Mazda w Polsce
tutaj krótkie CV wspomnianego Pana
tekst dostarczony przez:
http://pr.otwarty.pl
Dobrze by było jak by szefo trafił na naszą stronę
Pan Wojciech Halarewicz, ma 33 lata, jest żonaty, ukończył studia wyższe na Wydziale Gospodarki Regionalnej i Turystyki – Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, uzyskując tytuł magistra ekonomii w czerwcu 1996r.
Pracę w Fiat Auto Poland w Dyrekcji Handlowej rozpoczął w marcu 1996r. w Rozwoju Sieci, następnie zajmował się sprzedażą specjalną i flotową oraz w późniejszym okresie, jako odpowiedzialny za strefę, sprzedażą samochodów poprzez sieć dealerską. W latach 1999r do 2000r pełnił funkcję Odpowiedzialnego za Obsługę Serwisową Fiat Auto Poland.
W kwietniu 2001r. wyjechał do pracy w Fiat Auto w Turynie obejmując stanowisko Szefa Procesów Zarządzania Siecią Dealerską w Dyrekcji Marketingu i Handlu. Następnie od maja 2001r do grudnia 2001r był odpowiedzialny za wdrożenie nowego modelu Fiata Palio na Rynku Indyjskim. Od 2002r do 2003r. po powrocie z Indii objął stanowisko Szefa Obsługi Serwisowej Rynku Włoskiego , a następnie od 2004 do połowy maja 2005r. był odpowiedzialny za zarządzanie operacyjne w zakresie obsługi serwisowej i części zamiennych dla rynku włoskiego.
Do Polski wrócił w maju 2005r. obejmując stanowisko Szefa Sprzedaży Samochodów Osobowych w Dyrekcji Handlowej Fiat Auto Poland.
tekst dostarczony przez:
http://pr.otwarty.pl
Dobrze by było jak by szefo trafił na naszą stronę
gadula88 napisał(a):Eeee myślałem że wybrali Globy'ego
Ja nie zostawie Klubu
...czytalem o nim komentarze i sa swietne, zreszta wdrozenie projektu Palio (178) bylo dla Fiata ogromnym wyzwaniem, takze powinnismy byc spokojni o sprzedaz. Oby do nas tez wyciagneli lapke, w ktorym to kierunku rowniez zaczynamy dzialac
Globy napisał(a):Oby do nas tez wyciagneli lapke, w ktorym to kierunku rowniez zaczynamy dzialac
Czyli co dokładnie się dzieje?
Na razie nic... Jesli cos sie uda osiagnac, damy znac Tymczasem trzymajmy reke na pulsie, jesli chodzi o kreowanie nowej sieci w Polsce.
"..Zgodnie z komunikatem wydanym przez firmę Mazda Motor Europe, Shunsuke Hamamoto mianowany został na dyrektora zarządzającego w oficjalnym przedstawicielstwie Mazdy działającym na polskim rynku (NSC)..."
Pełny tekst komunikatu
Ma tylko jedno pytanie:
Czy w PL dalej będzie tak bezsensowna polityka cenowa jak kiedyś?
tj ceny katalogowe tak wysokie jak w DE a ceny ofertowe takie jak katalogowe bez upustów takich jak w DE?
co najwyżej w promocji dywaniki.
Dla ułatwienia dodam (zresztą powołując się na ten sam portal co powyżej), że średnie upusty w DE to ponad 20%
Dołączam do istniejącego już tematu ! by Misiek
Pełny tekst komunikatu
Ma tylko jedno pytanie:
Czy w PL dalej będzie tak bezsensowna polityka cenowa jak kiedyś?
tj ceny katalogowe tak wysokie jak w DE a ceny ofertowe takie jak katalogowe bez upustów takich jak w DE?
co najwyżej w promocji dywaniki.
Dla ułatwienia dodam (zresztą powołując się na ten sam portal co powyżej), że średnie upusty w DE to ponad 20%
Dołączam do istniejącego już tematu ! by Misiek
Pozdr. Grzegorz
- Od: 8 maja 2004, 21:35
- Posty: 73
- Skąd: Wa-wa, BemOwo
- Auto: służbowe albo TAXi ;)
GOŁY70 wiemy o tym już od kilku tygodni:)
GOŁY70 napisał(a):Ma tylko jedno pytanie:
Czy w PL dalej będzie tak bezsensowna polityka cenowa jak kiedyś?
tj ceny katalogowe tak wysokie jak w DE a ceny ofertowe takie jak katalogowe bez upustów takich jak w DE?
co najwyżej w promocji dywaniki.
Dla ułatwienia dodam (zresztą powołując się na ten sam portal co powyżej), że średnie upusty w DE to ponad 20%
Myślę, że oczekiwania są wielkie, zarówno ze strony producenta jak i przyszłych klientów. Jeżeli polityka Mazdy okaże się zbyt agresywna to nie ma mowy o dużej sprzedaży a szkoda by było zepsuć to co jeszcze nie zaczęte.
Adaś napisał(a):GOŁY70 wiemy o tym już od kilku tygodni:)
Dzięki nie zauważyłem poprzedniego posta.
Chyba dlatego, że spodziewałem się wątku z "tysiącem" wypowiedzi a tu zainteresowanie słabe na forum ...
Swoją drogą jakąś współpracę klubu (forum) warto by nawiązać z nowym przedstawicielstwem.
Ostatnio edytowano 19 lis 2007, 21:33 przez GOŁY70, łącznie edytowano 1 raz
Pozdr. Grzegorz
- Od: 8 maja 2004, 21:35
- Posty: 73
- Skąd: Wa-wa, BemOwo
- Auto: służbowe albo TAXi ;)
Znając pazerność dotychczasowych przedstawicieli Mazdy w PL nie sądzę (niestety) aby nowi zmienili aż tak radykalnie podejście.
Jeżeli się mylę i masz Faja rację to:
1. Dam w Gazecie ogłoszenie na całą stronę, że odszczekuję te oszczerstwa
2. Zamawiam nową 6stkę nawet bez oglądania jej na żywo
Jeżeli się mylę i masz Faja rację to:
1. Dam w Gazecie ogłoszenie na całą stronę, że odszczekuję te oszczerstwa
2. Zamawiam nową 6stkę nawet bez oglądania jej na żywo
Pozdr. Grzegorz
- Od: 8 maja 2004, 21:35
- Posty: 73
- Skąd: Wa-wa, BemOwo
- Auto: służbowe albo TAXi ;)
GOŁY70 napisał(a):Znając pazerność dotychczasowych przedstawicieli Mazdy w PL nie sądzę (niestety) aby nowi zmienili aż tak radykalnie podejście.
Jeżeli się mylę i masz Faja rację to:
1. Dam w Gazecie ogłoszenie na całą stronę, że odszczekuję te oszczerstwa
2. Zamawiam nową 6stkę nawet bez oglądania jej na żywo
Trzymam cię za ..... nieważne za co:PP
Ja mam taką nadzieje, zwłaszcza teraz kiedy konkurencja ma naprawdę bdb kredyty.
Zoom-Zoom!
"2% rynku, 12-15 salonów sprzedaży- docelowo 40. Każdy z nich powinien rozprowadzać około 200 aut rocznie. Oto plany na pierwszy rok działalności wracającej na polski rynek samochodowy marki Mazda. Ostatnie działające w naszym kraju przedstawicielstwo (niezależny importer) zostało zlikwidowane na początku kwietnia 2005."
Cel wyznaczony.
Cel wyznaczony.
Czyli każdego dnia roboczego po 1 (oprócz poniedziałku )Yard napisał(a):"...Każdy z nich powinien rozprowadzać około 200 aut rocznie..."
Ciekawe jak zamierzają zachęcić do takiego najazdu klientów?
Pozdr. Grzegorz
- Od: 8 maja 2004, 21:35
- Posty: 73
- Skąd: Wa-wa, BemOwo
- Auto: służbowe albo TAXi ;)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości