Mazdy wszech czasów
Dla mnie są to oczywiście wszystkie generacje cudnej RX-7 (oczywiście jeśli właściciel odpowiednio dba o swoje cacko)
Cosmo jest interesujące, ale trudno się wypowiadać o samochodzie widzianym tylko na zdjęciach /patrz niżej/
Tak, ale tylko przez ludzi którzy się tym interesują............... ileż to okazji ma przeciętny Kowalski (niestety) do zobaczenia jakiejkolwiek RX na polskiej drodze.......
i też się oczywiście pod tym podpisuję
Cosmo jest interesujące, ale trudno się wypowiadać o samochodzie widzianym tylko na zdjęciach /patrz niżej/
Huano napisał(a):Oprócz tego uważam że jest to RX-7 III generacji (ostatnia generacja rx-7) (chyba najbardziej rozpoznawalna z modeli Mazdy – ze względu na swój wygląd i osiągi...
Tak, ale tylko przez ludzi którzy się tym interesują............... ileż to okazji ma przeciętny Kowalski (niestety) do zobaczenia jakiejkolwiek RX na polskiej drodze.......
Puhcio napisał(a):Jak auto znane z katalogów, gazet oraz programów motoryzacyjnych to oczywiście RX-7 III gen.
i też się oczywiście pod tym podpisuję
- Od: 7 cze 2004, 08:33
- Posty: 131
- Skąd: Opole
- Auto: RX-7 FC TII `91
Osobiście jako najbardziej typowe dla marki: 323F BG, 323F BA, poprzedni MX-5, 121-tzw. kaczuszka oraz RX-8.
Bardzo słabo kojarzące się z markę są wg. mnie:
– wszystkie 929 – egzotyka i do tego niczym szczególnym się nie wyróżnia;
– generalnie 626 jest dla mnie bardzo nijakim wizualnie modelem;
– tak samo szczytem nijakości jest dla mnie 323 w modelu BJ
Od razu dopiszę, żeby nikt się na mnie nie obrażał i nie toczył dysput, że to co napisałem to tylko i wyłacznie moje zdanie i nie mam na celu obrażania właścicieli "nijakich" wg. mnie aut. Mam pełną świadomość, że takie 929 może być obiektywnie bardzo dobrym samochodem, ale niestety tak jak napisałem: nijakość i egzotyka ;–).
Kurczak
Bardzo słabo kojarzące się z markę są wg. mnie:
– wszystkie 929 – egzotyka i do tego niczym szczególnym się nie wyróżnia;
– generalnie 626 jest dla mnie bardzo nijakim wizualnie modelem;
– tak samo szczytem nijakości jest dla mnie 323 w modelu BJ
Od razu dopiszę, żeby nikt się na mnie nie obrażał i nie toczył dysput, że to co napisałem to tylko i wyłacznie moje zdanie i nie mam na celu obrażania właścicieli "nijakich" wg. mnie aut. Mam pełną świadomość, że takie 929 może być obiektywnie bardzo dobrym samochodem, ale niestety tak jak napisałem: nijakość i egzotyka ;–).
Kurczak
- Od: 10 maja 2005, 08:22
- Posty: 46
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Honda Civic Tourer 1.8
Kurczak ma rację- szczerze mówiąc mam podobne myśli i skojażenia, niektóre z czasów kiedy nie śmigałem Madzią i nie wierzyłem w cos co jest from Nippon....
Oczywiście jesli chodzi o kwestię awaryjności takich róznic nie większych...chyba...
pozdr.
Oczywiście jesli chodzi o kwestię awaryjności takich róznic nie większych...chyba...
pozdr.
Nie ma mazdy,nie ma jazdy...
- Od: 23 lip 2005, 15:16
- Posty: 35
- Skąd: Gorlice
- Auto: fc 1.8 16V
Apropos Cosmo
moze ktoś szuka nowej kiery do madzi?
na ten widok smutno mi sie zrobiło, ale jak ktoś chce mieć 626 z wanklem i z przodem cosmo to fajny nabytek
moze ktoś szuka nowej kiery do madzi?
na ten widok smutno mi sie zrobiło, ale jak ktoś chce mieć 626 z wanklem i z przodem cosmo to fajny nabytek
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
kurczak napisał(a):– generalnie 626 jest dla mnie bardzo nijakim wizualnie modelem;
Ja Ci dam nijakie z wyglądu!
kurczak napisał(a):i nie mam na celu obrażania właścicieli "nijakich" wg. mnie aut.
Nie czytam tego i nie przyjmuje do wiadomości
Powyższe to oczywiście mały żart z mojej strony.
Natomiast wracając do tematu – myślałem że chodzi o Mazdę wszechczasów a nie te Mazdy które widać najwięcej na polskich drogach... (w tym momencie to chyba 323F BG jest najwięcej, niestety nadal nie widzę w niej nic wszechczasowego...). Nadal uważam że symbolem Mazdy jest RX-7, również ze względu na silnik Wankla który jest flagowym wyrobem Mazdy...
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Po głębszym zastanowieniu stwierdzam, że "tą" Mazdą wszechczasów powinien byc model w jakimś stopniu wyjątkowy, ale również w miarę popularny w swojej klasie pojazdów. Tak więc jeśli Mazda to chyba jednak silnik Wankla, bo to jest coś co najbardziej różnicuje Mazdę na tle innych marek, a to z kolei wskazuje na RX7 i na moje mogłaby to być "ta" MAzda wszechczasów.
Z drugiej strony przy nominacjach dla BG i BA pojawiają się nie wprost formulowane zarzuty o zbytnią plebejskość tych modeli, ale z drugiej strony BG'F z mrugającymi światełkami to bardzo sympatyczny samochodzik – sam zamiast kupować kolejną Hondę skusiłem się na 323F BG i to w dodatku w roczniku, którego juz dawno nie brałem pod uwagę – ale nie żałuje ;–) chociaż CivicAerodeck VTi 6 generacji gdzieś na mnie czeka ;–)
Kurczak
Z drugiej strony przy nominacjach dla BG i BA pojawiają się nie wprost formulowane zarzuty o zbytnią plebejskość tych modeli, ale z drugiej strony BG'F z mrugającymi światełkami to bardzo sympatyczny samochodzik – sam zamiast kupować kolejną Hondę skusiłem się na 323F BG i to w dodatku w roczniku, którego juz dawno nie brałem pod uwagę – ale nie żałuje ;–) chociaż CivicAerodeck VTi 6 generacji gdzieś na mnie czeka ;–)
Kurczak
- Od: 10 maja 2005, 08:22
- Posty: 46
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Honda Civic Tourer 1.8
Mazda Xedos 6
Mazda 323F 2,0 V6 BA
Mazda MX-5
Mazda RX-7, RX-8
Mazda 323 GT-R
...mogę tak bez końca...
Mazda 323F 2,0 V6 BA
Mazda MX-5
Mazda RX-7, RX-8
Mazda 323 GT-R
...mogę tak bez końca...
Wielkość Tego podpisu była niezgodna z regulaminem #img]http://i21.photobucket.com/albums/b289/Yoshi3/logo1.jpg[/img]
- Od: 15 sty 2004, 08:58
- Posty: 138
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda Xedos 9 2,5V6 2001
323 bg jest najlepszym autem mazdy jak dla mnie sam taką miałem kiedyś
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
"mazda wszechczasów" ale w jakim sensie?
Jeśli najbardziej popularna wszechczasów to zdecydowanie : 626 GD i 323F BG
Jeśli najbardziej zaawansowana technologicznie wszechczasów to napewno seria RX
Jeśłi najładniejsza wszechczasów to : Xedos i 323F BA
Jeśli najbardziej kultowa wszechczasów to : MX5
Jeśli najbardziej popularna wszechczasów to zdecydowanie : 626 GD i 323F BG
Jeśli najbardziej zaawansowana technologicznie wszechczasów to napewno seria RX
Jeśłi najładniejsza wszechczasów to : Xedos i 323F BA
Jeśli najbardziej kultowa wszechczasów to : MX5
Madzia to dopiero jest laska:)
- Od: 10 lip 2005, 22:33
- Posty: 72
- Skąd: Kielce miasto w Koronie
- Auto: 323 F BA / CX 7
uwazam ze moja rx sa2 jest ponad czasowa ma swoj urok charakter jest niepowtarzalna i malo jest tego modelu u nas
DEVIL
META SYSTEM – AUTOALARMY – GPS -KENWOOD MAGNAT AUDISON HERTZ – MONTAŻ , SPRZEDAŻ
696 442 463
RX 7 SA2 -było , 323 F BG 1992– jest , 626 Cronos 2.0 – jest
Chrysler leBaron 2,2 Tintercooler – jestPontiac TS 3,8 – jest
META SYSTEM – AUTOALARMY – GPS -KENWOOD MAGNAT AUDISON HERTZ – MONTAŻ , SPRZEDAŻ
696 442 463
RX 7 SA2 -było , 323 F BG 1992– jest , 626 Cronos 2.0 – jest
Chrysler leBaron 2,2 Tintercooler – jestPontiac TS 3,8 – jest
- Od: 23 mar 2005, 16:42
- Posty: 384
- Skąd: Warszawa , Gocław
- Auto: Mazda 626GW 2,0FS było Pontiac TS3.8 , Chrysler leBaron2,2T intercooler , Mazda RX7 SA2
"mazda wszechczasów" ale w jakim sensie?
Jeśli najbardziej popularna wszechczasów to zdecydowanie : 626 GD i 323F BG
Jeśli najbardziej zaawansowana technologicznie wszechczasów to napewno seria RX
Jeśłi najładniejsza wszechczasów to : Xedos i 323F BA
Jeśli najbardziej kultowa wszechczasów to : MX5
W całej rozciągłości się zgadzam
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Rx 7 IIIgen. oraz 626 GD – o pierwszym zawsze marzyłem , a drugiego miałem .
2.5 TDI R5 150 KM
Peugeot 607 2.2 HDI '02 – już prawie 300 000 bezawaryjnych kilometrów.
Peugeot 607 2.2 HDI '02 – już prawie 300 000 bezawaryjnych kilometrów.
- Od: 7 sty 2006, 20:20
- Posty: 24
- Skąd: Tczew
- Auto: Caravelle 2.5 TDI 150km
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości