Przejedz się BJ-tkąklub3 napisał(a):Czy nie uważacie, że 626 ma stosunkowo duży promień skrętu
Wspomaganie kierownicy, działa topornie.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
mayer napisał(a):w porównaniu z mercedesem W124 kombi to zawraca się nią jak TIRem
hehe, wlasnie chcialem Cie zacytowac
u mnie tez ostatnio zauwazylem na slalomie, ze przy ostrych nawrotach wspomaganie nie dawalo rady gdyby to byla pompa, to na co warto wymienic? uzywka czy jakas podroba?
- Od: 12 maja 2004, 21:00
- Posty: 959
- Skąd: Poznań
- Auto: 626 GE / 626 GF / PF 125p '75
Od jakiegoś czasu cięzko mi chodzi kierownica.Nie wiem od czego zacząć,i gdzie szukać przyczyny awarii.Dodam,że najciężej chodzi pod koniec skrętu.
Z góry dziękuję szanownym Kolegom za pomoc
Z góry dziękuję szanownym Kolegom za pomoc
żyj szybko,umieraj młodo........Peugeot 807 2,0 HDI 2 szt.i Laguna 1,8 16V
- Od: 25 sty 2008, 19:12
- Posty: 123
- Skąd: Wołomin
- Auto: 6 GH 2,5 benzyna 2008 r.
Mam podobny problem,kilka dni temu reklamowałem przekładnie kierowniczą.Reklamacja doszła do skutku i Pan fachowiec mi wymienił,niema już luzów takich jak wcześniej.Zastanawia mnie teraz jaką przyczyną może być to że trzeba poświęcić więcej siły by ową kierownicą pokręcić.Może ktoś być zorientowany wtej sprawie?Boje się by coś mi niepadło przez to.
- Od: 19 lis 2007, 20:41
- Posty: 49
- Skąd: Dolny Śląsk
- Auto: MAZDA 626GE ROK96 1.8 16V
Proponuje podnieść przód auta do góry tak aby koła przednie były w powietrzu.Odpalamy silnik no i kręcimy:)Jeśli różnicy nie będzie az tak dużej to znaczy że przyczyna musi być gdzieś w pompie albo w przekładni.Jeśli zaś różnica jest znaczna to może łożyska skrętne.A może krzyżak układu kierowniczego padł??Kiedyś maiłem podobny problem lecz w fordzie.Po wymianie jak ręką odjął.
- Od: 14 gru 2007, 09:54
- Posty: 101
- Skąd: Lublin
- Auto: 626 1999r 2.0 16v 115km
znam przypadek gdzie krzyżak się zatarł tak skutecznie że kierownice trzaba było w dwóch rękach kręcić mimo że wspomaganie działało prawidłowokemot napisał(a):A może krzyżak układu kierowniczego padł??
i znowu piękny słoneczny dzień
- Od: 1 lip 2006, 10:20
- Posty: 728
- Skąd: Wieś
- Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5
kemot napisał(a):Proponuje podnieść przód auta do góry tak aby koła przednie były w powietrzu.Odpalamy silnik no i kręcimy:)Jeśli różnicy nie będzie az tak dużej to znaczy że przyczyna musi być gdzieś w pompie albo w przekładni.Jeśli zaś różnica jest znaczna to może łożyska skrętne.A może krzyżak układu kierowniczego padł??Kiedyś maiłem podobny problem lecz w fordzie.Po wymianie jak ręką odjął.
Dzięki,napwno sprawdze,od reklamacji mineło dopiero około 48godz.Ale coś przeczówam że kolejny raz zostało spiepszone.Jak już się okarze tak jak piszesz to niewiem co dalej robić.Mam już dość tych popaprańców,zpiepszyli mi już wystarczająco auto.Może znacie jakieś sposoby prawne by od takich mechaników wyrwać spowrotem chociaż to co się włozyło mając pokwitowania?
Dodam że niejest tragicznie ztą kierownicą,ale jest wyczówalna różnica w pracy układu.Chociaż już teraz przysłowiowym paluszkiem pokręcić jest ciężko,a wcześniej niemowlak by pewnie poradził sobie
- Od: 19 lis 2007, 20:41
- Posty: 49
- Skąd: Dolny Śląsk
- Auto: MAZDA 626GE ROK96 1.8 16V
glock napisał(a):Jak szprawdzić czy pompa wspomagania nie jest padnięta?
na wolnych obrotach przekręc szybko kierownicą, jeśli obrotomież opadnie nieznacznie to znaczy że pompa daje ciśnienie, jeśli nie to warto by się nią zainteresić. tyle mojej wiedzy na ten temat.
pytać Jaksę lub Wieśka5
jakby co to mam pompę sprawną do FP, oddam za połowę ceny która jest na allegro bo i tak leży i kurz tylko zbiera
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
glock napisał(a):Bazyl jak bedzie pompa to się do Ciebie zgłoszę.
obra, powodzenia przy testach
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Podepnę się do tematu. Zrobiło się chłodniej i po porannym odpaleniu mojej mazdy słychać dziwne buczenie które ustaje po kilkunastu sekundach, słychać to z okolic pompy wspomagania. Gdy silnik jest już rozgrzany pompa mniej hałasuje, raczej delikatnie rzęzi i głośno szumi. Zaprzyjaźniony mechanik powiedział abym zdjął pasek i wtedy sprawdził czy hałas ustąpi, jeśli tak to znaczy że pompa do regeneracji? Dodam iż płynu jest max i nie ma wycieków oraz wspomaganie działa poprawnie.
Post po postem ale mój problem rozwiązany – pompa zregenerowana i cisza jak makiem zasiał – koszt 160zł + pasek 37 zł (łożysko, uszczelniacz, malowanie, robota) bez wymontowania pompy (wymontowanie we własnym zakresie)
dołącze sie. ja mam inny problem. od jakiegos czasu zauważyłem że coś ciężko chodzi kierownica pierwszy obrót kierownicy lekko ale następny już cięzko.najgorzej jest jak trzeba na parkingu sie pogimnastykowac.niby pompa chodzi cicho i płyn jest na max ale nie wiem co jest.
- Od: 23 paź 2009, 18:13
- Posty: 4
- Auto: mazda 626 GF 99 r.2.0 16v LPG.
Lejesz płyn do zbiorniczka wyrównawczego i kręcisz do oporu kierownicą w lewo i w prawo (na odpalonym silniku oczywiście), ciągle dolewając płynu, aby nie "uciekł" ze zbiorniczka. Powtarzasz te czynności aż do momentu jak w zbiorniczku przestanie ubywać płynu.Redoo napisał(a):a ja się zapytam jak odpowietrzyć Pompę WSP.kier.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6