waldii napisał(a):Mysle ,ze to jest to.Uszczelka to koszt ok.200zl ale nie zaluj na to kasy,bo nie warto.
Tu jest raczej mowa o silniku 2,5 V6 tzn z dwoma glowicami czyli X2 choc mnie krzyknieto 250zl za 1 szt. (samo planowanie)
waldii napisał(a):Jakbys chcial wymieniac ta uszczelke to warto tez wymienic uszczelniacze trzonka zaworowego(bardzo pomaga,nie pali oleju)a niewiele kosztuja(w miare).
To chyba zalezy bo co do uszczelek najbardziej polecane to Oryginaly a te kosztuja sporo
przynajmniej jesli sie liczy X24
Artur Gołda napisał(a):Co do oleju to wyciagnalem dzis kable zaplonowe i niektore gniazda swiec az plywaja w oleju – uszczelka pod glowica?
Na to pytanie uzyskales odpowiedz. Dodatkowo dodam ze koszt 1 uszczelki pod pokrywe zaworow to ok 100 PLN a wymiana zalezy od tego, ktora to (Nie zakladaj zamiennikow – bo nie warto
) przednia czy tylna. Przednia to ok 15 – 20 minut roboty, tylna to min 1,5 godz.
b2 napisał(a):polecam wymienić korek na dyfuzorze (przy chłodnicy). tak na wszeli wypadek
tez to slyszalem tylko pytanie jaka wartosc powinien miec ten wymieniony i czy moze byc zamiennik czy tylko oryginal
VIP napisał(a):bo olej dostaje sie do na gorna czesc swiecy widocznei jakis to slaby pkt tych silnikow.
Slaby, jak slaby; wez pod uwage fakt, ze to najcieplejsze miejsce i uszczelka taka ma wiele do zrobienia. Poza tym ostatnio to przerabialem i na prawde uszczelka pod deklem potrafi sie utwardzic pod wplywem temperatury a na temperature wplywa kilka czynnkiow: technika jazdy, prawidlowa praca ukladu chlodzacego itp itd wiec wg mnie nie jest to wada a zaleta ze dopiero przy przebiegu ok 160 tys mil (tj ok 250 tys km) wymienia sie ta uszczelke.
P.S. Artur – czy moglbys opisac naprawe, czy sie uporales, i ile Cie kosztowalo wszystko
pozdrawiam