Mazda Xedos 6 (CA) – Opinie i Informacje
Taki problem sprawdzić?
Trzeba zalać do pełna
pojeździć aż się zapali rezerwa
i znowu zalać
zbiornik w 2.0 jest 60l
a w 1,6 55l
mnie wychodzi że rezerwa iest przy ok 15l
Trzeba zalać do pełna
pojeździć aż się zapali rezerwa
i znowu zalać
zbiornik w 2.0 jest 60l
a w 1,6 55l
mnie wychodzi że rezerwa iest przy ok 15l
Ja tam jak tylko mrugnie rezerwa jadę na CPN.
Kiedyś w Lanosie z LPG jeździłem niczym mister kropelka i zatarłem pompę paliwową
Kiedyś w Lanosie z LPG jeździłem niczym mister kropelka i zatarłem pompę paliwową
Mój były świetlny promień
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
- Od: 7 cze 2007, 09:12
- Posty: 127
- Skąd: Gorzów Wlkp. <->Zielona Góra
- Auto: Był Xedos 6 KF. Teraz taczka:(
promyk5 napisał(a):Ja tam jak tylko mrugnie rezerwa jadę na CPN.
Kiedyś w Lanosie z LPG jeździłem niczym mister kropelka i zatarłem pompę paliwową
to to już skrajność... niestety cała masa ludzi tak jeździ i dolewają po te 30 zł jak już auto przygasa.... kupujesz potem coś takiego i się dziwisz że to nie jeździ albo pada wszystko po kolei od pompy w zbiorniku po wtryskiwacze
- Od: 14 maja 2007, 23:13
- Posty: 560
- Skąd: Gdańsk
niedawno nabylem xedosa 6 ,to pierwsza moja madzia i milosc od pierwszego spojrzenia,calkowity przypadek nigdy nie myslalem o tym aucie,ale do rzeczy jest to milosc niestety platoniczna gdyz samochod nie odwzajemnia uczucia:–)))To pewnie wina poprzedniego wlasciciela,gdyz auto nie domaga,ale powoli postaram sie ja doprowadzic do stanu uzywalnosci,a mam kilka problemow.Po pierwsze to auto wpada w drgania przy predkosci w 110-120 km/h w momencie dodawania gazu(wywazanie kol,wymiana lozysk,zmiana opon,wymiana koncowek drazkow,wymiana stabilizatorow przeprowadzono)pozostaja polosie,a moze tylko przeguby? Jesli ktos mial podobny problem,to prosze o wskazowki,druga sprawa to halas.Przy normalnej jezdzie po miescie rewelacja,cichutko jak makiem zasial,ale jak wpadam na autostrade (a duzo po autostradach jezdze)to powyzej 100km/h" wiatr we wlosach",swiszcze az uszy wiedna,jak ktos moze poradzic co zrobic z nieszczelnosciami drzwi i szyberdachu,bede wdzieczny.
xedos i wszystko jasne(nawet swiatla)
- Od: 4 mar 2008, 21:45
- Posty: 47
- Skąd: Darmstadt
- Auto: xedos6(CA)KF 2.0 V6`95,astra f
Soluks napisał(a):pasek -dzisiaj przerabiałem ten temat ok 1100zł cały komplet z pompą wody (2xrolki prowadzące, rolka napinacza, napinacz hydrauliczny, pasek) z paskami arternatora i pompy wodnej
ja wymianialem kilka dni temu,tyle ze ja mieszkam w niemczech,za pasek,rolki prowadzace i napinacz zaplacilem144 eurobez pompy wodnej,w przeliczeniu wyjdzie jakies 500 zl nie wiem ile pompa tu kosztuje.
xedos i wszystko jasne(nawet swiatla)
- Od: 4 mar 2008, 21:45
- Posty: 47
- Skąd: Darmstadt
- Auto: xedos6(CA)KF 2.0 V6`95,astra f
robsson napisał(a):ja wymianialem kilka dni temu,tyle ze ja mieszkam w niemczech,za pasek,rolki prowadzace i napinacz zaplacilem144 eurobez pompy wodnej,w przeliczeniu wyjdzie jakies 500 zl nie wiem ile pompa tu kosztuje.
na tanich zamiennikach też można za tyle rorząd wymienić ale jakoś nie jestem do nich przekonany – sam oryginalny napinacz hydrauliczny kosztuje 450zł wiec...
http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
robsson napisał(a):niedawno nabylem xedosa 6 ,to pierwsza moja madzia i milosc od pierwszego spojrzenia,calkowity przypadek nigdy nie myslalem o tym aucie,ale do rzeczy jest to milosc niestety platoniczna gdyz samochod nie odwzajemnia uczucia:–)))To pewnie wina poprzedniego wlasciciela,gdyz auto nie domaga,ale powoli postaram sie ja doprowadzic do stanu uzywalnosci,a mam kilka problemow.Po pierwsze to auto wpada w drgania przy predkosci w 110-120 km/h w momencie dodawania gazu(wywazanie kol,wymiana lozysk,zmiana opon,wymiana koncowek drazkow,wymiana stabilizatorow przeprowadzono)pozostaja polosie,a moze tylko przeguby? Jesli ktos mial podobny problem,to prosze o wskazowki,druga sprawa to halas.Przy normalnej jezdzie po miescie rewelacja,cichutko jak makiem zasial,ale jak wpadam na autostrade (a duzo po autostradach jezdze)to powyzej 100km/h" wiatr we wlosach",swiszcze az uszy wiedna,jak ktos moze poradzic co zrobic z nieszczelnosciami drzwi i szyberdachu,bede wdzieczny.
A tarcze hamulcowe sprawdzałeś? może są krzywe i będą powodowały wibracje
Posiadam wszystkie części do XEDOSA 6 jeśli czegoś potrzeba proszę o kontakt. Kontakt do kolegi proszę powołać się na forum mazdy tel 793 163 816.
- Od: 26 lut 2007, 12:53
- Posty: 130
- Skąd: Bełchatów
- Auto: XEDOS 6 2.0 V6
Panowie – do jasnego grzyba!
Czy ja piszę niewyraźnie?
Macie pw – korzystajcie z niego. Każda następna osoba która nie zastosuje się do mojej prośby dostanie ban na 24h
Czy ja piszę niewyraźnie?
Macie pw – korzystajcie z niego. Każda następna osoba która nie zastosuje się do mojej prośby dostanie ban na 24h
Od tygodnia jestem posiadaczem Xedosa6 KL,długo szukałem w Niemczech aż znalazłem w dość dobrym stanie,powiem krótko jazda z Niemiec do Polski to prawdziwa frajda teraz załatwiam wszystkie formalności z rejestracją.Mam również 626.2.5KL ale Xedos bije ją na głowę to taka opinia po przejechaniu na razie 1000km.
- Od: 11 lut 2007, 21:03
- Posty: 7
- Skąd: Jelenia Góra
- Auto: Xedos 6 KF LPG
Kupiłem Xedosika 2.0v6 i narazie Jestem jak najbardziej zadowolony z zakupu autko fajnie śmiga cichutko i wygodnie. narazie wymieniłem tylko rozrzad ale zmieściłem sie z robotą w 760zł wiec chyba wynik nie najgorszy w porównaniu z 2600 jakie mi zaspiewali w serwisie. Narazie sie poznajemy ale chyba przypadniemy sobie do gustu Autko od pierwszego własciciela z Holandii z 1994/1995r zadbane wewnątrz i z oryginalnym lakierkiem. oczywiście po tylu latach cieżko wymagać aby nie było rys i odprysków ale wole takie niż wyszykowane na sprzedaż
- Od: 2 lut 2008, 14:09
- Posty: 7
- Skąd: Białystok
- Auto: Xedos6 2.0v6 śliczne Bordo
zadowolonym można być , auto fajnie wygląda , ale obrażisz sie na nie jak zaczniesz mocniej wciskać pedał gazu , to prawie czołg , spalanie straszne za nie wielkie doznania z jazdy 18l zupy to troche za dużo , pozdrawiam
- Od: 22 sty 2008, 16:59
- Posty: 28
- Skąd: sieraków wlkp
- Auto: mazda xedos6 2.0v6
tomson33 napisał(a):zadowolonym można być , auto fajnie wygląda , ale obrażisz sie na nie jak zaczniesz mocniej wciskać pedał gazu , to prawie czołg , spalanie straszne za nie wielkie doznania z jazdy 18l zupy to troche za dużo , pozdrawiam
no to fakt,zasysa strasznie az sie wir w baku robi no ale moim zdaniem doznania z jazdy sa calkiem calkiem,toz to limuzyna a nie sportowa dzida.
xedos i wszystko jasne(nawet swiatla)
- Od: 4 mar 2008, 21:45
- Posty: 47
- Skąd: Darmstadt
- Auto: xedos6(CA)KF 2.0 V6`95,astra f
no racja tomson ja zawsze zaokraglam do 15L przy szybkiej jezdzie a ile w rzeczywistosci pali to nie chce wiedziec lecz przy oszczednej dosyc jezdzie w trasie moze spalic "jedyne" 8 L :D ale nie zamienie auta na zadne inne
- Od: 21 sty 2007, 11:23
- Posty: 2029
- Skąd: Stalowa Wola
- Auto: X6 CA KF
zaba132 napisał(a):lecz przy oszczednej dosyc jezdzie w trasie moze spalic "jedyne" 8 L ale nie zamienie auta na zadne inne
no mi jeszcze nie udalo sie osiagnac takiego wyniku,jestem teraz w trakcie testu:zalalem pod korek,wskazowka jest juz delikatnie ponizej polowy(czyli szycuje,ze jakies 35 litrow juz poszlo) a na blacie 288 km przejechane.Zaokraglajac do 300,wychodzi okolo12l na setke srednio.Dodam ze w wiekszosci jezdze po miescie lub autostradzie takze spalanie moze byc wyzsze niz przecietne.
xedos i wszystko jasne(nawet swiatla)
- Od: 4 mar 2008, 21:45
- Posty: 47
- Skąd: Darmstadt
- Auto: xedos6(CA)KF 2.0 V6`95,astra f
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6