Gaśnie po pierwszym odpaleniu. 626 GE
Mechanik stwierdził ze na zimnym silniku nie mozna za szybko na gaz przezucac poniewaz gaz przy rozprezaniu zamarza i jesli nie ma odpowiedniej temp silnik to gasnie.... gdy teraz troszke rozgrzeje silnik jest wszystko git...
- Od: 4 sie 2010, 22:13
- Posty: 59
- Skąd: WMG
- Auto: Madzia 323f BA 1.5
Jak jest wszystko OK z instalacją gazową to przy obecnych temperaturach nie zamarza przy rozprężaniu. U mnie w Galancie ten problem w ogóle nie występuje.Pilarek napisał(a):Mechanik stwierdził ze na zimnym silniku nie mozna za szybko na gaz przezucac poniewaz gaz przy rozprezaniu zamarza i jesli nie ma odpowiedniej temp silnik to gasnie.... gdy teraz troszke rozgrzeje silnik jest wszystko git...
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Nie wiem, najpierw sprawdź poziom płynu w chłodnicy.Pilarek napisał(a):a Czy moze byc wywołane tym iz np mam za mało dawke gazu podawana
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Membramy w parowniku masz albo zasyfione albo na wykonczeniu.Takie sa czeste objawy zuzycia.Przy obecnych temperaturach jaj napisal wyzej kolega nie powinien gasnac.U mnie po odpaleniu na pb ,odrazu przy 2000 przerzuca na gaz i chodzi normalnie.Poniewaz mam automat to przerzucam na lpg jeszcze przed ruszeniem z miejsca. Swiece i przewody masz w dobrym stanie
- Od: 5 gru 2009, 15:11
- Posty: 378
Na benzynce silnik zapala, ale zaraz potem gaśnie, przy drugim odpaleniu też wychodzi ładnie na obroty i ponownie gaśnie, a za trzecim razem odpala i obroty trzyma ... ale próba dodania gazu kończy się zadławieniem silnika.
Jeśli ostrożnie uda mi się go wprowadzić na obroty i przełączyć na gaz, silnik pracuje bez zarzutu, ale jak się zagrzeje wolne obroty będą spadać <500/min aż do kolejnego odpalenia. Jeśli zgaśnie w trakcie przełączania na gaz i zapale jeszcze raz na benzynie wszystko jest w najlepszym porządku problem powtarza się codziennie na zimnym silniku.Objawy nastały po odebraniu samochodu od MECHANIKA gdzie był uszczelniany aparat zapłonowy i wymieniany rozrząd.
Jeśli ostrożnie uda mi się go wprowadzić na obroty i przełączyć na gaz, silnik pracuje bez zarzutu, ale jak się zagrzeje wolne obroty będą spadać <500/min aż do kolejnego odpalenia. Jeśli zgaśnie w trakcie przełączania na gaz i zapale jeszcze raz na benzynie wszystko jest w najlepszym porządku problem powtarza się codziennie na zimnym silniku.Objawy nastały po odebraniu samochodu od MECHANIKA gdzie był uszczelniany aparat zapłonowy i wymieniany rozrząd.
- Od: 27 wrz 2010, 20:41
- Posty: 64
- Skąd: Skoczów
- Auto: Mazda 626 1995r 1.8 DOHC Gaz II gen.
Sprawdzałeś kody błędów ? Od tego bym zaczął, może to jakiś czujnik tylko walnięty. Chociaż obawiam się, że jednak pompa.
Zacznij zarabiać prawdziwe pieniądze poprzez marketing sieciowy http://www.wellbiznes.info/edel
http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
- Od: 24 mar 2009, 11:27
- Posty: 92
- Skąd: Wrocław
- Auto: MAZDA 626 1.8 16V 97r GE FP
Pompa... paliwa rozumiem, hmm.... ze względy na powtarzalność jak w zegarku celuje w elektronikę zastanawiam się czy mi jakoś zapłonu nie przestawili, jeśli to pompa to dlaczego za pierwszym drugim razem idzie źle a za trzecim dobrze Kodów nie sprawdzałem jeszcze nigdy.Ps jak się sprawdza taką pompę I ile kosztuje taka pompa To trzecie odpalenie jest zastanawiające gdzie silnik pracuje już prawidłowo nawet jak go zostawię 2-3 min a dodanie gazu powoduje dławienie silnika i spadki obrotów.
- Od: 27 wrz 2010, 20:41
- Posty: 64
- Skąd: Skoczów
- Auto: Mazda 626 1995r 1.8 DOHC Gaz II gen.
Spotkałem się z podobnym problemem tylko że w innym aucie. Problemem była nieszczelna pompa, zobacz może u Ciebie jest mokra np. cieżko jest coś stwierdzić nie dotykając autka. Jeśli to byla by pompa to nie jest to duży koszt od 100 do 150 zł kosztuje na allegro plus wymiana ew. jeśli sam się tego nie podejmiesz. Co do kodów błędów na forum jest tego mnóstwo i polecam rozpocząć od tego mimo wszystko.
Zacznij zarabiać prawdziwe pieniądze poprzez marketing sieciowy http://www.wellbiznes.info/edel
http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
- Od: 24 mar 2009, 11:27
- Posty: 92
- Skąd: Wrocław
- Auto: MAZDA 626 1.8 16V 97r GE FP
witam, mam dokładnie to samo co Ty. po sprawdzeniu kodów wyszło na przepływomierz.
- Od: 21 wrz 2010, 11:30
- Posty: 4
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: mazda 626 93r
1,8 B+G
No wszedłeś mi na ambicje Edel z tym nie dotykaniem:D. Z mechaniki nawet w mojej starej renówce głowice wymieniałem heh tylko elektronika mnie troszkę drażni. Do rzeczy... pojechałem na miasto kupiłem diodę podpiołem iii 8,16 – przepływka i czujnik EGR na załączonym zapłonie. Po odpaleniu silnika brak jakiegokolwiek mrugania diody a silnik trzymał strasznie niskie obroty po przełączeniu na gaz to samo. Nie wiem czy tak ma być ( podpiąłem GND z górnej wtyczki) i pomimo niskiej temperatury silnika chodził wentylator. A pompa paliwa z tego co czytałem to w baku jest więc ciężko będzie sprawdzić zawilgocenie choć narazie w temat głębiej nie wchodziłem. Może jutro jak będzie pogoda ten EGR rozbiore. Szielony a wymieniłeś przepływke Ustało?
- Od: 27 wrz 2010, 20:41
- Posty: 64
- Skąd: Skoczów
- Auto: Mazda 626 1995r 1.8 DOHC Gaz II gen.
Wat napisał(a):Na benzynce , zapala ale zaraz potem gaśnie,przy drugim odpaleniu też wychodzi ładnie na obroty i ponownie gaśnie,za trzecim razem odpala i obroty trzyma ale próba dodania gazu kończy się zadławieniem silnika.Jeśli ostrożnie uda mi się go wprowadzić na obroty i przełączyć na gaz, silnik pracuje bez zarzutu ale jak się zagrzeje wolne obroty będą spadać <500/min aż do kolejnego odpalenia.Jeśli zgaśnie w trakcie przełączania na gaz i zapale jeszcze raz na benzynie wszystko jest w najlepszym porządku problem powtarza się codziennie na zimnym silniku.Objawy nastały po odebraniu samochodu od MECHANIKA gdzie był uszczelniany aparat zapłonowy i wymieniany rozrząd.
Witam Wat
U mnie były podobne objawy pomogła wymiana przepływomierza powietrza. Sprawdź ściągając rurę z dolotu za przepływomierzem i zobacz czy masz tam taki drucik w środku przepływomierza jeśli nie to znaczy że przepływomierz jest uszkodzony i nadaje się do wymiany.
Pozdrawiam i mam nadzieje że udało mi się pomóc.
- Od: 31 gru 2006, 00:27
- Posty: 97
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3BK 2.0 LF
jeszcze jestem przed wymiana ale sprawdź tak jak radzi kolega marti325 u mnie drucik poszedł się ....
- Od: 21 wrz 2010, 11:30
- Posty: 4
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: mazda 626 93r
1,8 B+G
Wat napisał(a):Możesz uściślić co za drucik mam przepływomierz przed nosem w środku w tym pierścionku widać jakby był zerwany jakiś drucik średnicy włosa
Jak nie ma tego drucika to przepływka powiedziała Wat powiem tak szukaj nowej przepływki niestety.
Pozdrawiam
- Od: 31 gru 2006, 00:27
- Posty: 97
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3BK 2.0 LF
marti325 napisał(a):Wat napisał(a):Możesz uściślić co za drucik mam przepływomierz przed nosem w środku w tym pierścionku widać jakby był zerwany jakiś drucik średnicy włosa
Jak nie ma tego drucika to przepływka powiedziała Wat powiem tak szukaj nowej przepływki niestety.
Pozdrawiam.
Sorry za 2 takie same posty
- Od: 31 gru 2006, 00:27
- Posty: 97
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3BK 2.0 LF
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6