Auto salon Bruksela 2011

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Marianek » 20 sty 2011, 12:49

Witam
W Brukseli właśnie się odbywa Autosalon
http://www.salonauto.be/en/salon/visiteur/
Co prawda to nie to samo co w Paryżu ale poziom i zaangażowanie wystawców takie samo jak tam.
Premier światowych jako tako nie było co najwyżej tylko premiery z okazji wprowadzenia do sprzedaży kilku nowych modeli.
Były to ;
Opel Ampera,nowy Ford Fokus,Mazda 5,
Pokazano parę concept car z tego jeden BMW hybryda praktycznie bliski produkcji.
W przyszłym roku będzie setny już raz wiec wedlug zapowiedzi tych premier na pewno będzie więcej
jak i więcej concept carów ;)
My jako goście mamy możliwość w tym czasie kupić nowy samochód w niesłychanych zniżkach dochodzących do 35% jak i dostać dodatkowe wyposażenie przekraczające nieraz 6000 eur.
Kilka fotek z salonu,proszę o wybaczenie jakości i ilości bo nie jestem zapalonym fotografem jak i w przypływie emocji podczas salonu nie myślało się o wszystkim.

Tu zaczęliśmy z rodzina czyli od części "made in (by) japan"
Obrazek
Obrazek

Mazda miała dość skromne stoisko chyba dla tego ze ten salon miał na celu zwiększenie promocji na auta z alternatywnymi napędami a mazda jako tako jeszcze nie ma nic takiego w ofercie ale pokazała swoje sztandarowe produkty.

Tego auta nie trzeba przedstawiać :)
Obrazek

6 w brązie ;)
Obrazek
z jasno brązową skórzaną tapicerka
Obrazek
Obrazek

Mazda 5 tu wsiadając muszę przyznać nie poczułem jakiejś różnicy miedzy moja Premacy
prawie tak samo tylko wszystko nowe odświeżone ,nawet podłokietnik prawie taki sam ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Resztę Madzi każdy zna niczym się nie różnią od obecnych na rynku.
A to cos dla fanow Mazdy
Obrazek

Tym można by było poszaleć :) :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Elektryczny concept od Reno:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Elektryczne Reno które już pod koniec roku prawdopodobnie ma być w sprzedaży:
Obrazek

Concept od Citroena:
Obrazek