Najpierw 1500obr/min, a po chwili 1000obr/min
1, 2
Silnik spadajac z obrotow zatrzymuje sie na 1500obr/min a po chwili wraca do normy na ok 1000obr/min.
problem pojawil sie nie bawe sam z siebie nie po zadnej usterce. moge dodac ze problem dotyczy pracy na gazie jak i benzynie.
problem pojawil sie nie bawe sam z siebie nie po zadnej usterce. moge dodac ze problem dotyczy pracy na gazie jak i benzynie.
- Od: 17 lut 2009, 16:15
- Posty: 36
- Skąd: świdnik/kol.Lublina
- Auto: 626 cronos 2.0L 95r
A moim zdaniem to normalne zachowanie.
nio ja miałem tak, jak zamało wody w chłodnicy i troche zamało oleju
- Od: 21 wrz 2007, 17:32
- Posty: 465
- Skąd: Wałbrzych(PL)/Northeim(RFN)
- Auto: MX-6
Trzeba odpowietrzyć układ chłodzenia. Jak? Znajdziesz na forum.tomkap napisał(a):jak spusciłem płyn to takze miałem takie objawy, zanim nalałem tyle że już więcej się nie dało
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Hugo napisał(a):Trzeba odpowietrzyć układ chłodzenia. Jak? Znajdziesz na forum.tomkap napisał(a):jak spusciłem płyn to takze miałem takie objawy, zanim nalałem tyle że już więcej się nie dało
No tak, czytałam cos o czekaniu na bąbelki przy odkręconym wlewie chłodnicy. Układ powinien mimo to sam się odpowietrzyć, po czym należy dolać płynu.
Nie mniej interesuje mnie czemu jak jest zapowietrzony, to komp podbija aż tak obroty.Przeciez nie wie że płynu jest mało:) Chyba że na podstawie zawyżonej temperatury. W tym przypadku rodzi sie pytanie czemu mają służyć większe obroty.
- Od: 6 paź 2009, 20:08
- Posty: 21
- Skąd: Siedlce
- Auto: 626 GE 2.0 LPG Zenit
Wysokie obroty w przypadku zapowietrzenia sa przejściowe, najczęściej po wymianie plynu. Jak już puści termostat to brak powinien uzupełnic się ze zbiorniczka wyrównawczego, ale w przypadku mazdy lepiej uzupełnić jest przez wlew na chłodnicy, skoro taki mamy ( w wielu samochodach nie ma). Poprostu dolewaj dotąd aż juz się nie da na pracującym silniku. Ja dodatkowo dusiłem przewody by wypchać powietrze. Można wtedy zauważyc bąbelki powietrza wychodzące korkiem. Niktórzy czekają aż powietrze samo wyjdzie, ale w moim przypadku, płyn niemal stał a w pewnym momencie mocno wyciekał i musiałem korek zakręcić. Potem oczywiśc uzupełniłem ubytek.
- Od: 6 paź 2009, 20:08
- Posty: 21
- Skąd: Siedlce
- Auto: 626 GE 2.0 LPG Zenit
Przepustnica ogrzewana jest płynem chłodniczym (podejrzewam, że podobnie jak w Mitsubishi) jest tam zawór wolnych obrotów (tzw. bypass), działający na zasadzie rozszerzalności i kurczliwości parafiny (czy czegoś podobnie zachowującego się pod wpływem ogrzewania).Mysza napisał(a):A czemu niedobor plynu chlodzącego mialby niby podnosic obroty?
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
wiekszosc samochodow to ma mazda najwidoczniej tez.Rozebralem woczraj z ciekawosci przepusdtnice i ja wyczyscilem nic nie pomoglo problem nadal jest.dzis tak wsluchalem sie w prace silnika na otartej masce i tak jak bym slychac jakis gwizd powietrza w okolicach dolotu.czy jaka nie szczelnosc w ukladzie dolotowym moze stanowic problem??
- Od: 17 lut 2009, 16:15
- Posty: 36
- Skąd: świdnik/kol.Lublina
- Auto: 626 cronos 2.0L 95r
owczi89 napisał(a):Rozebralem woczraj z ciekawosci przepusdtnice i ja wyczyscilem nic nie pomoglo problem nadal jest.dzis tak wsluchalem sie w prace silnika na otartej masce i tak jak bym slychac jakis gwizd powietrza w okolicach dolotu.czy jaka nie szczelnosc w ukladzie dolotowym moze stanowic problem??
Przechodziłem przez to.
Pierwsza sprawa – już nigdy nie dotknę regulacji przepustnicy – moim zdaniem nie da się tego zrobić fabrycznie.
Druga sprawa – to syczenie oznacza za mocno wykręconą śrubę regulacji obrotów, wkręć ją powoli aż przestanie syczeć.
Trzecia sprawa – jeśli nie zuważysz poprawy to w grę wchodzi założenie innej przepustnicy (taka sama).
Po czyszczeniu miałem tak samo, nigdy już tego nie zrobię – albo oddam komuś, żeby to zrobił i jego będę ścigał jak coś spartoli Co te Mazdy takie delikatne porobili ? Obroty to ich główna bolączka.
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Powiem Ci, że siedzę tylko w japońcach i w każdym są takie problemy. Przekombinowali po prostu...Barthek1983 napisał(a):Co te Mazdy takie delikatne porobili ? Obroty to ich główna bolączka.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6