Problemy z silnikem – brak mocy,obroty, nierówna praca

Mazda RX-8 2003–2011

Postprzez kacper___ » 26 kwi 2010, 16:26

Retro napisał(a):Sportowy katalizator ze strumienicą ? A to nie są 2 różne rzeczy ?


Chodzilo mi ze zostal wymieniony caly wydech z katalizatorem, i zastapiony nowym ze strumienica (oczywiscie bez kata).

W takim razie juz nie mam pomyslu czemu auto ma 9 sekund do setki zamiast 6,4 jak w papierach, musze sie przejechac jakas inna zeby miec porownanie, u mnie strasznie slaby jest start z jedynki, do 5000obr. tragedia, pozniej juz dobrze idzie.
Początkujący
 
Od: 9 kwi 2010, 15:36
Posty: 4

Postprzez Homeboy27 » 19 cze 2010, 17:04

Witam w trakcie jazdy przy skrecie na niskich obrotach padl mi jeden cylinder,poniewaz nie jestem u siebie tylko u rodziny a bardzo mi sie spieszylo to odstaeilem auto na plac i pojechalem drugim,w miedzyczasie wujek zalatwil mechanikow ktorzy podpieli go pod komputer wyswietlil sie blad ktorego nie umieli zdiagnozowac i go usuneli,odpalili ale silnik dalej nie pracuje na jednym cylindrze,jak wrocilem to dowiedzialem sie tyle ze blad byl albo P0203,lub P0302.Jeden to przerwy w zaplonie a drugi to problem z wtryskiem czy ktos juz mial ten problem w rexie a jesli tak to jak go wyeliminowac?
Początkujący
 
Od: 3 cze 2010, 19:01
Posty: 6

Postprzez 3eci » 20 cze 2010, 03:05

ja obstawiam ze jedna z cewek na swiecy ;) Polecam wymiane calego kompletu.
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2010, 01:31
Posty: 135
Auto: Mazda RX-8 [231 PS]

Postprzez Retro » 20 cze 2010, 08:03

Na początek to może zajrzyj pod maskę i zobacz czy wszystkie świece ą podpięte
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2008, 07:49
Posty: 930 (1/0)
Skąd: Warszawa
Auto: RX-8 GT

Postprzez Homeboy27 » 20 cze 2010, 17:23

ok sprawdze jak to wyglada tez obstawiam na cewke ale zobaczymy oby tak bylo dzieki za podpowiedz:)
Początkujący
 
Od: 3 cze 2010, 19:01
Posty: 6

Postprzez Homeboy27 » 21 cze 2010, 12:16

wszystkie swiece podpiete jak trzeba,ale z racji tego ze jestem na wyjezdzie i nie mam swojego sprzetu musialem auto odstawic do warsztatu ,jakies mlode chlopaki sa mechanikami niby sprawdzili ze iskra jest ale ze nie ma kompresji i ze wyglada jakby sie zatarl jeden cylinder,cos nie do konca im ufam.Jakies sugestie?
Początkujący
 
Od: 3 cze 2010, 19:01
Posty: 6

Postprzez Homeboy27 » 21 cze 2010, 12:47

wlasnie wrocilem od mechanika i faktycznie na jednym cylindrze jest brak kompresji i wylecial po wykreceniu swiecy kawalek metalu wiec jednak sie zatarl tylko pytanie dlaczego...lepiej bedzie wymienic silnik czy sprobowac go remontowac?znacie kogos kto robi te silniki z okolic woj. śląskiego najlepiej?
Początkujący
 
Od: 3 cze 2010, 19:01
Posty: 6

Postprzez Retro » 21 cze 2010, 15:03

Wiekszość ludzi serwisuje swoje RX-y w Kobyłce k. Warszawy.
Rezyduje tam Tomek aka: Kojot, aka: rxwawa (nick na forum) – tel. 668 824 980

Natomiast jeśli chodzi o okolice śląska to tylko Fazer mi przychodzi na myśl ale nie wiem czy On się tego podejmie.

Kojot z tego żyje natomiast Fazer jest pasjonatem, no ale myślę, że możesz go zapytać.
Na forum RX Klub ma nick'a fazer5 – telefonu do Niego nie mam.
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2008, 07:49
Posty: 930 (1/0)
Skąd: Warszawa
Auto: RX-8 GT

Postprzez 3eci » 21 cze 2010, 23:23

dlaczego sie zatarl ? bez oleju jezdziles ?
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2010, 01:31
Posty: 135
Auto: Mazda RX-8 [231 PS]

Postprzez LeszekNow » 6 sie 2010, 16:28

Może źle startujesz... :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 cze 2009, 11:55
Posty: 185
Skąd: Kraków
Auto: Mazda RX-8 (2006r. 231 KM)

Postprzez marcin.golebiewski » 30 sty 2011, 22:13

Witam

Jakis czas temu zauwazylem,ze gdy silnik jest zimny, zwlaszcza w deszczowe dni,to gdy sie rusza czuc ze pracuje nie rowno. Po pewnym mczasie,gdy sie nagrzeje i w komorze silnika jest juz CIEPLO,problem znika.Znow wszystko dziala jak nalezy.
Zastanawiam sie czy jest to spowodowane przez wilgoc??? Jesli tak,to gdzie ona sie dostaje??? Wszystkie kable,swiece i cewki sa nowe.

Bede wdzieczny za jakies rady.

Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lut 2010, 15:17
Posty: 30
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda Rx-8

PostTen post został usunięty przez radar88 22 wrz 2011, 17:36.
Powód: Porządki

Postprzez Matas6699 » 1 paź 2016, 14:35

Witam serdecznie!!

Mam problem z niskimi obrotami w swoim Rexie, a mianowicie po rozgrzaniu silnika obroty spadają do granicy jego pracy, a przy ostrzejszej jeździe auto gaśnie. Mam też problem z spalinami, a dokładnie przy jeździe z otwartymi oknami czuć spaliny, sądzę że może być to wina padniętego katalizatora.
Z góry dzięki za wszystkie sugestie.

Pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 1 paź 2016, 07:52
Posty: 1
Auto: Mazda RX8 192PS

Postprzez LeszekNow » 7 paź 2016, 11:51

Jak śmierdzi spalinami, to sprawdź czy w ogóle masz katalizator... No chyba, że jesteś pierwszym właścicielem auta i jesteś pewien, że go masz. Inna sprawa, że jak katalizator jest zapchany, to też charakterystycznie śmierdzi i strasznie w aucie się nagrzewa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 cze 2009, 11:55
Posty: 185
Skąd: Kraków
Auto: Mazda RX-8 (2006r. 231 KM)

Postprzez WuEm.1 » 16 maja 2017, 12:41

Witam,
Nie wiedzialem gdzie sie z tym podpiac, wiec pisze tutaj.
Mam maly problem, otoz na zimnym silnik pali bez problemu ale gdy sie rozgrzeje i go zgasze bez czekania min. 2 minut (chodzi sobie wtedy na wolnych obrotach) zeby ponownie zapalil musze krecic conajmniej 10 sekund. Dodam ze swiece, cewki i kable sa nowe. Mysle o wymianie rozrusznika na ten mocniejszy, chyba ze macie jakies pomysly?

Druga sprawa jest taka, ze po rozgrzaniu gdy auto stoi obroty czasem spadaja ponizej 800 rpm, tego niestety nie mialem czasu sprawdzac z czym moze sie wiazac. Mozecie jakos doradzic?
Początkujący
 
Od: 11 cze 2016, 08:54
Posty: 1
Skąd: Wlkp
Auto: Mazda rx-8 231KM 2003r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy RX-8 / RX-7