Gaśnie po pierwszym odpaleniu. 626 GE
hejka
mazda 626 cronos 1995
zawsze jak sie ja zapala to najpierw zgasnie i dopiero za drugim razem jest ok
auto jest zgazowane ale odpala tylko na pb
co moze byc tego przyczyna?
sprawdzalem kopolke i palec... troche przeczyscilem na dniach wymienie kable, kopolke i palec
czy moze to byc wina swiec?
wywalilem filtr powietrza ale nic to nie zmienilo....
myslalem jeszcze nad pompa paliwa ale tak sobie mysle ze jakby cos bylo nie tak to na paliwie by nie chodzil....
jeszcze chodzi mi po glowie znalezienie jakiegos bezpiecznika/przekaznika od pompy paliwa zeby wymusic start na gazie i wtedy chociaz zobacze czy to pompa paliwa...
jesli ktos mialby inne pomysly lub temat przerabial bede wdzieczny za podpowiedzi
mazda 626 cronos 1995
zawsze jak sie ja zapala to najpierw zgasnie i dopiero za drugim razem jest ok
auto jest zgazowane ale odpala tylko na pb
co moze byc tego przyczyna?
sprawdzalem kopolke i palec... troche przeczyscilem na dniach wymienie kable, kopolke i palec
czy moze to byc wina swiec?
wywalilem filtr powietrza ale nic to nie zmienilo....
myslalem jeszcze nad pompa paliwa ale tak sobie mysle ze jakby cos bylo nie tak to na paliwie by nie chodzil....
jeszcze chodzi mi po glowie znalezienie jakiegos bezpiecznika/przekaznika od pompy paliwa zeby wymusic start na gazie i wtedy chociaz zobacze czy to pompa paliwa...
jesli ktos mialby inne pomysly lub temat przerabial bede wdzieczny za podpowiedzi
Ostatnio edytowano 13 wrz 2009, 15:48 przez angelhod, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 5 wrz 2009, 13:23
- Posty: 31
- Skąd: Wawa/Krynica-Zdrój
angelhod napisał(a):mazda 626 cronos 1995
jaki silnik, jaka instalacja LPG?
angelhod napisał(a):auto jest zgazowane ale odpala tylko na pb
a czy zawsze jest gaszone na PB?
angelhod napisał(a):sprawdzalem kopolke i palec...
i?
angelhod napisał(a):troche przeczyscilem na dniach wymienie kable, kopolke i palec
czy moze to byc wina swiec
może
ps. uzupełnij profil, popraw temat
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2350 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
nigdy nie jest gaszone na pb ale chyba to znaczenia nie ma
co do palca i kopolki to tak jak napisalem przeczyscilem delikatnie ale na dniach wymienie na nowe wiec juz wiecej przy tym nie robie
jaki twoim zdaniem powinien byc temat to poprawie
co do palca i kopolki to tak jak napisalem przeczyscilem delikatnie ale na dniach wymienie na nowe wiec juz wiecej przy tym nie robie
jaki twoim zdaniem powinien byc temat to poprawie
Mazda 626 Cronos 1995 PB/LPG
- Od: 5 wrz 2009, 13:23
- Posty: 31
- Skąd: Wawa/Krynica-Zdrój
angelhod napisał(a):nigdy nie jest gaszone na pb ale chyba to znaczenia nie ma
a może byś tak spróbował robić? co by się stało?
angelhod napisał(a):jaki twoim zdaniem powinien byc temat to poprawie
moim i nie tylko zdaniem powinien wyglądać zgodnie z regulaminem regulaminem
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2350 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
a może byś tak spróbował robić? co by się stało?
wciaz zdaje mi sie ze to nie ma znaczenia ale sprawdze
PLaster napisał(a):moim i nie tylko zdaniem powinien wyglądać zgodnie z regulaminem regulaminem
czy teraz lepiej?
jaki silnik, jaka instalacja LPG?
silnik 2.0 nie wiem jakis symbol jeszcze ale dojde
co do instalacji to jest lovato i juz 7 lat na ale kilka dni temu wymienilem reduktor na BRC
jak pisalem auto odpala zawsze na pb wiec tu instalacja gazu ma chyba nie wielkie znaczenie...
do tego nawet jakby lpg zostawalo w kolektorze to przez noc na 10000% by odparowalo wiec zdaje mi sie ze gdzies indziej lezy problem
Mazda 626 Cronos 1995 PB/LPG
- Od: 5 wrz 2009, 13:23
- Posty: 31
- Skąd: Wawa/Krynica-Zdrój
Witam.
