Szarpie na gazie i benzynie (626 GE)

Postprzez Szyna » 14 sty 2013, 19:38

To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3346 (88/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez noxes » 14 sty 2013, 21:55

mazdage napisał(a):mysle ze moze to byc jeszcze przeplywka bo strzelilo kiedys w obudowe filtra powietrza i ja rozerwalo, o od tego sie powoli to zaczelo.Prosze tez o jakies pytania moze wtedy szybciej sie dowiem co to jest.A dodam tez ze jak stoje np. na luzie na swiatłach o auto przygasa spadaja mu obroty prawie do zera ale nigdy nie gasnie.

Jeśli byłby to przepływomierz to byłby błąd i miałbyś trudności z odpaleniem i jazdą na pb. Sprawdź sobie szczelność ukladu dolotowego.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 21:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez mazdage » 14 sty 2013, 22:43

Co mam dokładnie sprawdzic?
Odpisz wszystko co jest zwiazane z ukladem dolotowym.
Początkujący
 
Od: 22 gru 2012, 14:46
Posty: 17
Auto: mazda 626 1.8 ge 105km

Postprzez mario626 » 14 sty 2013, 23:09

Każdy kupuje nowe świece... a rzadko kto pamięta że należałoby jeszcze ustawić przerwę na elektrodach. U mnie był niemalże identyczny problem tyle że w 2.5 V6 i problem tkwił w ginącym styku w aparacie zapłonowym i źle ustawionymi przerwami między elektrodami świecy.
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2010, 20:38
Posty: 104 (0/1)
Skąd: Tarnów
Auto: Były:
626 GD 2.0 D '89
323f BA 1.5 '96
626 GE 2.5 V6 '94
Jest:
6 MPS 2.3 DISI Turbo '06

Postprzez mazdage » 15 sty 2013, 12:07

jedna swieca miala za duza przerwe ale zmniejszenie nic nie pomogło.
własnie zauwazylem ze przewod pod cisnieniowy ktory wchodzi w obudowe jest urwany od obudowy filtra powietrza. czy to w tym moze tkwic problem?
Początkujący
 
Od: 22 gru 2012, 14:46
Posty: 17
Auto: mazda 626 1.8 ge 105km

Postprzez kamilspider » 15 sty 2013, 12:20

Moim zdaniem nie.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 08:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez noxes » 15 sty 2013, 21:45

Masz mieć połaczone wszystko sczelnie pomieczy puszką z przepływomierzem a przepustnicą, dalej kolektorem aż do głowicy.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 21:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez mazdage » 15 sty 2013, 22:29

wszystko sprawdzone dalej to samo. zauwazylem tez ze do 2500tys obr. strasznie muli a jak przekrocze 2500 dostaje tak jakby wiecej paliwa i idzie az milo.
Początkujący
 
Od: 22 gru 2012, 14:46
Posty: 17
Auto: mazda 626 1.8 ge 105km

Postprzez Piotr » 15 sty 2013, 22:32

mazdage napisał(a):wszystko sprawdzone dalej to samo. zauwazylem tez ze do 2500tys obr. strasznie muli a jak przekrocze 2500 dostaje tak jakby wiecej paliwa i idzie az milo.


albo powietrza..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2010, 13:19
Posty: 533 (0/2)
Skąd: Żywiec
Auto: 626 GE FS 93'

Postprzez mazdage » 15 sty 2013, 22:56

Czyli???
Opiszcie mi jak dobrze odpowietrzyc uklad chlodzenia ?
Początkujący
 
Od: 22 gru 2012, 14:46
Posty: 17
Auto: mazda 626 1.8 ge 105km

Postprzez Piotr » 15 sty 2013, 23:08

Nie opiszcie tylko poszukaj, temat dogłębnie poruszany w dziale GE i długo wałkowany – znajdziesz na pewno. Sprawdzałeś obecnie błędy ? Z tego co widziałem krokowiec wymieniony, a TPS sprawdzałeś ? Nie masz przypadkiem większego spalania ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2010, 13:19
Posty: 533 (0/2)
Skąd: Żywiec
Auto: 626 GE FS 93'

Postprzez mazdage » 16 sty 2013, 00:04

Spalanie ok tak jak wczesniej czyli 8.5pb i 10/11 lpg. a to tps to jakis czujnik czy co bo nie bardzo sie znam jak to czujnik to gdzie sie znajduje??
Początkujący
 
Od: 22 gru 2012, 14:46
Posty: 17
Auto: mazda 626 1.8 ge 105km

Postprzez Piotr » 16 sty 2013, 00:32

mazdage napisał(a):Spalanie ok tak jak wczesniej czyli 8.5pb i 10/11 lpg. a to tps to jakis czujnik czy co bo nie bardzo sie znam jak to czujnik to gdzie sie znajduje??


na przepustnicy: viewtopic.php?p=283435#p283435 foto nr 4 – czarna plastikowa obudowa.

Regulacja TPS'u
viewtopic.php?p=47748#p47748
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2010, 13:19
Posty: 533 (0/2)
Skąd: Żywiec
Auto: 626 GE FS 93'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6