Przejrzałem ostatnio wszystkie zebrane w ciągu ponad roku materiały/testy dotyczące M3. Zebrało się tego kilkanaście artykułów prasowych i testów w Internecie (także publikowanych lub przedrukowanych z prasy niemieckiej, niekiedy krótkie testy z netu – USA, Kanada, Australia ale większość z PL).
Jedną z kilku prawidłowości pojawiających się we wszystkich testach jest narzekanie testerów na stanowczo zbyt twardo zestrojone zawieszenie w M3.
Mam zatem pytanie do osób, które mogą powiedzieć cokolwiek na ten temat z autopsji. Jak to jest z tym „wyjątkowo twardym” zawieszeniem M3 – czy mocno daje się we znaki
Czy Mazda 3 ma super twardo zestrojone zawieszenie ??
Strona 1 z 1
ja niestety własnie mialem okazje tylko raz z salonu ale na dość długim dystansie ,i nie odczułem że jest zbyt twarde, no ale ja akurat wole twarde zawieszenia, samochód pewniej trzyma się drogi
pozdrówka z Madziolką w tle
- Od: 1 kwi 2004, 11:38
- Posty: 293
- Skąd: Białystok
- Auto: Została juz tylko Mazda2 1.4
już to dziś pisałem koledze, który rozważ zakup 3-ki.
Zawieszenie jest dość sztywne, ale to zaleta w precyzji prowadzenia. Dobrze trafia się dzięki temu w asfalt :–)
Moim zdaniem głosy krytyczne wynikają z faktu, że jest niewystarczająco wyciszone i na drogach jakie mamy w kraju bez przerwy do uszu kierowcy docierają tępe uderzenia pracujących zawiasków.
Pytanie – ile to wytrzyma?!?! Aż się boje, bo to wielowahaczowy wynalazek więc pewnie cholernie drogi przy wymianie...
Jeden minus, bo plusy to w salonie mówią: po wjechaniu na nawet delikatny garb lub dołek w szybkim zakręcie tył ze względu na sztywną charakterystykę zawieszenia – ale i swoją lekkość – wystawi się na zewnątrz. Do przyzwyczajenia, ale z kolei nie do pomyślenia w BMW czy innych.
Pozdrawiam,
Mikołaj.
Zawieszenie jest dość sztywne, ale to zaleta w precyzji prowadzenia. Dobrze trafia się dzięki temu w asfalt :–)
Moim zdaniem głosy krytyczne wynikają z faktu, że jest niewystarczająco wyciszone i na drogach jakie mamy w kraju bez przerwy do uszu kierowcy docierają tępe uderzenia pracujących zawiasków.
Pytanie – ile to wytrzyma?!?! Aż się boje, bo to wielowahaczowy wynalazek więc pewnie cholernie drogi przy wymianie...
Jeden minus, bo plusy to w salonie mówią: po wjechaniu na nawet delikatny garb lub dołek w szybkim zakręcie tył ze względu na sztywną charakterystykę zawieszenia – ale i swoją lekkość – wystawi się na zewnątrz. Do przyzwyczajenia, ale z kolei nie do pomyślenia w BMW czy innych.
Pozdrawiam,
Mikołaj.
- Od: 17 sie 2004, 15:52
- Posty: 25
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 Sedan
Miałem szansę pojeździć Mazdą 3 2.0 i 1.6 to prawda mają twarde zawieszenie , ale i idealnie sie prowadzą przy tym. Nawet przy dziurach samochód dobrze trzyma sie drogi ,a jak jest w miarę gładko co ja piszę chyba w Niemczech to jest Extra. Polecam szczególnie 2.0 aczkolwiek dychacza wciaga.
- Od: 8 kwi 2004, 08:59
- Posty: 11
- Skąd: warszawa
- Auto: mazda 626 gw
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości