Czego nie lubi Wankel

Mazda RX-7 1992–2002 (FD) / 1985–1991 (FC) / 1978–1985 (FB / SA)

Postprzez nikkor » 21 lip 2008, 08:36

aybabtu napisał(a):
nikkor napisał(a):
konstrukcja silnika – tak samo mają dwusówy (Trabant, Wartburg etc) :)


A dlaczego dwusuw nie lubi jednostajnej jazdy?


ze względu na sposób smarowania
Początkujący
 
Od: 16 lip 2008, 22:14
Posty: 5
Skąd: Katowice
Auto: Premacy 2000, 1.8 benz

Postprzez Deniorek » 24 lip 2008, 17:43

Mam pytanko, może głupie, ale takie wątpliwości mnie wzięły. Rexa można też zalać na gorącym silniku jeśli ktoś będzie bawić się zapłonem?? :D Czy tylko i wyłącznie na zimnym? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2008, 18:28
Posty: 664
Skąd: Poznań
Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]

Postprzez Retro » 24 lip 2008, 23:14

Można i ciepłego zalać jeśli go zapalisz i od razu zgasisz.

Zalanie następuje w skutek nie spalenia paliwa.
Przy starcie ReX dostaje podwójną dawke paliwa, jeśli go wyłączysz zanim to spali to się może zalać niezależnie czy jest zminy czy ciepły.
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2008, 07:49
Posty: 929 (1/0)
Skąd: Warszawa
Auto: RX-8 GT

Postprzez Deniorek » 25 lip 2008, 09:07

Dzięki za rozwianie tej wątpliwości. Jak przed garażem zgaśnie silnik to co wtedy? Robić rundkę czy wystarczy przez jakąś minutę podkręcać obroty? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2008, 18:28
Posty: 664
Skąd: Poznań
Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]

Postprzez Retro » 25 lip 2008, 12:43

Mógłbym tu wkleić procedurę co i jak po koleji :P Ale z grubsza wystarczy jak podgrzejesz silnik do takiej temperatury, że wskazówka będzie mniej więcej na środku skali.

Jak pewnie zauważyłeś jak się zapali Rexa to jest na maxa na lewo przez jakiś czas, po ok 2 min lekko wstaje, ale wyłączać się powinno dopiero jak podniesie się w okolice połowy skali.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2008, 07:49
Posty: 929 (1/0)
Skąd: Warszawa
Auto: RX-8 GT

Postprzez lukakule » 11 sie 2008, 10:27

To teraz ja wrzuce jakiegos kłeszczyna. Bo tak sie sklada ze jezdzilem kiedys Simsonem :) a jak wiadomo jest to dwusuw wiec zalanie swiecy sie zdarzalo. Tam procedura byla taka ze trzeba bylo ja wykrecic, osuszyc, podczyscic papierem sciernym i ogien. A jak to jest w przypadku Wankla, chyba nie trzeba wykrecaswiec? ;–)
Chodzenie po bagnach wciąga :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 sie 2008, 12:15
Posty: 9
Skąd: Cz-wa
Auto: Audi A4 B6 2.5 TDI 163 PS

Postprzez aybabtu » 11 sie 2008, 16:56

lukakule napisał(a): A jak to jest w przypadku Wankla, chyba nie trzeba wykrecaswiec? ;–)


Chodzą słuchy (na tym forum), że udawało się ludziom odpalić z holu na dwójce. Fabryczna procedura nr 1 nie wymaga wykręcania, ale też nikomu z forum chyba nie zadziałała. fabryczna procedura nr 2 wymaga i działa, przy silnym samozaparaciu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2007, 12:18
Posty: 180
Skąd: krakówek
Auto: RX-8 Revolution SP

Postprzez lukakule » 11 sie 2008, 18:57

A tak z ciekawosci jaka jest fabryczna procedura nr 1 i 2? ;–)
Chodzenie po bagnach wciąga :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 sie 2008, 12:15
Posty: 9
Skąd: Cz-wa
Auto: Audi A4 B6 2.5 TDI 163 PS

Postprzez aybabtu » 12 sie 2008, 17:28

lukakule napisał(a):A tak z ciekawosci jaka jest fabryczna procedura nr 1 i 2? ;–)


http://tech.rx8nl.com/tsb/01-011-04-1273d.pdf
Załączniki
01-011-04-1273d.pdf
(353.38 KiB) Pobrane 171 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2007, 12:18
Posty: 180
Skąd: krakówek
Auto: RX-8 Revolution SP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy RX-8 / RX-7