[NA/NB/NC] Limit wzrostu.

Mazda MX-5 2015 – (ND) / 2005– 2015 (NC) / 1998–2005 (NB) / 1989–1998 (NA)

Postprzez Newmember » 20 lut 2008, 12:57

Witam, mam pytanie czy wysoka osoba mianowicie o wzroście 195cm zmieści się do Mazdy MX 5 produkowanej od 1998roku?
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 16 mar 2013, 17:58 przez Blade, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Regulamin
Newmember
 

Postprzez Hawkins » 20 lut 2008, 13:12

zmieści się. tylko niektóre wyboje mogą czasem zaboleć, zwłaszcza z hardtopem :D a tak serio to pytanie pojawiało się również na forum mx-5 i odpowiedź nadal jest na TAK :)
pozdrawiam
Hawkins
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2004, 13:35
Posty: 272
Skąd: Łódź
Auto: Almera N16 '02, Xlander XT '08, Escort '99

Postprzez qbass » 20 lut 2008, 13:24

Grunt, żeby głowa nie wystawała :D
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 09:39
Posty: 1021 (0/1)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

PostTen post został usunięty przez Blade 4 wrz 2011, 16:41.
Powód: Temat połączony z 2 takim samym

Postprzez Globy » 20 lut 2008, 15:33

Zalezy jeszcze od typu sylwetki i dlugosci nog. Ja przy wzroscie 1,84 m nie musze odsuwac fotela do konca, ale mam oczy niemal na wysokosci gornej ramy szyby. Kwestia przyzwyczajenia sie do ciasnego (powiedzmy, mocno dopasowanego) wnetrza i opanowania sztuki wsiadania/wysiadania ;) Przymierz sie gdzies na spocie <usmiech>
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 21:02
Posty: 9894 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Fiveopac » 20 lut 2008, 15:53

Z oburzenia wysokich osob, ktore przmierzaly sie do mojej mydelniczki stwierdzam, ze nie <diabełek>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2015 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 19:07
Posty: 4233 (6/17)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T

Postprzez Hawkins » 20 lut 2008, 17:55

Fiveopac napisał(a):Z oburzenia wysokich osob, ktore przmierzaly sie do mojej mydelniczki stwierdzam, ze nie <diabełek>


a bo Ci wysocy to kłopotliwy materiał i tyle hahaha
niektórzy jeszcze sobie życzą, żeby im dach odsuwać do wsiadania... :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2004, 13:35
Posty: 272
Skąd: Łódź
Auto: Almera N16 '02, Xlander XT '08, Escort '99

Postprzez Lukano » 20 lut 2008, 23:03

Fiveopac napisał(a):Z oburzenia wysokich osob, ktore przmierzaly sie do mojej mydelniczki stwierdzam, ze nie diabelek

heheheh popieram, siedziałem u Wioli w mx-5 :P Super fura, ale widać z niej nie wiele, też jedyne co pamiętam to rama szyby :P Ale może kwestia ustawień fotela jeszcze. Mam 183 wzrostu.
Tylko Wiola ma NA, w nowszej może jest więcej miejsca.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 18:10
Posty: 4124 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Saabinka 9-3 SS, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez brii » 21 lut 2008, 15:34

W NB jest identycznie z miejscem jak w NA :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 22:46
Posty: 8573 (100/200)
Skąd: Częstochowa
Auto: Klijo / Kupisiontes

Postprzez kowalesik » 21 lut 2008, 18:04

Ja mam 189 i w najnowszej sie nie mieszcze :( Ani we wesji z soft- ani z hardtopem nie udalo mi sie zmiescic. Niestety. Gdyby tak bylo to smigalbym MX-5 a nie Speed 6 :)
Kowalesik
MazdaSpeed 6 GT 2.3 Turbo AWD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 22:08
Posty: 158 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: MazdaSpeed 6 GT

Postprzez Newmember » 22 lut 2008, 11:47

Dzięki za odpowiedzi, szkoda że "niemieszące się" ;)
Newmember
 

Postprzez Marr » 16 kwi 2008, 15:30

Witam, jestem nowy tutaj i jesli robie cos nie tak piszac taki temat tutaj to prosze nie bic:) Powoli zbieram pieniazki na kupno samochodu i narazie moim jedynym i absolutnym faworytem a raczej faworytka jest Mazda MX-5 NA. Mam w zwiazku z tym pytanie: czy mozna komfortowo (jak na roadster) jezdzic w niej majac ok 190cm wzrostu? Prosze wybaczyc ale nie siedzialem nawet w niej a nie chce sobie glowy zawracac nia jesli nie ma sensu.. poswiecilbym wiele dla niej ale nog w kolanach to sobie nie utne:) jest jakas nadzieja dla mnie? Wiem, ze powinienem sam to sprawdzic ale jeszcze troche mi zostalo do dozbierania a nie chce doznac zawodu milosnego <glupek2>

Edit: mam na mysli oczywiscie jazde przy zalozonym dachu/hardtopie, choc bylbym wdzieczny rowniez za informacje czy nogi mi sie tam zmieszcza:)

Edit2: zmierzylem sie dokladnie 188cm (bedac mega dokladnym to jest tyle jak sie wypreze, stojac normalnie jakies 186-187 jest; zawsze to cos mniej)
Ostatnio edytowano 18 kwi 2008, 17:26 przez Marr, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 kwi 2008, 12:56
Posty: 10
Skąd: Warszawa

Postprzez Don Corleone » 16 kwi 2008, 15:35

Ja mam 183 i uważam że więcej to był by już problem.
Tak jak napisałeś musisz sam to sprawdzić.
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 10:14
Posty: 1440
Skąd: Pruszków
Auto: NB BP Miracle

Postprzez Marr » 16 kwi 2008, 15:39

kurde blade, liczylem po cichu na inna odpowiedz... gdzie ja to teraz sprawdze, nie bede sie rozgladal za samochodem jak nie mam jeszcze kasy na niego... czy 6-7cm moze przekreslic moja przygode z mx-5? szit :|

Edit: Don Corleone widze, ze Ty jestes szczesliwym posiadaczem Mazdy ale NB, moze w NA jest jakas szansa? poprosze jakiegos szczesciarza o wypowiedz <prosze>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 kwi 2008, 12:56
Posty: 10
Skąd: Warszawa

Postprzez Don Corleone » 16 kwi 2008, 15:42

Uzupełnij profil o chociażby miasto z jakiego jesteś i może znajdzie się ktoś kto mieszka niedaleko i spotkacie się na "przymiarkę".

P.S.
Nie skreślaj MX-5 zbyt łatwo ;)

Edit:
Marr napisał(a):Don Corleone widze, ze Ty jestes szczesliwym posiadaczem Mazdy ale NB, moze w NA jest jakas szansa? poprosze jakiegos szczesciarza o wypowiedz <prosze>


Ja się przed zakupem przymieżałem na NA Fiveopac'a i nie ma jak dla mnie wielkich różnic.
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 10:14
Posty: 1440
Skąd: Pruszków
Auto: NB BP Miracle

Postprzez Marr » 16 kwi 2008, 15:48

Don Corleone napisał(a):P.S.
Nie skreślaj MX-5 zbyt łatwo


w zadnym razie;] rozwazam nawet dostanie garba w deszcz/zime, lub bede siedzial na podlodze:D Co do NA Fiveopac'a to musze przyznac ze jest swietna, zrobila na mnie wrazenie <list>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 kwi 2008, 12:56
Posty: 10
Skąd: Warszawa

Postprzez Grzesiu » 16 kwi 2008, 15:54

Marr napisał(a): mam na mysli oczywiscie jazde przy zalozonym dachu/hardtopie, choc bylbym wdzieczny rowniez za informacje czy nogi mi sie tam zmieszcza:)

glowa zmiesci Ci sie do sufitu, jedyny problem to bedziesz musial uginac nogi przy maksymalnie odchylonym fotelu, a jazda bez dachu... przyzwyczaisz sie do tego ze wieje Ci w czoło:) (mimo ze nie bedzie wystawalo ponad rant szyby)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 19:31
Posty: 828 (0/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: 3BL 2.2 500Nm
3 BM Nakama
Mx5 NB Mazdaspeed 1.8T
Rx8 R3

Postprzez Marr » 16 kwi 2008, 16:02

Trewor czy myslisz wiec ze moj wzrost nie uniemozliwilby mi kupienie i uzywanie takiego autka?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 kwi 2008, 12:56
Posty: 10
Skąd: Warszawa

Postprzez Grzesiu » 17 kwi 2008, 05:50

ciężko powiedzieć kolega gra w kosza i ze mną jeździł więc sie mieścił miał 192 cm ,drugi kumpel ma 189 i bez problemu wsiadał za kierownice , ja mam 184 i też nie miałem żadnych kłopotów , najlepiej jak się przejedziesz takim wozem i zobaczysz czy się w nim komfortowo czujesz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 19:31
Posty: 828 (0/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: 3BL 2.2 500Nm
3 BM Nakama
Mx5 NB Mazdaspeed 1.8T
Rx8 R3

Postprzez Lukano » 17 kwi 2008, 10:26

NA i NB ktoś kiedyś porównywał, wymiary prawie identyczne, w środku podobno tyle samo miejsca.
Ja też się zastanawiałem nad NA. Ja mam 183. Na nogi miejsca starczyło, ale z otwartym dachem widziałem przed sobą tylko ramę szyby. Piszecie że przy 183 nie powinno być problemu. Ja się na szybko kiedyś przymierzałem u Wioletki w NA. Może miałem źle fotel ustawiony. Ale ciasno to jest, a mam mx-3 i podobno też jest ciasna ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 18:10
Posty: 4124 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Saabinka 9-3 SS, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy MX-5