klocki hamulcowe do RX-8
1, 2
Witam
Czeka mnie wymiana klockow hamulcowych przod i tyl i mam pytanko jakiej firmy byscie polecili,gdyz troche tego jest na rynku. Bardzo prosze o jakas informacje.
Marcin
Czeka mnie wymiana klockow hamulcowych przod i tyl i mam pytanko jakiej firmy byscie polecili,gdyz troche tego jest na rynku. Bardzo prosze o jakas informacje.
Marcin
- Od: 19 lut 2010, 16:17
- Posty: 30
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda Rx-8
Ja mam ceramiki od EBC. Polecam, ale przygotuj się na uszczuplenie portfela. Za to hamowanie takie, że robisz oczy jak kaczor Duffy. Poprzednio miałem Napa – piszczały jak niedorżnięte i szybko przegrzewały się. Jeszcze wcześniej miałem OEM Mazdy i nie narzekałem. Oryginalne klocki w RX-8 nie są złe. Tak jak i tarcze.
- Od: 10 lip 2008, 19:28
- Posty: 664
- Skąd: Poznań
- Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]
Dziekuje bardzo za info.
- Od: 19 lut 2010, 16:17
- Posty: 30
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda Rx-8
mam jeszcze pytanie do Deniorka... widzialem ze jest kilka kolorow tych ceramicznych klockow EBC ...czy sie czyms roznia???orpcz koloru:):):)
- Od: 19 lut 2010, 16:17
- Posty: 30
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda Rx-8
Czerwone EBC: troszkę lepsze niż OEM
Żółte EBC: do jazdy szybkiej/od czasu do czasu tor
Niebieskie EBC: na tor
Zielone EBC: zalecane do hot-hatchów
Czarne EBC Ultimax: jak OEM
Żółte EBC: do jazdy szybkiej/od czasu do czasu tor
Niebieskie EBC: na tor
Zielone EBC: zalecane do hot-hatchów
Czarne EBC Ultimax: jak OEM
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Porównywanie Hawk Performance z Nappa ale rozbawiłeś mnie. NAPA to nie marka klocka to hurtownia jak IC w Polsce
przepakowywacz, kupują klocki ceramiczne po 10 usd i pakuja je we własne pudełka.
Hawk Performance obecny jest na wszystkich torach i sportach całego świata, SCCA, F2000, F3000, DTM, Open Wheel Formula , NASCAR, to zarazem najczęsciej używane na świecie klocki we wszystkich swowarzyszeniach i klubach Racingowych .
zerknij sobie tutaj http://www.hawkperformance.pl
EBC to taki sam pseudotuningowy klocek jak wspomnaiana NAPPA
przepakowywacz, kupują klocki ceramiczne po 10 usd i pakuja je we własne pudełka.
Hawk Performance obecny jest na wszystkich torach i sportach całego świata, SCCA, F2000, F3000, DTM, Open Wheel Formula , NASCAR, to zarazem najczęsciej używane na świecie klocki we wszystkich swowarzyszeniach i klubach Racingowych .
zerknij sobie tutaj http://www.hawkperformance.pl
EBC to taki sam pseudotuningowy klocek jak wspomnaiana NAPPA
- Od: 21 lip 2009, 23:31
- Posty: 5
Odgrzebię trochę temat ponieważ czeka mnie wymiana.
Pytanko do ludzi, którzy mają nieseryjne klocki: jak wygląda sprawa zużycia tarcz / klocków ?
Z dobrego i zaufanego źródła mam info, że do OEM tarcz lepiej nie zakładać inncyh klocków bo mogą być za miękkie lub za twarde na daną tarczę i jak wymieniać na jakiś after market to razem z tarczami.
No ale jakoś dalej się wacham, w szczególności, że koleś z Top End Power mi napisał, że Hawki nadają się do seryjnych tarcz – w przeciwieństwie do EBC
Jestem bardo zadowolony z oryginalnych klocków no ale korci mnie żeby spróbować jakichś innych niż seryjne
Pytanko do ludzi, którzy mają nieseryjne klocki: jak wygląda sprawa zużycia tarcz / klocków ?
Z dobrego i zaufanego źródła mam info, że do OEM tarcz lepiej nie zakładać inncyh klocków bo mogą być za miękkie lub za twarde na daną tarczę i jak wymieniać na jakiś after market to razem z tarczami.
No ale jakoś dalej się wacham, w szczególności, że koleś z Top End Power mi napisał, że Hawki nadają się do seryjnych tarcz – w przeciwieństwie do EBC
Jestem bardo zadowolony z oryginalnych klocków no ale korci mnie żeby spróbować jakichś innych niż seryjne
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
http://www.rxklub.pl
w poprzednich autach jak stosowałem inne klocki ,to jedne szybko pożerały tarcze ,drugie strasznie brudziły felgi dodatkowo , inne bardzo piszczały i zazwyczaj wszystkie szybko zużywały się .
Dlatego jestem zdecydowany na oryginalne mazdy (chociaż troche też piszczą w Rx )
Chyba jedynie zdecydowałbym się na komplet tarcz nawiercanych EBC z ich klockami. "Ale to są drogie rzeczy"
miałem kiedyś w innym aucie zwykłe tarcze EBC i były ok.
Dlatego jestem zdecydowany na oryginalne mazdy (chociaż troche też piszczą w Rx )
Chyba jedynie zdecydowałbym się na komplet tarcz nawiercanych EBC z ich klockami. "Ale to są drogie rzeczy"
miałem kiedyś w innym aucie zwykłe tarcze EBC i były ok.
- Od: 7 wrz 2009, 15:18
- Posty: 23
- Skąd: Rumia
- Auto: Rx8 black 231hp
Retro napisał(a):Odgrzebię trochę temat ponieważ czeka mnie wymiana.
Pytanko do ludzi, którzy mają nieseryjne klocki: jak wygląda sprawa zużycia tarcz / klocków ?
Z dobrego i zaufanego źródła mam info, że do OEM tarcz lepiej nie zakładać inncyh klocków bo mogą być za miękkie lub za twarde na daną tarczę i jak wymieniać na jakiś after market to razem z tarczami.
No ale jakoś dalej się wacham, w szczególności, że koleś z Top End Power mi napisał, że Hawki nadają się do seryjnych tarcz – w przeciwieństwie do EBC
Jestem bardo zadowolony z oryginalnych klocków no ale korci mnie żeby spróbować jakichś innych niż seryjne
ja zakupuilem klocki Hawk HPS z TOP END POWER i zalozylem na orginalne tarcze. Musze przyznac ze skutecznosc hamowania jest lepsza,ale ostatnio zaczely popiskiwac.
- Od: 19 lut 2010, 16:17
- Posty: 30
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda Rx-8
marcin.golebiewski napisał(a):Retro napisał(a):Odgrzebię trochę temat ponieważ czeka mnie wymiana.
Pytanko do ludzi, którzy mają nieseryjne klocki: jak wygląda sprawa zużycia tarcz / klocków ?
Z dobrego i zaufanego źródła mam info, że do OEM tarcz lepiej nie zakładać inncyh klocków bo mogą być za miękkie lub za twarde na daną tarczę i jak wymieniać na jakiś after market to razem z tarczami.
No ale jakoś dalej się wacham, w szczególności, że koleś z Top End Power mi napisał, że Hawki nadają się do seryjnych tarcz – w przeciwieństwie do EBC
Jestem bardo zadowolony z oryginalnych klocków no ale korci mnie żeby spróbować jakichś innych niż seryjne
ja zakupuilem klocki Hawk HPS z TOP END POWER i zalozylem na orginalne tarcze. Musze przyznac ze skutecznosc hamowania jest lepsza,ale ostatnio zaczely popiskiwac.
taka jest natura klocków carbonowych, robia robote to piszczą, to dodatkowy urok sportowego samochodu ) zresztą teraz pogoda tez im nie sprzyja bo duża wilgotność i gorąco, wyciszy sie z czasem jak temperatura spadnie i będą się szybciej schładzać
- Od: 21 lip 2009, 23:31
- Posty: 5
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości