Mazda Xedos 6 (CA) – Opinie i Informacje

Mazda Xedos 6 1992–1999

Postprzez KacY » 25 kwi 2010, 09:46

kontrolki od drzwi nie mam a gaśnica leży kole zapasowym
323F ba 1.5 '95>xedos6 2.0 '97>5 2.0 Pb/Lpg '06>_____

Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2009, 20:01
Posty: 249 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 5 2.0Pb/Lpg 06r.

Postprzez lukkil » 25 kwi 2010, 10:04

co do kontrolki niedomkniętych drzwi to fakt, po lifcie nawet w instrukcji kontrolki nie ma :)

znalazłem temat jak aktywować tę kontrolkę (w liczniku jest miejsce na zarówkę i kontrolka też jest),co prawda z 323F po lifcie ale powinno być tak samo w Xedos 6:

Kod: Zaznacz cały
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=116&t=66997&hilit=kontrolka+drzwi+dioda


pozdr
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 15:37
Posty: 1056 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez Zubeck » 25 kwi 2010, 21:36

Czy da się na dach xedosa6 założyć jakis bagażnik rowerowy? Haka nie mam (i dobrze bo brzydko wygląda)
I love this fuckin black xed
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2009, 16:40
Posty: 286
Skąd: SRC, śląskie
Auto: 2.0 V6 144ps manual

Postprzez bazakbal » 26 kwi 2010, 09:11

Forumowicz
 
Od: 13 sty 2006, 11:36
Posty: 204
Auto: xedos 6 V6

Postprzez Fedu » 26 kwi 2010, 12:28

bazakbal napisał(a):http://motoryzacja.interia.pl/news/straszny-wypadek-na-siodemce,1469451


Już jest ten temat (nie chciałem go wstawiać tutaj żeby nie śmiecić)


viewtopic.php?f=94&t=96460
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 15:26
Posty: 706 (0/3)
Skąd: Zamość
Auto: Mazda 6 GY 2.0 141km 03r Kombi
Był:
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 98r

Postprzez Hazu » 26 kwi 2010, 17:38

Toyota twarda sztuka :(

bazakbal myślałem że przepadłeś gdzieś.
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 20:11
Posty: 3776 (0/5)
Skąd: Lublin

Postprzez Bebek0 » 28 kwi 2010, 10:55

XsiX napisał(a):super auto, chore ceny na większość części (eksploatacyjne ujdą w tłoku),
silniki 2.0 padają jak muchy, 1.6 w automacie to pomyłka (jak w manualu nie wiem)
cena jest wygórowana, ale jeśli auto jest w dobrym stanie technicznym,
nie bite (czy to wogóle możliwe? :|) i kompletne to można się zastanowić.

pozdrawiam



Silniki 2.0 padaj jak muchy ???
Nie pal tego zielska albo zmien dealera... ;–)
Zprzyjemnoscia moge zaprezentowac mojego XEDOSA 2.0 V6 z 1993 roku !!!, autko ma 17 lat, silniczek chodzi jak ta lala, elektronika jest w swietnym stanie.
Nie strasz chetnych do zakupu najlepszej marki ! ;–)

Pozdrawiam,
[b]www.oprawa-muzyczna.com[/b]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 wrz 2007, 20:08
Posty: 59
Skąd: Mysłowice
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 DOHC
SAAB 95, 2.3 TS 2008r

Postprzez Tubi » 28 kwi 2010, 11:35

Ale odgrzebałeś posta z początku wątku :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 11:54
Posty: 1286 (4/2)
Skąd: Subkowy
Auto: Mazda 6 2.3 MT 2005 fl

Postprzez Hazu » 28 kwi 2010, 16:51

V-ki z serii K mazdy to najlepsze silniki mazdy z tych lat reszta to szrot.
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 20:11
Posty: 3776 (0/5)
Skąd: Lublin

Postprzez Bebek0 » 28 kwi 2010, 19:18

Potwierdzam Przedmówcę ;–)
Te silniki są nie do zajechania ! ;–)

Pozdrawiam,
[b]www.oprawa-muzyczna.com[/b]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 wrz 2007, 20:08
Posty: 59
Skąd: Mysłowice
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 DOHC
SAAB 95, 2.3 TS 2008r

Postprzez Tubi » 28 kwi 2010, 19:49

Ogółem K-series mają bardzo dobrą opinie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 11:54
Posty: 1286 (4/2)
Skąd: Subkowy
Auto: Mazda 6 2.3 MT 2005 fl

Postprzez sq2jul » 28 kwi 2010, 21:47

Hazu napisał(a):V-ki z serii K mazdy to najlepsze silniki mazdy z tych lat reszta to szrot.


punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia ;) Ja nie nazwalbym ich najlepszymi jednostkami napedowymi Mazdy z tamtych lat. Prawda jest taka, ze w K-series (najczesicje KF, K8, mniej w KL) padaly pierscienie olejowe oraz uszczelniacze co objawialo sie wciaganiem oleju – i nikt mi nie powie, ze to wina uzytkownika, bo nie wierze, zeby znakomita wiekszosc nie dbala o swoje auta (wszystkie KF'y jakie znam ze swojego (i nie tylko) podworka, mialy, badz maja ten problem) – ja to po prostu uznaje za wade, a ze da sie to naprawic i jezdzic dalej cieszac sie dzwiekiem i osiagami to druga sprawa. Kolejny problem, bardzo popularny w tych silnikach to 'cykajace' popychacze – takze zmora wielu uzytkownikow. Podsumowujac uwazam, ze jednostki K-series sa fajne ale nie sa idealne (jak kazde inne maja swoje plusy i minusy).
Smoki i gołe baby
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 20:15
Posty: 6659 (242/152)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: BK RF7J/GJ PY

Postprzez Zubeck » 28 kwi 2010, 22:28

Wiem że to nie temat o braniu oleju ale:
Te pierścienie i uszczelniacze były jakieś wadliwe czy jak? ciekawe które roczniki najbardziej? KL-a a np KF-a składały inne fabryki? Inne cześci mieli? inne materiały na części ?
Mój Xed z początku produkcji (92r) nie łyka prawie nic oleju (zaczynam się zamartwiać :) ) Może w początkach produkcji nie żałowali jakości? ma ktoś jeszcze niełykającego 92-93? kto ma łykającego 92-93? kto ma niełykającego KFa z poźniejszych lat produkcji?

W ramach odgrzebanej dyskusji załączam dwie fajne fotki z allegro :)

Obrazek

Obrazek
Ostatnio edytowano 28 kwi 2010, 22:58 przez Zubeck, łącz