Fe3n Turbo
Strona 1 z 1
Witam wszystkich. Mam pytanko. Mam zamiar zakuć silnik, tylko nie wiem jak dobrać tłoki, gdzie je kupić itp. Auto to kia sportage. Przerobione w ciężki teren. Silnik 2.0 dohc fe3n.ten sam silnik mazda 626. Na chwile obecną doładowanie max 1bar – przy 1,4 uszczelkę pod głowicą wydmuchało. Oczywiście org. mam uszczelkę miedziankę ale nie montowałem. Jakoś wykonanie pozostawia wiele do życzenia . Turbo na dzień dzisiejszy to td04-19t http://performance.k64.pl/turbosprezark ... -p-85.html, wcześniej chińczyk t04e, późno wstawało, ale elegancko trzymało doładowanie .Wtryski 320cc porsche ,sterownik stand alone ,cewki vw,wzmocniony docisk itp. więc proszę o pomoc
- Od: 12 lis 2020, 21:53
- Posty: 3
- Auto: Kia sportage 2.0 fe3 turbo
Matko Bosko Co to to jest Wszedł plag&play?
Tłoki na pewno z USA trzeba patrzeć bo u nas to będzie ciężko. W USA podobno po 500km robią z tego silnika
Tłoki na pewno z USA trzeba patrzeć bo u nas to będzie ciężko. W USA podobno po 500km robią z tego silnika
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3349 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Hehe to jest dzik .Silnik oryginalnie leciały w serii sportage. W piątek wieczorem byłem zmuszony zmienić uszczelkę pod głowicą na ta miedzianą, bo starą niestety wydmuchało. Okazało się ze szpilki głowicy bardzo lekko były dokręcone. Nie były dokręcane po przejechaniu, po nagrzaniu itp.miało być na testy. Wytrzymała pół roku z turbo . Po zdjęciu głowicy okazało się, ze na czwartym wydmuchało uszczelkę, a na drógim głowica popękała <możliwe ze to było wcześniej>Rok temu miałem inna głowicę ,to strzeliła aż do zaworów -śmietnik od razu. Niewiele myśląc, zmontowałem na to, co jest z miedzianą uszczelką odprężoną. Wczoraj testy cały dzień. Turbo max 1bar chodzi pięknie! Ciekawe ile mogę dmuchnąć na tej uszczelce ? W Polsce nie dostanę takich tłoków ? niby jest pełno sklepów z takimi częściami, ale wiadomo jak jest. Kia po wczorajszych testach trochę się poobijała.
- Od: 12 lis 2020, 21:53
- Posty: 3
- Auto: Kia sportage 2.0 fe3 turbo
Siema jaki standalone? Kto stroil auto, 320cc wtryski na 1 bar a nawet 1.4 chyba dużo za małe, robiłeś remont głowicy która ma 20lat? Płaszczyzna bloku głowicy? Nowe śruby? Ten kolektor spawany bez poduszki gazowej jak się coś oderwie pójdzie turbo do kosza, wtryski 320 to niewiem czy ogarna 180koni bezpiecznie a ty dmuchasz 1bar
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Siema sterownik chodzi na sofcie tuner studio. Sam ster tu kupiłem https://www.facebook.com/pages/category ... 734859925/ .Wtryski zawsze mogę zmienić ,głowica była robiona, mam takie 2 silniki na części, szpilki oczywiście, że nowe .To jest drugi kolektor.Stary jeździł 6miesiecy i to ostrego katowania i wszystko z nim jest ok, jak i z turbiną. Możne nie wygląda, ale działa .Sam się jeszcze uczę. Raczej potrzebuje podpowiedzi nie krytyki .Dla tych co też się uczą, to znalazłem coś takiego http://www.davidandjemma.com/mazda/FE.htm Jutro powinienem mieć ten tłok zamówiłem na przymiarkę używany.
- Od: 12 lis 2020, 21:53
- Posty: 3
- Auto: Kia sportage 2.0 fe3 turbo
Jak jesteś z Gdańska patrząc na rejestracje to poszukaj na FB BurboAstina kolegi z forum Teekenfana na pewno duże Ci podpowie on jest bodajże z Gdyni
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3349 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6