STARY1977MJ napisał(a): Bigbluee napisał(a):
Zastanawiam się tez do czego Ci taka moc
A jaka to znowu moc???170 KM.Teraz silniki 1,5 są mocniejsze
2.0 Turbo albo 2.5 turbo ma 170KM ? Nie wprowadzaj ludzi w błąd....
A nie piszesz tak, bo masz wielki samochód z dwulitrowym silnikiem?
Ja mam 2.0 bo taki chciałem ze względu na moje preferencje i nie zamieniłbym go na żaden inny Miała być Mazda/Honda/Ford z silnikami 2.0 a wyszło Volvo jak doszło do mnie że auto klasy E tez może mieć ten silnik. Co ciekawe to jest identyczny silnik jak w Mondeo mk4 czyli Duratec. Natomiast nigdzie nie napisałem że taki polecam w tym watku a jedynie po co nabywcy ogromna moc, która musi być grubo ponad osiągi sedana 2.5 skoro ma autem jezdzic rodzina i pełny bagaznik. Dlatego zasugerowałem 2.0T albo 2.5T jeśli już ktoś chce koniecznie mieć "pałera" w Łosiu.
Rozumiem przyzwyczajenie do posiadania mocy. Jak już człowiek pojeździ czymś mocniejszym to potem ciężko sie przesiąść na coś słabszego. Natomiast przyzwyczajenia nie powinny przysłaniać podstawowych potrzeb podczas zakupu samochodu. Do tego moc + rocznik + komfort to już robi się gruba kwota. Kalkulacja ekonomiczna również jest wskazana a nie tylko co się lubi
Autor musiałby bardziej sprecyzować w co chce iść gdyż obecnie wachlarz modeli jest ogromny do wyboru. Ważne też jest czy mamy ogarniętego mechanika, możliwości do zakupu częsci, jakies przyzwoite ASO w razie czego oraz czy fora danej marki sa na przyzwoitym poziomie. Dobrze tez wiedzieć ile kosztuje sprzęt do samodzielnej diagnostyki, czy jest jakiś ogarnięty pasjonat na wyciągniecie reki itd. To są elementy niepoliczalne na początku. Jednak z czasem sporo złotówek i czasu możemy zaoszczędzić w razie awarii lub diagnostyki.