Auto segment D do 37 tys max. od 2008 r
Witam.Poszukuję auta segment D do 37 tys. maxNajlepiej od 2008 r.Generalnie chodzi mi o komfort jazdy i dobre wyciszenie wnętrza.Niestety ale na tym punkcie mam pierdolca
Zastanawiam się nad M6 GH ,Citroen C5, Mondeo MK4 A także Audi A6 i tu rocznik będzie pewnie 2005.Preferuję Benzynę do której można zamontować gaz lub też może być dobry diesel.Przelot roczny okolo 25/28 tys km.Czekam na jakieś ciekawe propozycje.Pozdrawiam
Zastanawiam się nad M6 GH ,Citroen C5, Mondeo MK4 A także Audi A6 i tu rocznik będzie pewnie 2005.Preferuję Benzynę do której można zamontować gaz lub też może być dobry diesel.Przelot roczny okolo 25/28 tys km.Czekam na jakieś ciekawe propozycje.Pozdrawiam
C5, diesel 2.0 bardzo udany, jakie benzyny tam były za bardzo nie wiem. Wyciszenie też na dobrym poziomie. Uwaga – zawias hydroaktywny nie był w każdym egzemplarzu, często jest klasyczne.
Po M6 GG i gego całkowitym wygłuszeniu(co zbyt wiele nie pomogło) mam zboczenie i teraz chcę mieć w aucie komfort i ciszę.Cytryny sę troszkę boję bo ato auto na F.
STARY1977MJ napisał(a):auto na F.
bzdura, bzdura, bzdura... Świadomie zmieniłem 626 na c5, ale tą wcześniejszą po lifcie. Nie mam zastrzeżeń co do komfortu, z wyciszeniem też jest ok. Jedynie może irytować na początku odgłos diesla, ale można się przyzwyczaić a po drugie jak się rozgrzeje to tak nie klekocze. Tata miał puga 406 11 lat i jeździłby dalej, gdyby nie skasowali, z autem nie działo się absolutnie nic. Auta na f to mit powielany przez ludzi, którzy nigdy takiego auta nie mieli. Zapytaj Loockasa czy narzeka na swoją lagunę
rafik89 napisał(a):bzdura, bzdura, bzdura...
Cicho, cicho Czym więcej takich ludzi, tym taniej będziemy kupować takie auta
rafik89 napisał(a):Zapytaj Loockasa czy narzeka na swoją lagunę
Jeszcze za wcześnie na podsumowanie, ale od zakupu minęło już 7 miesięcy. Na razie nie mam na co narzekać. Zaraz stuknie 200kkm. Wymieniłem dwie żarówki, wyczyściłem EGR i naprawiłem zacinający się wlew paliwa. Po poprzednim właścicielu naprawiłem tylne klamry od pasów i laser w napędzie CD. Laser 33zł, żarówki 5 i 15zł czyli na razie na serwis wydałem 53zł. Oczywiście nie licze oleju i filtrów, bo to się zmienia w każdym samochodzie. Sporo wydałem na fanaberie – chip, ciemne szyby i teraz na drugi komplet felg. Może to tylko zwykła Laguna, ale bardzo fajnie mi się jeździ tym samochodem i bardzo się cieszę, że podjąłem to "ryzyko". Drugi raz na pewno kupiłbym ten sam samochód, ale szukałbym jeszcze bardziej wypasione wersji.
Za 37kzł miałbyś Lagunę na wypasie z 2.0 doładowaną benzyną, z najlepszym wyposażeniem. Przy odrobinie szczęścia trafi Ci się GT lub Initiale Paris ze skórzaną deską
No i za te kasę oczywiście rozważałbym C5 i myślę, że miałbym trudną decyzję do podjęcia co wybrać...
Ja tam bym brał c5. Z zewnątrz wygląda na większe auto.
No i ten C5 nie ma tak zwalonej jak Laguna, no to jest jedyna rzecz która mi się nie podoba.
Dopisano Pt, 26 wrz 2014, 23:36:
Olej rocznik i kup Lexusa
No i ten C5 nie ma tak zwalonej jak Laguna, no to jest jedyna rzecz która mi się nie podoba.
Dopisano Pt, 26 wrz 2014, 23:36:
STARY1977MJ napisał(a):Generalnie chodzi mi o komfort jazdy i dobre wyciszenie wnętrza
Olej rocznik i kup Lexusa
bieski napisał(a):to jest jedyna rzecz która mi się nie podoba.
Mnie się w liftbacku nie podoba, ale w kombi to właśnie "zadek" przekonał mnie do bryły tego samochodu, zwłaszcza z dwururką
Ale tak jak pisałem w innym wątku, gdybym miał te kilka tysięcy więcej, to raczej skończyłoby się to na C5 pod warunkiem, że znalazłbym wersję z "hydro" zawieszeniem.
A miał ktos z Was doczynienia z hydro zawiasem?Troszkę się go obawaim jeśli chodzi o jakiekolwiek usterki.Może jakieś inne autko możecie polecić w tym budżecie?
STARY1977MJ napisał(a):A miał ktos z Was doczynienia z hydro zawiasem?Troszkę się go obawaim jeśli chodzi o jakiekolwiek usterki.Może jakieś inne autko możecie polecić w tym budżecie?
A jakich usterek się spodziewasz w Hydro ?
Ja miale Hydro, fakt w dużo starszym aucie, ale IMHO nie ma lepszego zawiasu niż hydro. Takiego komfortu nie osiągniesz w żadnym aucie o tradycyjnym zawiasie.
Najwięcej usterek jakie się pojawiają wynikają z eksploatacji. Jadąc autem z hydro po dziurach nie odczuwasz ich w ogóle, przez co pokonujesz te same odcinki dużo szybciej niż na normalnym zawiasie .
Jedyne co robiłem to wymieniłem płyn LHM – 100 PLN koszt płynu w IC. Wymianę zrobiłem sam. Sfery są bardzo tanie w zakupie, sporo tańsze niż tradycyjny macperson.
W każdym razie jak dla mnie C5 z Hydro jest prawie idealnym wozidłem na codzień.
Oczywiście możesz się rozejrzeć jeszcze za S60 jeśli chcesz sedana. Starsza buda powoduje ze te auta teraz są relatywnie tanie w zakupie. 2.4 D5 to udany diesel o dobrych osiągach i zadziwiająco niskim spalaniem, nawet w skrzyni AT.
Jakby co użytkuję takiego i auto na F :–). Oba się jak na razie turlają .
A jakich usterek się spodziewasz w Hydro ?
No właśnie nie wiem..Czy są jakieś typowe usterki?N a forum Cytryny(jednym słowem makabra nie forum) nikt nic konkrtnego nie pisze.
Dopisano 28 wrz 2014, 20:00:
Oczywiście moje M6 GG zostaje w rodzinie i moja żona będzie się nim przemieszczać.
No właśnie nie wiem..Czy są jakieś typowe usterki?N a forum Cytryny(jednym słowem makabra nie forum) nikt nic konkrtnego nie pisze.
Dopisano 28 wrz 2014, 20:00:
Oczywiście moje M6 GG zostaje w rodzinie i moja żona będzie się nim przemieszczać.
Zastanawia mnie tylko jedno,dlaczego nikt z Was nie poleca M6 GH?Czyżby to był tak mało komfortowy samochód,słobo wyciszony?
STARY1977MJ napisał(a):Zastanawia mnie tylko jedno,dlaczego nikt z Was nie poleca M6 GH?Czyżby to był tak mało komfortowy samochód,słobo wyciszony?
Wg mnie mając 37kzł nie bardzo będzie w czym wybierać w przypadku GH. No chyba, że coś się zmieniło, ale jak ja szukałem samochodu, to sensowne egzemplarze trudno było wyrwać poniżej 40k. Imho za drogo, ale ja mam już inne podejście do motoryzacji
A co do samej Mazdy, to ktoś tam pisał, ze Octavia jest lepiej wyciszona Jednak niedawno miałem okazję przejechać się obecnym modelem Octavi i było też ciszej jak w Lagunie... więc może to po prostu Octavia jest zaskakująco dobrze wyciszona
Jeżeli uważasz, że nie kupisz sensownej C5'tki w tej kasie, to nie kupisz również GH. Tak mi się przynajmniej wydaje...
Czyli rozumiem że za 37 tys ne ma co marzyc o jakieś sensownej C5 ani GH?
Pozostanę chyba jednak przy C5 i takowej bedę szukał.
Dominator napisał(a):GH to taki wyznacznik statusu społecznego
Chciałbyś Dla większości ludzi średnio obeznanych z motoryzacją Mazda nie znaczy kompletnie nic. Wyznacznikiem statusu społecznego jak to fajnie nazwałeś chyba zawsze było i będzie BMW, Audi, Mercedes. Nawet osoba nie znająca się na samochodach wie, że to LUKSUS i PRESTIŻ
Dominator napisał(a):Cytryne kupisz taniej.
No właśnie nie tak wiele taniej. C5 jak na "francuskie padło" kosztuje swoje. Ludzie się przekonują
STARY1977MJ napisał(a):Pozostanę chyba jednak przy C5 i takowej bedę szukał.
Jeżeli tylko to auto spełnia Twoje wymagania, to wg mnie to bardzo dobry wybór.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości