Wymiana silnika.
Właśnie i na kl;ce też jest to szarpanie na 2 biegu?
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
DymeK napisał(a):kyry opowiadaj co i jak
co tu opowiadać... wszystko na temat przekładki jest w sumie już napisane na forum
Tubi napisał(a):Właśnie i na kl;ce też jest to szarpanie na 2 biegu?
no tak, wcześniej miałem coś takiego i teraz też jest takie delikatne szarpanie...
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
ECU stroiłeś na Ecu Masterze?
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
lukkil napisał(a):ECU stroiłeś na Ecu Masterze?
nie było strojone na Ecumasterze. Auto jedynie było podpięte do komputera w celu sprawdzenia błędów.
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
Jak osiągów max nie będzie potrzebował to na niższych obrotach będzie dobrze.
ale napewno układ się nie wyrobi przy max bucie.
Jakbyś miał sekwencję i zachował mapę benzynową od KF to na gazie da się to dostroić.
ale napewno układ się nie wyrobi przy max bucie.
Jakbyś miał sekwencję i zachował mapę benzynową od KF to na gazie da się to dostroić.
Dwa słowa wstepu: PADŁ MI SILNIK. Sprężanie na tlokach wynosi od 3,5 do 10. Więc kupiłem drugą
Teraz mam dwie mazdy :
1. 95r 2.0 V6 automat Klima (to ta pierwsza w której padł silnik)
2. 92 2.0 V6 automat bez klimy (tą kupiłem na cześci za 2000 zł bez prawa do rejestracji, przejechałem ją na kołach 400 km i do silnika czy skrzyni nie mam żadnych zastrzerzeń.)
Teraz mechanik po wstepnych ogledzinach zażyczył sobie 1500 zł za wyciągniecie obu silników i wtawienie tego jednego. Wiec obdzwoniłem jeszcze kilku innych ale oni mówią to samo bądź podobnie.
Niestety nie stać mnie teraz na wyminę w warsztacie. Więc planuje sie zabrać za to sam. Nigdy wczesniej tego nie robiłem, datego mam kilka pytań.
– czy w bloku silnika jest miejsce na sprężarkę klimy?
– Czy do tej operacji potrzebne mi będą jakies specjalistyczne narzędzia ?
– W jaki sposób najłatwiej ustawić rozrząd ?
Jesli uda mi się to zrobić samemu obiecuję dokładna i skrupulatną fotorelację.
Teraz mam dwie mazdy :
1. 95r 2.0 V6 automat Klima (to ta pierwsza w której padł silnik)
2. 92 2.0 V6 automat bez klimy (tą kupiłem na cześci za 2000 zł bez prawa do rejestracji, przejechałem ją na kołach 400 km i do silnika czy skrzyni nie mam żadnych zastrzerzeń.)
Teraz mechanik po wstepnych ogledzinach zażyczył sobie 1500 zł za wyciągniecie obu silników i wtawienie tego jednego. Wiec obdzwoniłem jeszcze kilku innych ale oni mówią to samo bądź podobnie.
Niestety nie stać mnie teraz na wyminę w warsztacie. Więc planuje sie zabrać za to sam. Nigdy wczesniej tego nie robiłem, datego mam kilka pytań.
– czy w bloku silnika jest miejsce na sprężarkę klimy?
– Czy do tej operacji potrzebne mi będą jakies specjalistyczne narzędzia ?
– W jaki sposób najłatwiej ustawić rozrząd ?
Jesli uda mi się to zrobić samemu obiecuję dokładna i skrupulatną fotorelację.
- Od: 4 gru 2010, 18:07
- Posty: 30
- Skąd: Kętrzyn W-M
- Auto: Opel omega MV6, Citroen berlingo 1,6 hdi, Megane 1,4 (porażka), Mazda Xedos 2,0 v6 140 km
Zadajesz trochę dziwne pytania ...,masz możliwości to dasz rade –>nie masz żurawika ,podstawowych narzędzi ,miejsca i podstawowych wiadomości z budowy samochodu to lepiej nie bierz się za to .
Dziwne trochę te ceny u mnie zapłaciłbyś jakieś 800-1000zł max .Ale nie dziwę się niektórym że walą cenę z górnej półki bo jak spojrzą pod maskę to boją się problemów a w sumie nie jest to aż takie skomplikowane -powodzenia
Dziwne trochę te ceny u mnie zapłaciłbyś jakieś 800-1000zł max .Ale nie dziwę się niektórym że walą cenę z górnej półki bo jak spojrzą pod maskę to boją się problemów a w sumie nie jest to aż takie skomplikowane -powodzenia
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Mam żuraw mam miejsce, kanał. Zależy co masz na mysli mówiąc o podstawoych narzędziach lucze płaskie nasadowe oczkowe w rozmiarach od 6 do 36 to mam ale np. narzędzi do blokowania rozrządu czy do zdejmowania drażków kierowniczych to nie mam. Dlatego tez postawiłem takie pytanie.
- Od: 4 gru 2010, 18:07
- Posty: 30
- Skąd: Kętrzyn W-M
- Auto: Opel omega MV6, Citroen berlingo 1,6 hdi, Megane 1,4 (porażka), Mazda Xedos 2,0 v6 140 km
Czyli w razie problemów improwizuj . W sumie to zacznę od wyciagania tego juz padniętego silnika bo nawet jak bym cos spieprzył to juz nic gorszego sie nie stanie. A przy tym drugim to nie popełnie juz tego samego błedu
- Od: 4 gru 2010, 18:07
- Posty: 30
- Skąd: Kętrzyn W-M
- Auto: Opel omega MV6, Citroen berlingo 1,6 hdi, Megane 1,4 (porażka), Mazda Xedos 2,0 v6 140 km
pierwsze narzędzie które powinno znaleźć się u ciebie to aparat fotograficzny.zwracaj uwagę na podciśnienia i przewody bo niewłaściwe podłaczenie tej pajęczynki może narobić tobie dodatkowych kilku godzin łamigłówki.dobra rada sztuką jest umieć właściwie rozebrać to składanie wszystkiego do kupy pójdzie dużo łatwiej.a rozrząd trzeba ustawić na znaki .powodzenia.
ps.ja też sam bym się za to zabrał
ps.ja też sam bym się za to zabrał
Witam wszystkich.
Jak w temacie, sprawa przekładki silnika. Ostatnio zacząłem się interesować CA wersja EU (ponieważ posiadam UK), szukam jak by to powiedzieć: taniego modelu z gazem (przed napisaniem szukaj droższego,nie kupuj szrotu itp temat o moim TA [link pod avatarem] ). Ponieważ auto z UK stoi i tak powiedziawszy niszczeje,chciał bym coś z tym zrobić.Ze względu, iż moja pani jest zakochana w X6 chciał bym coś pomyśleć na ten temat. Auto zastępcze też zaczyna klękać a mazda to jednak mazda Często w ogłoszeniach trafią się egzemplarze B6 (1,6) przepraszam, lecz ten silnik do mnie nie przemawia (nie urażając innych posiadaczy).Na razie się zastanawiam nad takim autem i chciał bym też wiedzieć czy szukać od razu 2,0 czy może jest sens kupienia B6 i zabawa w mechanika.Na chwilę obecną zbieram informacje
Teraz moje pytania:
1)Czy ciężko jest zrobić przekładkę (np 1993,1,6 na 2,0 z 1995)
2)Co będzie potrzebne do takiej przekładki:przepływka,chłodnica? ,
3)Co trzeba by przełożyć z rocznika '95 do '93,'92
4)Jak ze skrzynią biegów 1,6->2,0 czy jest taka sama czy musi być przekładana
5)jak z półosiami, przekładka czy zostają stare
6)Elektryka: na pewno trzeba przekładać komputer, co jeszcze ?
7)Wydech też pewnie musi być od KF, z tego co mnie wiadomo jest inny.
Jak o czymś jeszcze nie wspomniałem piszcie śmiało, każda informacja jest cenna
Jeżeli wybrany temat istnieje proszę o podanie linka lub przeniesienie mojego pytania do odpowiedniego wątku, w szukajce wyskoczyło mi tylko o KF –> KL
Pozdrawiam
Jak w temacie, sprawa przekładki silnika. Ostatnio zacząłem się interesować CA wersja EU (ponieważ posiadam UK), szukam jak by to powiedzieć: taniego modelu z gazem (przed napisaniem szukaj droższego,nie kupuj szrotu itp temat o moim TA [link pod avatarem] ). Ponieważ auto z UK stoi i tak powiedziawszy niszczeje,chciał bym coś z tym zrobić.Ze względu, iż moja pani jest zakochana w X6 chciał bym coś pomyśleć na ten temat. Auto zastępcze też zaczyna klękać a mazda to jednak mazda Często w ogłoszeniach trafią się egzemplarze B6 (1,6) przepraszam, lecz ten silnik do mnie nie przemawia (nie urażając innych posiadaczy).Na razie się zastanawiam nad takim autem i chciał bym też wiedzieć czy szukać od razu 2,0 czy może jest sens kupienia B6 i zabawa w mechanika.Na chwilę obecną zbieram informacje
Teraz moje pytania:
1)Czy ciężko jest zrobić przekładkę (np 1993,1,6 na 2,0 z 1995)
2)Co będzie potrzebne do takiej przekładki:przepływka,chłodnica? ,
3)Co trzeba by przełożyć z rocznika '95 do '93,'92
4)Jak ze skrzynią biegów 1,6->2,0 czy jest taka sama czy musi być przekładana
5)jak z półosiami, przekładka czy zostają stare
6)Elektryka: na pewno trzeba przekładać komputer, co jeszcze ?
7)Wydech też pewnie musi być od KF, z tego co mnie wiadomo jest inny.
Jak o czymś jeszcze nie wspomniałem piszcie śmiało, każda informacja jest cenna
Jeżeli wybrany temat istnieje proszę o podanie linka lub przeniesienie mojego pytania do odpowiedniego wątku, w szukajce wyskoczyło mi tylko o KF –> KL
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Kamil, temat lacze z innymi tego typu zapytaniami
...a jest tego sporo...
...a jest tego sporo...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Tak myślałem Wojtku A powiem ze tego nie zauważyłem tematu i szukajka nie pokazała mi go...może coś źle wpisałem. Dzięki Zobaczę do czego mnie tu wrzuciłeś Lecz moje pytania są jak najbardziej aktualne i czekam na mądre odpowiedzi
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
radar88 napisał(a):Tak myślałem Wojtku A powiem ze tego nie zauważyłem tematu i szukajka nie pokazała mi go...może coś źle wpisałem. Dzięki Zobaczę do czego mnie tu wrzuciłeś Lecz moje pytania są jak najbardziej aktualne i czekam na mądre odpowiedzi
moze ktos ma cos juz na zbyciu
przeciez prawie wszyscy zmieniaja KF na KL
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Ja robiłem taką przekładkę.
1,6 93 na 2,0 97 ostatecznie na 2,5
niestety do wymiany jest silnik razem z kompletnym osprzętem, skrzynią i półosiami
z elektryki do wymiany wiązki silnikowe, i sterownik
z osprzętu tylko przepływomierz zostaje -jeżeli to jakiekolwiek pocieszenie
ale jeżeli masz przód auta z silnikiem 2,0 to przekładka to szybka sprawa, bo wyrzuca się dołem silnik razem z zawieszeniem i wrzuca właściwy
nawet w ciągu jednego dnia można się z tym uwinąć
1,6 93 na 2,0 97 ostatecznie na 2,5
niestety do wymiany jest silnik razem z kompletnym osprzętem, skrzynią i półosiami
z elektryki do wymiany wiązki silnikowe, i sterownik
z osprzętu tylko przepływomierz zostaje -jeżeli to jakiekolwiek pocieszenie
ale jeżeli masz przód auta z silnikiem 2,0 to przekładka to szybka sprawa, bo wyrzuca się dołem silnik razem z zawieszeniem i wrzuca właściwy
nawet w ciągu jednego dnia można się z tym uwinąć
Tak jak jak pisałem. Mam angola w garażu, moja pani chce albo 323F albo Xedosa, w obu zakochana.Skoro angol stoi w garażu to czatuję pomału ja CA, lecz tak jak piszę większość jest z B6 co mnie nie cieszy.
Wiązka silnikowa dochodzi do komputera jak dobrze rozumuję. Zostawić silnik na "kobyłkach" to nie jest problem, odpiąć kable, 4 poduchu,odkręcić mcphersony, wahacze i leży na dole, buda w górę i tyle.
Wiązka el trochę mnie zastanawia oraz martwi bo to temat chyba dość ciężki, chyba że się mylę.
Jednym słowem wychodzi na to że najlepiej trafić KF nawet zajechanego i samą jednostkę przerzucać.
Wojtku pamiętaj że ja to nie wszyscy KL-a już mam w odpowiedniej budzie w odpowiednim zastosowaniu Kobiecie 2,5 nie potrzebny a KF stoi w garażu i niszczeje, co najlepsze, ten KF jest lepszy niż mój KL,cichutki, suchutki.
Hazu napisał(a):niestety do wymiany jest silnik razem z kompletnym osprzętem, skrzynią i półosiami
z elektryki do wymiany wiązki silnikowe, i sterownik
Wiązka silnikowa dochodzi do komputera jak dobrze rozumuję. Zostawić silnik na "kobyłkach" to nie jest problem, odpiąć kable, 4 poduchu,odkręcić mcphersony, wahacze i leży na dole, buda w górę i tyle.
Wiązka el trochę mnie zastanawia oraz martwi bo to temat chyba dość ciężki, chyba że się mylę.
Jednym słowem wychodzi na to że najlepiej trafić KF nawet zajechanego i samą jednostkę przerzucać.
67igor1 napisał(a):przeciez prawie wszyscy zmieniaja KF na KL
Wojtku pamiętaj że ja to nie wszyscy KL-a już mam w odpowiedniej budzie w odpowiednim zastosowaniu Kobiecie 2,5 nie potrzebny a KF stoi w garażu i niszczeje, co najlepsze, ten KF jest lepszy niż mój KL,cichutki, suchutki.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
W przypadku anglika zaczynają się schody z elektryka ,nie tak prosto przerzucić wiązkę -po prostu wchodzi ona do kokpitu z drugiej strony (prawej) ,jak też silnikowa (ta idąca do sterownika silnika ) jest krótsza ... Do tego roczniki są ważne ,jak też i wyposażenie aby wszystko grało jak w oryginale -temat do ogarnięcia mając drugie auto ale jest z tym sporo roboty i jeden dzień to lekka przesada
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6