witam,
Dzisiaj się w koncu zabralem za wymiane filtra paliwa odkladalem to troche bo blo widac ze będzie z tym niezła zabawa bo dojście było bardzo słabe silnik V6 ( nie ma gdzie reki wlożyc pod maską) a ja jeszcze mam lpg sekwencje wiec jeszcze nad filtrem jest reduktor , ale mniejsza z tym. Dlugo walczylem zeby odczepić dolny wężyk od filtra udalo sie zalozlem nowy filtr. Odpadpalam auto, odpalilo dostalo dziwnych obrotów i zgaslo, odpalam drugi raz to samo... trzeci, czwarty,piąty.... raz juz nie odpalilo.
Co może byc przyczyna? przeciz uklad powinien sie sam odpowietrzyc
Licze na wasza pomoc, pozdrawiam.
Po wymianie filtra paliwa auto odpalilo i zgasło (626 GE KL)
Strona 1 z 1
Może odwrotnie filtr założyłeś?
- Od: 8 lut 2010, 17:21
- Posty: 197
U mnie w FS było podobnie, najpierw skoczyła na 1500-2000 rpm, potem spadała z obrotów i gasła. Wypiąłem taką kostkę od przepływomierza (chyba, taka co jest wpięta do rury albo obudowy filtra powietrza), podmuchałem, przeszyściłem, założyłem i się naprawiło.
- Od: 29 kwi 2009, 14:20
- Posty: 4
- Skąd: Kielce
Sprawdz czy do aparatu dochodzi napięcie jeżeli ttak to aparat uszkodzony jeżeli nie to trzeba szukac dalej, może moduł.
- Od: 8 lut 2010, 17:21
- Posty: 197
Witam ponownie,
wiec sprawdzielm napiecia na wtyczkach i na tej malej wtyczce jest na 3 pinie 11.5 V , natomiast na tej dużej wtyczce jest w 1 i 5 pinie masa a napiecie na 2 pinie wynosi 11,5V – także prąd raczej dochodzi. Odkecilem kopułke i tak to wyglada w środku
Da rade cos tam jakos przeczyscic? Co jeszcze moge sprawdzic zeby miec pewnosc ze na pewno ta a nie inna czesc nawaliła?
wiec sprawdzielm napiecia na wtyczkach i na tej malej wtyczce jest na 3 pinie 11.5 V , natomiast na tej dużej wtyczce jest w 1 i 5 pinie masa a napiecie na 2 pinie wynosi 11,5V – także prąd raczej dochodzi. Odkecilem kopułke i tak to wyglada w środku
Da rade cos tam jakos przeczyscic? Co jeszcze moge sprawdzic zeby miec pewnosc ze na pewno ta a nie inna czesc nawaliła?
- Od: 21 cze 2009, 16:32
- Posty: 33
- Skąd: wlkp
- Auto: mazda 626 GE V6 2.5
witaj, nie wywala żądnych błedów
dzsiaj sprawdzilem opornośc cewki i pierowtna wyszla 1.52 a wtórna 7.5 wiec chyba nie za wysoka bo czytalem ze nowe maja 20
nie wiem co robic juz sie nastawilem ze naprawe apratu zapłonowego bo jest tansza do wymiany cewki
ale nie chce naprawiac czegos w ciemno, wolal bym zdiagnozowac czy napewno wymienia odpowiednia rzecz.
dzsiaj sprawdzilem opornośc cewki i pierowtna wyszla 1.52 a wtórna 7.5 wiec chyba nie za wysoka bo czytalem ze nowe maja 20
nie wiem co robic juz sie nastawilem ze naprawe apratu zapłonowego bo jest tansza do wymiany cewki
ale nie chce naprawiac czegos w ciemno, wolal bym zdiagnozowac czy napewno wymienia odpowiednia rzecz.
- Od: 21 cze 2009, 16:32
- Posty: 33
- Skąd: wlkp
- Auto: mazda 626 GE V6 2.5
witam, dzsiaj zrobilem zewnetrzy moduł ktory wyglada tak nie zalalem go jeszcze klejem, bo najpierw chcialem sprawdzic czy zadziala. Podłączyłem go a iskry nadal nie ma wiec pewnie cewka tez do wymiany
aha podczas sprawdzania czy jest iskra po chwili wlaczyly sie wentylatory na chlodnicy, czym to moze byc spowodowane?
pozdrawiam
aha podczas sprawdzania czy jest iskra po chwili wlaczyly sie wentylatory na chlodnicy, czym to moze byc spowodowane?
pozdrawiam
- Od: 21 cze 2009, 16:32
- Posty: 33
- Skąd: wlkp
- Auto: mazda 626 GE V6 2.5
a wałek Ci się w ogóle kręci? ostatnio u kumpla też nie było iskry, kazali mu mechanicy zmieniać cewki, aparaty zapłonowe, a obrobił się wałek w miejscu łączenia z kołem zębatym od rozrządu...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6