Naprawa uszczelki pod kolektorem ssącym – silikon?

Postprzez try98 » 5 gru 2009, 17:35

Czesc potrzebuje waszej pomocy mam mazde 626 2.0 1993 benzyna i mam pytanie do kolegi co napisał o tymaczasowej naprawie silikonem uszcelki pod kolektorem ssącym i jak sie do tego zabrac. :( :( czy starą uszczelke wyrzucic albo dac sam silikon albo zostawic uszczelke z silikonem prosze o odpowiedz dzieki :( :( :(
try98
 

Postprzez Don Corleone » 7 gru 2009, 10:34

–>
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 11:14
Posty: 1442
Skąd: Pruszków
Auto: BA KF->NB BP->FE 13B

Postprzez Myjk » 7 gru 2009, 11:13

try98 napisał(a):prosze o odpowiedz dzieki

Tutaj nie dostaniesz z pewnością odpowiedzi. Mazda 6 –> 626

Proponuję także zapoznać się z wątkiem:

Witaj na forum MazdaSpeed | FAQ i Regulamin
Praktyczny poradnik dla nowych Forumowiczów i nie tylko.

Zwłaszcza z punktem #2 – jak pisać poprawnie na forum – do poprawy temat.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5843 (2/8)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez motylek322 » 7 gru 2009, 11:34

A mogę wiedzieć czemu chcesz tymczasowo naprawiać to silikonem. Uszczelka kosztuje grosze a roboty przy rozkręcaniu tyle samo. Gdybyś się jednak zdecydował na silikon to myślę, że usunąć starą uszczelkę, dobrze oczyścić miejsca styku kolektora z silnikiem i smarować czerwonym silikonem. Zastosowałem taką metodę gdy poszła mi uszczelka pod przepustnicą. Nie mogłem jej kupić i wszystko "skleiłem" na silikon. Działa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 11:41
Posty: 533 (1/15)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GW 1999 1,8 kat

Postprzez chrupek » 10 gru 2009, 21:39

Silikon to raczej się w tych czasach do "bimbałów" stosuje :)
Początkujący
 
Od: 6 kwi 2008, 21:33
Posty: 16
Skąd: gdansk
Auto: mazda 626 ge 1.8 95r

Postprzez gadula » 11 gru 2009, 14:00

Z preszpanu zawsze można wyciąć, i będzie to na pewno lepsze niż na silikon.
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2909 (3/25)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Postprzez Mysza » 15 gru 2009, 11:26

Jesli nie mozna dostac to mozna wyciąć z polonitu. A zamiast wiesniackiego czerwonego silikonu to czarny loctite do silników – odporny na temp, plyn chlodniczy, benzyne i olej. I nie śmierdzi jak silikon.
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2015, 16:38
Posty: 134
Skąd: Płock
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v + LPG

Postprzez krasul » 16 gru 2009, 18:02

to juz lepiej zastosowac cement do tlumikow
Mazda to mazda i basta.:)
Saab 900 2.3 16V EL900GR
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2009, 18:33
Posty: 78
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 929 2,2i HC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6