Strona 2 z 2

PostNapisane: 21 lip 2008, 09:36
przez nikkor
aybabtu napisał(a):
nikkor napisał(a):
konstrukcja silnika – tak samo mają dwusówy (Trabant, Wartburg etc) :)


A dlaczego dwusuw nie lubi jednostajnej jazdy?


ze względu na sposób smarowania

PostNapisane: 24 lip 2008, 18:43
przez Deniorek
Mam pytanko, może głupie, ale takie wątpliwości mnie wzięły. Rexa można też zalać na gorącym silniku jeśli ktoś będzie bawić się zapłonem?? :D Czy tylko i wyłącznie na zimnym? :D

PostNapisane: 25 lip 2008, 00:14
przez Retro
Można i ciepłego zalać jeśli go zapalisz i od razu zgasisz.

Zalanie następuje w skutek nie spalenia paliwa.
Przy starcie ReX dostaje podwójną dawke paliwa, jeśli go wyłączysz zanim to spali to się może zalać niezależnie czy jest zminy czy ciepły.

PostNapisane: 25 lip 2008, 10:07
przez Deniorek
Dzięki za rozwianie tej wątpliwości. Jak przed garażem zgaśnie silnik to co wtedy? Robić rundkę czy wystarczy przez jakąś minutę podkręcać obroty? :D

PostNapisane: 25 lip 2008, 13:43
przez Retro
Mógłbym tu wkleić procedurę co i jak po koleji :P Ale z grubsza wystarczy jak podgrzejesz silnik do takiej temperatury, że wskazówka będzie mniej więcej na środku skali.

Jak pewnie zauważyłeś jak się zapali Rexa to jest na maxa na lewo przez jakiś czas, po ok 2 min lekko wstaje, ale wyłączać się powinno dopiero jak podniesie się w okolice połowy skali.

PostNapisane: 11 sie 2008, 11:27
przez lukakule
To teraz ja wrzuce jakiegos kłeszczyna. Bo tak sie sklada ze jezdzilem kiedys Simsonem :) a jak wiadomo jest to dwusuw wiec zalanie swiecy sie zdarzalo. Tam procedura byla taka ze trzeba bylo ja wykrecic, osuszyc, podczyscic papierem sciernym i ogien. A jak to jest w przypadku Wankla, chyba nie trzeba wykrecaswiec? ;–)

PostNapisane: 11 sie 2008, 17:56
przez aybabtu
lukakule napisał(a): A jak to jest w przypadku Wankla, chyba nie trzeba wykrecaswiec? ;–)


Chodzą słuchy (na tym forum), że udawało się ludziom odpalić z holu na dwójce. Fabryczna procedura nr 1 nie wymaga wykręcania, ale też nikomu z forum chyba nie zadziałała. fabryczna procedura nr 2 wymaga i działa, przy silnym samozaparaciu :)

PostNapisane: 11 sie 2008, 19:57
przez lukakule
A tak z ciekawosci jaka jest fabryczna procedura nr 1 i 2? ;–)

PostNapisane: 12 sie 2008, 18:28
przez aybabtu
lukakule napisał(a):A tak z ciekawosci jaka jest fabryczna procedura nr 1 i 2? ;–)


http://tech.rx8nl.com/tsb/01-011-04-1273d.pdf