[Xedos6 CA] Szybkie pytania

Mazda Xedos 6 1992–1999

Postprzez tiger918 » 5 gru 2011, 13:01

bez podświetlania deski same przyciski u mnie to jakieś 30 diod 3mm 12v...z tym że to zależy od wersji auta bo ja mam podgrzewane fotele i podświetlane sterowanie lusterek...nie licze podświetlanych klamek...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 269
Skąd: EPI
Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7

Postprzez sylwo » 5 gru 2011, 13:40

tiger918 napisał(a):bez podświetlania deski same przyciski u mnie to jakieś 30 diod 3mm 12v...z tym że to zależy od wersji auta bo ja mam podgrzewane fotele i podświetlane sterowanie lusterek...nie licze podświetlanych klamek...


z tego co się orientuję to r3 mini mają 3 różne wielkości. R3 – 12 MM ; R3 – 9MM ; R3 – 8MM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez tiger918 » 5 gru 2011, 14:56

może i tak ale jak weźmiesz lutownice to nie ma to znaczenia jaka była żarówka...mówie tu o zwykłych diodach 3mm a nie o żaróweczkach diodowych zastępujących dane żarówki...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 269
Skąd: EPI
Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7

Postprzez lukkil » 5 gru 2011, 17:09

sylwo napisał(a):Z innej beczki, ile potrzeba jakich LEDów żeby zmienić kompletne podświetlanie na desce rozdzielczej i w przyciskach? Łącznie z tymi w drzwiach.
R3 MINI są 3 rodzaje...


ZEGARY
– 3 sztuki – żarówki o średnicy 10mm (W5W)
– 1 sztuka – żarówki o średnicy 5mm (W1,2W)

PRZEŁĄCZNIK PRZECIWMGIELNYCH
– 2 sztuki – żarówki z drucikami o średnicy 3mm

PRZEŁĄCZNIK OD TEMPOMATU
– 2 sztuki – żarówki z drucikami o średnicy 3mm
– 1 sztuka – diody 3mm

PRZEŁĄCZNIK PODGRZEWANIA SZYBY PRZEDNIEJ
– 1 sztuka – żarówki z drucikami o średnicy 3mm
– 1 sztuka – diody 3mm

PRZEŁĄCZNIK PODGRZEWANIA SZYBY TYLNIEJ
– 1 sztuka – żarówki z drucikami o średnicy 3mm
– 1 sztuka – diody 3mm

PRZYCISK AWARYJNYCH
– 1 sztuka – żarówki z drucikami o średnicy 3mm

KONSOLA NAWIEWU
– SKALA TEMPERATURY – 2 sztuki – żarówki o średnicy 5mm (W1,2W)
– A/C + OBIEG POWIETRZA – 1 sztuka – żarówki o średnicy 5mm (W1,2W), oraz 3 diody 3mm
– AUTO + 3 przyciski od kierunku nawiewu – 2 sztuki – żarówki z drucikami o średnicy 3mm, oraz 4 diody 3mm
– SIŁA NAWIEWU (AUTO, 1, 2, 3) – tutaj pojawia się mały problem, ponieważ zamontowana jest żarówka 5mm, tyle tylko że z dłuższymi drucikami niż są dostępne w sprzedaży, tak więc ja proponuję dwa rozwiązania: założyć jedną lub dwie żarówki 3mm, ja dałem u siebie dwie ponieważ są one o połowę słabsze niż te 5mm, lub inne rozwiązanie to kupno oprawki pod żarówkę R5 i założenie żarówki 5mm

ZEGAREK
– na moje oko nie da się tam wymienić podświetlenia


Żarówki 10mm (W5W) oraz 5mm (W1,2W) są dostępne bez najmniejszego problemu w sklepie.
Jeżeli chodzi o żarówki z drucikami o średnicy 3mm, ja nie mogłem dostać w żadnym sklepie, znalazłem je na allegro. Również oprawkę do żarówki można kupić tam. Wszystko dostępne jest u tego użytkownika http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=6436169


a ja dodam że do poświetlenia przycisków od szyb potrzeba 7 ledów 3mm – do lusterek 2 diody 3mm, do reg świateł i podświetlenia kokpitu – 2 diody led 3mm, w zamku od kierowcy jest jedna dioda 3mm

pozdr
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez AGADAR » 5 gru 2011, 20:15

I jeszcze stacyjka :)
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2011, 10:57
Posty: 352 (0/4)
Skąd: Białystok
Auto: Xedos 6 2.0 KF Z8 97r. (rej.) 96r. (prod.) 140 KM
był Seat Cordoba 1.9 TDI 90 KM, Rover 420 2.0 SDI 105 KM

Postprzez kulawy » 6 gru 2011, 13:48

czy ktoś z was posiada taką wersję ...chce kupić taki model ,więc interesuje mnie opinia o tym modelu ...słyszałem tylko że te silniki 2.5 są nie do zajechania..

Kulawy
kulawy
 

Postprzez macieju » 6 gru 2011, 15:21

xedos 6 posiadał tylko 2 silniki
1.6 i 2.0 V6 KF

2.5 v6 to pewnie KL albo KL-ZE,

w każdym bądź razie ktoś musiał swapa zrobić na 2.5

możesz kupić zwykłego xedosa i zrobić swapa właśnie na 2.5

pzdr.
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2010, 10:06
Posty: 32
Skąd: LLB
Auto: Mazda Xedos 6

Postprzez DymeK » 6 gru 2011, 15:33

sa nie do zajechania bo takich nie było może chodzi ci o X9
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez LAJCIK29 » 6 gru 2011, 15:35

macieju napisał(a):możesz kupić zwykłego xedosa i zrobić swapa właśnie na 2.5


np. z zajechanym KFem tanio i zaaplikowac mu KL .Prawda jest taka ,że każdy motor można zajechac
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
LAJTOWY
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Górnego Śląska
 
Od: 21 wrz 2009, 10:43
Posty: 2828 (133/56)
Skąd: Śląsk, Dąbrowa górnicza
Auto: Mesiedeś CLK430 – bestyjka

Postprzez sebek-71 » 6 gru 2011, 15:56

LAJCIK29 napisał(a):
macieju napisał(a):Prawda jest taka ,że każdy motor można zajechac

Święta prawda :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1142 (1/19)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez AGADAR » 6 gru 2011, 21:12

Wiadomo, że lewar biegów w X6 najpłynniej nie chodzi, w związku z wiekiem aut, zapewne wyrobiły sie tuleje na drążkach przenoszących ruch lewara na wybierak w skrzyni. Czy ktoś już je wymieniał i ewentualnie jaki efekt?
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2011, 10:57
Posty: 352 (0/4)
Skąd: Białystok
Auto: Xedos 6 2.0 KF Z8 97r. (rej.) 96r. (prod.) 140 KM
był Seat Cordoba 1.9 TDI 90 KM, Rover 420 2.0 SDI 105 KM

Postprzez DymeK » 6 gru 2011, 21:40

ja mam często problem z wstecznym
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez kociak » 6 gru 2011, 23:26

Mam pytanie w jaki sposób sprawdzić szczelność przewodów na łączeniach od podciśnien (VRIS).
I jedno dziwne pytanie kiedy podciśnienie jest największe na wolnych obrotach czy na wysokich? Bo doszły mnie słuchy że na wolnych jest największe i zmniejsza się wraz z dodaniem gazu. Ale jakoś mi to nie pasuje. Może ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć?
I jak z tą szczelnością?
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images45.fotosik.pl/246/0ba8b8712dce9563.jpg[/img][/url]
www.323-klub.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2008, 16:31
Posty: 257
Skąd: Łowicz/Warszawa
Auto: Było 323F BA Z5 94r.
Jest Xedos 6 V6

Postprzez sebek-71 » 7 gru 2011, 00:30

AGADAR napisał(a):Wiadomo, że lewar biegów w X6 najpłynniej nie chodzi, w związku z wiekiem aut, zapewne wyrobiły sie tuleje na drążkach przenoszących ruch lewara na wybierak w skrzyni. Czy ktoś już je wymieniał i ewentualnie jaki efekt?

Po co zaraz wymieniać?...
Ja u siebie(bo też ciężko chodziły)wyjąłem je,wyczyściłem papierem ściernym i dobrze nasmarowałem smarem grafitowym!Teraz zmieniam biegi paluszkiem :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1142 (1/19)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez AGADAR » 7 gru 2011, 00:42

sebek-71 napisał(a):Po co zaraz wymieniać?...
Ja u siebie(bo też ciężko chodziły)wyjąłem je,wyczyściłem papierem ściernym i dobrze nasmarowałem smarem grafitowym!Teraz zmieniam biegi paluszkiem :P


To też metoda tylko na ile to starczy? Jak już rozbierac to może tuleje dla spokoju wymienić.
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2011, 10:57
Posty: 352 (0/4)
Skąd: Białystok
Auto: Xedos 6 2.0 KF Z8 97r. (rej.) 96r. (prod.) 140 KM
był Seat Cordoba 1.9 TDI 90 KM, Rover 420 2.0 SDI 105 KM

Postprzez sebek-71 » 7 gru 2011, 01:04

Zapewniam cię,że wystarczy na długo :) U mnie śmiga ponad rok i jest git...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1142 (1/19)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez rrrobson » 7 gru 2011, 10:13

kociak napisał(a):I jedno dziwne pytanie kiedy podciśnienie jest największe na wolnych obrotach czy na wysokich? Bo doszły mnie słuchy że na wolnych jest największe i zmniejsza się wraz z dodaniem gazu. Ale jakoś mi to nie pasuje. Może ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć?


Na wolnych obrotach będziesz miał około 0,3 bara. Wraz ze wzrostem obrotów ciśnienie rośnie do 0,9 bara (a nawet atmosferycznego)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sty 2011, 19:16
Posty: 282 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3 2.0 LPG 2005 r.

Postprzez lt35@vp.pl » 7 gru 2011, 19:54

na pocieszenie ci powiem ze zrobiłem remont z ponad 4 tys i leci olej z pod pierwszej kapy w rogu gdzie alternator była zdjęta juz trzy razy i ciagle to samo co zrobic?
Mazda v6
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 lis 2011, 19:00
Posty: 18
Skąd: POZNAŃ
Auto: MAZDA XEDOS 2.0 V6 24V 144KM 1994r.

Postprzez kamil6423 » 7 gru 2011, 20:53

lt35@vp.pl napisał(a):co zrobic?

Przede wszystkim zacząć stosować interpunkcję, bo ciężko się czyta i trzeba się domyślać.
Może zastosuj w rogach silikon do uszczelniania?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2010, 16:54
Posty: 157
Skąd: Wrocław
Auto: Xedos 6 2.0 1993r

Postprzez kamil6423 » 7 gru 2011, 22:38

No to zakładaj kolejne uszczelki, 2 na raz, skoro silikonu nie masz zamiaru używać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2010, 16:54
Posty: 157
Skąd: Wrocław
Auto: Xedos 6 2.0 1993r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6