parę dni temu sprawdzałem błędy kompa i wyskoczył mi błąd 2 (przekręciłem kluczyk 1 długie mignięcie diody , a póżniej 2 kótkie mignięcia.Po odpaleniu silnika dalej ten sam błąd)
Mam pytanie gdzie znajduje się ten czujnik w GE bo nie mogę złapać tego w szukajce , mam strasznie zamuloną madzię (ostatnio pełna opcja w środku i nie chciała polecieć więcej niż 100km/h ) i do tego pali jak smok -czy to jest objawa padniętego czujnika? W odczytach błędów kod 2,3,4 to czujniki położenia wału który jest od czego.
Borykam się z wysokim spalaniem od jakiegoś czasu i to co zauważyłem że jest coraz gorzej w cyklu mieszanym na 16l 98 -130km zanim zaświeciła się rezerwa
Czujnik położenia wału
Strona 1 z 1
sondę wymieniłem na nową ntk chociaż co się okazało była oki
Pajko
sprawdź regulator ciśnienia paliwa
mam rozumieć że może mi zalewać wtryski jak będzie padnięty a co za tym idzie będzie mułowata .ale przecież powinno być czuć nieprzepalonym paliwem na zewnątrz a u mnie nie śmierdzi
czy da się jakoś stwierdzić wizualnie że jest do popsuty, jest on w ogóle rozbieralny bo jak sprawdzić tą membranę w środku czy jest cała
a co do czujnika położenia wału – niesprawny może spowodować coś poważnego?
Pajko
sprawdź regulator ciśnienia paliwa
mam rozumieć że może mi zalewać wtryski jak będzie padnięty a co za tym idzie będzie mułowata .ale przecież powinno być czuć nieprzepalonym paliwem na zewnątrz a u mnie nie śmierdzi
czy da się jakoś stwierdzić wizualnie że jest do popsuty, jest on w ogóle rozbieralny bo jak sprawdzić tą membranę w środku czy jest cała
a co do czujnika położenia wału – niesprawny może spowodować coś poważnego?
- Od: 26 lis 2008, 11:34
- Posty: 25
- Skąd: dąbrowa górnicza
- Auto: 626 GE, 1996 r 1,8 b 90 KM
no i wszystko jasne
DOKTOR TADZIOL pomógł
okazało się że powodem wysokiego spalania, zamulonej madzi no i co za tym idzie braku kompresji był przestawiony rozrząd i zamienione koła zębate na wałkach ( po kiego ktoś je ściągał ) . stąd ostatnio pojawił się kod 2.
Najlepsze jest to że przejeżdziłem tak najprawdopodobniej ok 22 tys i nie było słychać tego ,że jest przestawiony dopóki nie zatarło napinacza wtedy kompik zwariował i serce madzi zaczęło kuleć( diagnoza doktora ) .byłem wcześniej u 3 mechaników i każdy stwierdził że rozrząd jest oki w tym sam doktor bo nie było oznak tego problemu więc się wcale na to nie nastawiałem a tu na ostatniej wizycie zaczął sprawdzać zapłon i wyszło
Rozwiązanie
-zamiana kół zębatych
-wymiana napinacza i rolki
Efekt
-jest czym jechać nie muli
-spalanie między 9 / 10 jeszcze dokładnie nie sprawdzone ale czuje że jest lepiej
DOKTOR TADZIOL pomógł
okazało się że powodem wysokiego spalania, zamulonej madzi no i co za tym idzie braku kompresji był przestawiony rozrząd i zamienione koła zębate na wałkach ( po kiego ktoś je ściągał ) . stąd ostatnio pojawił się kod 2.
Najlepsze jest to że przejeżdziłem tak najprawdopodobniej ok 22 tys i nie było słychać tego ,że jest przestawiony dopóki nie zatarło napinacza wtedy kompik zwariował i serce madzi zaczęło kuleć( diagnoza doktora ) .byłem wcześniej u 3 mechaników i każdy stwierdził że rozrząd jest oki w tym sam doktor bo nie było oznak tego problemu więc się wcale na to nie nastawiałem a tu na ostatniej wizycie zaczął sprawdzać zapłon i wyszło
Rozwiązanie
-zamiana kół zębatych
-wymiana napinacza i rolki
Efekt
-jest czym jechać nie muli
-spalanie między 9 / 10 jeszcze dokładnie nie sprawdzone ale czuje że jest lepiej
- Od: 26 lis 2008, 11:34
- Posty: 25
- Skąd: dąbrowa górnicza
- Auto: 626 GE, 1996 r 1,8 b 90 KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6