sq2jul napisał(a): Co do porownania KF z SR20DE to mysle, ze ma sie to jak piesc do nosa. Sa to zupelnie inne jednostki przeznaczone do zupelnie innego typu aut. KF nie mial byc podatny na modyfikacje. Xedos nie jest autem tunowalnym – od poczatku miala to byc taka semilimiuzyna – cos pomiedzy sportówka a limuzyna Tak na prawde nie jest ani jednym ani drugim.
chyba mi nie powiesz ze jak wychodzil SR20DE to wszyscy wiedzieli że bedzie podatny na modyfikacje? po prostu to byla super udana jednostka silnikowa, bardzo wytrzymała no i co za tym idzie podatna na modyfikacje. Niestety moim zdaniem silniki KF nie były zbytnio udane. Po tylu latach od produkcji wiele osób dolewających po 4L oleju (lub wiecej) od wymiany do wymiany może to potwierdzić
SR20DE to nie jest jakiś mega silnik zrobiony pod sportówkę czy coś w tym stylu. Na początku był w Primerach potem wcisneli go do Sunny Gti czy 100NX'a. Tak samo było z 4G63 Mitsubishi gdzie były w Eclipsach, Galantach i w nawet Vanach MItsu. A skoro mowisz ze to porownanie jak piesc do nosa to przywolam jeszcze jedna lub dwa – Popatrz na 405 MI16 – 1.9 benzyna oczywiscie 4 rzedowka – coś około 168KM – idźmy dalej Francja – silnki VTS Citroena, czy Xsara miała być w założeniu autem tunowalnym i dlatego montowali tam tak mocne silniki?
W sumie niekórym to się nie dziwie że się boją kupić Xedosa. W dzisiejszych czasach to nawet możesz kupić nie dymiącego Xedosa – zmienisz olej i sie okazuje że dymi i bierze olej bo poprzedni właściciel zalał moto doktorka któregoś pięknego dnia.
pozdr