RX8 vs. Z350 ;)
1, 2
Ceny samochodów w Stanach są zdecydowanie niższe niż w Europie.
A tak na poważnie to zobacz jak ze 2 lata temu ocenili w Top Gear Rx-8 vs 350Z vs BMW M3
( identyczne czasy przejazdu na torze co do setnej sek., najlepsza funkcjonalność 8 itd.)
Klip gdzieś się przewijał na forum, a jak nie znajdziesz to Ci podeślę na maila.
Pozdro
A tak na poważnie to zobacz jak ze 2 lata temu ocenili w Top Gear Rx-8 vs 350Z vs BMW M3
( identyczne czasy przejazdu na torze co do setnej sek., najlepsza funkcjonalność 8 itd.)
Klip gdzieś się przewijał na forum, a jak nie znajdziesz to Ci podeślę na maila.
Pozdro
- Od: 26 lip 2005, 00:34
- Posty: 39
- Skąd: Dólny Ślunsk
- Auto: RX-8 Revolution 231KM
m2o2 napisał(a):A tak na poważnie to zobacz jak ze 2 lata temu ocenili w Top Gear Rx-8 vs 350Z vs BMW M3
Nie wiem jak to zrobil Stig ale ten ich tor chyba nie jest zbyt szybki ... Znalazlem to video ... Ale co powiesz na to:
http://videos.streetfire.net/search/rx8 ... 4ED92A.htm
tutaj RX-8 zostala zdeklasowana przez BMW M3 i nawet Honde S2000 ((
A ja w polowie maja odbieram RX-8 ... A moglem zamowic Honde
-----------------------------------
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
- Od: 19 kwi 2006, 03:23
- Posty: 130
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda RX-8 Revolution 170
Niestety nie mogę obejrzeć tego klipu ( testuje MSV – pokazuje, że najnowsza wersja i wszystko OK, ale klip się nie ładuje ).
Ale
to prawda. Mazda ma niski moment obrotowy i nie ma przyśpieszenia ( prducent 6.4 ) jak rakieta, ale ze względu na wyważenie 50:50 i doskonałe trzymanie się suchej nawierzchni zyskuje w zakrętach ( radzi sobie doskonale z przyspieszeniami i opóźnieniami bocznymi ). Na 1/4 mili raczej sobie nią nie poszalejesz. Chyba, że założysz turbo – ale to już zupełnie inna bajka
Ale
przemekw napisał(a):Nie wiem jak to zrobil Stig ale ten ich tor chyba nie jest zbyt szybki
to prawda. Mazda ma niski moment obrotowy i nie ma przyśpieszenia ( prducent 6.4 ) jak rakieta, ale ze względu na wyważenie 50:50 i doskonałe trzymanie się suchej nawierzchni zyskuje w zakrętach ( radzi sobie doskonale z przyspieszeniami i opóźnieniami bocznymi ). Na 1/4 mili raczej sobie nią nie poszalejesz. Chyba, że założysz turbo – ale to już zupełnie inna bajka
- Od: 26 lip 2005, 00:34
- Posty: 39
- Skąd: Dólny Ślunsk
- Auto: RX-8 Revolution 231KM
MegaLoL napisał(a): A gdzie jest taka co ma 420
Tu jest taka co ma 360
http://www.mazdaspeed.pl/modele/rx8_motorsport.php
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Tu jest taka co ma 360 krzywy
http://www.mazdaspeed.pl/modele/rx8_motorsport.php
rx8 mps w koncu nie trafila do sprzedazy... tak wiec na ulicy jej nie znajdziesz
B.E.N.D.E.R.:
Biomechanical Electronic Neohuman Designed for Exploration and Repair
Biomechanical Electronic Neohuman Designed for Exploration and Repair
- Od: 29 mar 2004, 15:53
- Posty: 217
- Skąd: Piaseczno
- Auto: EC K8 '93 (czarna strzala :)
A wracając do głównego tematu to w Nissanie 350Z też miałem przyjemność zasiąść, i wiecie co, pomijając różnice jakie występują w testach to pierwsze co rzuca się w oczy to jest paskudne wykonanie 350Z, jak tandetna zabawka plastikowa! Zestaw wskaźników który porusza się z kolumną kierownicy to wygląda jak chińska tandeta z marketu, nie wiem czemu tak rzadko jest to podkreślane w testach. Pyzatym osobiści znacznie lepiej mi się siedzi w Rx-8, a pomarańczowa gałka od zmiany biegów może ładnie wygląda ale daleko jej do „naszej” która aż prosi żeby ją przerzucać. Właściwości jezdnych nie miałem jak sprawdzić więc się nie wypowiem, ale wystarczyło mi to co zobaczyłem. W którymś z numerów auto motor sport był test samochodów sportowych na węgierskim torze z udziałem bodajże Tomka Kuchara i najlepszy czas wykręcił Rx-8, za którą znalazły się między innymi: 350Z i Subaru Impreza STI
ZOOM-ZOOM
- Od: 24 lis 2005, 11:22
- Posty: 117
- Skąd: Kotlina Kłodzka
- Auto: RX-8 231km
MKG napisał(a):najlepszy czas wykręcił Rx-8, za którą znalazły się między innymi: 350Z i Subaru Impreza STI
Ło żesz – Imprezę RX8 zakasowała – wręcz niewiarygodne
Jeszcze trochę i nie będę chciał Subarki
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Prosilbym o trzymanie sie topicu. Dziekuje
Osobiscie nie jestem fanem rx8, ideowo blizej mi do s2k, ale bardzo doceniam magie wankla i mam ciacha nadzieje, iz rx-9 wroci do korzeni rx-7.
Co do 350tki, to bodajrze infinity robi podrobke (klon?), ktory, o dziwo, jest jakosciowo duzo lepszy od orginalu. Widzialem to auto na zywo i wyglada jak nissan z bardzo ladnym bodykitem. Nie czesto obracam glowe za autami, ale w tym momencie zrobilem wyjatek.
Osobiscie nie jestem fanem rx8, ideowo blizej mi do s2k, ale bardzo doceniam magie wankla i mam ciacha nadzieje, iz rx-9 wroci do korzeni rx-7.
Co do 350tki, to bodajrze infinity robi podrobke (klon?), ktory, o dziwo, jest jakosciowo duzo lepszy od orginalu. Widzialem to auto na zywo i wyglada jak nissan z bardzo ladnym bodykitem. Nie czesto obracam glowe za autami, ale w tym momencie zrobilem wyjatek.
Less roof, more fun
Fiveopac napisał(a):Co do 350tki, to bodajrze infinity robi podrobke (klon?)
Infinity to marka Nissana zatem zadna podrobka ... Jednakowoz nie widzialem odpowiednika Z350 w inifinity ... jak sie nazywa model
-----------------------------------
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
- Od: 19 kwi 2006, 03:23
- Posty: 130
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda RX-8 Revolution 170
przemekw napisał(a):nie widzialem odpowiednika Z350 w inifinity ... jak sie nazywa model
Infinity G35
Fiveopac napisał(a):Co do 350tki, to bodajrze infinity robi podrobke (klon?), ktory, o dziwo, jest jakosciowo duzo lepszy od orginalu
...dokładnie Five. Infinity to luksusowa marka Nissana, jak Lexus dla Toyki
Ostatnio edytowano 5 maja 2006, 21:09 przez Pit, łącznie edytowano 1 raz
Dziwne podejscie do sprawy, kupujesz sportowe auto a tu okazuje sie ze mogles kupic to samo ale lepiej tylko ciut drozej i tym samym nagle zostajesz zrownany do nizszej kategorii. Przeciez to ta sama buda....
Less roof, more fun
wiecie co moi drodzy z racji ze zaczynaja sie kolejne komentarze bez sensu to usuwam wszystko co nie zwiazane z tematem .Przemek moze sie polubimy moze nie ale serdecznie zapraszam na spotkanie we wtorek na Mlociny niewazne czym przyjedziesz
pozdrawiam
pozdrawiam
DEVIL
META SYSTEM – AUTOALARMY – GPS -KENWOOD MAGNAT AUDISON HERTZ – MONTAŻ , SPRZEDAŻ
696 442 463
RX 7 SA2 -było , 323 F BG 1992– jest , 626 Cronos 2.0 – jest
Chrysler leBaron 2,2 Tintercooler – jestPontiac TS 3,8 – jest
META SYSTEM – AUTOALARMY – GPS -KENWOOD MAGNAT AUDISON HERTZ – MONTAŻ , SPRZEDAŻ
696 442 463
RX 7 SA2 -było , 323 F BG 1992– jest , 626 Cronos 2.0 – jest
Chrysler leBaron 2,2 Tintercooler – jestPontiac TS 3,8 – jest
- Od: 23 mar 2005, 15:42
- Posty: 384
- Skąd: Warszawa , Gocław
- Auto: Mazda 626GW 2,0FS było Pontiac TS3.8 , Chrysler leBaron2,2T intercooler , Mazda RX7 SA2
RX-8 pokonała STi, to jakiś dziwny tor musiał być. O ile w 350Z mogę uwierzyć bo jakby nie patrzeć ma tyle samo mocy co Subaru, gorszy moment bo nie ma turbiny, jednak jest mocniejszy w niskim zakresie obrotów (wanklom ze względów konstrukcyjnych momentu zdecydowanie brakuje) to zwycięstwo RX'a jest trochę dziwne, gdyby to był RX-7 FD to bym nic nie mówił ale RX-8 hmmm... dużo szczęścia i błędy w jeździe pozostałymi autami. Nieraz oglądałem już pojedynki tych aut w japońskim programie Best Motoring i niestety RX-8 zostaje z tyłu za oboma wcześniej wymienionymi autami i za Lancerem również.
Nie zrozumcie mnie źle, nie jestem jakimś zatwardziałym przeciwnikiem RX-8 jednak temu autu po prostu brakuje mocy, bo konstrukcyjnie jest bardzo dobrze wykonane ( i mi się zajeb....ie podoba ). Mazda nie skorzystała z możliwości jakie dają japońskie przepisy i nie zrobiła auta z maksymalną możliwą mocą (280 koni) i za to płaci. Gdyby do tego auta tak jak do RX-7 dołożyć turbinę napewno by lepiej wypadało we wszystkich tych testach bo i byłby momont obrotowy lepszy i moc możnaby zwiększyć.
A tak o G35 to jest to odmiana Infiniti modelu Skyline 350, który jest robiony na tej sameoj płycie co 350Z.
Nie zrozumcie mnie źle, nie jestem jakimś zatwardziałym przeciwnikiem RX-8 jednak temu autu po prostu brakuje mocy, bo konstrukcyjnie jest bardzo dobrze wykonane ( i mi się zajeb....ie podoba ). Mazda nie skorzystała z możliwości jakie dają japońskie przepisy i nie zrobiła auta z maksymalną możliwą mocą (280 koni) i za to płaci. Gdyby do tego auta tak jak do RX-7 dołożyć turbinę napewno by lepiej wypadało we wszystkich tych testach bo i byłby momont obrotowy lepszy i moc możnaby zwiększyć.
A tak o G35 to jest to odmiana Infiniti modelu Skyline 350, który jest robiony na tej sameoj płycie co 350Z.
Było:
Nissan Almera 2.0 '98
Mazda 3 2.3 '05
Jest:
Isuzu Trooper 2.8 TD – wołek roboczy
Nissan RxS13 x.x '92 – bokolot
Efini FD3S 1.3 '94 – weekend toy
R32 GTR '92 – daily ? ;D
Nissan Almera 2.0 '98
Mazda 3 2.3 '05
Jest:
Isuzu Trooper 2.8 TD – wołek roboczy
Nissan RxS13 x.x '92 – bokolot
Efini FD3S 1.3 '94 – weekend toy
R32 GTR '92 – daily ? ;D
- Od: 24 cze 2005, 10:03
- Posty: 26
- Skąd: Lublin
- Auto: Japońskie :)
Zell napisał(a):RX-8 pokonała STi, to jakiś dziwny tor musiał być
Czytałem ten artykuł.
Nawet mam tą gazete
Podam czasy:
mondeo ST220 – 3:00,43
volvo S60R (300KM) – 2:49,68
alfa 147 GTA – awaria
hyundai coupe V6- 3:12,29
Clio sport V6 – 2:59,00
subaru impreza STI – 2:49,47
nissan 350Z – 2:48,11
mazda RX-8 – 2:45,25
Testował: Tomasz Kuchar i Węgier-Robert Butora.
Tor w Brnie
14 zakrętów długość 5403 m
A robili po kilka prób każdym samochodem dwóch kierowców na zmiany.
Wykręcili Mazdą najlepszy czas i wcale to nie musiały być błędy jazdy innymi samochodami tylko wolny tor ( dużo zakrętów i mało długich prostych ).
Ostatnio edytowano 11 maja 2006, 07:17 przez ZK33, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 11 lip 2004, 18:42
- Posty: 141
- Skąd: Łask
- Auto: CX 9
Na takim torze jeśli było idealnie sucho to Mazda mogła rzeczywiście wygrać
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Podobny test byl kiedys w jednym z numerow s.p. "Auto Sukcesu" – na ktoryms ze slawniejszych torow europejskich i w smietance aut, czyli 350Z, Impreza, Evo plus cos jeszcze – i niestety RX-8 obstawiala tam tyly. Faktycznie ten samochod jest slaby od dolu, aczkolwiek nigdy nie mialem przyjemnosci nim pojezdzic. Po prostu brakuje turbiny.
Jesli chodzi o Infinity, to jest ona u Nissana odpowiednikiem Lexusa oraz Acury. We wszystkich modelach, w duzej mierze bazujacych na duzych Nissanach, stosuje sie kompleksowe wyposazenie i lepsze materialy – ale zupelnie jak w amerykanskich wersjach Mazdy, niektore z nich montowane sa w Stanach, przez co traca na samej jakosci wykonania. Jak to Jeremy lubi sobie wsiasc do auta zza Oceanu, poklepac reka deske rozdzielcza i puscic w eter trzask...
Jesli chodzi o Infinity, to jest ona u Nissana odpowiednikiem Lexusa oraz Acury. We wszystkich modelach, w duzej mierze bazujacych na duzych Nissanach, stosuje sie kompleksowe wyposazenie i lepsze materialy – ale zupelnie jak w amerykanskich wersjach Mazdy, niektore z nich montowane sa w Stanach, przez co traca na samej jakosci wykonania. Jak to Jeremy lubi sobie wsiasc do auta zza Oceanu, poklepac reka deske rozdzielcza i puscic w eter trzask...
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość