Najpierw 1500obr/min, a po chwili 1000obr/min

Postprzez owczi89 » 2 gru 2009, 18:49

ok to zaczne od sruby regulacji obortow. znajduje sie ona obok slimak przepustnicy tam gdzie linka od gazu tak z lewej strony stojac przy lewym blotniku?? (na plaski srubokret?? ) i prosil bym o podeslanie linku albo wskazowki jak wejsc w tryb awaryjy aby ustawic tps bo za cholere nie moge tego zrobic jakie piny zewrzec??? ide zaraz do garazu i wezme laptopa mam nadzieje ze ktos pomoze ewentulanie jak ktos ma ciepliowosc i czas to gg bardzo pomoze na pewno 9674826
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2009, 16:15
Posty: 36
Skąd: świdnik/kol.Lublina
Auto: 626 cronos 2.0L 95r

Postprzez Barthek » 2 gru 2009, 21:51

Tak dokładnie ta, raczej jest na krzyżak. Wkręcaj ją delikatnie aż przestanie syczeć – do tego nie wchodź w tryb serwisowy. Teraz TPS:
Nie reguluj nic dopóki nie wejdziesz w tryb serwisowy (połaczw złączu diagbostycznym kabelkiem TEN i GND – chyba). Zrób najpierw test – masz szczelinomierz? Przy włożeniu listka 0,5mm w ślimak przepustnicy ma się włączyć wentylator. Przy włożeniu listka 0,1mm nie może włączać się wentylator. Jeśli tak właśnie jest to nic nie reguluj.
Coś czuję, że to będzie przyczyna silnika krokowego... i na nic ta cała regulacja.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez Mysza » 2 gru 2009, 22:03

Ja u siebie krecilem, krecilem i ustawilem. Przepustnica zamknieta zeby potencjometr nie dawal sygnalu do kompa o jej otwarciu, a wolne obroty ustawione wlasnie tą sruba powietrza dodatkowego. Pracuje stabilnie przy 500 RPM. Na zimnym ma z 1200, potem schodzi. Nie gaśnie, nie faluje, wszystko OK. Jak kupilem to non stop trzymała 1200 i musialem cos z tym zrobic. Teraz OK.
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2015, 16:38
Posty: 134
Skąd: Płock
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v + LPG

Postprzez owczi89 » 2 gru 2009, 22:24

wlasnie wrocilem z garazu.oborty stabilne juz nic nie syczy a srubke wkrecilem u mnie jest na plaski wkretak.ktos wczesniej pisal zeby tpsu nie ruszac jak sa plomby u mnie jest zalane jakims czarnym plastikiem ktory ciezko wydlubac zeby dostac sie do srubki.szczerlinomierz mam wszystko rozumiem co i jak z tym ustawieniem tylko nie wiem ktore to piny sa co trzeba je polaczyc.dajcie jaka legende.i czy w cronosie jest takie samo zlacze diagnostyczne jak w 626
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2009, 16:15
Posty: 36
Skąd: świdnik/kol.Lublina
Auto: 626 cronos 2.0L 95r

Postprzez Hugo » 2 gru 2009, 22:58

owczi89 napisał(a):tylko nie wiem ktore to piny sa co trzeba je polaczyc
Masz napisane wyżej. Mostkujesz kabelkiem piny TEN i GND w czarnym prostokątnym pudełeczku z napisem DIAGNOSIS obok skrzynki bezpieczników pod maską. Miałem 626 Special (wyprodukowana w USA tam gdzie CRONOS) i tak właśnie to wyglądało. U Ciebie na 99% będzie tak samo. Jak otworzysz to czarne pudełeczko to od środka na jego pokrywce masz rozpiskę gdzie jaki jest pin.
Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale chyba są to skrajne piny w pierwszym rzędzie od silnika patrząc.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez owczi89 » 2 gru 2009, 23:23

aha dzieki.jutro jak znajde czas na to poeksperymentuje zobaczymy co wyjdzie.a powiecie mi cos na temat tego wyprzedzenia zaplonu co i jak ?
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2009, 16:15
Posty: 36
Skąd: świdnik/kol.Lublina
Auto: 626 cronos 2.0L 95r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6