Strona 1 z 7

Kierunki GE do GD?

PostNapisane: 11 sty 2005, 22:56
przez Plastus
Czy ktoś wie, czy da się zamontować i czy będą poprawnie działały kierunkowskazy boczne z 626 GE w GD?
Jaki jest też rozstaw śrubek montażowych w GE?

Tak pytam, bo te białe sto razy lepiej wyglądają niż pomarańcze.

PostNapisane: 12 sty 2005, 11:23
przez Riki
Plastus pozwol ze dołacze sie do tematu ;)
Ja tesh jestem zainteresowany tymi kierunkami :) Kiedys widzialem biale kierunki w mazdzie 323 BG. Z tego co wiem to sa one takie same jak w 626 GD, moze ktos wie gdzie moge cos takiego dostac??, w necie nic nie znalazlem :( Plastus mysle ze one tesh byly by dobre, a bardziej pasowaly by do naszych mazdek, bo GE ma troche inny ksztalt i sa bardziej okragle.
Z gory dzieki za odpowiedz ;)

PostNapisane: 12 sty 2005, 14:16
przez andrzejsw1
W 626 GE kierunki boczne są montowane na zatrzask (wciskane)

Czym się różni GD'91 diesel vs benzyna ? – różnice w karoser

PostNapisane: 9 mar 2005, 10:14
przez marioch
witam,
tak się zasatanawiam nad zmaną karoseri z mojej "pordzewiałej" madzi. Mam tylko mały problem, bo nie mogę znaleść diesla w UE za rozsądne pieniądze (generalnie wogóle nie widzę diesla). Jest za to DUŻO benzyn i w tym zapytuję czym się różni czy można do karoserii benzyny diesla?
Pomóżcie mędrcy.

PostNapisane: 9 mar 2005, 10:18
przez adam626
niczym
różnice występują w wyposażeniu karoserii
a to masz na starej budzie

PostNapisane: 9 mar 2005, 10:50
przez marioch
czyli że co ---> mozna od tak i MYK i juz mam diesla w budzie benzyny? :|

PostNapisane: 9 mar 2005, 11:08
przez es
A nie szkoda Ci troche utraconej mocy?

Poza silnikiem trzeba zmienic skrzynie biegow, zapewne polosie i piasty. Zaoszczedz pieniadze na zakupie benzyniaka, na nieprzekladaniu silnika i bebechow i zaloz sobie za te pieniadze wtrysniety gaz. Roznicy w mocy i spalaniu w stosunku do benzyny praktycznie nie ma. Strzal tez jest wykluczony. A jezdzisz za podobne pieniadze jak wolowatym dieslem. Za to szybciej ;)

PostNapisane: 9 mar 2005, 11:10
przez adam626
karoseria to pryszcz
masz wszystkie punkty mocowan dla każdej wersji
róznice są w pozostałych elementach
wiadomo mocowanie układu napedowego
układ elektryczny
wydech
zbiornik paliwa?
np: u mnie filtr paliwa jest inny dla wersji z ABS i bez tego układu

ale to wszystko masz na swojej budzie

PostNapisane: 9 mar 2005, 11:14
przez marioch
idąc dalej... zastanawiam się nad zamianą budy go:
ZA
1. amorki padły – jkaieś 600pln + gumy + robota
2. trochę poobijana
3. rdza juz wychodzi

PRZECIW:
1. diesel i ma jedyne 245 tys
2. 5 drzwi
3. przyzwyczajenie i sentyment...

I CO ROBIĆ

PostNapisane: 9 mar 2005, 14:39
przez Martinek
wymontuj co sie da i sprzedaj w polsce a za to napewno kopisz madzie w niemczech ja za ssam silnik do diesla dalem 2000zeta mnie chyba te to czeka bo z przodu mam masakre niby wyglada dobrze ale blacharz powiedzial mi ze niedlogo sie w pol zlamie :(

lusterka 626 GD a mx-6

PostNapisane: 15 lis 2005, 23:06
przez kuba_527
Witam.
Czy ktos potrafi stwierdzić czy lusterka zewnętrzne w 626 GD ('91) oraz w mx-6
są takie same? Mam właśnie 626 GD i chciałbym założyć elektryczne (na allegro
widziałem od mx-6) i nie wiem czy pasują (sprzedający też nie wie).
Pozdrawiam.

PostNapisane: 15 lis 2005, 23:26
przez Waluś
napewno nie :|
Popierwsze inny ksztaut, po drugie inna elektronika i złącza

PostNapisane: 16 lis 2005, 14:09
przez es
Waluś napisał(a):napewno nie :|
Popierwsze inny ksztaut, po drugie inna elektronika i złącza


Troche sie nie zgodze. Oczywiscie sprawa wymaga weryfikacji, ale wg. mojego manuala "drutologia" jest taka sama niezaleznie od wersji nadwozia. Jezeli chodz o ksztalt lustra to nasz polski BHMD tez nie rozroznia nadwozi. Tak na marginesie elektryczne lustro kosztuje okolo 180 zl.

PostNapisane: 16 lis 2005, 15:04
przez Huano
es napisał(a):Tak na marginesie elektryczne lustro kosztuje okolo 180 zl.

Drutologia w moim coupe była ta sama.
Ja za elektryczne zapłaciłem 110 zł w Japparcie. Co do kształtu – jest troszkę inny, natomiast jest jeszcze sprawa innego ksztaltu plastiku mocowanego do nadwozia. Niby wszystko OK, trzyma ale jest jedna zasadnicza różnica – w Coupe plastik jest trókątny i w całości mieści się pomiędzy listwami okna bocznego. Lusterko które zakupiłem ma większe dolną część (zachodzi na listwę) – więc lekko odstaje – ja na przykłąd zauważyłem to po około 11 miesiącach :D więc za bardzo nie rzuca się to w oczy... Ale jednak jest różnica...

PostNapisane: 16 lis 2005, 19:00
przez Waluś
Kuźwa moment, chyba kogoś w błąd wprowadziłem :D
myślałem o MX6 GE a nie GD sorki
Faktycznie mogą być takie same, bo w zasadzie różnicy nie widze, Jeśli oba są coupe, to drzwi mają idento więc w zasadzie mogą pasować, natomiast od MX może nie pasować do Sedana czy Hatchbeka, bo mamy inny kształt ramek w drzwi, ale samo lustro jest idento. Ale jak by dobrze pokombinować to pewnie dało by sie zlożyć z dwóch jedno :)

Rozrusznik – czy pasuje z GE do GD?

PostNapisane: 18 lis 2005, 15:51
przez piotrek25
prośbka:czy pasuje rozrusznik z mazdy 626 r.92 ( nie mam teraz zadnych innych danych) do mojej gd 1990 ??
gdzie szukac czesci w wawie lub okolicach-nowe czy uzywane...
prosze o info...

Edit mariusz.grzyb :
Poprawiłem temat, na przyszłość przestrzegaj regulaminu

PostNapisane: 23 lis 2005, 08:29
przez piotrek25
Wczoraj kolega ( "złota raczka") przyniósl mi rozrusznik z mazdy 626 z 92-produkcja mistsubishi oznaczony symbolem S f240 i załozyl zamist tego który miałem .Przy demontowaniu tego który miałem,stweirdził ze jest "jakis mały i raczcej nie jest z tego modelu który mam " ( tez mitsubishi oz. nr G FE1H).Zaznaczam ze 2 mies temu robilem rozrusznik u zaufanego elektryka,ale po miesiącu zaczął "zgrzytac,bendiks nie odbijał"-i juz nie jest tym zaufanym!!-ale to gwoli scisłosci.
Po wymianie rozrusznika na ten S fe240 zauważyłem:
-ma on całkiem innym dzwiek uruchamiania niz ten poprzedni-jest taki jakiby bardziej "basowy',słyszalny u nowszych samochodów
-ale np.rano jak chciałem uruchomic auto,to rozrusznik "zdławił" sie,poczym zakręcił normalnie.
Mój kolega stweirdził ze rozrusznik jest dobry( uzwyany tylko rok,po czym mazda miala dzwon i lezał wymontowany) a te zadławienie nie jest spowodowane rozrusznikiem( akumul.mam nowy-3 mies.) a np.trzeba ustawic zaplon( nie ustawiałem od zakupu mazdy czyli od 5 lat)
I tearz mam znowu problem:
-czy miałem zmaontowany zły rozrusznik?
-czy ten ktory mi zamontowal jest prawidłowym do mojej mazdy626 1990 2.0 gaznik gd 12 v silnik FE ? (S F240) a jesli nie to skoro działa to moge go uzywac..
-te "dławienie' czym moze byc spowodowane jesli wykluczyć rozrusznik i akumulator?
Prosze o opinie-albo raczej fakty....dziekuje

PostNapisane: 23 lis 2005, 16:08
przez piotrek25
prawdopodobnie rozrusznik któey załozyłem jest od mazdy 626 2.0 8v-a ja mam 12v.czy to ma znaczenie??

czy pompa wspomagania w silniku 2.0 jest taka sama jak w 2.2

PostNapisane: 25 lis 2005, 21:54
przez tn23
padla mi pompa wspomagania w mazdzie 626 2.2 coupe rok 89 wie ktos moze czy pasuje od 2.0 z podobnego rocznika bo mam okazje taka kupic

PostNapisane: 26 lis 2005, 00:31
przez adam626
tak