Gaśnie po pierwszym odpaleniu. 626 GE
Na allegro oferują za 300 zł nówke za około 150 używaną. Osobiście nie wiem jak te nówki się sprawują czy warto w ogóle w nie zainwestować.
Jak wiadomo nowe nie znaczy dobre tylko nie używane, z kolei oryginalna w dobry stanie może mieć lepsze parametry.
Czy ktoś na ten temat może się wypowiedzieć ?
Jak wiadomo nowe nie znaczy dobre tylko nie używane, z kolei oryginalna w dobry stanie może mieć lepsze parametry.
Czy ktoś na ten temat może się wypowiedzieć ?
Zacznij zarabiać prawdziwe pieniądze poprzez marketing sieciowy http://www.wellbiznes.info/edel
http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
- Od: 24 mar 2009, 11:27
- Posty: 92
- Skąd: Wrocław
- Auto: MAZDA 626 1.8 16V 97r GE FP
No więc w sobotę rano pełen zapału zabrałem się za mojego wrzoda. Dla pewności na całkowicie zimnym silniku sprawdziłem błędy, 8,16,28 (przepływomierz , czujnik EGR , elektrozawór podciśnienia w EGR). Wjechałem do ogrodu, zdjąłem pokrywę filtra powietrza, wykręciłem opaski, wywaliłem cały wtrysk razem z czujnikiem EGR (mam nadzieje że to był on bi nic innego podobnego tam nie było). Nie szło tego ustrojstwa zdjąć z kolektora, musiałem podważać breszką.Potem czyszczenie uszczelki z kolektora, chyba 1,5h nie szło tego za cholerę usunąć. Czujnik EGR w środku był zawalony jakby czarną sadzą-sprężynka pełna tego marasu.Rozebrałem całą przepustnice na części pierwsze usunąłem nagary poskładałem.Jedna rada jakby ktoś to robił by wykręcić czujnik potrzebny jest klucz torks z dziurką w środku.Wrzucił bym foty ale nie wiem jak.Poskładałem wszystko.Dziś rano test....odpalam Autko wchodzi na 1500 obr i obniża je do 1300 (nie gaśnie ) ale próba dodania gazu kończy się zadławieniem i tak 3 razy jak poprzednio.Silnik pracuje wiele równiej.Po czyszczeniu skasowałem błędy.(zdjęty minus klema i 30 sek hamulec) i po podpięciu diody nie wymrugała żadnych błędów(może jeszcze się nie zaprogramowała). Tak czy siak przepływka na wypłatę idzie do wymiany.I na koniec pytanko bo poprzedni właściciel przeszczepy straszne w tym aucie robił. Czy powinienem się przejmować znaczkiem Mitsubischi na obudowie gaźnika Mam nadzieję że nie mam podmieniony cały układ zasilania.
- Od: 27 wrz 2010, 20:41
- Posty: 64
- Skąd: Skoczów
- Auto: Mazda 626 1995r 1.8 DOHC Gaz II gen.
To nie jest śrubka od czujnika tylko od pokrywy silniczka krokowego.Wat napisał(a):Jedna rada jakby ktoś to robił by wykręcić czujnik potrzebny jest klucz torks z dziurką w środku.
Nie. Prawie cała elektronika i wiele części mechanicznych osprzętu silnika itp. w 626 GE jest z Mitsubishi.Wat napisał(a):Czy powinienem się przejmować znaczkiem Mitsubischi na obudowie gaźnika
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mi to wygląda na przepływomierz powietrza. sprawdź błędy diodą i powinno się wyjaśnić
A jeśli chodzi o ten drucik to może on być tylko częściowo uszkodzony więc najlepiej żebyś wiedział jak to ma dokładnie wyglądać żeby się źle nie sugerować.
A jeśli chodzi o ten drucik to może on być tylko częściowo uszkodzony więc najlepiej żebyś wiedział jak to ma dokładnie wyglądać żeby się źle nie sugerować.
jakby co, to moje gadu – 12586745
- Od: 22 cze 2010, 11:47
- Posty: 73
- Skąd: Ropczyce
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16V FS 1993r.
Hej Johnysławo
Zgadza się
Zgadza się
Wat napisał(a):pojechałem na miasto kupiłem diodę podpiołem iii 8,16 – przepływka i czujnik EGR na załączonym zapłonie
Wat napisał(a):Tak czy siak przepływka na wypłatę idzie do wymiany
- Od: 27 wrz 2010, 20:41
- Posty: 64
- Skąd: Skoczów
- Auto: Mazda 626 1995r 1.8 DOHC Gaz II gen.
Epilog.
Usterka w końcu usunięta .Wyczyszczony silnik krokowy jak mnie Hugo oświecił tydzień później znalazłem chyba ten czujnik EGR (chyba) wyglądało to jak reduktor do butli gazowej tylko zamiast gazu spaliny tam przepływają(jak to nie EGR to takie ustrojstwo czyściłem).Po tych zabiegach autko odpalało już za drugim razem.Silnik pracował równiej i ciszej, ale czasem go zadławiało przy dodaniu gazu. Zalałem bak ponad połowę zbiornika i zadławianie ustało.Autko pali za pierwszym razem nie zadławia się.Pomimo że przepływka jest walnięta spalanie w cyklu mieszanym około 10l/100km gazu (nie wiem jakim cudem). Na benzynce tylko odpalam przełączam na gaz jadę jakieś 300m przełączam na benzynkę (by nie zamrozić odparownika)jakieś 300 m i potem już na gazie śmigam.Na zimnym łatwo go zadławić na benzynce, gdy spadną obroty(przed czyszczeniem falowały i gdy spadły poniżej 1000 to gasł), to wina przepływki, ale cena i perspektywa strzału oddala mnie od jej wymiany.Może to nie tylko podleczenie ale efekt mnie zadowala-idzie zima i odpalanie po 4x długo by akumulatora w stanie używalności nie pozostawiło.
Dzięki wszystkim za pomoc .
Usterka w końcu usunięta .Wyczyszczony silnik krokowy jak mnie Hugo oświecił tydzień później znalazłem chyba ten czujnik EGR (chyba) wyglądało to jak reduktor do butli gazowej tylko zamiast gazu spaliny tam przepływają(jak to nie EGR to takie ustrojstwo czyściłem).Po tych zabiegach autko odpalało już za drugim razem.Silnik pracował równiej i ciszej, ale czasem go zadławiało przy dodaniu gazu. Zalałem bak ponad połowę zbiornika i zadławianie ustało.Autko pali za pierwszym razem nie zadławia się.Pomimo że przepływka jest walnięta spalanie w cyklu mieszanym około 10l/100km gazu (nie wiem jakim cudem). Na benzynce tylko odpalam przełączam na gaz jadę jakieś 300m przełączam na benzynkę (by nie zamrozić odparownika)jakieś 300 m i potem już na gazie śmigam.Na zimnym łatwo go zadławić na benzynce, gdy spadną obroty(przed czyszczeniem falowały i gdy spadły poniżej 1000 to gasł), to wina przepływki, ale cena i perspektywa strzału oddala mnie od jej wymiany.Może to nie tylko podleczenie ale efekt mnie zadowala-idzie zima i odpalanie po 4x długo by akumulatora w stanie używalności nie pozostawiło.
Dzięki wszystkim za pomoc .
- Od: 27 wrz 2010, 20:41
- Posty: 64
- Skąd: Skoczów
- Auto: Mazda 626 1995r 1.8 DOHC Gaz II gen.
Ja bym się nie zastanawiał nad wymianą przepływki. Jak moja była walnięta to strzelało bardzo często co skończyło się uszkodzeniem obudowy filtra, po wymianie nie ma szans żeby strzeliło choć raz.
No ale zrobisz jak chcesz
No ale zrobisz jak chcesz
jakby co, to moje gadu – 12586745
- Od: 22 cze 2010, 11:47
- Posty: 73
- Skąd: Ropczyce
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16V FS 1993r.
No właśnie co prawda obroty znów zaczęły falować (zaraz po tym jak napisałem że "wrzód" mój pięknie chodzi, więc dzwigłem mu broty a śrubce tej na przepustnicy do około 850 na ciepłym).Chciałby strzelać jak zejdzie na zimnym z obrotów, na benzynie, jak dodam gwałtownie gazu(wtedy jakieś purki da się usłyszeć), dlatego odpalam na benzynie(bo muszę) ruszam na gazie, a potem przełączam na benzynke coby nie zamrozić odparownika jakieś 300-500m i spowrotem na gaz już na stałe. Narazie działa. Jak przyjdą mrozy trzeba go będzie chwilke na benzynce zagrzać.PRIMO-ma palić za pierwszym razem(spełnione w 90% b. żadko za drógim)-aku nowe ale zima ma być sroga
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Od: 27 wrz 2010, 20:41
- Posty: 64
- Skąd: Skoczów
- Auto: Mazda 626 1995r 1.8 DOHC Gaz II gen.
Witam,
Madzia odmówiła mi posłuszeństwa, po odpaleniu i przejechaniu jakichś 200m zgasła i już nie odpaliła.
Jakiś tydzień postała pod domem, po czym posprawdzałem świece 2 była zalana, przeczyściłem i niechętnie ale odpaliła, jak sie rozgrzała wsiadłem i chciałem się przejechać, ale ledwo co ruszyła to już gasła. Z tego co zaobserwowałem to jak stoi na jałowym biegu i doda się mocno gazu gaśnie, jak delikatnie to obroty normalnie wzrastają, ponad to na gazie w ogole nie chodzi, automatycznie po przełączeniu gaśnie. A na koniec spostrzegłem, że przy gaśnięciu jak się ją zdławi wsciskajac szybko gaz jak i przy nie udanej próbie rozruchu a dużo ich jest, z dolotu wylatuje dym podobny do tego, który wylatuje z wydechu. Co jej może dolegać?
Madzia odmówiła mi posłuszeństwa, po odpaleniu i przejechaniu jakichś 200m zgasła i już nie odpaliła.
Jakiś tydzień postała pod domem, po czym posprawdzałem świece 2 była zalana, przeczyściłem i niechętnie ale odpaliła, jak sie rozgrzała wsiadłem i chciałem się przejechać, ale ledwo co ruszyła to już gasła. Z tego co zaobserwowałem to jak stoi na jałowym biegu i doda się mocno gazu gaśnie, jak delikatnie to obroty normalnie wzrastają, ponad to na gazie w ogole nie chodzi, automatycznie po przełączeniu gaśnie. A na koniec spostrzegłem, że przy gaśnięciu jak się ją zdławi wsciskajac szybko gaz jak i przy nie udanej próbie rozruchu a dużo ich jest, z dolotu wylatuje dym podobny do tego, który wylatuje z wydechu. Co jej może dolegać?
- Od: 3 wrz 2009, 16:21
- Posty: 5
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2.0 FS GE 97r. LPG
Drogi kolego, jeśli to jest to co ja miałem kiedyś, to będziesz miał duże koszta.
Otóż masz takie same objawy jak ja, mechanik stwierdził przebicie na cewce zapłonowej, stłumienie przebicia nic nie pomogło, musiałem kupić nową. Koszt to ok. 600-700 zł , używana 250-300zł.
Koniecznie sprawdź to jeśli orientujesz się jakie powinno być jej prawidłowe działanie po zdjęciu pokrywy.
Otóż masz takie same objawy jak ja, mechanik stwierdził przebicie na cewce zapłonowej, stłumienie przebicia nic nie pomogło, musiałem kupić nową. Koszt to ok. 600-700 zł , używana 250-300zł.
Koniecznie sprawdź to jeśli orientujesz się jakie powinno być jej prawidłowe działanie po zdjęciu pokrywy.
Na sprzedaż Mazda 626 2.0 GLE 1995r 117 KM Automatyczna skrzynia biegów, Gaz sekwencyjny BRC oryginalne japońskie wtryskiwacze KEIHIN.
Kontakt na adres: adam_k111@wp.pl
Kontakt na adres: adam_k111@wp.pl
- Od: 6 gru 2010, 21:09
- Posty: 27
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Lexus GS300 Double VVT-i
V6 3.0 249 KM
No
Nowy czy używany? Jeśli twierdzisz że nowy to ja odłączam się od tematu bo szkoda czasu...
noxes napisał(a):Za 250zł to autor kupi cały aparat zapłonowy
Nowy czy używany? Jeśli twierdzisz że nowy to ja odłączam się od tematu bo szkoda czasu...
Ostatnio edytowano 12 gru 2010, 23:57 przez MazdaSpeeeeD, łącznie edytowano 1 raz
Na sprzedaż Mazda 626 2.0 GLE 1995r 117 KM Automatyczna skrzynia biegów, Gaz sekwencyjny BRC oryginalne japońskie wtryskiwacze KEIHIN.
Kontakt na adres: adam_k111@wp.pl
Kontakt na adres: adam_k111@wp.pl
- Od: 6 gru 2010, 21:09
- Posty: 27
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Lexus GS300 Double VVT-i
V6 3.0 249 KM
- Od: 18 cze 2010, 23:54
- Posty: 5
- Skąd: Podkarpacie
- Auto: MX-6 2.0 16V 1993r. LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6