Radość z jazdy...
Dane podstawowe
Tak wyjechała z fabryki w Bawarii...
Silnik: 2.8L M52 (193KM i 280 Nm) + automatyczna skrzynia biegów
Kolor: Montrealblau Metallic
Wyposażenie podstawowe:
– Oryginalne 16" felgi styling 33 z oponami 225/55/R16, felgi używane są obecnie jako koła zimowe,
– Domykanie i otwieranie szyb z pilota,
– Otwierany bagażnik z pilota,
– Komputer pokładowy,
– Dwustrefowy klimatronik,
– Wielofunkcyjna kierownica,
– Brak oznaczeń modelu na tylnej klapie,
– Kontrola trakcji,
– Tempomat,
– Podgrzewane lusterka,
– Chrom line,
– Dywaniki w szarym welurze (nadal w idealnym stanie...),
– Chyba jakiś pakiet dodatkowego oświetlenia (lampka centralna z diodami oświetlającymi tunel środkowy, lampki pod drzwiami, lampki do czytania na tylnych słupkach),
– itp, itp.
Modyfikacje
Skromne bo skromne, ale jakieś tam zmiany są... ;–)
Wizualne:
– 17" felgi z oponami 235/45/R17 przód i 255/40/R17 tył,
– Lampy z przodu oryginalne Hella z wersji po liftingu z oryginalnymi xenonami i pomarańczowymi kierunkowskazami (takie właśnie miały być),
– Lampy z tyłu oryginalne Hella z wersji po litingu (+ moja drobna modyfikacja – całe lampy są czerwone),
– Jak dopełnienie Chrom line przez poprzedniego właściciela została dołożona oryginalna niklowana listewka na klapie bagażnika,
– Nerki z wersji po liftingu,
– Dokładka zderzaka przedniego, oryginalna z pakietu BMW-Sport (naszukałem się, ale warto było – co oryginał to oryginał...),
– Odnowione i pomalowane na srebrno zaciski hamulcowe.
Techniczne:
– Czujniki parkowania przód/tył,
– Rozpórka przednich kielichów,
– Sprężyny Eibach SportLine -50mm przód i -30mm tył,
– Tarcze hamulcowe Mikoda GT, nacinane i nawiercane.
Audio:
– Głośniki z przodu wymienione na JBL z serii GTO,
– Subwoofer Bose z Mercedesa S podwieszony tak jak w Mercedesie pod półką w bagażniku,
– Wzmacniacz Blaupunkt GTA 4 Special zasilający w/w, podwieszony również pod półką w bagażniku,
– xCarLink – emulator zmieniarki, dzięki temu w seryjnym radiu możemy słuchać MP3 z kart pamięci i pendrive, a radio widzi to jak zwykłą zmieniarkę na CD,
– Radio zmienione na te z wersji po liftingu, już z "szerokim" wyświetlaczem,
– Z radia wyprowadzone są 4 kanały z wyjściami chinch, dzięki czemu wzmacniacz otrzymuje czysty sygnał bez żadnych kombinacji.
Wnętrze:
– Aluminiowe ringi na zegary,
– Tapicerka wymieniona z szarego weluru na szarą skórę, fotele w wersji "komfort" w pełni elektryczne, oparcie łamane w połowie, elektrycznie regulowane zagłówki, podgrzewane, itp.
Części
Jak to mówią "Jak dbasz tak masz", także staram się w miarę możliwości używać części uznanych producentów, a najchętniej tych którzy produkowali dla E39 części na pierwszy montaż, także:
– Filtry: MANN,
– Klocki: Textar,
– Czujniki zużycia klocków: ATE/BOSH,
– Wahacze i części zawieszenia: Lemforder/Meyle HD, sprężyny Eibach,
– Przewody hamulcowe: TRW,
– Olej: Castrol Edge Sport 0w40,
– Płyn hamulcowy: ATE,
– Płyn chłodniczy: Prestone.
Zdjęcia (21.07.2010):







No... Się rozpisałem... Proszę o komentarze, porady i opinie
Pozdrawiam,
Hubert