[Xedos6 CA] Szybkie pytania
bez podświetlania deski same przyciski u mnie to jakieś 30 diod 3mm 12v...z tym że to zależy od wersji auta bo ja mam podgrzewane fotele i podświetlane sterowanie lusterek...nie licze podświetlanych klamek...
- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 269
- Skąd: EPI
- Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7
tiger918 napisał(a):bez podświetlania deski same przyciski u mnie to jakieś 30 diod 3mm 12v...z tym że to zależy od wersji auta bo ja mam podgrzewane fotele i podświetlane sterowanie lusterek...nie licze podświetlanych klamek...
z tego co się orientuję to r3 mini mają 3 różne wielkości. R3 – 12 MM ; R3 – 9MM ; R3 – 8MM
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
może i tak ale jak weźmiesz lutownice to nie ma to znaczenia jaka była żarówka...mówie tu o zwykłych diodach 3mm a nie o żaróweczkach diodowych zastępujących dane żarówki...
- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 269
- Skąd: EPI
- Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7
sylwo napisał(a):Z innej beczki, ile potrzeba jakich LEDów żeby zmienić kompletne podświetlanie na desce rozdzielczej i w przyciskach? Łącznie z tymi w drzwiach.
R3 MINI są 3 rodzaje...
ZEGARY
– 3 sztuki – żarówki o średnicy 10mm (W5W)
– 1 sztuka – żarówki o średnicy 5mm (W1,2W)
PRZEŁĄCZNIK PRZECIWMGIELNYCH
– 2 sztuki – żarówki z drucikami o średnicy 3mm
PRZEŁĄCZNIK OD TEMPOMATU
– 2 sztuki – żarówki z drucikami o średnicy 3mm
– 1 sztuka – diody 3mm
PRZEŁĄCZNIK PODGRZEWANIA SZYBY PRZEDNIEJ
– 1 sztuka – żarówki z drucikami o średnicy 3mm
– 1 sztuka – diody 3mm
PRZEŁĄCZNIK PODGRZEWANIA SZYBY TYLNIEJ
– 1 sztuka – żarówki z drucikami o średnicy 3mm
– 1 sztuka – diody 3mm
PRZYCISK AWARYJNYCH
– 1 sztuka – żarówki z drucikami o średnicy 3mm
KONSOLA NAWIEWU
– SKALA TEMPERATURY – 2 sztuki – żarówki o średnicy 5mm (W1,2W)
– A/C + OBIEG POWIETRZA – 1 sztuka – żarówki o średnicy 5mm (W1,2W), oraz 3 diody 3mm
– AUTO + 3 przyciski od kierunku nawiewu – 2 sztuki – żarówki z drucikami o średnicy 3mm, oraz 4 diody 3mm
– SIŁA NAWIEWU (AUTO, 1, 2, 3) – tutaj pojawia się mały problem, ponieważ zamontowana jest żarówka 5mm, tyle tylko że z dłuższymi drucikami niż są dostępne w sprzedaży, tak więc ja proponuję dwa rozwiązania: założyć jedną lub dwie żarówki 3mm, ja dałem u siebie dwie ponieważ są one o połowę słabsze niż te 5mm, lub inne rozwiązanie to kupno oprawki pod żarówkę R5 i założenie żarówki 5mm
ZEGAREK
– na moje oko nie da się tam wymienić podświetlenia
Żarówki 10mm (W5W) oraz 5mm (W1,2W) są dostępne bez najmniejszego problemu w sklepie.
Jeżeli chodzi o żarówki z drucikami o średnicy 3mm, ja nie mogłem dostać w żadnym sklepie, znalazłem je na allegro. Również oprawkę do żarówki można kupić tam. Wszystko dostępne jest u tego użytkownikahttp://www.allegro.pl/show_user.php?uid=6436169
a ja dodam że do poświetlenia przycisków od szyb potrzeba 7 ledów 3mm – do lusterek 2 diody 3mm, do reg świateł i podświetlenia kokpitu – 2 diody led 3mm, w zamku od kierowcy jest jedna dioda 3mm
pozdr
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
czy ktoś z was posiada taką wersję ...chce kupić taki model ,więc interesuje mnie opinia o tym modelu ...słyszałem tylko że te silniki 2.5 są nie do zajechania..
Kulawy
Kulawy
-
kulawy
macieju napisał(a):możesz kupić zwykłego xedosa i zrobić swapa właśnie na 2.5
np. z zajechanym KFem tanio i zaaplikowac mu KL .Prawda jest taka ,że każdy motor można zajechac
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
Wiadomo, że lewar biegów w X6 najpłynniej nie chodzi, w związku z wiekiem aut, zapewne wyrobiły sie tuleje na drążkach przenoszących ruch lewara na wybierak w skrzyni. Czy ktoś już je wymieniał i ewentualnie jaki efekt?
Mam pytanie w jaki sposób sprawdzić szczelność przewodów na łączeniach od podciśnien (VRIS).
I jedno dziwne pytanie kiedy podciśnienie jest największe na wolnych obrotach czy na wysokich? Bo doszły mnie słuchy że na wolnych jest największe i zmniejsza się wraz z dodaniem gazu. Ale jakoś mi to nie pasuje. Może ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć?
I jak z tą szczelnością?
I jedno dziwne pytanie kiedy podciśnienie jest największe na wolnych obrotach czy na wysokich? Bo doszły mnie słuchy że na wolnych jest największe i zmniejsza się wraz z dodaniem gazu. Ale jakoś mi to nie pasuje. Może ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć?
I jak z tą szczelnością?
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images45.fotosik.pl/246/0ba8b8712dce9563.jpg[/img][/url]
www.323-klub.pl
www.323-klub.pl
- Od: 30 sie 2008, 16:31
- Posty: 257
- Skąd: Łowicz/Warszawa
- Auto: Było 323F BA Z5 94r.
Jest Xedos 6 V6
AGADAR napisał(a):Wiadomo, że lewar biegów w X6 najpłynniej nie chodzi, w związku z wiekiem aut, zapewne wyrobiły sie tuleje na drążkach przenoszących ruch lewara na wybierak w skrzyni. Czy ktoś już je wymieniał i ewentualnie jaki efekt?
Po co zaraz wymieniać?...
Ja u siebie(bo też ciężko chodziły)wyjąłem je,wyczyściłem papierem ściernym i dobrze nasmarowałem smarem grafitowym!Teraz zmieniam biegi paluszkiem
sebek-71 napisał(a):Po co zaraz wymieniać?...
Ja u siebie(bo też ciężko chodziły)wyjąłem je,wyczyściłem papierem ściernym i dobrze nasmarowałem smarem grafitowym!Teraz zmieniam biegi paluszkiem
To też metoda tylko na ile to starczy? Jak już rozbierac to może tuleje dla spokoju wymienić.
kociak napisał(a):I jedno dziwne pytanie kiedy podciśnienie jest największe na wolnych obrotach czy na wysokich? Bo doszły mnie słuchy że na wolnych jest największe i zmniejsza się wraz z dodaniem gazu. Ale jakoś mi to nie pasuje. Może ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć?
Na wolnych obrotach będziesz miał około 0,3 bara. Wraz ze wzrostem obrotów ciśnienie rośnie do 0,9 bara (a nawet atmosferycznego)
na pocieszenie ci powiem ze zrobiłem remont z ponad 4 tys i leci olej z pod pierwszej kapy w rogu gdzie alternator była zdjęta juz trzy razy i ciagle to samo co zrobic?
Mazda v6
- Od: 27 lis 2011, 19:00
- Posty: 18
- Skąd: POZNAŃ
- Auto: MAZDA XEDOS 2.0 V6 24V 144KM 1994r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6