[Xedos6 2.0 V6 automat] Problem z uruchomieniem silnika – samochód po kradzieży

Postprzez Niecierpliwy » 29 maja 2011, 07:59

Witam wszystkich <jupi>

Kupiłem właśnie xedosa od kolegi któremu ukradli auto i nie miał już weny żeby z nim walczyć
Samochód wrócił z zatartym silnikiem 2,0 V6 automat – kupiłem nowy i mam teraz kłopot z odpaleniem
Samochód kiedyś chodził na gazie ( teraz go już nie ma ) po wymianie listwy wtryskowej ( poprzednie była zatarata ) chodzi tylko na 3 gary tak jakby nie dostawała listwa sterowania ....

Mam pytanie jak to sprawdzić ?? Jaki to przekaźnik ??

Pozdrawiam :D
Marcin
Początkujący
 
Od: 29 maja 2011, 07:38
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda Xedos 2,0 automat 1996

Postprzez lukkil » 29 maja 2011, 11:15

sprawdzałeś błędy?
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez Hazu » 29 maja 2011, 11:42

Ktoś Kto wyjmował instalacje nie zrobił tego poprawnie.
Trzeba naprawić popsuta instalację silnika.

A tak swoją droga trzeba mieć narąbane aby wyrzucać całkiem instalacje zamiast zamontować na to miejsce sekwencję.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Niecierpliwy » 29 maja 2011, 14:22

Właśnie instalacje gozową między innymi ukradli. Nie chce gazu w tym aucie ...
dziękuje za informacje ... Czy wiesz może na czym może polegać wada tej instalacji po demontażu instalacji gazy. Mechanik powiedział , że instalacje zrobił jak oryginał ...teraz ponoć jakiś moduł, przekaźnik ...trzeba to znaleźć ?? <nauka>
Marcin
Początkujący
 
Od: 29 maja 2011, 07:38
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda Xedos 2,0 automat 1996

Postprzez Hazu » 29 maja 2011, 19:05

Do instalacji rozcięte były wiazki od wtrysków oraz przewód od TPS.
Poza tym sonda lambda była odcięta i naciety przewód od cewki ale te już raczej nie wpływają na problem z odpaleniem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Niecierpliwy » 30 maja 2011, 18:25

Dzisiaj się dużo wyjaśniło. Uszkodzony jest jakiś mały moduł przy cewce...jutro do podmienie i zobaczymy...:)
:D
Marcin
Początkujący
 
Od: 29 maja 2011, 07:38
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda Xedos 2,0 automat 1996

Postprzez pawelc » 30 maja 2011, 19:43

nic się nie wyjaśniło ,bo ten moduł jest od zapłonu a skoro pali na 3 gary to on nie ma nic wspólnego ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez Niecierpliwy » 30 maja 2011, 20:41

steruje zapłonem i wtryskami ....tak??
Marcin
Początkujący
 
Od: 29 maja 2011, 07:38
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda Xedos 2,0 automat 1996

Postprzez pawelc » 30 maja 2011, 21:04

zapłonem tak -wtryskami nie ,wtryski są podpięte bezpośrednio pod ecu (sterownik) silnika .miernik w dłoń i posprawdzać przejścia ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez Niecierpliwy » 30 maja 2011, 21:37

przejścia są.....sprawdzaliśmy to dzisiaj...
Marcin
Początkujący
 
Od: 29 maja 2011, 07:38
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda Xedos 2,0 automat 1996

Postprzez Tubi » 30 maja 2011, 21:46

Hazu napisał(a):A tak swoją droga trzeba mieć narąbane aby wyrzucać całkiem instalacje zamiast zamontować na to miejsce sekwencję.


Czyli mam nieźle narąbane skoro wywaliłem instalacje i nie chce gazu? <spoko>

Ja bym posprawdzał te przewody przy listwie, jak wywalałem gaz też z tym było problemów.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 12:54
Posty: 1468 (10/16)
Skąd: Subkowy
Auto: Był:
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1992
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1994
Mazda Xedos 9 TA 2.5 AT 2000
Mazda 6 GY 2.3 MT 2005 fl
Jest:
Mazda 6 GJ SE 2.0 MT 2012

Postprzez Niecierpliwy » 30 maja 2011, 22:18

wszystkie te przewody jeden po drugin kolejno sprawdzałem. Miernikiem przejścia z kostki do kostki wszystko gra
potem aparat zapłonowy...jest ok
potem komp.....zakładam, że sięnie zepsuł :)

jutro podjedzie kolega xedosem i przełożymy ten mały moduł przy cewce...może zagada , licze na to
nigdy nie miałemsilnika V , awsze rzędówki 6....Merca , BMW....teraz mnie zapaliło ona japońca <serduszka>
Marcin
Początkujący
 
Od: 29 maja 2011, 07:38
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda Xedos 2,0 automat 1996

Postprzez Niecierpliwy » 31 maja 2011, 17:28

POMOCY!! Samochód nadal nie odpala, albo pochodzi i stop :) <glupek2>
Dowiedziałem się że poprzedni właściciel jak miał jeszcze siłe na walke wymienił stacyjke i komputer a immobilajzer pozostawił stary.

Kluczyk z immobilajzerek podklejono pod obudowekierownicy...itd...

Czy to prawda, ze immobilajzer i komp musi pochodzić z jednego samochodu bo inaczej nie będą współpracować, działać, jeździć, odpalać i cieszyć ??:))

Pomóżcie koledzy :)
Marcin
Początkujący
 
Od: 29 maja 2011, 07:38
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda Xedos 2,0 automat 1996

Postprzez Wojtek » 31 maja 2011, 20:39

Niecierpliwy napisał(a):Czy to prawda, ze immobilajzer i komp musi pochodzić z jednego samochodu bo inaczej nie będą współpracować, działać, jeździć, odpalać i cieszyć :))


moze inaczej...
mowia, ze powinno sie przed demontazem czesci zdjac kody (odbezpieczyc kody imo...), aby w nowym aucie bylo mozna latwo zaprogramowac pod juz istniejace kody... dotyczy to wszystkich czesci (tych programowalnych) ukladu imo...

chyba, ze masz sprzet serwisowy :)
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Niecierpliwy » 4 cze 2011, 07:05

Witam

Mam xedosa 2,0 96 rok automat. Poprzedni właściciel wymienił sterownik silnika – nie wymienił imobilajzera. Moje pytanie to :

1. czy można jakoś ominąć impbilajzer ??
2. czy jak kupie kompa + stacyjke + imobilajzer to jest jakaś zasada wymiany tegosprzętu. Czy potem trzeba coś programować itd.??

3. czy ma ktoś do sprzedania taki zestaw. tylko skrzynia automat – czeli sterownik na 4 kostki <spoko>

Jeśli ktoś przerabiał podobny schemat <spoko> proszę o porady <czytaj>

Pozdrawiam i z góry dziękuje

Marcin
Marcin
Początkujący
 
Od: 29 maja 2011, 07:38
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda Xedos 2,0 automat 1996

Postprzez Wojtek » 4 cze 2011, 16:30

hm... dlaczego zakladasz nowy temat skoro Twoj stary nie zostal wyjasniony?

wedlug zasad naszego forum... jeden problem jeden watek...

lacze Twoje watki w jeden...

Ps. moze kolega uzupelni swoj profil uzytkownika?
dziekuje
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Niecierpliwy » 19 cze 2011, 18:52

Witam kolegów

Niestety...samochód do dzisiaj nie odpala. Diagnoza jest jednoznaczna i potwierdzona u 3 fachowców. Samochód nie odpala przez imobilajzer. Czy ktoś może podpowiedzieć jak obejść tą małą skrzyneczkę <płacze>
Kupiłem na allegro zestaw czyli stacyjke, sterowniki imobilajzer niby pochodzący z jednego samochodu – i nic się nie zmieniło. Zakręce rozrusznikiem, sinik jakby chciał ...zapala się kontrola imo i po zawodach.
Instalacja została sprawdzona,aparat zapłonowy, cewka, przewody itd. Na pompie jest ciśnienie, na listwie też , jest iskra ....wtryski stoją i ani mru..mru.

Czy ktoś ma patent na zaprogramowanie, uruchomienie imo w xedosie 6. Bardzo proszę o pomoc <nauka>

Pozdrawiam

Marcin
Marcin
Początkujący
 
Od: 29 maja 2011, 07:38
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda Xedos 2,0 automat 1996

Postprzez Wojtek » 19 cze 2011, 19:12

67igor1 napisał(a):chyba, ze masz sprzet serwisowy

inaczej mowiac... ASO wita...
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Niecierpliwy » 19 cze 2011, 19:22

Tragedia
Marcin
Początkujący
 
Od: 29 maja 2011, 07:38
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda Xedos 2,0 automat 1996

Postprzez Wojtek » 19 cze 2011, 19:28

Niecierpliwy napisał(a):Tragedia

no niestety... trzeba przeprogramowac wszystkie "programowalne" urzadzenia...
jest to jeden z elementow zabezpieczenia czesci auta przed kradziezami...
jedna rada:
albo znajdziesz kogos z odpowiednim sprzetem, albo ASO...

powodzenia
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6