schemat bezpieczników kostkowych (tych pod maska) ma ktoś może być po angielsku i niemiecku wiecie który do czego służy oczywiście do mazdy mx-5 NA 91 r. silnik 1.6 115 km
Bardzo był bym wdzięczny...
Jeszcze mam pytanie jak odkręcić bezpiecznik 80 jakim kluczem bo za cholerę nie wiem jak .... przynajmniej nie chce nic spieprzyć:)
[NA/NB] Schemat bezpieczników
Strona 1 z 1
Stary temat ale odświerzam ponieważ jest mi potrzebny schemat bezpieczników do miaty z 1990 roku z silnikiem 16. 115 km.
Przestał działać immobiliser, silnik pali, elektryka działa. Przypuszczam, że to bezpiecznik i chcę go wymienić tylko nie wiem gdzie się bezpieczniki znajdują.
Przestał działać immobiliser, silnik pali, elektryka działa. Przypuszczam, że to bezpiecznik i chcę go wymienić tylko nie wiem gdzie się bezpieczniki znajdują.
- Od: 24 sie 2010, 21:38
- Posty: 7
- Skąd: Łańcut
- Auto: Mazda mx-5 NA '90 classic red
true red >> classic red
2. skrzynki bezp. jedna pod maską (u mnie pod maską, po lewej patrząc od przodu), druga ponad lewą nogą kierowcy (trudny dostęp, trochę gimnastyki)
* Prywatna wiadomość
* Wyślij e-mail do Grimjaw
* GG
2. skrzynki bezp. jedna pod maską (u mnie pod maską, po lewej patrząc od przodu), druga ponad lewą nogą kierowcy (trudny dostęp, trochę gimnastyki)
* Prywatna wiadomość
* Wyślij e-mail do Grimjaw
* GG
szybciej nie taniej: 666 066 580
Fiveopac napisał(a):Jaki immobilizer? W NA z 90'?
Taki mały pierdzielnik obok zapalniczki, bez którego auto nie odpala gdy się go wyjmie. Jak wrócę z pracy zrobię zdjęcie.
W chwili obecnej nie działa tylko on, auto odpala, cała elektryka też działa. Przez przypadek gdy przesuwałem akumulator dotknąłem karoserii poszła iskra. Tylko on przestał funkcjonować.
Ostatnio edytowano 10 wrz 2010, 09:40 przez Grimjaw, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 24 sie 2010, 21:38
- Posty: 7
- Skąd: Łańcut
- Auto: Mazda mx-5 NA '90 classic red
Grimjaw napisał(a):Taki mały pierdzielnik obok zapalniczki, bez którego auto nie odpala gdy się go wyjmie. Jak wrócę z pracy zrobię zdjęcie.
W chwili obecnej nie działa i auto odpala, cała elektryka też działa. Przez przypadek gdy przesywałm akumulator dotknąłem karoserii poszła iskra. Tylko on przestał funkcjonować.
To nie jest seryjny immobilizer, bezpiecznik masz gdzies kolo jego centralki na kabelku 12+ musisz ja wydlubac, pewnie jest upchana kolo bezpiecznikow w kabinie. Idz po kablu od czujki.
Less roof, more fun
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości