Mazda Xedos 6 (CA) – Opinie i Informacje

Mazda Xedos 6 1992–1999

Postprzez KacY » 25 kwi 2010, 10:46

kontrolki od drzwi nie mam a gaśnica leży kole zapasowym
323F ba 1.5 '95>xedos6 2.0 '97>5 2.0 Pb/Lpg '06>_____

Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
Avatar użytkownika
 
Posty: 235
Od: 29 lis 2009, 21:01
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 5 2.0Pb/Lpg 06r.

Postprzez lukkil » 25 kwi 2010, 11:04

co do kontrolki niedomkniętych drzwi to fakt, po lifcie nawet w instrukcji kontrolki nie ma :)

znalazłem temat jak aktywować tę kontrolkę (w liczniku jest miejsce na zarówkę i kontrolka też jest),co prawda z 323F po lifcie ale powinno być tak samo w Xedos 6:

Kod: Zaznacz cały
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=116&t=66997&hilit=kontrolka+drzwi+dioda


pozdr
Avatar użytkownika
 
Posty: 814
Od: 7 paź 2009, 16:37
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez Zubeck » 25 kwi 2010, 22:36

Czy da się na dach xedosa6 założyć jakis bagażnik rowerowy? Haka nie mam (i dobrze bo brzydko wygląda)
I love this fuckin black xed
Avatar użytkownika
 
Posty: 301
Od: 28 sty 2009, 17:40
Skąd: SRC, śląskie
Auto: 2.0 V6 144ps manual

Postprzez bazakbal » 26 kwi 2010, 10:11

 
Posty: 213
Od: 13 sty 2006, 12:36
Auto: xedos 6 V6

Postprzez Fedu » 26 kwi 2010, 13:28

bazakbal napisał(a):http://motoryzacja.interia.pl/news/straszny-wypadek-na-siodemce,1469451


Już jest ten temat (nie chciałem go wstawiać tutaj żeby nie śmiecić)


viewtopic.php?f=94&t=96460
Avatar użytkownika
 
Posty: 701
Od: 23 kwi 2009, 16:26
Skąd: Zamość
Auto: Xedos 6 CA KF 2.0 V6 98r

Postprzez Hazu » 26 kwi 2010, 18:38

Toyota twarda sztuka :(

bazakbal myślałem że przepadłeś gdzieś.
Xedos 6 B6 =>KL
Jeżeli mazda, to tylko V6
 
Posty: 3811
Od: 17 paź 2005, 21:11
Skąd: Lublin
Auto: /
CA KL LPG
&
BA KF LPG

Postprzez Bebek0 » 28 kwi 2010, 11:55

XsiX napisał(a):super auto, chore ceny na większość części (eksploatacyjne ujdą w tłoku),
silniki 2.0 padają jak muchy, 1.6 w automacie to pomyłka (jak w manualu nie wiem)
cena jest wygórowana, ale jeśli auto jest w dobrym stanie technicznym,
nie bite (czy to wogóle możliwe? :|) i kompletne to można się zastanowić.

pozdrawiam



Silniki 2.0 padaj jak muchy ???
Nie pal tego zielska albo zmien dealera... ;–)
Zprzyjemnoscia moge zaprezentowac mojego XEDOSA 2.0 V6 z 1993 roku !!!, autko ma 17 lat, silniczek chodzi jak ta lala, elektronika jest w swietnym stanie.
Nie strasz chetnych do zakupu najlepszej marki ! ;–)

Pozdrawiam,
[b]www.oprawa-muzyczna.com[/b]
Avatar użytkownika
 
Posty: 59
Od: 15 wrz 2007, 21:08
Skąd: Mysłowice
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 DOHC
SAAB 95, 2.3 TS 2008r

Postprzez Tubi » 28 kwi 2010, 12:35

Ale odgrzebałeś posta z początku wątku :P
Sprzedam Xedosa 6 viewtopic.php?f=78&t=166446
Or not Tubi
Avatar użytkownika
 
Posty: 1606
Od: 20 lip 2009, 12:54
Skąd: Tczew
Auto: Był CA KF '92
Był EA5W '97
Był CA KF '94

Postprzez Hazu » 28 kwi 2010, 17:51

V-ki z serii K mazdy to najlepsze silniki mazdy z tych lat reszta to szrot.
Xedos 6 B6 =>KL
Jeżeli mazda, to tylko V6
 
Posty: 3811
Od: 17 paź 2005, 21:11
Skąd: Lublin
Auto: /
CA KL LPG
&
BA KF LPG

Postprzez Bebek0 » 28 kwi 2010, 20:18

Potwierdzam Przedmówcę ;–)
Te silniki są nie do zajechania ! ;–)

Pozdrawiam,
[b]www.oprawa-muzyczna.com[/b]
Avatar użytkownika
 
Posty: 59
Od: 15 wrz 2007, 21:08
Skąd: Mysłowice
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 DOHC
SAAB 95, 2.3 TS 2008r

Postprzez Tubi » 28 kwi 2010, 20:49

Ogółem K-series mają bardzo dobrą opinie.
Sprzedam Xedosa 6 viewtopic.php?f=78&t=166446
Or not Tubi
Avatar użytkownika
 
Posty: 1606
Od: 20 lip 2009, 12:54
Skąd: Tczew
Auto: Był CA KF '92
Był EA5W '97
Był CA KF '94

Postprzez sq2jul » 28 kwi 2010, 22:47

Hazu napisał(a):V-ki z serii K mazdy to najlepsze silniki mazdy z tych lat reszta to szrot.


punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia ;) Ja nie nazwalbym ich najlepszymi jednostkami napedowymi Mazdy z tamtych lat. Prawda jest taka, ze w K-series (najczesicje KF, K8, mniej w KL) padaly pierscienie olejowe oraz uszczelniacze co objawialo sie wciaganiem oleju – i nikt mi nie powie, ze to wina uzytkownika, bo nie wierze, zeby znakomita wiekszosc nie dbala o swoje auta (wszystkie KF'y jakie znam ze swojego (i nie tylko) podworka, mialy, badz maja ten problem) – ja to po prostu uznaje za wade, a ze da sie to naprawic i jezdzic dalej cieszac sie dzwiekiem i osiagami to druga sprawa. Kolejny problem, bardzo popularny w tych silnikach to 'cykajace' popychacze – takze zmora wielu uzytkownikow. Podsumowujac uwazam, ze jednostki K-series sa fajne ale nie sa idealne (jak kazde inne maja swoje plusy i minusy).
Yszmon says is a children's game for 3 or more players where 1 player takes the role of 'Yszmon' and issues instructions
Garbage collector
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Posty: 6870
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Skąd: Bydgoszcz
Auto: BK RF7J/GJ PY

Postprzez Zubeck » 28 kwi 2010, 23:28

Wiem że to nie temat o braniu oleju ale:
Te pierścienie i uszczelniacze były jakieś wadliwe czy jak? ciekawe które roczniki najbardziej? KL-a a np KF-a składały inne fabryki? Inne cześci mieli? inne materiały na części ?
Mój Xed z początku produkcji (92r) nie łyka prawie nic oleju (zaczynam się zamartwiać :) ) Może w początkach produkcji nie żałowali jakości? ma ktoś jeszcze niełykającego 92-93? kto ma łykającego 92-93? kto ma niełykającego KFa z poźniejszych lat produkcji?

W ramach odgrzebanej dyskusji załączam dwie fajne fotki z allegro :)

Obrazek

Obrazek
Ostatnio edytowano 28 kwi 2010, 23:58 przez Zubeck, łącznie edytowano 1 raz
I love this fuckin black xed
Avatar użytkownika
 
Posty: 301
Od: 28 sty 2009, 17:40
Skąd: SRC, śląskie
Auto: 2.0 V6 144ps manual

Postprzez Bebek0 » 28 kwi 2010, 23:47

Ja mam rocznik 1993 i jak na razie – odpukac – silniczek pracuje jak nowy ;–)
Zgadzam sie z przedmowca (poprzednim ;–) kazdy ma swoje zdanie, byc moze "podyktowane" doswiadczeniem nabytym podczas uzytkowania silnika KF V...
Tak naprawde to nie ma samochodu oraz czesci iedealnych oraz perfekcyjnie skonstruowanych – jesli takie byłyby – inzynierowie z pewnoscia otrzymaliby nagrode Nobla ;–)

Pozdrawiam,
[b]www.oprawa-muzyczna.com[/b]
Avatar użytkownika
 
Posty: 59
Od: 15 wrz 2007, 21:08
Skąd: Mysłowice
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 DOHC
SAAB 95, 2.3 TS 2008r

Postprzez Fedu » 29 kwi 2010, 00:03

Ja mam z 98r.... na razie jest cisza i nie łyka oleju.

Bebek0 napisał(a):Tak naprawde to nie ma samochodu oraz czesci iedealnych oraz perfekcyjnie skonstruowanych – jesli takie byłyby – inzynierowie z pewnoscia otrzymaliby nagrode Nobla ;–)


Dla inżynierów to żaden problem...... kwestia zastosowania odpowiednich metali, ale co im by się opłacało zrobić raz i porządnie.....części w ogóle by nie sprzedawali....nie ekonomicznie....
Avatar użytkownika
 
Posty: 701
Od: 23 kwi 2009, 16:26
Skąd: Zamość
Auto: Xedos 6 CA KF 2.0 V6 98r

Postprzez sq2jul » 29 kwi 2010, 00:26

moj lyka ale w normie ;) Po naprawie – litra na 10 000km

EDIT:
na Elf Evolution SXR 5w30, na Shell Helix Ultra 5w40 spala troche mniej oleju (ponizej 1l na 10k km) jednak zdecydowanie glosniej i dluzej graja popychacze na zimnym silniku.
Ostatnio edytowano 30 kwi 2010, 00:00 przez sq2jul, łącznie edytowano 1 raz
Yszmon says is a children's game for 3 or more players where 1 player takes the role of 'Yszmon' and issues instructions
Garbage collector
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Posty: 6870
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Skąd: Bydgoszcz
Auto: BK RF7J/GJ PY

Postprzez Tubi » 29 kwi 2010, 09:59

Moj 92r nie łyka nic oleju od wymiany 11tys a oleju nie przybyło ani nie ubyło. Tylko klekocze troszke ale wydaje mi się ,że to wina filtra oleju :) A lubie go pogonić do 7tysi.
Sprzedam Xedosa 6 viewtopic.php?f=78&t=166446
Or not Tubi
Avatar użytkownika
 
Posty: 1606
Od: 20 lip 2009, 12:54
Skąd: Tczew
Auto: Był CA KF '92
Był EA5W '97
Był CA KF '94

Postprzez jarusiek » 29 kwi 2010, 17:31

U mnie "92 od wymiany do wymiany co 10 000km 1-1,5l oleju, ale to chyba normalka przy mojej jezdzie-czasem lubie wyżej zakręcić ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 783
Od: 22 gru 2007, 16:48
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Postprzez KacY » 29 kwi 2010, 20:40

tiaaa... ale trza sobie zadać jedno ale za to proste pytania: Na jakim oleju ujeżdżam Xeda?? a dopiero się chwalić ile pali oliwy
np. ja zalewam castrola 5W-40 i łyknie jakieś 1,5l na 10000 co i tak jest dobrym wynikiem a jak bym zalał
10W-40 zeszłoby pewnie jakieś 0,5-1l a jak nalałbym smoły
15W-40 to pewnie w ogóle by nie palił

i na co tu się chwalić ile komu bierze jak ktoś naleje smoły i kręci kf'a do 3tysiecy to grama mu nie spali a drugi naleje syntetyka i butuje po6-7tysięcy i zechla mu 4litry
a tak naprawdę to gdyby wziąć obie fury na tor i jeździć w kółko na tym samym to tyle samo by spaliły, oczywiście są mocno zajeżdżone wyjątki ale to na prawdę wyjątki
pozdro
323F ba 1.5 '95>xedos6 2.0 '97>5 2.0 Pb/Lpg '06>_____

Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
Avatar użytkownika
 
Posty: 235
Od: 29 lis 2009, 21:01
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 5 2.0Pb/Lpg 06r.

Postprzez Barthek » 29 kwi 2010, 21:02

KacY dobrze prawi <spoko>
Ale od reguły zawsze jest jakiś wyjatek – mi na mineralnym 15w40 Shell brał olej, na pósyntetyku 10w40 Midland prawie nic, na syntetyku Elf 5w40 coś pomiędzy – ale uczę go syntetyku to może się przyzwyczai ;)
 
Posty: 1260
Od: 9 lis 2007, 11:41
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Romeo 159 ;)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6