Kompresor do silnika RX-8

Mazda RX-8 2003–2011

Postprzez NOKIkar » 25 paź 2009, 18:25

Jeżeli turbo nie jest dobre dla tego silnika, to czy kompresor byłby lepszy ??
MAZDA – ukryte piękno
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2009, 13:32
Posty: 78
Skąd: Grudziadz
Auto: MX-6 z 4WD w przyszlosci

Postprzez toolboy » 25 paź 2009, 18:46

a co jest zlego w turbo dla silnika?
oprocz kosztow i braku kompetetnych ludzi do tuningu ofc
swoja droga moze warto sie podszkolic z podstaw FI i nie pisac takich glupot...
rx8 galaxy grey .:. rb rev8 exhaust .:. aem cai .:. af short shifter
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:59
Posty: 125
Skąd: ślask
Auto: 2008 RX-8 231hp

Postprzez Marco7 » 25 paź 2009, 19:30

ani turbo ani kompresor nie jest dobry

jedynie elektro turbo jest dobre:
http://www.allegro.pl/item739893601.html
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2006, 00:08
Posty: 707 (0/1)
Skąd: Gdynia
Auto: RX-8

Postprzez siwy_dymek » 25 paź 2009, 21:01

niezla suszarka
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 17:29
Posty: 608

Postprzez toolboy » 25 paź 2009, 22:54

ale dla grzecznych dziewczynek,
zli chlopcy wola:

Obrazek

Obrazek
rx8 galaxy grey .:. rb rev8 exhaust .:. aem cai .:. af short shifter
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:59
Posty: 125
Skąd: ślask
Auto: 2008 RX-8 231hp

Postprzez siwy_dymek » 26 paź 2009, 15:52

toolboy mialem na mysli "suszarka"...ale taka bardziej do wlosow <diabełek>
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 17:29
Posty: 608

Postprzez NOKIkar » 26 paź 2009, 18:05

elektro turbo mówisz Marco7 , pierwsze słyszę i widzę :P , chociaż to proste i tanie <jupi>
MAZDA – ukryte piękno
w moich żyłach płynie benzyna , a zamiast serca jest turbina
"Debile w akcji" http://www.youtube.com/p/A6ACF9BB9ECADBC7&hl=pl&fs=1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2009, 13:32
Posty: 78
Skąd: Grudziadz
Auto: MX-6 z 4WD w przyszlosci

Postprzez Retro » 26 paź 2009, 22:19

Hmmm... zarówno przy użyciu turbo jak i kompresora może Ci wybuchnać silnik więc nie ma zbydtniej różnicy jesli chodzi o tą kwestię.
Natomiast różnica jest w działaniu i tym się raczej należy kierować przy wyborze osprzętu
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2008, 08:49
Posty: 929 (1/0)
Skąd: Warszawa
Auto: RX-8 GT

Postprzez Marco7 » 26 paź 2009, 22:32

NOKIkar napisał(a):elektro turbo mówisz Marco7 , pierwsze słyszę i widzę :P , chociaż to proste i tanie <jupi>


w stanach każdy ma taką turbinę i 300whp <boje się>
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2006, 00:08
Posty: 707 (0/1)
Skąd: Gdynia
Auto: RX-8

Postprzez siwy_dymek » 26 paź 2009, 22:44

Retro sa juz kity, przy ktorych silnik nie wybucha, wszystko zalezy od sterowania, oprogramowania i zestrojenia, ale zaturbienie rexa to 5tys$ i wzwyz
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 17:29
Posty: 608

Postprzez Retro » 26 paź 2009, 23:35

No pewnie, że są :) Wystarczy ustawić niske doładowanie i Ci nie wybuchnie.
Ale wiadomo, że nie o to chodzi :)
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2008, 08:49
Posty: 929 (1/0)
Skąd: Warszawa
Auto: RX-8 GT

Postprzez siwy_dymek » 26 paź 2009, 23:41

Retro na rx8club jest temat rx'a bodajze 530KM na renesisie, ale ile w tym prawdy itp...to juz trudnom powiedziec
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 17:29
Posty: 608

Postprzez Retro » 27 paź 2009, 02:03

Ale ja nigdzie nie pisze, że się nie da... wręcz przeciwnie – po USA jeździ wiele 8 z turbo tudzież kompresorami – ale jak powieszenie wiadomo taka mieszakna jest.. wybuchowa, no i w tej kwestii mnie raczej nie przekonasz:)
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2008, 08:49
Posty: 929 (1/0)
Skąd: Warszawa
Auto: RX-8 GT

Postprzez siwy_dymek » 27 paź 2009, 10:58

Retro kazdy zaturbiony silnik moze wybuchnac, chodzi tylko o to ze takiego custom'a trzeba wiedziec jak uzytkowac. Stockowy silnik jak bedziesz krecic na odcince dluzszy czas tez moze powiedziec papa...
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 17:29
Posty: 608

Postprzez Retro » 27 paź 2009, 11:11

No to nie wiem o czym ta rozmowa :P Obaj wiemy, że się da i obaj wiemy, że może być bum jak ktoś przesadzi, więc o co kaman ?:P
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2008, 08:49
Posty: 929 (1/0)
Skąd: Warszawa
Auto: RX-8 GT

Postprzez natty » 27 paź 2009, 11:40

W usa jezdzi wiele z turbo ale pamientajcie ze tam jest tanio i kolesie maja na nowe silniki jak by cos sie stalo.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 maja 2009, 23:43
Posty: 22
Auto: RX-8

Postprzez toolboy » 27 paź 2009, 12:03

nie przesadzalbym z tym tanio, na pewno latwiej maja, bo doswiadczonych ludzi do takich operacji w usa nie brakuje.
Jak tam nowy silnik natty? Masz juz?
rx8 galaxy grey .:. rb rev8 exhaust .:. aem cai .:. af short shifter
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:59
Posty: 125
Skąd: ślask
Auto: 2008 RX-8 231hp

Postprzez Retro » 27 paź 2009, 17:52

No i dostęp do części łatwiejszy
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2008, 08:49
Posty: 929 (1/0)
Skąd: Warszawa
Auto: RX-8 GT

Postprzez natty » 27 paź 2009, 17:55

toolboy napisał(a):Jak tam nowy silnik natty? Masz juz?


Tak teraz mam docieranie :| z 1600km mam nie krecic po wyzej 4000obrotow

Jeszcze troche i latanko jak zawsze <jupi>
Ostatnio edytowano 27 paź 2009, 18:05 przez natty, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 maja 2009, 23:43
Posty: 22
Auto: RX-8

Postprzez Marco7 » 27 paź 2009, 18:02

Dokładnie w USA maja doświadczenie, czyli nauczyli się na błędach, a w PL? :|
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2006, 00:08
Posty: 707 (0/1)
Skąd: Gdynia
Auto: RX-8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy RX-8 / RX-7