Zawieszenie RX8

Mazda RX-8 2003–2011

Postprzez tr » 7 maja 2006, 03:08

Co myslicie o prowadzeniu RX8 i jej zawieszeniu? Przejechalem juz troche swoja madzia i staram sie coraz bardziej wyczuc to auto. Na dwupasie sprawuje sie swietnie, ale na ostrzejszych zakretach przechyla sie bardziej niz powinna, przod staje sie lekki i mam uczucie jakby w kazdej chwili tyl mogl zaczac uciekac. Powaznie zastanawiam sie nad wymiana amortyzatorow na mazdaspeed, na necie kosztuja 100$ sztuka wiec nie jets to jakas ogromna inwestycja (dla porownania tarcze hamulcowe mazdaspeed przod: 1200zl sztuka). Jakie sa wasze odczucia?
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 18:19
Posty: 139
Skąd: Bielsko/Poznan
Auto: RX8 / RX65

Postprzez przemekw » 7 maja 2006, 04:03

Ja jeszcze nie wiem :)

Porownam z E60 ktore ma Dynamic Drive czyli pompe hydrauliczna z silownikami coby przeciwdzialac przechylom. Swoja droga jestem wlasnie ciekaw jak bedzie sie pokonywalo zakrety. Wywazenie RX-8 jak E60 jest identyczne 50 na 50 ale co z przechylami :) ? Troszke mnie TR wystraszyles :)))
-----------------------------------
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2006, 04:23
Posty: 130
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8 Revolution 170

Postprzez MKG » 8 maja 2006, 10:03

Coraz dziwniejsze posty na tym forum się pojawiają??
Tr do czego porównujesz że Ci się madzia przechyla w zakrętach :) więcej niż powinna :). Ja jestem bardzo zadowolony, zawieszenie nie jest przesadnie deskowate ale na pewno w ostrych łukach nic mi nie ucieka (zwłaszcza przód) ani się nie wychyla .... a w jakich rejonach się bujasz bo chyba mogę śmiało powiedzieć, że w zakrętach mam lepsze obycie .... chałupę mam przed odcinkiem specjalnym Rajdu Polski :), kiedyś leciał tam też Rajd Zimowy ale go już nie ma :(. Madzia jest super wyważona (znajdź sobie pusty plac i spróbuj tak zacieśnić jakiś łuk żeby wylecieć z toru jazdy, najpierw z załączonym ESP a potem bez – zobaczysz jaka frajda i będziesz wiedział że zanim ją wyprowadzisz z równowagi najpierw Ci o tym powie. Tylko nie miej jakiś luźnych rzeczy w kabinie :) i nie rób tego jak jest mokro i zimno bo wtedy opony się zachowują zupełnie inaczej (niestety nie ostrzega) (kiedyś sam poruszałem to na forum)).
ZOOM-ZOOM :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lis 2005, 12:22
Posty: 117
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: RX-8 231km

Postprzez tr » 8 maja 2006, 21:58

MKG napisał(a):Coraz dziwniejsze posty na tym forum się pojawiają??
Tr do czego porównujesz że Ci się madzia przechyla w zakrętach :) więcej niż powinna :). Ja jestem bardzo zadowolony, zawieszenie nie jest przesadnie deskowate ale na pewno w ostrych łukach nic mi nie ucieka (zwłaszcza przód) ani się nie wychyla ....

Porownuje do megane coupe na srednio twardym zawieszeniu – taki maly gokard. Madzia przechyla sie wiecej i ma bardziej miekkie zawieszenie.

MKG napisał(a): a w jakich rejonach się bujasz bo chyba mogę śmiało powiedzieć, że w zakrętach mam lepsze obycie .... chałupę mam przed odcinkiem specjalnym Rajdu Polski :), kiedyś leciał tam też Rajd Zimowy ale go już nie ma :(.


Jezdze duzo droga bielsko-czestochowa-wielun-kepno-poznan. Swietna trasa, troche zakretow na dwupasie i duzo normalnej drogi. Zapewniam cie, ze mam calkiem dobre obycie na zakretach ale nie bede rozwijac tego tematu... :). RX8 to moje pierwsze RWD, nie jest trudno jechac nia szybko ale jeszcze sporo czasu uplynie zanim wyczuje auto na tyle, zeby jechac w zakretach "na granicy".
Aha wszystkie zakrety pokonuje po swoim pasie, zadnego scinania, nawet (a wrecz szczegolnie) na dwupasie ;)


MKG napisał(a):Madzia jest super wyważona (znajdź sobie pusty plac i spróbuj tak zacieśnić jakiś łuk żeby wylecieć z toru jazdy, najpierw z załączonym ESP a potem bez – zobaczysz jaka frajda i będziesz wiedział że zanim ją wyprowadzisz z równowagi najpierw Ci o tym powie. Tylko nie miej jakiś luźnych rzeczy w kabinie :) i nie rób tego jak jest mokro i zimno bo wtedy opony się zachowują zupełnie inaczej (niestety nie ostrzega) (kiedyś sam poruszałem to na forum)).

Juz jezdzilem na placu, ale to nie to samo co zakrety na drodze. Gdybym jeszcze mial jakies slupki to moglbym na placu je ustawic i tak poprobowac. Ale pusty plac to nie to.

Nie zrozum mnie zle, madzia bardzo dobrze sie trzyma drogi i jako poczatkujacy driver RWD moge powiedziec, ze faktycznie dosc latwo ja wyprowadzic z poslizgu, przewaznie wystarcza pojedyncza kontra. Z megana bylo wiecej walki. Po prostu jest kilka zakretow, gdzie zachowanie tego auta mowi mi "cos jest nie tak" i proboje sobie wyobrazic co sie dzieje z autem, co jest przyczyna tego innego zachowania.
Probujac podsumowac o co mi chodzi, auto swietnie sie zachowuje i informuje kierowce o dochodzeniu do granicy, ALE na tych paru zakretach cos jest nie tak jak powinno :P I sa to zakrety gdzie meganem przechodzilem ciut szybciej i bylo ok.

pozdrowka
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 18:19
Posty: 139
Skąd: Bielsko/Poznan
Auto: RX8 / RX65

Postprzez przemekw » 9 maja 2006, 15:16

tr napisał(a):ALE na tych paru zakretach cos jest nie tak jak powinno I sa to zakrety gdzie meganem przechodzilem ciut szybciej i bylo ok.


To teraz na maxa straszysz :D

ale wracajac do tematu ... To w koncu za bardzo sie przechyla czy zle trzyma czy tez jedno w funkcji drugiego ? :D
-----------------------------------
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2006, 04:23
Posty: 130
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8 Revolution 170

Postprzez MKG » 9 maja 2006, 16:55

tr napisał(a):I sa to zakrety gdzie meganem przechodzilem ciut szybciej i bylo ok.

ja mam tylko jedno pytanie czy meganka była tuningowana??
ZOOM-ZOOM :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lis 2005, 12:22
Posty: 117
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: RX-8 231km

Postprzez tr » 9 maja 2006, 18:48

przemekw napisał(a):
tr napisał(a):ALE na tych paru zakretach cos jest nie tak jak powinno I sa to zakrety gdzie meganem przechodzilem ciut szybciej i bylo ok.


To teraz na maxa straszysz :D

ale wracajac do tematu ... To w koncu za bardzo sie przechyla czy zle trzyma czy tez jedno w funkcji drugiego ? :D


Przechylanie, naprawde nie duze :), nie jest problemem na co dzien. Jak jest zle wyprofilowany zakret i go nie scinasz to IMO ten przechyl pogarsza zachowanie auta w takim zakrecie.

>MKG: ja mam tylko jedno pytanie czy meganka była tuningowana??

Odrobine:
tarcze brembo/klocki tekstar
amortyzatory: sachs advantage – cos posredniego miedzy seryjnymi a takim full wypasem przeznaczonym raczej do sportu niz na normalne drogi. Dodam, ze coupe standardowo ma trwardsze zawieszenie niz pozostale modele megana.
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 18:19
Posty: 139
Skąd: Bielsko/Poznan
Auto: RX8 / RX65

Postprzez MKG » 15 maja 2006, 08:17

ja nie wiem jakim meganem tr jeździłeś ale ..... albo masz rozwaloną madzie albo meganka była jednak po głębszym tuningu bo naprawdę nie wyobrażam sobie żeby choć w najmniejszym stopniu zawieszenie Meganki mogło równać się z zawieszeniem Mazdy. Np. mam ulubiony swój zakręt gdzie jeździłem różnymi autami (niestety nie meganem) i Rx-8 naprawdę leci tam rewelacyjnie i najszybciej. A jeździłem tam np.: Saab Sportsedan Aero!!; BMW 330d!!; Audi A3 w wersji S-line!! z obniżonym zawieszeniem, Honda Civic 1,6, Nissan Almera, Mercedes klasy A140 oraz Mercedes A190, w starej jak i nowej budzie; Mercedes Sprinter :); Mercedes Atego :) Toyota yaris; Toyota Corolla verso; Volvo S40; Volvo S60 w wersji T6; Ford Focus tdci, Mitsubishi carisma; i naprawdę nie chce mi się już wymieniać .... :)
ZOOM-ZOOM :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lis 2005, 12:22
Posty: 117
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: RX-8 231km

Postprzez przemekw » 18 maja 2006, 01:54

No chlopaki ;)
Juz w ten weekend ocenie walory jezdne i nie tylko ... W piatek odbieram autko u dealera ... W poniedzialek raport hue hue
-----------------------------------
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2006, 04:23
Posty: 130
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8 Revolution 170

Postprzez brii » 18 maja 2006, 09:31

przemekw napisał(a):No chlopaki
Juz w ten weekend ocenie walory jezdne i nie tylko ... W piatek odbieram autko u dealera ... W poniedzialek raport hue hue

<jupi>
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8961 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez tr » 20 maja 2006, 01:46

MKG napisał(a):ja nie wiem jakim meganem tr jeździłeś ale ..... albo masz rozwaloną madzie albo meganka była jednak po głębszym tuningu bo naprawdę nie wyobrażam sobie żeby choć w najmniejszym stopniu zawieszenie Meganki mogło równać się z zawieszeniem Mazdy. Np. mam ulubiony swój zakręt gdzie jeździłem różnymi autami (niestety nie meganem) i Rx-8 naprawdę leci tam rewelacyjnie i najszybciej. A jeździłem tam np.: Saab Sportsedan Aero!!; BMW 330d!!; Audi A3 w wersji S-line!! z obniżonym zawieszeniem, Honda Civic 1,6, Nissan Almera, Mercedes klasy A140 oraz Mercedes A190, w starej jak i nowej budzie; Mercedes Sprinter :); Mercedes Atego :) Toyota yaris; Toyota Corolla verso; Volvo S40; Volvo S60 w wersji T6; Ford Focus tdci, Mitsubishi carisma; i naprawdę nie chce mi się już wymieniać .... :)


Kurde nie chcialem robic porownania RX8 vs megana, bo to brzmi smiesznie :) Meganke poznalem bardzo dobrze, przejechalem nia 100k km i nie zdazylo sie auto za ktorym bym nie wszedl w zakret conajmniej tak szybko jak ono (wsrod tych "pamietnych" jazd, ktore jeszcze pamietam Mercedes C180 kompressor, ST220, BMW X5). Takie sytuacje spowodowaly u mnie totalny brak respeku dla jakichkolwiek lepszych aut, do tego stopnia, ze podejmowalem "wyzwanie" nawet z porschakami (tutaj przewaga mocy bylo jednak miazdzaca, niemniej 15 minut za carrera 2 sie utrzymalem na zatloczonym dwupasie <jupi> ).
Megana to konstrukcja z 1996 roku, w 2000 byl lifting i nowe silniki, ale chyba nic nie zmieniali w zawieszeniu. Nigdy bym nie podejrzewal, ze tym autem mozna tyle zrobic.

RX8 z pewnoscia ma doskonalsze zawieszenie i tego nie kwestionuje. Na kiku dobrze znanych mi zakretach zachowala sie jednak ponizej oczekiwan i zastanawialem sie nad przyczyna. Widze, ze w stwierdzeniu ze zawieszenie jest za miekkie jestem odosobniony :). Byc moze za malo znam to auto a w szczegolnosci RWD, a moze cos jest w tym co mowie.

Dzwonilem do mazdy z pytaniem o amortyzatory mazdaspeed.
Tyl: 800zl
Przod: 500zl
DROOOOOOOOOOGO.
W USA przod i tyl w granicach 110$.
Niestety za wysylke chca 685$ :(
Jak znajde jakas tansza opcje do lipca to sie zdecyduje, nie usmiecha mi sie przeplacac w polskim ASO :/

pozdrowka
ps
przemekw: Ciekaw jestem twojej reakcji po przesiadce z diesla na tankowanie co 240km :)
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 18:19
Posty: 139
Skąd: Bielsko/Poznan
Auto: RX8 / RX65

Postprzez przemekw » 20 maja 2006, 02:21

tr napisał(a):przemekw: Ciekaw jestem twojej reakcji po przesiadce z diesla na tankowanie co 240km


hue hue mam nadzieje, ze tak zle nie bedzie ... oczywiscie samochodu w piatek nie odebralem – nie zdazylem zarejestrowac :(. Od poniedzialku do srody bede jezdzil tylko po miescie – 4 do 5 spotkan u Klientow. W czwartek jade do Krakowa. Zalicze zatem miasto i trase, co prawda na swiezym silniczku ale sprawdze spalanie. Zawieszenie rowniez obowiazkowo :-D poddam ocenie.
-----------------------------------
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2006, 04:23
Posty: 130
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8 Revolution 170

Postprzez MegaLoL » 20 maja 2006, 21:24

przemekw napisał(a):W czwartek jade do Krakowa

No to fajnie :) To mozemy sie spotkac jak znajdziesz czas, akurat ja mam czwartek wolny. Niech strace. :D
Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2005, 16:12
Posty: 203
Skąd: Kraków
Auto: Mazda RX-8

Postprzez przemekw » 22 maja 2006, 22:56

MegaLoL napisał(a):No to fajnie To mozemy sie spotkac jak znajdziesz czas, akurat ja mam czwartek wolny. Niech strace.


Siur, ze mozemy. Od 11:00 do 14:00 jestem u Klienta. Potem jestem wolny. Zmowimy sie na priv.
Jutro powinienem umiescic zdejcia fury w "Nasze Mazdy" ...
-----------------------------------
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2006, 04:23
Posty: 130
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8 Revolution 170

Postprzez przemekw » 26 maja 2006, 01:55

tr napisał(a):Ciekaw jestem twojej reakcji po przesiadce z diesla na tankowanie co 240km

Az tak zle nie jest :) mimo, ze mam samochod nowke czyli pewnie pali wiecej niz bedzie ...

Trasa Warszawa – Czestochowa – Katowice – Krakow
Predkosc od 130 do 160 km/h
Spalanie: 13,5 litra na setke

Trasa Krakow – Katowice – Czestochowa – Warszawa
Predkosc od 140 – 170 km/h
Spalanie: 16 litrow na setke

Miasto, obroty do 3000, spalanie 11,5 na setke
Miasto, jazda dynamiczna, obroty do 8000, spalanie okolo 18 l na setke
Miasto, wariacka jazda – podejrzewam ze 20+ na setke.

nie jest zle. majac jakikolwiek samochod benzynowy 2,5 do 3,0 pojemnosci spalanie byloby nie mniejsze a pewnie doznania i mozliwosci w wiekszosci przypadkow gorsze. Zatem Panowie nie ma co biadolic bo jest dobrze.

tr napisał(a):na ostrzejszych zakretach przechyla sie bardziej niz powinna

Przechyla? Stary. Moja sie przechyla niewiele. Ma na prawde dobre zawieszenie. Przechyly znikome i porownywale jak w E60 z Dynamic Drive. Jak dla mnie bomba.
Moze Twoja byla wyprodukowana na inny rynek :) albo jest po prostu uszkodzona.

Pozdro,

Przemek
-----------------------------------
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2006, 04:23
Posty: 130
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8 Revolution 170

Postprzez tr » 26 maja 2006, 15:03

>Az tak zle nie jest mimo, ze mam samochod nowke czyli pewnie pali wiecej niz bedzie ...
(...)
No nie najgorsze to spalanie, widac jak sie chce jezdzic ekonomicznie to sie da... :( No ale taka koszmarna urada wankla, ze tyle paliwa bieze.

>Miasto, jazda dynamiczna, obroty do 8000, spalanie okolo 18 l na setke
Nie boj sie dobijac do 9500 obrotow, w koncu po to sie kupuje wankla :)

>Przechyla? Stary. Moja sie przechyla niewiele. Ma na prawde dobre >zawieszenie. Przechyly znikome i porownywale jak w E60 z Dynamic Drive. >Jak dla mnie bomba.
>Moze Twoja byla wyprodukowana na inny rynek albo jest po prostu uszkodzona.

Zostaje przy swoim, przechyla sie jak diabli i bynajmniej nie jest uszkodzona ;). Niedawno jechalem Honda S2000. Boze ja chce takie zawieszenie – twarde, bez przechylow i wieksza precyzja prowadzenia niz w mazdzie.
Jak sie wam dobrze jezdzi to swietnie, ja niedlugo zmieniam zawieszenie ;P
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 18:19
Posty: 139
Skąd: Bielsko/Poznan
Auto: RX8 / RX65

Postprzez MKG » 27 maja 2006, 10:22

przemekw napisał(a):Az tak zle nie jest mimo, ze mam samochod nowke czyli pewnie pali wiecej niz bedzie ...

Trasa Warszawa – Czestochowa – Katowice – Krakow
Predkosc od 130 do 160 km/h
Spalanie: 13,5 litra na setke

Trasa Krakow – Katowice – Czestochowa – Warszawa
Predkosc od 140 – 170 km/h
Spalanie: 16 litrow na setke

Miasto, obroty do 3000, spalanie 11,5 na setke
Miasto, jazda dynamiczna, obroty do 8000, spalanie okolo 18 l na setke
Miasto, wariacka jazda – podejrzewam ze 20+ na setke.


szybko ześ to przeanalizował :D

ale generalnie jak wrażenia?? próbowałeś już jakieś zakręty robić bokiem bez ESP?? Prawda że zawieszenie ma super? (nie jak w w/w ..... ) <lol> <lol>

a jeśli chodzi o negatywy to nie za mało mocy?? bo mi coraz bardziej doskwiera brak mocy <lol> <lol> <lol> wiecie apetyt rośnie w miarę jedzenia :)
ZOOM-ZOOM :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lis 2005, 12:22
Posty: 117
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: RX-8 231km

Postprzez tr » 27 maja 2006, 21:45

MKG napisał(a):ale generalnie jak wrażenia?? próbowałeś już jakieś zakręty robić bokiem bez ESP?? Prawda że zawieszenie ma super? (nie jak w w/w ..... )

A ja dalej bede brnal :P
Dzisiaj jak jechalem mialem taka sytuacje:
Zakret w prawo, nawierzchnia na nim lekko nachylona w lewo. Wszedlem w niego dosc szybko i gdzies tak w srodku zakretu znow mialem "to" uczucie :) Minimalna kontra, lekkie ujecie z gazu i przejechalem caly zarket.
Wydaje mi sie, ze nacisk na zewnetrzne [jakie?] kolo (lewe) byl duzo wiekszy niz na kolo wewnetrzne, zewnetrze kolo bylo lepiej dociskane –> przenosilo na droge wiecej mocy co spowodowalo nadsterownosc.
Jesli dobrze mysle, to na twardszym zawieszeniu przy tej predkosci bylo by dobrze.

Ktos skomentuje? Dopiero sie ucze RWD i chetnie poslucham uwag od bardziej doswiadczonych :)
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 18:19
Posty: 139
Skąd: Bielsko/Poznan
Auto: RX8 / RX65

Postprzez przemekw » 27 maja 2006, 23:14

tr napisał(a):Ktos skomentuje?


Skomentuje tak: Panikujesz :P
-----------------------------------
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2006, 04:23
Posty: 130
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8 Revolution 170

Postprzez przemekw » 27 maja 2006, 23:23

MKG napisał(a):ale generalnie jak wrażenia?? próbowałeś już jakieś zakręty robić bokiem bez ESP??

Wlasnie wrocilem z okolic Piszu na mazurach ... Kolejna trasa za mna i tym razem nie dwupasmowka wiec wiecej redukcji i przegazowan. Samochodu juz nie oszczedzalem. Gdy ruszalem w trase przebieg mialem 1600. Teraz przekroczylem 2000. "Pipalem" na kazdymbiegu ile sie dalo :). Na baku zrobilem 270 km czyli spalanie okolo 20.3 litra na setke. Szalalem ostro ale bokiem jeszcze nie wchodzilem ...


MKG napisał(a):Prawda że zawieszenie ma super?

Zawieszenie na prawde ma idealne. Nie jest gorsze niz strasznie zaawansowane bawarskie z hydraulika i silownikami. Pewniej sie w niej czuje na zakretach niz w E60 z DD.

<b>tr</b> panikuje :)
-----------------------------------
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2006, 04:23
Posty: 130
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8 Revolution 170

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy RX-8 / RX-7