[NA/NB/NC] Limit wzrostu.

Mazda MX-5 2015 – (ND) / 2005– 2015 (NC) / 1998–2005 (NB) / 1989–1998 (NA)

Postprzez Globy » 8 maja 2010, 23:06

U mnie to samo, 184 cm i komfortowa jazda w NC ze złożonym i rozłożonym dachem. W NA nie jest tak różowo, ale daję radę ;)
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 21:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Tomek6 » 8 maja 2010, 23:23

No to jest nas trzech, też mam 184cm :D Wprawdzie nie mam MX-5, ale przymierzałem się do NC jakiś czas temu i daje radę ;) Jest jak idealnie spasowany garnitur :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 22:42
Posty: 1297

Postprzez Pit » 6 cze 2010, 12:52

186 cm / 107 kg. W NC softtop spokojnie się mieszczę i czuję komfortowo. W NA jest delikatnie ciaśniej, ale także bez problemów można zająć pozycję zadowalającą. Oczywiście zawsze znajdą się maruderzy, którym ciasno, ale MX-5 to nie jest auto, w którym oczekuje się komfortu limuzyny klasy premium. Do czegoś innego zostało stworzone :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 05:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez badalamenti5 » 30 sie 2013, 08:41

ja też mam podobny dylemat mianowicie 190 cm, ale zastanawiam się czy kwestia komfortu jest uzależniona od daty produacji czy np. generacja II jest bardziej komfortowa od III?

I tak drogą podsumowania z tego co przeczytałem, czy mając ok 190 cm będę miał przed oczami górną ramę szyby? Chciałbym głownie jeździć po mieście i zastanawiam się czy zakup mx5 jest wogóle zasadny. Pomijając oczywiście wszystkie argumenty za:)
Początkujący
 
Od: 31 lip 2012, 08:20
Posty: 4
Auto: Honda Civic 1,4is – tapicerka w kratkę, kości na lusterku brak.

Postprzez Blade » 30 sie 2013, 19:59

badalamenti5 napisał(a):czy kwestia komfortu jest uzależniona od daty produacji czy np. generacja II jest bardziej komfortowa od III?


Tak. Jednak jest odwrotnie niż napisałeś, NC jest największa i najbardziej komfortowa z generacji MX-5.

badalamenti5 napisał(a):czy mając ok 190 cm będę miał przed oczami górną ramę szyby?

Może nie bezpośrednio przed oczami ale patrzenie na sygnalizację świetlną jest w miatkach nieco utrudnione gdy ma się założony dach ;)

badalamenti5 napisał(a):Chciałbym głownie jeździć po mieście i zastanawiam się czy zakup mx5 jest wogóle zasadny.


Jeżdżę głównie po mieście i zakup po blisko 3 latach nadal uważam za zasadny. <czarodziej>

Przymierz się do auta, przejedź się i będziesz wiedział czy ci pasuje czy nie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2006, 16:00
Posty: 2834 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: MX-5 NBFl BP '01

Postprzez arjot » 31 sie 2013, 19:49

Przy czym istnieją też różnice w ramach NB – w NB (z fotelami bez zintegrowanego zagłówka) siedzi się niżej. W NBFL (zintegrowane zagłówki) jest trochę wyżej. Znam ludzi twojego wzrostu, w różnych generacjach, zwykle nie narzekają. Ja mam 180cm i obniżyłem o ok 5-6cm fotele w swoim nbflu – modyfikacja zdecydowanie na plus. Pojedź na jakiegoś spota emiksów koło Ciebie i się przymierz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lut 2010, 15:33
Posty: 817 (3/14)
Skąd: Warszawa/Kabaty
Auto: Jest :MX-5 NBfl Memories III '05
Była: 3 BK Z6 sedan

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy MX-5