Miałem to samo. Z rana zawsze odpalała i po chwili gasła. Zdarzało sie nawet ze tak kilka razy potrafiła zdechnąć I w moim przypadku był to przepływomierz. I obstawiam ze u ciebie również. Zacznij od sprawdzenia błedów.
pozdrawiam
Miałem to samo. Z rana zawsze odpalała i po chwili gasła. Zdarzało sie nawet ze tak kilka razy potrafiła zdechnąć I w moim przypadku był to przepływomierz. I obstawiam ze u ciebie również. Zacznij od sprawdzenia błedów.
pozdrawiam
- Od: 19 lut 2009, 22:11
- Posty: 17
- Skąd: Kędzierzyn-Koźle
- Auto: Mazda 626 1.8 Hatchback-pozostał sentyment
Ford Focus 1.6 Sedan- Może byc:)
Szukam Mazda 6 Pb
99,9% na padniętą przepływkę w wyniku strzału gazu (którego mogłeś nawet nie usłyszeć). Strzał gazu w wyniku inastalacja II generacji (na mikserze) + stare przewody wn i świece. Niech zgadnę... na benzynie strasznie muli w stosunku do gazu?
626 GE KL --> 626 GE FS --> Xedos 6 CA KF --> Grandeur 3.3
Co do spalania to wydaje mi sie a wrecz jestem przekonany ze ma. Do pb napewno bo sam sprawdziłem a z gazem nie zauwazyłem różnicy. Jesli pokazuje Ci kod 8 to napewno przepływka. Naprawic jej jeszcze podobno nikomu sie nie udało. Pora na wymiane przepływki I problem zniknie
pozdrawiam
pozdrawiam
- Od: 19 lut 2009, 22:11
- Posty: 17
- Skąd: Kędzierzyn-Koźle
- Auto: Mazda 626 1.8 Hatchback-pozostał sentyment
Ford Focus 1.6 Sedan- Może byc:)
Szukam Mazda 6 Pb
no to sie musze nad tym zastanowic.... bo w sumie auto ma glownie na lpg jezdzic.... to ze kontrolka sie pali mi nie przeszkadza.... jedynie to zapalanie..... jak sie go dziada zdazy przegazowac to nie zgasnie a jak sie nie zdazy to zgasnie
Mazda 626 Cronos 1995 PB/LPG
- Od: 5 wrz 2009, 13:23
- Posty: 31
- Skąd: Wawa/Krynica-Zdrój
heh wczoraj wypialem przeplywomierz i w sumie pierwsze 5 odpalen dzis nie zgasl na benzynie.....
dzis odpalana byla ok 10 razy i 3 razy zgasla... nie wiem czy to przypadek czy moze lepiej jak jest wypiety...
ciekawe czy jakos daloby sie to zblokowac/ustawic zeby nie gasl bez tego ustrojstwa...
dzis odpalana byla ok 10 razy i 3 razy zgasla... nie wiem czy to przypadek czy moze lepiej jak jest wypiety...
ciekawe czy jakos daloby sie to zblokowac/ustawic zeby nie gasl bez tego ustrojstwa...
Mazda 626 Cronos 1995 PB/LPG
- Od: 5 wrz 2009, 13:23
- Posty: 31
- Skąd: Wawa/Krynica-Zdrój
angelhod napisał(a):czy jakos daloby sie to zblokowac/ustawic zeby nie gasl bez tego ustrojstwa
nie dałoby się
Nie jesteś pierwszym z tymi problemami – przed Tobą to samo przeżywało dziesiątki innych użytkowników tego silnika ze zwykłą instalacją LPG.
