Problemy z silnikem – brak mocy,obroty, nierówna praca
dzieki za info, bo podobnie mam z tymi "kamykami" przy wyzszych obrotach,
"sprawa się częściowo wyjaśniła" – tzn? masz jeszcze problem z tymi odglosami?
"sprawa się częściowo wyjaśniła" – tzn? masz jeszcze problem z tymi odglosami?
rx8 galaxy grey .:. rb rev8 exhaust .:. aem cai .:. af short shifter
- Od: 13 kwi 2009, 00:59
- Posty: 125
- Skąd: ślask
- Auto: 2008 RX-8 231hp
Po odpowietrzeniu intensywność tych dźwięków znacznie się zmniejszyła – pojawiają się przy wyższych obrotach i są o wiele cichsze, ale cały czas są (choć teraz trzeba się nieźle wsłuchiwać żeby je wychwycić)
Umówiłem się w serwisie, że jeśli te odgłosy będą się nasilać to mam się zgłosić i będą dalej kombinować.
Na rx8club wyczytałem, że w USandA montowali jakieś zawory, które eliminowały ten problem całkowicie, ale póki co nie przeszkadzają mi te dźwięki, więc na razie poprzestaję na odpowietrzeniu
Umówiłem się w serwisie, że jeśli te odgłosy będą się nasilać to mam się zgłosić i będą dalej kombinować.
Na rx8club wyczytałem, że w USandA montowali jakieś zawory, które eliminowały ten problem całkowicie, ale póki co nie przeszkadzają mi te dźwięki, więc na razie poprzestaję na odpowietrzeniu
- Od: 10 lip 2008, 00:54
- Posty: 60
- Skąd: Wawa
- Auto: RX-8 :)
Witam wszystkich od nie dawnam ma rexa 231km 13b i nie mam on mocy jedzie bo jedzie (na moje) . Objawy sa dosc dziwne ,praktycznie ich nie mam odpala ladnie nie skacze na obrotach , nic sie nie swieci na desce ciegnie do konca ,ale jak mam tak miedzy 6 a7 tys jest takie delikatne szarpniecie , czuc jak by sie dlawil ,nie ma przyspieszenia ciagnie go strasznie na biegach nie wkreca sie na obroty .POZDRAWIAM
- Od: 1 lip 2009, 00:29
- Posty: 6
- Auto: RX 8
Lepiej jakbyś założył ten temat w dziale rx-7/rx-8 , a przed tym użyj szukajki.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jezeli masz nowy silnik i przebieg 140k na reszcie to w pierwszej kolejnosci cewki zaplonowe i kata bym sprawdzil – chyba najczestsze przyczyny zmniejszonej mocy
rx8 galaxy grey .:. rb rev8 exhaust .:. aem cai .:. af short shifter
- Od: 13 kwi 2009, 00:59
- Posty: 125
- Skąd: ślask
- Auto: 2008 RX-8 231hp
czapla napisał(a):serwisa nie ufam bylem ostatnio w serwisie ipowiedzieli ze mam kupic sterownik za 1800 zl a okazalo sie ze taki maly trybik za 300 zl awiec serwis mnie zrazil do siebie
Jest wiele serwisów i nie wszystkie to naciągacze. Poszukaj odpowiedniego, a będziesz zadowolony. toolboy pisze o cewkach albo kacie. Przy tym drugim prawie, że pewne iż po podłączeniu do komputera wyskoczy jego błąd. Nie wiem jak jest z cewkami. Na odległość raczej nikt ci nie pomoże, co najwyżej sugestie takie jak powyżej. Jeśli silnik był wymieniany to teoretycznie problemy z nim związane możesz odrzucić. Ja bym najpierw sprawdził błędy z komputera, później gdyby nic nie wyszło do ogarnięcia komuś, kto po kolei wszystko sprawdzi. Nie ma co, RX-8 to tylko samochód i można w końcu dojść do przyczyny problemu prawie od razu. Warto zacząć od kata, a później cewek. Dalej to trudno ocenić, bo problemów może być wiele...
