Marka Dixcel (tarcze & klocki) – ktoś coś słyszał? Opinie?
Strona 1 z 1
Witam czy miał ktoś coś doczynienia z tą firma. Chodzi głównie o tarcze i klocki. Mam możliwość do mazdy kupić tarcze firmy dixcel ale nigdzie za wiele opinii o nich nie ma. Za przemawia na pewno trochę tańsze od tarcz firmy dba ale droższe od naszych popularnych firm zza zachodniej granicy. Przerabialem juz textar i ate niestety szybko sie zdeformowaly.
Nie rozumiem dlaczego chcesz oszczędzać na hamulcach. W życiu nie kupiłbym takich tarcz czy klocków, bo tak naprawdę nie wiadomo co to jest a hamulce czasem decydują o życiu. Dla kilku PLNów nie warto ryzykować. Kiedyś widziałem (chyba na YT) porównanie chińskich tarcz do renomowanych. Wyniki hamowania dają do myślenia.
Kup lepiej Brembo, ATE itd itp.
Kup lepiej Brembo, ATE itd itp.
Nie wiem czy czytasz ze zrozumieniem czy to hejt. I jakim samochodem jeździsz ale pisze że ate i textary nie dają rady w ogóle. A Ty wyskakujesz o jakiś chinczykach i oszczędzaniu. A tarcze firmy dexcel znalazlem na ebay i kosztują po 500zł za sztukę dlatego wolę wiedzieć czy to nie kasa w błoto bo najdroższe co może być to dba ale to 800zł za tarcze więc pytam bo może ktoś z jakiegoś doświadczenia wie co lepsze
Często niemiecka autostradą gdzie czasem trzeba z 220 do 100 czasem pod domem droga stu zakrętów a mps też najlzejszy nie jest i tak to wychodzi ze i ATE i textary się zwichrowaly. Oczywiście nie leje zimna woda po ciepłej tarczy więc to nie miało wpływu na ich zużycie. EBC wiem ze spoko ale tez cena jak w dba a myslalem po prpstu ze może miał ktoś coś wspólnego z marką dexcel dlayego mój post ale widzę że chyba nikomu nic to nie mówi. A na internetach też malo
Nie kombinuj tylko kup normalne markowe tarcze i zastosuj się do tego:
https://brakestock.pl/instrukcje/view-d ... owych.html
https://czesci24.pl/artykuly/docieranie ... lcowych,58
http://autofanatyk.pl/dlaczego-docierac ... hamulcowe/
Różne szkoły ale zasada traktowania nowych tarcz podobna.
Polecił bym ci nawet tarcze polskiego producenta, które kupiłem do Xedosa i wiem,
że miały by się dobrze nawet w twoim mps-ie tak samo jak moje ale tego rozmiaru nie ma
Późniejsze hamowania z blisko 200 km/h oraz jeszcze późniejsze problemy z zaciskami
(na tarczach steki można było smażyć!) nie zmęczyły ich.
Jeśli zarżnąłeś textary i ate to zdecydowanie polecam lektury powyższych linków.
Pozdrawiam!
https://brakestock.pl/instrukcje/view-d ... owych.html
https://czesci24.pl/artykuly/docieranie ... lcowych,58
http://autofanatyk.pl/dlaczego-docierac ... hamulcowe/
Różne szkoły ale zasada traktowania nowych tarcz podobna.
Polecił bym ci nawet tarcze polskiego producenta, które kupiłem do Xedosa i wiem,
że miały by się dobrze nawet w twoim mps-ie tak samo jak moje ale tego rozmiaru nie ma
Późniejsze hamowania z blisko 200 km/h oraz jeszcze późniejsze problemy z zaciskami
(na tarczach steki można było smażyć!) nie zmęczyły ich.
Jeśli zarżnąłeś textary i ate to zdecydowanie polecam lektury powyższych linków.
Pozdrawiam!
http://www.dixcel.co.jp/en/ jeśli to ta sama firma
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Dokładnie o tą firmę mi chodzi tylko opinii o niej praktycznie zadnych nie ma. Co do rad kolegi wyżej dziękuję bardzo. Oswiecilo mnie nie wiedziałem że trzeba docierać. Fantastyczne artykuły. Wielki szacun po za wszystkim bardzo przepraszam ale czy w moim temacie jest jak używać tarcze, jak docierać i czy pytałem o to kto jakie ma. Nie więc proszę jak ktoś coś słyszał o tarczach dixcel bieg zabierze głos, jeżeli nie szkoda Waszego czasu i mojego. Pozdrawiam
Z tego wynikało, że nie wiele wiesz o docieraniu. Ironizuj sobie dalej ale Dixcele też zarżniesz.
Tobie są potrzebne tarcze kompozytowe i jeszcze szybsza fura to się spełnisz.
Tobie są potrzebne tarcze kompozytowe i jeszcze szybsza fura to się spełnisz.
Czyli takie ?
Wysoki współczynnik tarcia we wszystkich warunkach eksploatacji
Pagani Huayra jest wyposażony w węglowo-ceramiczne hamulce Brembo, przetestowane na torze Nürburgring przez Zonda R. Okazuję się idealne nawet w najbardziej krytycznych sytuacjach. Zmniejszenie masy uzyskane dzięki użyciu węglowo-ceramicznych hamulców oznacza, że Huayra przyjmuje wyjątkowe zachowanie zarówno w trakcie wyścigów, jak i w codziennej jeździe. Kompozytowy materiał ceramiczny wytwarzany przez Brembo zapewnia wysoki współczynnik tarcia we wszystkich warunkach stosowania. Pozostaje on na stałym poziomie podczas hamowania, niezależnie od prędkości, umożliwiając kierowcy zoptymalizowanie siły wywieranej na pedał. Ta ważna cecha jest trudna do osiągnięcia przy użyciu konwencjonalnego żeliwa. Zaciski hamulcowe są podłączone do metalowgo dzownu w taki sposób, że urządzenie może być montowane
Wysoki współczynnik tarcia we wszystkich warunkach eksploatacji
Pagani Huayra jest wyposażony w węglowo-ceramiczne hamulce Brembo, przetestowane na torze Nürburgring przez Zonda R. Okazuję się idealne nawet w najbardziej krytycznych sytuacjach. Zmniejszenie masy uzyskane dzięki użyciu węglowo-ceramicznych hamulców oznacza, że Huayra przyjmuje wyjątkowe zachowanie zarówno w trakcie wyścigów, jak i w codziennej jeździe. Kompozytowy materiał ceramiczny wytwarzany przez Brembo zapewnia wysoki współczynnik tarcia we wszystkich warunkach stosowania. Pozostaje on na stałym poziomie podczas hamowania, niezależnie od prędkości, umożliwiając kierowcy zoptymalizowanie siły wywieranej na pedał. Ta ważna cecha jest trudna do osiągnięcia przy użyciu konwencjonalnego żeliwa. Zaciski hamulcowe są podłączone do metalowgo dzownu w taki sposób, że urządzenie może być montowane
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Dokładnie o to chodzilo:) dzięki za pomoc:)jurand jak zakupie nowe tarcze dam Ci auto na miesiąc żebyś mi je dotarł. Dobra temat do zamknięcia bo nikt nic nie wnosi nowego.
Nie o kompozytowe o koniec tematu. Pozdrawiam i dzięki za pomoc
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości