Szarpie na gazie i benzynie (626 GE)
1, 2
Witam
mam problem jak w temacie szarpie mi na gazie i benzynie po przejechaniu kilku km jak silnik się rozgrzeje dzieje się to w przedziale obrotów 1500-2100 no i przy ruszaniu też można dostać jebla, na zimnym jest ok. Dziś jadę sprawdzić lambdę bo z tego co się doczytałem to może być to ale może mi podpowiecie co to może jeszcze być autko to mazda 626 1.8 16V 95r.
mam problem jak w temacie szarpie mi na gazie i benzynie po przejechaniu kilku km jak silnik się rozgrzeje dzieje się to w przedziale obrotów 1500-2100 no i przy ruszaniu też można dostać jebla, na zimnym jest ok. Dziś jadę sprawdzić lambdę bo z tego co się doczytałem to może być to ale może mi podpowiecie co to może jeszcze być autko to mazda 626 1.8 16V 95r.
- Od: 14 kwi 2010, 14:43
- Posty: 45
- Skąd: Jasło
- Auto: mazda 626 GE 1.8 1995r.
przepływke bym raczej wykluczył bo szarpie i na gazie i na benzynie. Sprawdź w jakim stanie masz styki w kopułce (czy są zaśniedziałe lub bardzo wytarte) i palec.
byłem w odwiedziny u znajomego mechanika który stwierdził ze madzia łapie mi lewe powietrze posprawdzał wężyki i stwierdził ze może to przez serwo hamulec twardy się robi ale nie wiedziałem ze to ma jakieś znaczenie. Musze ją chyba postraszyć sprzedażą może jej przejdzie
- Od: 14 kwi 2010, 14:43
- Posty: 45
- Skąd: Jasło
- Auto: mazda 626 GE 1.8 1995r.
Sprawdź sondy lambda bo to one dają właśnie takie objawy jak opisujesz. Dzieje się to na ciepłym silniku bo dopiero wtedy ma sonda działać.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
wpadło mi jeszcze coś do głowy, nie wiem czy słusznie i czy to może mieć wpływ na prace silnika na gazie i benzynie.
czujnik temperatury powietrza zasysanego.
czujnik temperatury powietrza zasysanego.
no tak jak pisałem ten mechanik wykluczył sprawy zapłonowe jego zdaniem to sprawa lewego powietrza które w jakiś sposób jest wynikiem padniętego serwa dziś spróbuje go zatkać i napisze co mi z tego wyszło w każdym razie jak poruszał tymi przewodami od podciśnienia to na chwile pomogło.
- Od: 14 kwi 2010, 14:43
- Posty: 45
- Skąd: Jasło
- Auto: mazda 626 GE 1.8 1995r.
no są pisalem tam wyżej ze pedał mam ostatnio twardszy no i ściagnąłem przewód od podciśnienia z serwa zatkałem go śrubą i objawy ustały tylko wskaźnik od temp zaczął szaleć jak mocniej dodalem gazu to temp spadala. W każdym razie sprawa pewnie wyjaśniona
- Od: 14 kwi 2010, 14:43
- Posty: 45
- Skąd: Jasło
- Auto: mazda 626 GE 1.8 1995r.
Witam.
Tak jak w temacie moja mazda 626 1.8 szarpie na benzynie i na gazie miedzy 1500/2500obr.
Dzieje sie tak na cieplym silniku.
Nie wiem juz co mam wymieniac zeby bylo dobrze, wlozylem troche kasy i nadal to samo.
_ przewody i swiece wymienione
_ cewka palec i kopulka
_ czujnik temeperatury tez bo wykryl go komputer
-silnik krokowy
mysle ze moze to byc jeszcze przeplywka bo strzelilo kiedys w obudowe filtra powietrza i ja rozerwalo, o od tego sie powoli to zaczelo.
Prosze tez o jakies pytania moze wtedy szybciej sie dowiem co to jest.
A dodam tez ze jak stoje np. na luzie na swiatłach o auto przygasa spadaja mu obroty prawie do zera ale nigdy nie gasnie.
Tak jak w temacie moja mazda 626 1.8 szarpie na benzynie i na gazie miedzy 1500/2500obr.
Dzieje sie tak na cieplym silniku.
Nie wiem juz co mam wymieniac zeby bylo dobrze, wlozylem troche kasy i nadal to samo.
_ przewody i swiece wymienione
_ cewka palec i kopulka
_ czujnik temeperatury tez bo wykryl go komputer
-silnik krokowy
mysle ze moze to byc jeszcze przeplywka bo strzelilo kiedys w obudowe filtra powietrza i ja rozerwalo, o od tego sie powoli to zaczelo.
Prosze tez o jakies pytania moze wtedy szybciej sie dowiem co to jest.
A dodam tez ze jak stoje np. na luzie na swiatłach o auto przygasa spadaja mu obroty prawie do zera ale nigdy nie gasnie.
- Od: 22 gru 2012, 15:46
- Posty: 17
- Auto: mazda 626 1.8 ge 105km
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6