upychać skórę i aby mieć lepiej wyposażone auto konfiguracja pakietów będzie subiektywnie niekorzystna.
Marzy mi się 2,5 benzyna z automatem, ale szacuję jej cenę na ok 150 tys. czyli tyle za ile mogę mieć po rabacie Audi A4 quattro kombi (no może nie z takim (?) wyposażeniem).
Pytanie mam takie banalne – czy w aktualnej wersji GH jest już "dotykowy kierunkowskaz"?
- Od: 5 sie 2005, 07:21
- Posty: 61
- Skąd: Piła
- Auto: M6 SkyEnergy 2,0 AT kombi
MMM napisał(a):Pytanie mam takie banalne – czy w aktualnej wersji GH jest już "dotykowy kierunkowskaz"?
Jest ale trzeba dodać moduł (original) który nie jest w standardzie nie jest montowany.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 13:31
- Posty: 6993 (208/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
MMM napisał(a):Ponieważ cały czas jestem przed wyborem nastęnego pojazdu, nowa 6-tka jest brana także pod uwagę (chociaż nie miała być ta sama marka, ale wygląda nieźle).
Mam ten sam "problem". Waham sie pomiedzy nowa 6 a CX-5 stad taki opis moich wrazen z Paryza.
Nowa 6-ka bardzo mi sie podoba, ale jedyne co mnie martwi to zglaszany w roznych testach poziom halasu we wnetrzu (odglos toczenia opon, wiatr przy lusterkach). Niby to byly wersje przedprodukcyjne, ale cos mi sie zdaje, ze za duzo tego nie poprawia. Trzeba bedzie sie samemu przekonac jak pierwsze egzemplarze beda dostepne w styczniu.
corky1 napisał(a):Jeśli chodzi o ceny we Francji, to topowa wersja ma kosztować ok. 32.500 eur (2.0 165 KM), 37.500 eur (2.5) i 36.500 eur (2.2 175 KM) – mam nadzieję, że czegoś nie pomyliłem.
Tylke we Francji (chodzi mi tylko o europe) bedzie dostepna jednostka 2.5
Czy jeszcze na innych rynkach
Paweł napisał(a):W całej Europie i jeszcze w tym roku.
Nie moge doczekać sie, kiedy będzie ja można spotkać na ulicy.
W UK raczej nie bedzie przynajmniej na stronie Mazda UK nic o tym silniku nie ma.
Zastanawiające. Co prawda nigdzie w materiałach prasowych nie było informacji, ani o dostępności w poszczególnych krajach Europy – wiadomo, że będzie – ani o ewentualnej kolejności wprowadzania do oferty. Z oficjalnych informacji wiadomo tylko tyle, że silnik 2.5 będzie wyłącznie z automatyczną skrzynią.
Widzę, że Mazda UK ma nową witrynę internetową. Ciekawe, czy to globalny layout? Wygląda dużo lepiej od dotychczasowej.
Widzę, że Mazda UK ma nową witrynę internetową. Ciekawe, czy to globalny layout? Wygląda dużo lepiej od dotychczasowej.
the right man in the wrong place...
W EPC na Europe jest specyfikacja M6 GJ z silnikiem 2,5.
Gdyby miała nie ukazać się na starym kontynencie , nie umieszczali by tego wszystkiego tak jak to zrobili z sinikami 3.0 V6 w GG czy 3,7 w GH.
Co do UK to nie widze jeszcze specyfikacji.
Gdyby miała nie ukazać się na starym kontynencie , nie umieszczali by tego wszystkiego tak jak to zrobili z sinikami 3.0 V6 w GG czy 3,7 w GH.
Co do UK to nie widze jeszcze specyfikacji.
Było: 323BD-1.5 AT, 323BG-1.6, 323BJ-1.5, 323BJ-1.6 :–)
Jest przepiękna!
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Nie, żebym chciał kogokolwiek zniechęcać, ale moim zdaniem nowe modele w pierwszym okresie sprzedaży są jeszcze niedopracowane i użytkownicy pełnią rolę "królików doświadczalnych". Oczywiście część kupujących bierze na siebie ryzyko występowania takich niedoróbek, bardziej ceniąc sobie radość z jazdy samochodem, którego prawie nikt jeszcze nie ma. Zawsze jest coś za coś. A inni, nauczeni doświadczeniem, pewnie zaczekają rok, może dwa, aż się sytuacja wyklaruje.
- Od: 9 wrz 2009, 05:55
- Posty: 57
- Auto: 6 GY MZR-CD A+ '07
Dzisiaj odwiedzilem lokalnego dealera i mialem mozliwosc obejrzenia na zywo nowa GJ.
Sedanik piekny. Napewno duzo wiecej miejsca z przodu. Wykonczenie srodka bardzo ladne, materialy dobrej jakosci. Fotele duzo bardziej wygodniejsze niz w GH. Bagaznik w sedanie stracil troche na szerokosci przez nadkola ale wydaj sie byc glebszy, dluzszy oraz napewno latwiej bedzie wlozyc wiekszy przedmiot do srodka. Do tego dodatkowe schowki i uchwyty w zaglebieniach bagaznika.
W kombi napewno mniej miejsca na nogi na tylnej kanapie oraz bardzo plytki bagaznik.
Dolaczam kilka zdjec:
Sedanik piekny. Napewno duzo wiecej miejsca z przodu. Wykonczenie srodka bardzo ladne, materialy dobrej jakosci. Fotele duzo bardziej wygodniejsze niz w GH. Bagaznik w sedanie stracil troche na szerokosci przez nadkola ale wydaj sie byc glebszy, dluzszy oraz napewno latwiej bedzie wlozyc wiekszy przedmiot do srodka. Do tego dodatkowe schowki i uchwyty w zaglebieniach bagaznika.
W kombi napewno mniej miejsca na nogi na tylnej kanapie oraz bardzo plytki bagaznik.
Dolaczam kilka zdjec:
- Od: 15 maja 2012, 14:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
Śliczniutka, już jestem chory
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 13:31
- Posty: 6993 (208/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Owszem, moze zawrocic w glowie. Oko cieszy powrot do starej szkoly proporcji, gdzie przedluzenie przedniego slupka przechodzi przez przednia os. Do tego smukla sylwetka, naszkicowana dluga, ale lekka kreska i samochod wygla jak powinien...
Jako zagorzaly fan kombi twierdze, ze jest to jeden z najpiekniejszych sedanow, kiedykolwiek.
P.S. Dzieki za zdjecia :)
Jako zagorzaly fan kombi twierdze, ze jest to jeden z najpiekniejszych sedanow, kiedykolwiek.
P.S. Dzieki za zdjecia :)
the right man in the wrong place...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości