Witam,
czy ktoś z Was miał stycznośc z czymś takim?
http://moto.allegro.pl/item777277255_sw ... uning.html
Kupiliśmy niedawno auo z USA (Civica) i tam automatycznie uruchamiaja się światła dzienne wykorzystujące właśnie żarówki od świateł drogowych (świecące na ok 30%). Ten regulator z aukcji dalje taką możliwośc tylko czy można coś takiego zamontowac w M6? czy ktos może probował – moze w innym aucie?
regulator świateł dziennych – czy ktos tego używa?
Strona 1 z 1
Po pierwsze, ciekawe jak taki procent żarzenia wpływa na trwałość. Teoretycznie nie powinno być ujemnego wpływu. Tylko dlaczego wykorzystuje się do tego światła drogowe a nie mijania?
Po drugie, trochę OT, ciekawe czy są takie regulatory z płynnym rozżarzaniem. W domu zamontowałem na schodach taki wynalazek jak "ściemniacz" dzięki któremu halogeny zapalają się płynnie od 0 do 100% i tak samo gasną. Podłączone są doń 4 halogeny i od 3 lat ani jeden się nie przepalił, podczas gdy w pokojach są normalne włączniki i halogeny strzelają co chwilę. W aucie też już mi strzeliły obydwa halogeny od przeciwmgielnych.
Po trzecie Mazda 6 –> Elektronika – tu z pewnością specjaliści wyżyją się na tym temacie.
Po drugie, trochę OT, ciekawe czy są takie regulatory z płynnym rozżarzaniem. W domu zamontowałem na schodach taki wynalazek jak "ściemniacz" dzięki któremu halogeny zapalają się płynnie od 0 do 100% i tak samo gasną. Podłączone są doń 4 halogeny i od 3 lat ani jeden się nie przepalił, podczas gdy w pokojach są normalne włączniki i halogeny strzelają co chwilę. W aucie też już mi strzeliły obydwa halogeny od przeciwmgielnych.
Po trzecie Mazda 6 –> Elektronika – tu z pewnością specjaliści wyżyją się na tym temacie.
Pozdor Myjk
no właśnie.... mozę jakiś spec od elektroniki coś podpowie....
wiem ze w grupie VW w starszych autach (LEON I, Toledo II) można coś takiego zamontowac bez problemu, natomiast w autach nowszej generacji (nowy leon Altea toledo) tych które są juz na CAN-ie, nie ma możliwości podłaczenia takiego gadżetu...
a ciekawe jak to jest rozwiązane w tej Hondzie... bo to najnowszy model więc już pewnie też na CAN-ie.... moze poprostu jest fabrycznie....
a dlaczego na długich.... bo jak jest xenon to jest chyba problem na mijania....
wiem ze w grupie VW w starszych autach (LEON I, Toledo II) można coś takiego zamontowac bez problemu, natomiast w autach nowszej generacji (nowy leon Altea toledo) tych które są juz na CAN-ie, nie ma możliwości podłaczenia takiego gadżetu...
a ciekawe jak to jest rozwiązane w tej Hondzie... bo to najnowszy model więc już pewnie też na CAN-ie.... moze poprostu jest fabrycznie....
a dlaczego na długich.... bo jak jest xenon to jest chyba problem na mijania....
FG2 K20 + Fujita CAI + MagnaFlow CatBack
- Od: 24 kwi 2006, 17:12
- Posty: 29
- Skąd: Warszawa
- Auto: 6 GG L3 – sprzedane
FG2 K20 – obecnie
Bany napisał(a):bo jak jest xenon to jest chyba problem na mijania....
No tak, racja. Ale sporo aut ma jeszcze normalne żarówki (626), część M6 jeździ na halogenach.
Można też zaadoptować wbudowane przeciwmgielne – robiłem tak dopóki mi żarówki nie padły.
Nie mam czasu wymienić.
Pozdor Myjk
może chodzi tez o to że żarniki od długich jednak rzadziej są używane....
ja niestety nie mam przeciwmgielnych a tez o tym myślałem, można do nich teraz zastosować zamienniki LED – mniejszy pobór, troszkę słabsze światło... idealne na dzienne..
szukam teraz czegoś zeby w ich miejsce zamontowac bo oryginalne soczewki są w okrutnej cenie...
ja niestety nie mam przeciwmgielnych a tez o tym myślałem, można do nich teraz zastosować zamienniki LED – mniejszy pobór, troszkę słabsze światło... idealne na dzienne..
szukam teraz czegoś zeby w ich miejsce zamontowac bo oryginalne soczewki są w okrutnej cenie...
FG2 K20 + Fujita CAI + MagnaFlow CatBack
- Od: 24 kwi 2006, 17:12
- Posty: 29
- Skąd: Warszawa
- Auto: 6 GG L3 – sprzedane
FG2 K20 – obecnie
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości