Mazda RX-8 (FE) – Opinie i Informacje
Siemano
Czytam Was od paru tygodni i w końcu zdecydowałem sie napisac mój pierwszy post. Zakup mojej Mazii planujemy około czerwca, chory jestem odkąd tylko zobaczyłem pierwszy test tego cuda, czyli od 2003 W styczniu padła decyzja o kupnie, więc zacząłem dogłębną penetracje wszystkiego co związane z Bestią. Najbardziej co mi siedzi na głowie to tzw flooding. Pytanie już wcześniej padło, ale nie znalazłem odp; czy wiecie co należy robić, gdy dana sytuacja już nastąpi?? Czekać? Dzwonić po servis? Powiem szczerze, że ten problem najbardziej mnie nurtuje z tego co dotychczas wyczytałem. Dodatkowo to:
– czy ktoś mógłby podrzucić linka do manuala do RX (najlepiej roczniki 2003-2005)
– zauważyłem różne wersje Pięknej, m.in. GG, R3, FE, Evolve.....czy jest może gdzieś lista porównań tych rodzaji, ponieważ na mazda.pl nie mogłem nawet znaleźć podstrony na temat RX-8 (choć szukałem na szybko, moglem cos przegapić, ale wszystkie modele są na środku strony, a Jej nie było )
– czy żeby mieć rejestrację na samym dole, trzeba przerabiać cały zderzak (chodzi mi o ten wielki, zaye.... grill, wygląda jak Masseratti )
Pytanie o grill może i śmieszne, ale nie miałem jeszcze możliwości dokładnego obejrzenia Reksa, jedynie na szybko gdzieś na parkingu, także w "praktyce" jestem jeszcze zielony :/
Pozdrawiam i.........jezeli nic się nie zmieni.........byle do czerwca!!!!!!
PS: A tam to chyba powinno być Cayenne....ponieważ Cayman jakoś "koślawo" dla mnie wygląda, jak na Porsche.....ten tyłek niewymiarowy :/
Czytam Was od paru tygodni i w końcu zdecydowałem sie napisac mój pierwszy post. Zakup mojej Mazii planujemy około czerwca, chory jestem odkąd tylko zobaczyłem pierwszy test tego cuda, czyli od 2003 W styczniu padła decyzja o kupnie, więc zacząłem dogłębną penetracje wszystkiego co związane z Bestią. Najbardziej co mi siedzi na głowie to tzw flooding. Pytanie już wcześniej padło, ale nie znalazłem odp; czy wiecie co należy robić, gdy dana sytuacja już nastąpi?? Czekać? Dzwonić po servis? Powiem szczerze, że ten problem najbardziej mnie nurtuje z tego co dotychczas wyczytałem. Dodatkowo to:
– czy ktoś mógłby podrzucić linka do manuala do RX (najlepiej roczniki 2003-2005)
– zauważyłem różne wersje Pięknej, m.in. GG, R3, FE, Evolve.....czy jest może gdzieś lista porównań tych rodzaji, ponieważ na mazda.pl nie mogłem nawet znaleźć podstrony na temat RX-8 (choć szukałem na szybko, moglem cos przegapić, ale wszystkie modele są na środku strony, a Jej nie było )
– czy żeby mieć rejestrację na samym dole, trzeba przerabiać cały zderzak (chodzi mi o ten wielki, zaye.... grill, wygląda jak Masseratti )
Pytanie o grill może i śmieszne, ale nie miałem jeszcze możliwości dokładnego obejrzenia Reksa, jedynie na szybko gdzieś na parkingu, także w "praktyce" jestem jeszcze zielony :/
Pozdrawiam i.........jezeli nic się nie zmieni.........byle do czerwca!!!!!!
PS: A tam to chyba powinno być Cayenne....ponieważ Cayman jakoś "koślawo" dla mnie wygląda, jak na Porsche.....ten tyłek niewymiarowy :/
-
emilcio
Ehh... znowu to samo ;(
No to słabo szukałeś ;(
Chyba najczęściej poruszany wątek na tym forum i bynajmniej nie chodzi mi o podforum RX-8.
Mógłbym ale żeby ubiec pytania o inne serwisówki podam ciut innego linka: http://www.rxklub.pl/rxforum/viewtopic.php?t=58
Pierwsze słysze o takich wersjach RX-8 jak GG, FE czy Evolve.
GG to chyba jakaś Mazda 6 ?
FE to Codename dla całej generacji RX-8.
R3 – to TOP wersja RX-8 po liftingu (2009 rok).
Są 3 wersje RX-8 z lat 2003-2008:
Challange, Renesis i Revolution w Europie i Sport, Gran Tourning w USA.
Ich porównanie możesz znaleść pod adresem: http://www.mazdakia.eu/dl/Mazda_RX-8_da ... niczne.pdf
Poza tym wersje limitowane:
– Shinka w Japonii i Europie zwana Sports Prestige Limited w USA (3650 sztuk)
– PZ – tyko na rynek UK – po lekkim tuningu od ProDrive (800 sztuk)
– Nemezis – również tylko na UK (350 sztuk)
– Kuro – UK only (500 sztuk)
– 40th Anniversary
– True Red Style – tylko na Japonię
– NR-A – tylko Japonia
– MazdaSpeed (600 sztuk)
Nie ma i nie zapowiada się, żeby było ;/
RX-8 nie ma w ofercie Mazda Motor Poland.
Nie trzeba nic przerabiać – ale rejestracja na samym dole, pod grilem zasłania wlot powietrza do silnika.
No siemano
emilcio napisał(a):Najbardziej co mi siedzi na głowie to tzw flooding. Pytanie już wcześniej padło, ale nie znalazłem odp; czy wiecie co należy robić, gdy dana sytuacja już nastąpi?? Czekać? Dzwonić po servis? Powiem szczerze, że ten problem najbardziej mnie nurtuje z tego co dotychczas wyczytałem.
No to słabo szukałeś ;(
Chyba najczęściej poruszany wątek na tym forum i bynajmniej nie chodzi mi o podforum RX-8.
emilcio napisał(a):– czy ktoś mógłby podrzucić linka do manuala do RX (najlepiej roczniki 2003-2005)
Mógłbym ale żeby ubiec pytania o inne serwisówki podam ciut innego linka: http://www.rxklub.pl/rxforum/viewtopic.php?t=58
emilcio napisał(a):– zauważyłem różne wersje Pięknej, m.in. GG, R3, FE, Evolve.....czy jest może gdzieś lista porównań tych rodzaji
Pierwsze słysze o takich wersjach RX-8 jak GG, FE czy Evolve.
GG to chyba jakaś Mazda 6 ?
FE to Codename dla całej generacji RX-8.
R3 – to TOP wersja RX-8 po liftingu (2009 rok).
Są 3 wersje RX-8 z lat 2003-2008:
Challange, Renesis i Revolution w Europie i Sport, Gran Tourning w USA.
Ich porównanie możesz znaleść pod adresem: http://www.mazdakia.eu/dl/Mazda_RX-8_da ... niczne.pdf
Poza tym wersje limitowane:
– Shinka w Japonii i Europie zwana Sports Prestige Limited w USA (3650 sztuk)
– PZ – tyko na rynek UK – po lekkim tuningu od ProDrive (800 sztuk)
– Nemezis – również tylko na UK (350 sztuk)
– Kuro – UK only (500 sztuk)
– 40th Anniversary
– True Red Style – tylko na Japonię
– NR-A – tylko Japonia
– MazdaSpeed (600 sztuk)
emilcio napisał(a):ponieważ na mazda.pl nie mogłem nawet znaleźć podstrony na temat RX-8 (choć szukałem na szybko, moglem cos przegapić, ale wszystkie modele są na środku strony, a Jej nie było )
Nie ma i nie zapowiada się, żeby było ;/
RX-8 nie ma w ofercie Mazda Motor Poland.
emilcio napisał(a): – czy żeby mieć rejestrację na samym dole, trzeba przerabiać cały zderzak (chodzi mi o ten wielki, zaye.... grill, wygląda jak Masseratti )
Pytanie o grill może i śmieszne, ale nie miałem jeszcze możliwości dokładnego obejrzenia Reksa, jedynie na szybko gdzieś na parkingu, także w "praktyce" jestem jeszcze zielony :/
Nie trzeba nic przerabiać – ale rejestracja na samym dole, pod grilem zasłania wlot powietrza do silnika.
emilcio napisał(a):Siemano
No siemano
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
http://www.rxklub.pl
- Od: 9 mar 2009, 10:50
- Posty: 182
- Skąd: Katowice
- Auto: RX-8
Witam wszystkich forumowiczów,
Wiem, że to pytanie często pojawia się na forum i staje sie trochę nudne ale chcę kupić Mazdę RX 8.
Moje pytanie dotyczy na co powinienem zwracać szczególną uwagę przy zakupie tego nietuzinkowego auta, przeczytałem duzo na forum co bardzo mi pomogło ale czy są jakieś wyjątkowe cechy które świadczą że może to być mina.
Drugie pytanie, czy ktoś wie gdzie we Wrocławiu można serwisować to cudo, nie licząc ASO.
Może ktoś z was wie kto ma na sprzedaż RX w mocniejszej wersji europejskiej.
Pozdrawiam
Tartarus
Wiem, że to pytanie często pojawia się na forum i staje sie trochę nudne ale chcę kupić Mazdę RX 8.
Moje pytanie dotyczy na co powinienem zwracać szczególną uwagę przy zakupie tego nietuzinkowego auta, przeczytałem duzo na forum co bardzo mi pomogło ale czy są jakieś wyjątkowe cechy które świadczą że może to być mina.
Drugie pytanie, czy ktoś wie gdzie we Wrocławiu można serwisować to cudo, nie licząc ASO.
Może ktoś z was wie kto ma na sprzedaż RX w mocniejszej wersji europejskiej.
Pozdrawiam
Tartarus
-
tartarus
Wiem że w długołęce był salon i serwis ale oni chyba stracili autoryzację na rzecz Auto Art koło Factory Outlet.
Drugie pytanie jak im ten serwis idzie, ponieważ 12 lat temu jak kupiłem w salonie Team Nissana to serwis mieli gorzej niż tragiczny co kwartał z autem jeździłem.
Drugie pytanie jak im ten serwis idzie, ponieważ 12 lat temu jak kupiłem w salonie Team Nissana to serwis mieli gorzej niż tragiczny co kwartał z autem jeździłem.
-
tartarus
Hmm, na głównej stronie mazdy po kliknięciu w link Lista Autoryzowanych Stacji Obsługi figurują na tej liście, czyli są autoryzowanym serwisem obsługi ..
Byłem u nich na sprawdzeniu czy Mazda nie była gdzieś "puknięta", a także na serwisie okresowym. Z RXem nic się nie dzieje po wizycie u nich, także dobrze robią
Byłem u nich na sprawdzeniu czy Mazda nie była gdzieś "puknięta", a także na serwisie okresowym. Z RXem nic się nie dzieje po wizycie u nich, także dobrze robią
Think Fast. Drive Faster. Don't Blink
- Od: 2 sie 2009, 21:33
- Posty: 166
http://radderz.me.uk/2008/12/deflooding ... tep-guide/
Na temat głównej bolączki Reksia niestety strona po angielsku, jak znajdę chwilę to wrzucę po polsku ;]
Na temat głównej bolączki Reksia niestety strona po angielsku, jak znajdę chwilę to wrzucę po polsku ;]
-
emilcio
Dzięki emilcio, na temat floodingu bardzo dużo wyczytałem z forum, chodzi mi bardziej o sprawy na które warto zwrócić uwagę przy zakupie jak np. njabardziej charakterystyczne elementy które świadczą o dużym przebiegu i ogólnym zużyciu auta.
-
tartarus
Chyba trzeba będzie napisać temat w stylu "Zanim napiszesz coś w dziale RX-8 – przeczytaj uważnie" O odpalaniu auta zalanego było już wszystko, łącznie z tą instrukcją po polsku, która notabene jest hardcorowa żeby się udało. O wiele prościej jest odpalić auto 'na pych'.
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Profanacja i to jaka. Do tego nie wiem czy ten silnik od 350Z jest taki zaj... jak już to od M3 E-46. Tym bardziej, że ucierpi na pewno rozłożenie masy na przednią i tylna oś w RX-ie. Lepiej zainwestować w turbo do Wankla
aha... na to pytanie możesz sobie sam odpowiedzieć otwierając maskę w RX-ie i widząc gdzie jest usytuowany silnik.
aha... na to pytanie możesz sobie sam odpowiedzieć otwierając maskę w RX-ie i widząc gdzie jest usytuowany silnik.
...::: R X 8 :::...
ЬФЯВФ ЗЩЦУК
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=25727
JA NIE JEŻDŻĘ ZA SZYBKO...JA LATAM ZA NISKO :d
ЬФЯВФ ЗЩЦУК
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=25727
JA NIE JEŻDŻĘ ZA SZYBKO...JA LATAM ZA NISKO :d
- Od: 11 lip 2006, 20:16
- Posty: 125
- Skąd: Poznań
- Auto: MAZDA RX-8 HIGH-POWER
Lazy napisał(a):Witam,
Nowy szczęśliwy posiadacz Reksa to ja
Pozdrawiam wszystkich!
To życzę "rotorowości"
...::: R X 8 :::...
ЬФЯВФ ЗЩЦУК
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=25727
JA NIE JEŻDŻĘ ZA SZYBKO...JA LATAM ZA NISKO :d
ЬФЯВФ ЗЩЦУК
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=25727
JA NIE JEŻDŻĘ ZA SZYBKO...JA LATAM ZA NISKO :d
- Od: 11 lip 2006, 20:16
- Posty: 125
- Skąd: Poznań
- Auto: MAZDA RX-8 HIGH-POWER
Jestem bardzo bliski zakupu tej mazdy:http://moto.allegro.pl/item1084134310_mazda_rx_8.html Czy moze ktos z was zna historie tego autka i moze o niej powiedziec cos wiecej, moze zna wlasciciela??
z góry dziekuje
z góry dziekuje
-
smolarek123qwe
Czyj to ładny srebrny reksik NE***** tak zalega cholera tygodniami na Chrościckiego w Wawie ?! Nikt go nie chce ? To ja go zaraz raz dwa przygarnę
emilio
- Od: 18 maja 2009, 18:16
- Posty: 317
- Skąd: łorsoł
- Auto: speed3 '08
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości