W Brukseli właśnie się odbywa Autosalon
http://www.salonauto.be/en/salon/visiteur/
Co prawda to nie to samo co w Paryżu ale poziom i zaangażowanie wystawców takie samo jak tam.
Premier światowych jako tako nie było co najwyżej tylko premiery z okazji wprowadzenia do sprzedaży kilku nowych modeli.
Były to ;
Opel Ampera,nowy Ford Fokus,Mazda 5,
Pokazano parę concept car z tego jeden BMW hybryda praktycznie bliski produkcji.
W przyszłym roku będzie setny już raz wiec wedlug zapowiedzi tych premier na pewno będzie więcej
jak i więcej concept carów
My jako goście mamy możliwość w tym czasie kupić nowy samochód w niesłychanych zniżkach dochodzących do 35% jak i dostać dodatkowe wyposażenie przekraczające nieraz 6000 eur.
Kilka fotek z salonu,proszę o wybaczenie jakości i ilości bo nie jestem zapalonym fotografem jak i w przypływie emocji podczas salonu nie myślało się o wszystkim.
Tu zaczęliśmy z rodzina czyli od części "made in (by) japan"

Mazda miała dość skromne stoisko chyba dla tego ze ten salon miał na celu zwiększenie promocji na auta z alternatywnymi napędami a mazda jako tako jeszcze nie ma nic takiego w ofercie ale pokazała swoje sztandarowe produkty.
Tego auta nie trzeba przedstawiać

6 w brązie

z jasno brązową skórzaną tapicerka

Mazda 5 tu wsiadając muszę przyznać nie poczułem jakiejś różnicy miedzy moja Premacy
prawie tak samo tylko wszystko nowe odświeżone ,nawet podłokietnik prawie taki sam

Resztę Madzi każdy zna niczym się nie różnią od obecnych na rynku.
A to cos dla fanow Mazdy

Tym można by było poszaleć

Elektryczny concept od Reno:

Elektryczne Reno które już pod koniec roku prawdopodobnie ma być w sprzedaży:

Concept od Citroena:

A teraz elektryczny misiek którego można już kupić za bagatela35k euro

Wspomniana hybryda od BMW niczym specjalnie się nie rożni ale felgi za to ma wypas

Ten mojej zonie się spodobał