Zrób porządne zabezpieczenie antywybuchowe (były na forum szeroko opisywane), jak masz stare przewody (z przebiciami) to je wymień, świece nowe i załóż przepływkę.
Jej uszkodzenie MA wpływ na pracę również na LPG. Sprawdzone na tym forum lata temu.
Poszukaj info w dziale LPG
Witam.Mam problem ze swoją mazdą.Po odpaleniu na zimno obroty spadają do zera i silnik gaśnie.Dopiero jak troche się rozgrzeje i przełączy sie na gaz to jest ok.Czym to może byc spowodowane?Dodam że instelke LPG mam sekwencyjną i zawsze odpala na PB.
- Od: 23 paź 2009, 18:13
- Posty: 4
- Auto: mazda 626 GF 99 r.2.0 16v LPG.
Jak gaśnie na benzynie jest spora szansa że jest to wina przepływomierza, parownika (już teraz nie pamiętam) po prostu (po zgaszeniu samochodu na gazie w przepływomierzu (parowniku) zostaje reszta gazu) i przy ponownym odpaleniu on gaśnie, bynajmniej tak było u mnie w 323f, zresztą dobry gazownik od razu będzie wiedział o co kaman. Dodam że miałem zwykłą instalacje w 323 f.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .Śmierć jeździ szybko, a ja jeżdżę Mazdą
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ....... . . . . . . . ....... . ..
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ....... . . . . . . . ....... . ..
- Od: 25 cze 2008, 08:17
- Posty: 20
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Xedos 6 2.0 V6, CA, KF, 99'
Witam serdecznie mam Mazdę 626 z 96 roku 1.8 Benz+gaz
i mój problem wygląda następująco...
na zimnym silniku gdy odpalam auto i jadę to w pewnym momencie zaczyna szarpać traci moc... i gaśnie podczas jazdy... dzieje się to na gazie... na benzynie nie sprawdzałem jeszcze... 3 raz pod rząd mi sie stało coś takiego... chce go odpalić na benzynie i po odpaleniu trzymam go na obrotach wysokich... po czym puszczam i gaśnie... na wysokich obrotach pojawia się czarny dym... a gdy zgaśnie i chce go odpalić ponownie to pojawia się biały... jak roszę i przycisnę go to już jest si... mogę jechać i na gazie i na benzynie... dzieje się to tylko podczas odpalania zimnego silnika...
a Dzis gdy go potrzymałem troche aby spokojnie pochodził rano było wszystko dobrze..
Ja tematu mechaniki kompletnie nie ogarniam... wiec licze na wasza pomoc, moze ktos miał juz cos takiego...
Pozdrawiam serdecznie !
i mój problem wygląda następująco...
na zimnym silniku gdy odpalam auto i jadę to w pewnym momencie zaczyna szarpać traci moc... i gaśnie podczas jazdy... dzieje się to na gazie... na benzynie nie sprawdzałem jeszcze... 3 raz pod rząd mi sie stało coś takiego... chce go odpalić na benzynie i po odpaleniu trzymam go na obrotach wysokich... po czym puszczam i gaśnie... na wysokich obrotach pojawia się czarny dym... a gdy zgaśnie i chce go odpalić ponownie to pojawia się biały... jak roszę i przycisnę go to już jest si... mogę jechać i na gazie i na benzynie... dzieje się to tylko podczas odpalania zimnego silnika...
a Dzis gdy go potrzymałem troche aby spokojnie pochodził rano było wszystko dobrze..
Ja tematu mechaniki kompletnie nie ogarniam... wiec licze na wasza pomoc, moze ktos miał juz cos takiego...
Pozdrawiam serdecznie !
- Od: 4 sie 2010, 22:13
- Posty: 59
- Skąd: WMG
- Auto: Madzia 323f BA 1.5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6