- Od: 10 lip 2008, 19:28
- Posty: 664
- Skąd: Poznań
- Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]
powiem wan tak dzis dodzwonilem sie do kolegi kyory kocha nad zycie rx8 i pierwsze pytanie jego bylo ile ma przebiegu no to ja nato ze 148 tys a on domnie ze tylko kat albo przeplywka ale na 99% kat z tyi km jutro jade do znajomego po kata i przeplywke dam znac co i jak
widze ze co nie ktorzy to znaja sie z was nazeczy bo wiekszosc tylko prubuje cos napisac dzieki za szcere odp i na temat . Bo widzialem fora na kyorych sie sze istaczaly na przechwalki a ja mam to i owo jeszcze raz dzieki . MAM NADZIEJE RZ TO BEDZIE TO OCZYM MYSLIMY napewno dam znac caj zmienie . ale przosze o jescze jakies anegnoty i sugestie kompetentnych ludzi jak do teras pozdrawiam czapla
widze ze co nie ktorzy to znaja sie z was nazeczy bo wiekszosc tylko prubuje cos napisac dzieki za szcere odp i na temat . Bo widzialem fora na kyorych sie sze istaczaly na przechwalki a ja mam to i owo jeszcze raz dzieki . MAM NADZIEJE RZ TO BEDZIE TO OCZYM MYSLIMY napewno dam znac caj zmienie . ale przosze o jescze jakies anegnoty i sugestie kompetentnych ludzi jak do teras pozdrawiam czapla
- Od: 1 lip 2009, 00:29
- Posty: 6
- Auto: RX 8
Cześć,
No właśnie, miałem podobny problem – nie wkręcał się na obroty pow. 6 tys.(wersja 192KM). Postanowiłem wymienić kilka elementów co i tak było nieuniknione z racji przebiegów. Auto mam od 40 000 km kupione od 1szego właściciela. Obecnie wyjeżdżone 85000 km. W/w objawy pojawiły się "po akcji serwisowej w ASO" – debile z RZEPAKOWEJ w Katowicach (sorry za wyrażenie ale to naprawdę debile), dot. ciężkiego rozruchu auta (wymienili soft i świece). Jak zauważyłem problem nie zakładałem że coś [tiiit] więc zacząłem się bawić:
– wymieniłem nowe cewki
– wymieniłem nowe kable WN
– wstawiłem układ dolotowy K&N TYPHOON
– wstawiłem sportowy kolektor wydechowy BOOSTBROTHERS
– wstawiłem nowy układ catback firmy z jukej
– oczywiście wstawiłem mniej jeżdżony katalizator
Dziś auto trafiło do jedynego słusznego serwisu DYGI – na 90% żle wgrali soft i nie zestroili auta.
Dam znać jutro.
Trust
No właśnie, miałem podobny problem – nie wkręcał się na obroty pow. 6 tys.(wersja 192KM). Postanowiłem wymienić kilka elementów co i tak było nieuniknione z racji przebiegów. Auto mam od 40 000 km kupione od 1szego właściciela. Obecnie wyjeżdżone 85000 km. W/w objawy pojawiły się "po akcji serwisowej w ASO" – debile z RZEPAKOWEJ w Katowicach (sorry za wyrażenie ale to naprawdę debile), dot. ciężkiego rozruchu auta (wymienili soft i świece). Jak zauważyłem problem nie zakładałem że coś [tiiit] więc zacząłem się bawić:
– wymieniłem nowe cewki
– wymieniłem nowe kable WN
– wstawiłem układ dolotowy K&N TYPHOON
– wstawiłem sportowy kolektor wydechowy BOOSTBROTHERS
– wstawiłem nowy układ catback firmy z jukej
– oczywiście wstawiłem mniej jeżdżony katalizator
Dziś auto trafiło do jedynego słusznego serwisu DYGI – na 90% żle wgrali soft i nie zestroili auta.
Dam znać jutro.
Trust
- Od: 9 kwi 2008, 21:27
- Posty: 26
- Auto: RX-8
hmm mam podobny problem.. zakupiem inny silnik w starym zaczelo cos dzwonic i stracil na mocy.. z nowym tez mam problem nie odpala jak powinien tzn jak jest cieply to sa problemy z odpalaniem przyczyna moga byc swiece i rozrusznik, moze i kable ale brak mocy to nie mam pojecia.. na poprzednim moc byla po wymianie brak wiec chyba to nie KAT jak myslicie?
- Od: 10 sty 2007, 18:52
- Posty: 119
- Skąd: Ostrów Wlkp
- Auto: RX-8 231hp
Jak juz przegladalem drugi raz te wszystkie posty to tez mysle ze to moze byc guma. Dzwięk jest niemetaliczny w każdym razie Mam nadzieje, ze zlikwiduje to również u siebie Z tego typu przypadków, moj RX ma:
1. Skrzypiące gumy pod silnikiem 2. Hałasująca nagrzewnice (chyba że założe obejme na wężyk doprowadzający to jest cicho) 3. Świszcząca skrzynia na jałowym 4. Do tego zaczeła mi sie zapalać kontrolka od chłodnicy...
1. Skrzypiące gumy pod silnikiem 2. Hałasująca nagrzewnice (chyba że założe obejme na wężyk doprowadzający to jest cicho) 3. Świszcząca skrzynia na jałowym 4. Do tego zaczeła mi sie zapalać kontrolka od chłodnicy...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość