Mazda MX-3 a Toyota Celica GT VI generacja

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez starlet » 18 gru 2007, 00:46

Witam
Mam pytanie do kolegów którzy mieli okazję jeździć Mazdą MX-3 i Toyotą Celicą GT VI generacja , interesuje mnie która z nich ma bardziej twarde zawieszenie a może są porównywalne? Bardzo proszę o informację
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2007, 06:49
Posty: 40
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda MX-3 1995 1.6 DOHC

Postprzez STEffAN » 18 gru 2007, 11:22

Celica czesto jest modyfikowana, więc tu raczej zależy od egzemplarza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2005, 12:02
Posty: 217
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GE 2.5 V6 GT :)

Postprzez Globy » 18 gru 2007, 12:48

Moim zdaniem Toyota jest nieco twardsza, o bardziej sportowej charakterystyce (jesli mowimy o serii).
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Jacol » 18 gru 2007, 15:53

Globy ma racje, ale co za problem zmienic zawieche :P Jesli chce sie mieć stołek na kółkach to H&R + amorki Koni i masz stołek :P
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3458 (1/2)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez mX-MEN » 18 gru 2007, 18:39

Mój brat ma VI gen i w serii jest porównywalna z MX3 jeśli nie bardziej miękka :)

Jednak dla mnie, komfort jazdy jest wtedy gdy inni muszą zwalniać na zakrętach a ja nie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2005, 13:02
Posty: 1123
Skąd: Koneck
Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /

Postprzez TALREP » 18 gru 2007, 21:03

mX-MEN napisał(a):Mój brat ma VI gen i w serii jest porównywalna z MX3 jeśli nie bardziej miękka :)

Jednak dla mnie, komfort jazdy jest wtedy gdy inni muszą zwalniać na zakrętach a ja nie :D


zgadzam sie z całą treścią powyższego posta :)
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2005, 16:30
Posty: 581
Skąd: Łomianki
Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r

Postprzez starlet » 21 gru 2007, 21:52

Dzięki za odpowiedzi Mam jedną na oku 1998 rok 186000 sprowadzona z Niemiec tylko ile ona pali :| :| :| bo chciałabym ją kupić jako 2-gi samochód aby Madzię trochę oszczędzić <lol> . Z Mazdą MX-3 nie mam najmniejszego kłopotu a teraz jak zmieniłam opony na zimowe to śmigam równo, naprawdę sama przyjemność ale wlewam tylko paliwo Orlen 98 Verva .
Pozdrawiam Starlet
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2007, 06:49
Posty: 40
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda MX-3 1995 1.6 DOHC

Postprzez brii » 21 gru 2007, 22:01

starlet napisał(a):wlewam tylko paliwo Orlen 98 Verva .

Poszukaj na forum co nieco o paliwach i oktanach – może zweryfikujesz swoje podjeście do sprawy tankowania ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez starlet » 22 gru 2007, 14:57

Brii kurcze tylko nie wiem po co , Mazda idzie jak burza , przedtem tankowałam na Shellu mam nawet złotą kartę V-Power Club ale paliwko się popsuło . Dla mnie liczy sie dynamika a na paliwie Orlenu to mam , tankuję tylko na jednej stacji .
Pozdrawiam Starlet
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2007, 06:49
Posty: 40
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda MX-3 1995 1.6 DOHC

Postprzez pawelMX6 » 22 gru 2007, 16:26

tutaj masz porownanie MX-6 vs. Celica – moze pomoze.
http://www.mazda-mx6.com/presse.php

Swoja droga te testy odwzorowuja dokladnie to czego ja szukalem :) Bo myslalem najpierw nad Corrado lub Audi Coupe jesli chodzi o niemieckie oraz wlasnie Celice, Prelude, MX-6 jesli chodzi o japonskie. Jak sie skonczylo rozmyslanie – wiadomo :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez brii » 22 gru 2007, 16:30

starlet – im więcej oktanów tym mniej koników, jak zalejesz paliwo o mniejszej liczbie oktanów to buta będziesz miał większego :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez pawelMX6 » 22 gru 2007, 17:22

Sama liczba oktanowa pozwala na zmniejszenie ryzyka stukowego, im wiecej oktanow tym dalej mozna przyspiesznie zaplonu pociagnac.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Moto