Zawieszenie RX8
Co myslicie o prowadzeniu RX8 i jej zawieszeniu? Przejechalem juz troche swoja madzia i staram sie coraz bardziej wyczuc to auto. Na dwupasie sprawuje sie swietnie, ale na ostrzejszych zakretach przechyla sie bardziej niz powinna, przod staje sie lekki i mam uczucie jakby w kazdej chwili tyl mogl zaczac uciekac. Powaznie zastanawiam sie nad wymiana amortyzatorow na mazdaspeed, na necie kosztuja 100$ sztuka wiec nie jets to jakas ogromna inwestycja (dla porownania tarcze hamulcowe mazdaspeed przod: 1200zl sztuka). Jakie sa wasze odczucia?
- Od: 10 sty 2006, 18:19
- Posty: 139
- Skąd: Bielsko/Poznan
- Auto: RX8 / RX65
Ja jeszcze nie wiem
Porownam z E60 ktore ma Dynamic Drive czyli pompe hydrauliczna z silownikami coby przeciwdzialac przechylom. Swoja droga jestem wlasnie ciekaw jak bedzie sie pokonywalo zakrety. Wywazenie RX-8 jak E60 jest identyczne 50 na 50 ale co z przechylami ? Troszke mnie TR wystraszyles ))
Porownam z E60 ktore ma Dynamic Drive czyli pompe hydrauliczna z silownikami coby przeciwdzialac przechylom. Swoja droga jestem wlasnie ciekaw jak bedzie sie pokonywalo zakrety. Wywazenie RX-8 jak E60 jest identyczne 50 na 50 ale co z przechylami ? Troszke mnie TR wystraszyles ))
-----------------------------------
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
- Od: 19 kwi 2006, 04:23
- Posty: 130
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda RX-8 Revolution 170
Coraz dziwniejsze posty na tym forum się pojawiają??
Tr do czego porównujesz że Ci się madzia przechyla w zakrętach więcej niż powinna . Ja jestem bardzo zadowolony, zawieszenie nie jest przesadnie deskowate ale na pewno w ostrych łukach nic mi nie ucieka (zwłaszcza przód) ani się nie wychyla .... a w jakich rejonach się bujasz bo chyba mogę śmiało powiedzieć, że w zakrętach mam lepsze obycie .... chałupę mam przed odcinkiem specjalnym Rajdu Polski , kiedyś leciał tam też Rajd Zimowy ale go już nie ma . Madzia jest super wyważona (znajdź sobie pusty plac i spróbuj tak zacieśnić jakiś łuk żeby wylecieć z toru jazdy, najpierw z załączonym ESP a potem bez – zobaczysz jaka frajda i będziesz wiedział że zanim ją wyprowadzisz z równowagi najpierw Ci o tym powie. Tylko nie miej jakiś luźnych rzeczy w kabinie i nie rób tego jak jest mokro i zimno bo wtedy opony się zachowują zupełnie inaczej (niestety nie ostrzega) (kiedyś sam poruszałem to na forum)).
Tr do czego porównujesz że Ci się madzia przechyla w zakrętach więcej niż powinna . Ja jestem bardzo zadowolony, zawieszenie nie jest przesadnie deskowate ale na pewno w ostrych łukach nic mi nie ucieka (zwłaszcza przód) ani się nie wychyla .... a w jakich rejonach się bujasz bo chyba mogę śmiało powiedzieć, że w zakrętach mam lepsze obycie .... chałupę mam przed odcinkiem specjalnym Rajdu Polski , kiedyś leciał tam też Rajd Zimowy ale go już nie ma . Madzia jest super wyważona (znajdź sobie pusty plac i spróbuj tak zacieśnić jakiś łuk żeby wylecieć z toru jazdy, najpierw z załączonym ESP a potem bez – zobaczysz jaka frajda i będziesz wiedział że zanim ją wyprowadzisz z równowagi najpierw Ci o tym powie. Tylko nie miej jakiś luźnych rzeczy w kabinie i nie rób tego jak jest mokro i zimno bo wtedy opony się zachowują zupełnie inaczej (niestety nie ostrzega) (kiedyś sam poruszałem to na forum)).
