Problemy z silnikem – brak mocy,obroty, nierówna praca
Witam wszystkich forumowiczow,
Mam powazny problem ze swoja Rx-8. Samochod zapala normalnie, jednak zaraz po rozruchu w zbiorniczku wyrownawczym pojawia sie "bąbelkowanie", a z rury wydechowej leci dym
Czy ktos z Was jest w stanie powiedziec co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy, albo wskazac namiary na jakiegos speca od Rx-8 w kraju???
Bede bardzo wdzieczny.
Pozdrawiam
Mam powazny problem ze swoja Rx-8. Samochod zapala normalnie, jednak zaraz po rozruchu w zbiorniczku wyrownawczym pojawia sie "bąbelkowanie", a z rury wydechowej leci dym
Czy ktos z Was jest w stanie powiedziec co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy, albo wskazac namiary na jakiegos speca od Rx-8 w kraju???
Bede bardzo wdzieczny.
Pozdrawiam
- Od: 3 lis 2007, 14:24
- Posty: 5
Moze zalewa Ci silnik. Wymien swiece
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Dzieki wielkie za odpowiedz, ale nie jestem pewien czy to chodzi o swiece, gdyz w kolektorze ssacym pojawia sie plyn chlodniczy!
Jestem nieco podlamany bo slyszalem juz rozne opinie na ten temat, od awarii pompy wody po uszkodzony silnik!!!!
Jesli macie jeszcze jakies zdanie w tym temacie to walcie smialo. Kazda sugestia bedzie pomocna.
Jestem nieco podlamany bo slyszalem juz rozne opinie na ten temat, od awarii pompy wody po uszkodzony silnik!!!!
Jesli macie jeszcze jakies zdanie w tym temacie to walcie smialo. Kazda sugestia bedzie pomocna.
- Od: 3 lis 2007, 14:24
- Posty: 5
Czy są trudności z odpaleniem ciepłego silnika? Czy ubywa płynu chłodzącego? Czy po ostrzejszej jeździe płyn chłodniczy jest wyrzucany ze zbiorniczka wyrównawczego? Czy górny wąż dochodzący do chłodnicy jest twardy, napuchnięty po nagrzaniu silnika i jeździe autem?
To absolutnie nie ma związku z tym problemem.
Marco7 napisał(a):Moze zalewa Ci silnik. Wymien swiece
To absolutnie nie ma związku z tym problemem.
Samochod odpala bez problemow. Jezdzic jeszcze nie jezdzilem bo dopiero co ja skladam. Samochodzik przyprowadzilem ze stanow lekko bity od spodu ale dodatkowo wykradli mi czesci w transporcie (chlodniczki oleju, chlodnice, zawor powietrza). Samochod zostal zlozony na czesciach z ASO. Zaraz po pierwszym uruchomieniu pojawily sie nastepujace objawy:
– bąbelkowanie w zbiorniczku wyrownawczym
– para z rury wydechowej i plucie plynem chlodniczym tez z rury
– plyn chlodniczy w kolektorze ssacym
Jak myslicie co to moze byc?
– bąbelkowanie w zbiorniczku wyrownawczym
– para z rury wydechowej i plucie plynem chlodniczym tez z rury
– plyn chlodniczy w kolektorze ssacym
Jak myslicie co to moze byc?
- Od: 3 lis 2007, 14:24
- Posty: 5
MIŁEM KIEDYŚ TAKI PRZYPADEK W NISANIE ODPALAŁ NORMALNIE ALE STRASZNIE KOPCIŁ I BYŁ SŁABY PRZYCZYNA TKWIŁA W USZCZELCE KOLEKTORA SĄCEGO BRAKOWAŁO MALUTKIEGO KAWAŁECZKA PO WYMIANIE NA NOWĄ WSZYSTKO OK. GDYŻ KOLEKTOR BYŁ CHŁODZONY CIECZĄ NIE WIEM JAK JEST U CIEBIE ALE MOŻESZ SPRAWDZIĆ
- Od: 20 kwi 2007, 02:07
- Posty: 24
- Skąd: Jarosław
- Auto: Mazda 6 GH 2,2 D
Blacha napisał(a):Samochod odpala bez problemow. Jezdzic jeszcze nie jezdzilem bo dopiero co ja skladam.
Dziwi mnie trochę ta obecność płynu chłodzącego w kolektorze dolotowym :/ obecność kompresji w układzie chłodzącym to najczęściej objaw uszkodzonych uszczelek owalnych cieczy, aczkolwiek nie pasuje mi tutaj ta woda (płyn) w dolocie. Złóż autko do stanu takiego, abyś mógł nim pojeździć normalnie, wtedy prawdopodobnie będzie można powiedzieć coś więcej.
witam, autko jest bardzo kaprysne, najpierw byly swiece pomieszane i kable, wymienilem swiece i kable pozakladalem dobrze ale dalej ma kaprys, od samego poczatku pokazywalo na komputerze błąd " wypadanie zapłony na 1 cylindrze" myslalem ze to od kabli zlego ich ustawienia lub tez wadliwych swiec, no ale nadal nic, ciagle to samo, czy moze ktos wie co moze pomoc w takim przypadku? nie jestem pewny ale czy to nie wina cewek?
- Od: 30 gru 2007, 16:03
- Posty: 8
- Skąd: Rychtal
kordian007 prosilem 2 razy abys zapoznal sie z regulaminem forum. Dwukrotnie poprawialem za ciebie temat. Tym razem w koncu zajrzyj do regualminu i dostosuj do niego temat.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=4306
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=4306
Less roof, more fun
sorry, ale poczatki sa trudne , nastepnym razem obiecuje ze bedzie lepiej
- Od: 30 gru 2007, 16:03
- Posty: 8
- Skąd: Rychtal
a co do tematu to juz znalazlem przyczyne tzn, tak jak przypuszczalem padla cewka, wiec czeka mnie jej zakup, jak narazie to jeden gosciu z allegro ma za 250zł, troche drogo, szukam dalej, moze bedzie taniej, bo musze kupic 2
- Od: 30 gru 2007, 16:03
- Posty: 8
- Skąd: Rychtal
ja stawiam na uszczelke w przepustnicy ssania
SILNIK WANKLA OD A-Z ! WSZYSTKIE Japońce
Naprawa, tuning, skup i sprzedaż!
https://www.facebook.com/kojotgarage
668 824 980 – Kojot
www.kojotmagazine.pl
-------------------------------------------------
Zielonka k/ Warszawy
ul. Paderewskiego 2
Naprawa, tuning, skup i sprzedaż!
https://www.facebook.com/kojotgarage
668 824 980 – Kojot
www.kojotmagazine.pl
-------------------------------------------------
Zielonka k/ Warszawy
ul. Paderewskiego 2
z gory dziekuje wszystkim za odpowiedzi, ale bylem zmuszony kupic nowy motor i wszystko teraz gra.
Mam pytanko odnosnie spalania w rx8, jezdze po wawie krece ja gdzies tak do 5tys. i spala mi 18L na 100. A wam ile spala na 100? Jak bym wgral inna wersje softa to by to cos zmienilo? Obecnie mam najnowszego softa.
Mam pytanko odnosnie spalania w rx8, jezdze po wawie krece ja gdzies tak do 5tys. i spala mi 18L na 100. A wam ile spala na 100? Jak bym wgral inna wersje softa to by to cos zmienilo? Obecnie mam najnowszego softa.
- Od: 3 lis 2007, 14:24
- Posty: 5
Witam,
jestem uzytkownikiem RX8 od niedawna w automacie 192KM od kilku dni zauwazylem dziwna przypadlosc w mojm RX mianowcie jak skrzynie mam ustawiona na P lub N wszystko jest ok(w miare) ale gdy tylko wrzucam drive zaczyna drżeć.Czy ktos potrafi mi pomoc??Jutro jade na wymiane plynow wiec postaram sie zeby doszli do tego czym to moze byc spowodowane ,ale kazda porada sie przyda z gory wielkie dzieki!!czy ktos orientuje se jakie sa koszty klockow.
Również wydaje mi sie ze ma malo mocy gdy wkreca sie na obroty przy 5000 owszem jest to co''chyba powinno byc''ale ale od 1000 do 5000 nic sie nie dzieje.Czym to moze byc spowodowane??ZK33 moze Ty mi pomozesz widze ze Ty masz tu najwiekszy bagaz doswiadczeń.Pozdrawiam
jestem uzytkownikiem RX8 od niedawna w automacie 192KM od kilku dni zauwazylem dziwna przypadlosc w mojm RX mianowcie jak skrzynie mam ustawiona na P lub N wszystko jest ok(w miare) ale gdy tylko wrzucam drive zaczyna drżeć.Czy ktos potrafi mi pomoc??Jutro jade na wymiane plynow wiec postaram sie zeby doszli do tego czym to moze byc spowodowane ,ale kazda porada sie przyda z gory wielkie dzieki!!czy ktos orientuje se jakie sa koszty klockow.
Również wydaje mi sie ze ma malo mocy gdy wkreca sie na obroty przy 5000 owszem jest to co''chyba powinno byc''ale ale od 1000 do 5000 nic sie nie dzieje.Czym to moze byc spowodowane??ZK33 moze Ty mi pomozesz widze ze Ty masz tu najwiekszy bagaz doswiadczeń.Pozdrawiam
zycie to nie je bajka
- Od: 28 lut 2008, 21:21
- Posty: 6
- Skąd: łódź
- Auto: RX-8
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości