klocki hamulcowe do RX-8

Mazda RX-8 2003–2011

Postprzez marcin.golebiewski » 17 mar 2010, 09:00

Witam
Czeka mnie wymiana klockow hamulcowych przod i tyl i mam pytanko jakiej firmy byscie polecili,gdyz troche tego jest na rynku. Bardzo prosze o jakas informacje.

Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lut 2010, 16:17
Posty: 30
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda Rx-8

Postprzez wOOx » 17 mar 2010, 09:51

Mam FERODO od 6 tys km. Poprzednio mialem z aso. Lepiej hamują bardziej brudzą koła :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 10:50
Posty: 182
Skąd: Katowice
Auto: RX-8

Postprzez Deniorek » 17 mar 2010, 11:20

Ja mam ceramiki od EBC. Polecam, ale przygotuj się na uszczuplenie portfela. :) Za to hamowanie takie, że robisz oczy jak kaczor Duffy. :) Poprzednio miałem Napa – piszczały jak niedorżnięte i szybko przegrzewały się. Jeszcze wcześniej miałem OEM Mazdy i nie narzekałem. Oryginalne klocki w RX-8 nie są złe. Tak jak i tarcze. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2008, 19:28
Posty: 664
Skąd: Poznań
Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]

Postprzez Retro » 19 mar 2010, 19:28

Ja mam seryjne i moge je śmiało polecić.
Hamują dobrze, może nie tak jak jakieś wyścigowe ale za to są bardzo wytrzymałe (wolno się zużywają)
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2008, 08:49
Posty: 929 (1/0)
Skąd: Warszawa
Auto: RX-8 GT

Postprzez marcin.golebiewski » 21 mar 2010, 02:38

Dziekuje bardzo za info.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lut 2010, 16:17
Posty: 30
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda Rx-8

Postprzez marcin.golebiewski » 21 mar 2010, 02:50

mam jeszcze pytanie do Deniorka... widzialem ze jest kilka kolorow tych ceramicznych klockow EBC ...czy sie czyms roznia???orpcz koloru:):):)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lut 2010, 16:17
Posty: 30
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda Rx-8

Postprzez Marco7 » 21 mar 2010, 12:05

Czerwone EBC: troszkę lepsze niż OEM
Żółte EBC: do jazdy szybkiej/od czasu do czasu tor
Niebieskie EBC: na tor
Zielone EBC: zalecane do hot-hatchów
Czarne EBC Ultimax: jak OEM
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2006, 00:08
Posty: 707 (0/1)
Skąd: Gdynia
Auto: RX-8

Postprzez marcin.golebiewski » 22 mar 2010, 08:30

Dzieki:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lut 2010, 16:17
Posty: 30
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda Rx-8

Postprzez kiepuczi » 25 mar 2010, 00:30

Od jakiegoś czasu są dostępne już od reki klocki Hawk Performance do RX-8 . Wiem że bardzo dużo ludzi pytało ostatnio.
Na razie tylko HPS ale jeśli zainteresowanie będzie wyczynowymi mieszankami to pewnie pojawią się i wyczynowe mieszanki.
Początkujący
 
Od: 21 lip 2009, 23:31
Posty: 5

Postprzez Deniorek » 25 mar 2010, 21:54

Interesowałem się Hawkami, ale po przygodzie z Napa stwierdziłem, że koniec eksperymentów. Wybrałem sprawdzone rozwiązanie EBC. Ja mam czerwone.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2008, 19:28
Posty: 664
Skąd: Poznań
Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]

Postprzez kiepuczi » 26 mar 2010, 00:47

Porównywanie Hawk Performance z Nappa ale rozbawiłeś mnie. NAPA to nie marka klocka to hurtownia jak IC w Polsce
przepakowywacz, kupują klocki ceramiczne po 10 usd i pakuja je we własne pudełka.

Hawk Performance obecny jest na wszystkich torach i sportach całego świata, SCCA, F2000, F3000, DTM, Open Wheel Formula , NASCAR, to zarazem najczęsciej używane na świecie klocki we wszystkich swowarzyszeniach i klubach Racingowych .
zerknij sobie tutaj http://www.hawkperformance.pl

EBC to taki sam pseudotuningowy klocek jak wspomnaiana NAPPA
Początkujący
 
Od: 21 lip 2009, 23:31
Posty: 5

Postprzez Retro » 4 lip 2010, 10:11

Odgrzebię trochę temat ponieważ czeka mnie wymiana.

Pytanko do ludzi, którzy mają nieseryjne klocki: jak wygląda sprawa zużycia tarcz / klocków ?

Z dobrego i zaufanego źródła mam info, że do OEM tarcz lepiej nie zakładać inncyh klocków bo mogą być za miękkie lub za twarde na daną tarczę i jak wymieniać na jakiś after market to razem z tarczami.

No ale jakoś dalej się wacham, w szczególności, że koleś z Top End Power mi napisał, że Hawki nadają się do seryjnych tarcz – w przeciwieństwie do EBC :P

Jestem bardo zadowolony z oryginalnych klocków no ale korci mnie żeby spróbować jakichś innych niż seryjne <oczy>
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2008, 08:49
Posty: 929 (1/0)
Skąd: Warszawa
Auto: RX-8 GT

Postprzez Retro » 8 lip 2010, 11:58

Dobra zamówiłem Hawki ;) Zobaczymy jak się będą spisywały.
Btw. nie chce ktoś kupić OEM klocków na przód ?:P
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2008, 08:49
Posty: 929 (1/0)
Skąd: Warszawa
Auto: RX-8 GT

Postprzez Levis » 8 lip 2010, 15:54

w poprzednich autach jak stosowałem inne klocki ,to jedne szybko pożerały tarcze ,drugie strasznie brudziły felgi dodatkowo , inne bardzo piszczały i zazwyczaj wszystkie szybko zużywały się . :)
Dlatego jestem zdecydowany na oryginalne mazdy (chociaż troche też piszczą w Rx <lol> )

Chyba jedynie zdecydowałbym się na komplet tarcz nawiercanych EBC z ich klockami. "Ale to są drogie rzeczy"
miałem kiedyś w innym aucie zwykłe tarcze EBC i były ok. <jupi>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 wrz 2009, 15:18
Posty: 23
Skąd: Rumia
Auto: Rx8 black 231hp

Postprzez Retro » 8 lip 2010, 16:01

Ale to właśnie naweircane / nacinane tarcze się brudzą dużo bardziej niż zwykłe... ?
Jak ich nie czyścisz co jakiś czas to już nie masz ani nacinanych ani nawiercanych :D
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2008, 08:49
Posty: 929 (1/0)
Skąd: Warszawa
Auto: RX-8 GT

Postprzez ravie » 8 lip 2010, 16:06

Ja jak pisałem już na forum RX, zamówiłem i zamontowałem tarcze DBA + klocki HAWK. Sprawują się rewelacyjnie, nawet mógłbym powiedzieć, że lepiej niż oryginalne :P
Think Fast. Drive Faster. Don't Blink
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2009, 21:33
Posty: 166

Postprzez marcin.golebiewski » 7 sie 2010, 22:31

Retro napisał(a):Odgrzebię trochę temat ponieważ czeka mnie wymiana.

Pytanko do ludzi, którzy mają nieseryjne klocki: jak wygląda sprawa zużycia tarcz / klocków ?

Z dobrego i zaufanego źródła mam info, że do OEM tarcz lepiej nie zakładać inncyh klocków bo mogą być za miękkie lub za twarde na daną tarczę i jak wymieniać na jakiś after market to razem z tarczami.

No ale jakoś dalej się wacham, w szczególności, że koleś z Top End Power mi napisał, że Hawki nadają się do seryjnych tarcz – w przeciwieństwie do EBC :P

Jestem bardo zadowolony z oryginalnych klocków no ale korci mnie żeby spróbować jakichś innych niż seryjne <oczy>


ja zakupuilem klocki Hawk HPS z TOP END POWER i zalozylem na orginalne tarcze. Musze przyznac ze skutecznosc hamowania jest lepsza,ale ostatnio zaczely popiskiwac.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lut 2010, 16:17
Posty: 30
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda Rx-8

Postprzez kiepuczi » 13 sie 2010, 23:28

marcin.golebiewski napisał(a):
Retro napisał(a):Odgrzebię trochę temat ponieważ czeka mnie wymiana.

Pytanko do ludzi, którzy mają nieseryjne klocki: jak wygląda sprawa zużycia tarcz / klocków ?

Z dobrego i zaufanego źródła mam info, że do OEM tarcz lepiej nie zakładać inncyh klocków bo mogą być za miękkie lub za twarde na daną tarczę i jak wymieniać na jakiś after market to razem z tarczami.

No ale jakoś dalej się wacham, w szczególności, że koleś z Top End Power mi napisał, że Hawki nadają się do seryjnych tarcz – w przeciwieństwie do EBC :P

Jestem bardo zadowolony z oryginalnych klocków no ale korci mnie żeby spróbować jakichś innych niż seryjne <oczy>


ja zakupuilem klocki Hawk HPS z TOP END POWER i zalozylem na orginalne tarcze. Musze przyznac ze skutecznosc hamowania jest lepsza,ale ostatnio zaczely popiskiwac.



taka jest natura klocków carbonowych, robia robote to piszczą, to dodatkowy urok sportowego samochodu ) zresztą teraz pogoda tez im nie sprzyja bo duża wilgotność i gorąco, wyciszy sie z czasem jak temperatura spadnie i będą się szybciej schładzać
Początkujący
 
Od: 21 lip 2009, 23:31
Posty: 5

Postprzez Retro » 14 sie 2010, 12:18

Hawki chyba nie są karbonowe ?
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2008, 08:49
Posty: 929 (1/0)
Skąd: Warszawa
Auto: RX-8 GT

Postprzez ravie » 14 sie 2010, 13:04

Na opakowaniu jest napisane Ferro Carbon :)
Think Fast. Drive Faster. Don't Blink
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2009, 21:33
Posty: 166

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy RX-8 / RX-7