ZOOM-ZOOM
- Od: 24 lis 2005, 12:22
- Posty: 117
- Skąd: Kotlina Kłodzka
- Auto: RX-8 231km
MKG napisał(a):Coraz dziwniejsze posty na tym forum się pojawiają??
Tr do czego porównujesz że Ci się madzia przechyla w zakrętach więcej niż powinna . Ja jestem bardzo zadowolony, zawieszenie nie jest przesadnie deskowate ale na pewno w ostrych łukach nic mi nie ucieka (zwłaszcza przód) ani się nie wychyla ....
Porownuje do megane coupe na srednio twardym zawieszeniu – taki maly gokard. Madzia przechyla sie wiecej i ma bardziej miekkie zawieszenie.
MKG napisał(a): a w jakich rejonach się bujasz bo chyba mogę śmiało powiedzieć, że w zakrętach mam lepsze obycie .... chałupę mam przed odcinkiem specjalnym Rajdu Polski , kiedyś leciał tam też Rajd Zimowy ale go już nie ma .
Jezdze duzo droga bielsko-czestochowa-wielun-kepno-poznan. Swietna trasa, troche zakretow na dwupasie i duzo normalnej drogi. Zapewniam cie, ze mam calkiem dobre obycie na zakretach ale nie bede rozwijac tego tematu... . RX8 to moje pierwsze RWD, nie jest trudno jechac nia szybko ale jeszcze sporo czasu uplynie zanim wyczuje auto na tyle, zeby jechac w zakretach "na granicy".
Aha wszystkie zakrety pokonuje po swoim pasie, zadnego scinania, nawet (a wrecz szczegolnie) na dwupasie
MKG napisał(a):Madzia jest super wyważona (znajdź sobie pusty plac i spróbuj tak zacieśnić jakiś łuk żeby wylecieć z toru jazdy, najpierw z załączonym ESP a potem bez – zobaczysz jaka frajda i będziesz wiedział że zanim ją wyprowadzisz z równowagi najpierw Ci o tym powie. Tylko nie miej jakiś luźnych rzeczy w kabinie i nie rób tego jak jest mokro i zimno bo wtedy opony się zachowują zupełnie inaczej (niestety nie ostrzega) (kiedyś sam poruszałem to na forum)).
Juz jezdzilem na placu, ale to nie to samo co zakrety na drodze. Gdybym jeszcze mial jakies slupki to moglbym na placu je ustawic i tak poprobowac. Ale pusty plac to nie to.
Nie zrozum mnie zle, madzia bardzo dobrze sie trzyma drogi i jako poczatkujacy driver RWD moge powiedziec, ze faktycznie dosc latwo ja wyprowadzic z poslizgu, przewaznie wystarcza pojedyncza kontra. Z megana bylo wiecej walki. Po prostu jest kilka zakretow, gdzie zachowanie tego auta mowi mi "cos jest nie tak" i proboje sobie wyobrazic co sie dzieje z autem, co jest przyczyna tego innego zachowania.
Probujac podsumowac o co mi chodzi, auto swietnie sie zachowuje i informuje kierowce o dochodzeniu do granicy, ALE na tych paru zakretach cos jest nie tak jak powinno I sa to zakrety gdzie meganem przechodzilem ciut szybciej i bylo ok.
pozdrowka
- Od: 10 sty 2006, 18:19
- Posty: 139
- Skąd: Bielsko/Poznan
- Auto: RX8 / RX65
tr napisał(a):ALE na tych paru zakretach cos jest nie tak jak powinno I sa to zakrety gdzie meganem przechodzilem ciut szybciej i bylo ok.
To teraz na maxa straszysz
ale wracajac do tematu ... To w koncu za bardzo sie przechyla czy zle trzyma czy tez jedno w funkcji drugiego ?
-----------------------------------
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
- Od: 19 kwi 2006, 04:23
- Posty: 130
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda RX-8 Revolution 170
przemekw napisał(a):tr napisał(a):ALE na tych paru zakretach cos jest nie tak jak powinno I sa to zakrety gdzie meganem przechodzilem ciut szybciej i bylo ok.
To teraz na maxa straszysz
ale wracajac do tematu ... To w koncu za bardzo sie przechyla czy zle trzyma czy tez jedno w funkcji drugiego ?
Przechylanie, naprawde nie duze , nie jest problemem na co dzien. Jak jest zle wyprofilowany zakret i go nie scinasz to IMO ten przechyl pogarsza zachowanie auta w takim zakrecie.
>MKG: ja mam tylko jedno pytanie czy meganka była tuningowana??
Odrobine:
tarcze brembo/klocki tekstar
amortyzatory: sachs advantage – cos posredniego miedzy seryjnymi a takim full wypasem przeznaczonym raczej do sportu niz na normalne drogi. Dodam, ze coupe standardowo ma trwardsze zawieszenie niz pozostale modele megana.
- Od: 10 sty 2006, 18:19
- Posty: 139
- Skąd: Bielsko/Poznan
- Auto: RX8 / RX65
ja nie wiem jakim meganem tr jeździłeś ale ..... albo masz rozwaloną madzie albo meganka była jednak po głębszym tuningu bo naprawdę nie wyobrażam sobie żeby choć w najmniejszym stopniu zawieszenie Meganki mogło równać się z zawieszeniem Mazdy. Np. mam ulubiony swój zakręt gdzie jeździłem różnymi autami (niestety nie meganem) i Rx-8 naprawdę leci tam rewelacyjnie i najszybciej. A jeździłem tam np.: Saab Sportsedan Aero!!; BMW 330d!!; Audi A3 w wersji S-line!! z obniżonym zawieszeniem, Honda Civic 1,6, Nissan Almera, Mercedes klasy A140 oraz Mercedes A190, w starej jak i nowej budzie; Mercedes Sprinter ; Mercedes Atego Toyota yaris; Toyota Corolla verso; Volvo S40; Volvo S60 w wersji T6; Ford Focus tdci, Mitsubishi carisma; i naprawdę nie chce mi się już wymieniać ....
ZOOM-ZOOM
- Od: 24 lis 2005, 12:22
- Posty: 117
- Skąd: Kotlina Kłodzka
- Auto: RX-8 231km
No chlopaki
Juz w ten weekend ocenie walory jezdne i nie tylko ... W piatek odbieram autko u dealera ... W poniedzialek raport hue hue
Juz w ten weekend ocenie walory jezdne i nie tylko ... W piatek odbieram autko u dealera ... W poniedzialek raport hue hue
-----------------------------------
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
- Od: 19 kwi 2006, 04:23
- Posty: 130
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda RX-8 Revolution 170
przemekw napisał(a):No chlopaki
Juz w ten weekend ocenie walory jezdne i nie tylko ... W piatek odbieram autko u dealera ... W poniedzialek raport hue hue
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
MKG napisał(a):ja nie wiem jakim meganem tr jeździłeś ale ..... albo masz rozwaloną madzie albo meganka była jednak po głębszym tuningu bo naprawdę nie wyobrażam sobie żeby choć w najmniejszym stopniu zawieszenie Meganki mogło równać się z zawieszeniem Mazdy. Np. mam ulubiony swój zakręt gdzie jeździłem różnymi autami (niestety nie meganem) i Rx-8 naprawdę leci tam rewelacyjnie i najszybciej. A jeździłem tam np.: Saab Sportsedan Aero!!; BMW 330d!!; Audi A3 w wersji S-line!! z obniżonym zawieszeniem, Honda Civic 1,6, Nissan Almera, Mercedes klasy A140 oraz Mercedes A190, w starej jak i nowej budzie; Mercedes Sprinter ; Mercedes Atego Toyota yaris; Toyota Corolla verso; Volvo S40; Volvo S60 w wersji T6; Ford Focus tdci, Mitsubishi carisma; i naprawdę nie chce mi się już wymieniać ....
Kurde nie chcialem robic porownania RX8 vs megana, bo to brzmi smiesznie Meganke poznalem bardzo dobrze, przejechalem nia 100k km i nie zdazylo sie auto za ktorym bym nie wszedl w zakret conajmniej tak szybko jak ono (wsrod tych "pamietnych" jazd, ktore jeszcze pamietam Mercedes C180 kompressor, ST220, BMW X5). Takie sytuacje spowodowaly u mnie totalny brak respeku dla jakichkolwiek lepszych aut, do tego stopnia, ze podejmowalem "wyzwanie" nawet z porschakami (tutaj przewaga mocy bylo jednak miazdzaca, niemniej 15 minut za carrera 2 sie utrzymalem na zatloczonym dwupasie ).
Megana to konstrukcja z 1996 roku, w 2000 byl lifting i nowe silniki, ale chyba nic nie zmieniali w zawieszeniu. Nigdy bym nie podejrzewal, ze tym autem mozna tyle zrobic.
RX8 z pewnoscia ma doskonalsze zawieszenie i tego nie kwestionuje. Na kiku dobrze znanych mi zakretach zachowala sie jednak ponizej oczekiwan i zastanawialem sie nad przyczyna. Widze, ze w stwierdzeniu ze zawieszenie jest za miekkie jestem odosobniony . Byc moze za malo znam to auto a w szczegolnosci RWD, a moze cos jest w tym co mowie.
Dzwonilem do mazdy z pytaniem o amortyzatory mazdaspeed.
Tyl: 800zl
Przod: 500zl
DROOOOOOOOOOGO.
W USA przod i tyl w granicach 110$.
Niestety za wysylke chca 685$
Jak znajde jakas tansza opcje do lipca to sie zdecyduje, nie usmiecha mi sie przeplacac w polskim ASO :/
pozdrowka
ps
przemekw: Ciekaw jestem twojej reakcji po przesiadce z diesla na tankowanie co 240km
- Od: 10 sty 2006, 18:19
- Posty: 139
- Skąd: Bielsko/Poznan
- Auto: RX8 / RX65
tr napisał(a):przemekw: Ciekaw jestem twojej reakcji po przesiadce z diesla na tankowanie co 240km
hue hue mam nadzieje, ze tak zle nie bedzie ... oczywiscie samochodu w piatek nie odebralem – nie zdazylem zarejestrowac . Od poniedzialku do srody bede jezdzil tylko po miescie – 4 do 5 spotkan u Klientow. W czwartek jade do Krakowa. Zalicze zatem miasto i trase, co prawda na swiezym silniczku ale sprawdze spalanie. Zawieszenie rowniez obowiazkowo :-D poddam ocenie.
-----------------------------------
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
- Od: 19 kwi 2006, 04:23
- Posty: 130
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda RX-8 Revolution 170
MegaLoL napisał(a):No to fajnie To mozemy sie spotkac jak znajdziesz czas, akurat ja mam czwartek wolny. Niech strace.
Siur, ze mozemy. Od 11:00 do 14:00 jestem u Klienta. Potem jestem wolny. Zmowimy sie na priv.
Jutro powinienem umiescic zdejcia fury w "Nasze Mazdy" ...
-----------------------------------
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
- Od: 19 kwi 2006, 04:23
- Posty: 130
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda RX-8 Revolution 170
tr napisał(a):Ciekaw jestem twojej reakcji po przesiadce z diesla na tankowanie co 240km
Az tak zle nie jest mimo, ze mam samochod nowke czyli pewnie pali wiecej niz bedzie ...
Trasa Warszawa – Czestochowa – Katowice – Krakow
Predkosc od 130 do 160 km/h
Spalanie: 13,5 litra na setke
Trasa Krakow – Katowice – Czestochowa – Warszawa
Predkosc od 140 – 170 km/h
Spalanie: 16 litrow na setke
Miasto, obroty do 3000, spalanie 11,5 na setke
Miasto, jazda dynamiczna, obroty do 8000, spalanie okolo 18 l na setke
Miasto, wariacka jazda – podejrzewam ze 20+ na setke.
nie jest zle. majac jakikolwiek samochod benzynowy 2,5 do 3,0 pojemnosci spalanie byloby nie mniejsze a pewnie doznania i mozliwosci w wiekszosci przypadkow gorsze. Zatem Panowie nie ma co biadolic bo jest dobrze.
tr napisał(a):na ostrzejszych zakretach przechyla sie bardziej niz powinna
Przechyla? Stary. Moja sie przechyla niewiele. Ma na prawde dobre zawieszenie. Przechyly znikome i porownywale jak w E60 z Dynamic Drive. Jak dla mnie bomba.
Moze Twoja byla wyprodukowana na inny rynek albo jest po prostu uszkodzona.
Pozdro,
Przemek
-----------------------------------
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
- Od: 19 kwi 2006, 04:23
- Posty: 130
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda RX-8 Revolution 170
>Az tak zle nie jest mimo, ze mam samochod nowke czyli pewnie pali wiecej niz bedzie ...
(...)
No nie najgorsze to spalanie, widac jak sie chce jezdzic ekonomicznie to sie da... No ale taka koszmarna urada wankla, ze tyle paliwa bieze.
>Miasto, jazda dynamiczna, obroty do 8000, spalanie okolo 18 l na setke
Nie boj sie dobijac do 9500 obrotow, w koncu po to sie kupuje wankla
>Przechyla? Stary. Moja sie przechyla niewiele. Ma na prawde dobre >zawieszenie. Przechyly znikome i porownywale jak w E60 z Dynamic Drive. >Jak dla mnie bomba.
>Moze Twoja byla wyprodukowana na inny rynek albo jest po prostu uszkodzona.
Zostaje przy swoim, przechyla sie jak diabli i bynajmniej nie jest uszkodzona . Niedawno jechalem Honda S2000. Boze ja chce takie zawieszenie – twarde, bez przechylow i wieksza precyzja prowadzenia niz w mazdzie.
Jak sie wam dobrze jezdzi to swietnie, ja niedlugo zmieniam zawieszenie
(...)
No nie najgorsze to spalanie, widac jak sie chce jezdzic ekonomicznie to sie da... No ale taka koszmarna urada wankla, ze tyle paliwa bieze.
>Miasto, jazda dynamiczna, obroty do 8000, spalanie okolo 18 l na setke
Nie boj sie dobijac do 9500 obrotow, w koncu po to sie kupuje wankla
>Przechyla? Stary. Moja sie przechyla niewiele. Ma na prawde dobre >zawieszenie. Przechyly znikome i porownywale jak w E60 z Dynamic Drive. >Jak dla mnie bomba.
>Moze Twoja byla wyprodukowana na inny rynek albo jest po prostu uszkodzona.
Zostaje przy swoim, przechyla sie jak diabli i bynajmniej nie jest uszkodzona . Niedawno jechalem Honda S2000. Boze ja chce takie zawieszenie – twarde, bez przechylow i wieksza precyzja prowadzenia niz w mazdzie.
Jak sie wam dobrze jezdzi to swietnie, ja niedlugo zmieniam zawieszenie
- Od: 10 sty 2006, 18:19
- Posty: 139
- Skąd: Bielsko/Poznan
- Auto: RX8 / RX65
przemekw napisał(a):Az tak zle nie jest mimo, ze mam samochod nowke czyli pewnie pali wiecej niz bedzie ...
Trasa Warszawa – Czestochowa – Katowice – Krakow
Predkosc od 130 do 160 km/h
Spalanie: 13,5 litra na setke
Trasa Krakow – Katowice – Czestochowa – Warszawa
Predkosc od 140 – 170 km/h
Spalanie: 16 litrow na setke
Miasto, obroty do 3000, spalanie 11,5 na setke
Miasto, jazda dynamiczna, obroty do 8000, spalanie okolo 18 l na setke
Miasto, wariacka jazda – podejrzewam ze 20+ na setke.
szybko ześ to przeanalizował
ale generalnie jak wrażenia?? próbowałeś już jakieś zakręty robić bokiem bez ESP?? Prawda że zawieszenie ma super? (nie jak w w/w ..... )
a jeśli chodzi o negatywy to nie za mało mocy?? bo mi coraz bardziej doskwiera brak mocy wiecie apetyt rośnie w miarę jedzenia
ZOOM-ZOOM
- Od: 24 lis 2005, 12:22
- Posty: 117
- Skąd: Kotlina Kłodzka
- Auto: RX-8 231km
MKG napisał(a):ale generalnie jak wrażenia?? próbowałeś już jakieś zakręty robić bokiem bez ESP?? Prawda że zawieszenie ma super? (nie jak w w/w ..... )
A ja dalej bede brnal
Dzisiaj jak jechalem mialem taka sytuacje:
Zakret w prawo, nawierzchnia na nim lekko nachylona w lewo. Wszedlem w niego dosc szybko i gdzies tak w srodku zakretu znow mialem "to" uczucie Minimalna kontra, lekkie ujecie z gazu i przejechalem caly zarket.
Wydaje mi sie, ze nacisk na zewnetrzne [jakie?] kolo (lewe) byl duzo wiekszy niz na kolo wewnetrzne, zewnetrze kolo bylo lepiej dociskane –> przenosilo na droge wiecej mocy co spowodowalo nadsterownosc.
Jesli dobrze mysle, to na twardszym zawieszeniu przy tej predkosci bylo by dobrze.
Ktos skomentuje? Dopiero sie ucze RWD i chetnie poslucham uwag od bardziej doswiadczonych
- Od: 10 sty 2006, 18:19
- Posty: 139
- Skąd: Bielsko/Poznan
- Auto: RX8 / RX65
tr napisał(a):Ktos skomentuje?
Skomentuje tak: Panikujesz
-----------------------------------
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
- Od: 19 kwi 2006, 04:23
- Posty: 130
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda RX-8 Revolution 170
MKG napisał(a):ale generalnie jak wrażenia?? próbowałeś już jakieś zakręty robić bokiem bez ESP??
Wlasnie wrocilem z okolic Piszu na mazurach ... Kolejna trasa za mna i tym razem nie dwupasmowka wiec wiecej redukcji i przegazowan. Samochodu juz nie oszczedzalem. Gdy ruszalem w trase przebieg mialem 1600. Teraz przekroczylem 2000. "Pipalem" na kazdymbiegu ile sie dalo . Na baku zrobilem 270 km czyli spalanie okolo 20.3 litra na setke. Szalalem ostro ale bokiem jeszcze nie wchodzilem ...
MKG napisał(a):Prawda że zawieszenie ma super?
Zawieszenie na prawde ma idealne. Nie jest gorsze niz strasznie zaawansowane bawarskie z hydraulika i silownikami. Pewniej sie w niej czuje na zakretach niz w E60 z DD.
<b>tr</b> panikuje
-----------------------------------
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
- Od: 19 kwi 2006, 04:23
- Posty: 130
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda RX-8 Revolution 170
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości