Chłodzenie silnika – a nagrzewanie wewnątrz

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez RaV » 1 lut 2005, 09:09

Witam.

Zauważyłem, że jakoś ostatnio chyba słabo nagrzewa mi samochód w kokpicie. Niby leci ciepłe powietrze, ale przy gwałtowniejszym hamowaniu zalatuje zimne. Oczywiście ustawione mam maksymalne grzanie.
Wiem, że może być to problem z płynem w chłodnicy (raz tak miałem), ale ostatnio dolewałem do maxa. Czy to może być problem zapowietrzenia? Jeśli tak – to czy szybko można to usunąć?
Po nagrzaniu temperatura od wskaźnika temperatury znajduje się troszkę poza połową (w prawo – wskazująć na końcówkę znaczka od temperatury). Czy to prawidłowo, czy może za duża jest temperatura? Mam lpg.

Prosiłbym o pilną odpowiedź.
Z pozdrowieniami
RaV
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2004, 13:18
Posty: 49
Skąd: Inowrocław
Auto: 626 2.0 16V 94r

Postprzez BigBlack » 1 lut 2005, 09:49

U mnie temp tak samo stoi i tez przy LPG. Może się trochę układ zapowietrzył i powietrze stoi w nagrzewnicy. Do wczoraj płyn mi uciekał i winny się okazał krótki przewód gumowy pod kolektorem dolotowym :–) Już myślałem, że pompa ale ponad 100pln w kieszeni :–) Przy wymianie trochę się napewno powietrza do układu dostało i się jeszcze nie odpowietrzył, no i dziś na wolnych obrotach słabo grzało. Jak dostał ciśnienia przy przyspieszaniu było już lepiej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2004, 23:01
Posty: 80
Skąd: Otwock
Auto: 626 GV FE '90

Postprzez Redoo » 2 lut 2005, 02:28

RaV napisał(a):Po nagrzaniu temperatura od wskaźnika temperatury znajduje się troszkę poza połową (w prawo – wskazująć na końcówkę znaczka od temperatury). Czy to prawidłowo, czy może za duża jest temperatura? Mam lpg.

to tak samo jak u mnie tak to prawidłowo
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Grzyby » 5 lut 2005, 11:13

witam
kiedyś już ktoś miał taki problem i opisałem co działo się u mnie – pomogło.
Po prawej stronie kierownicy pod otworami do wentylacji jest taki ni to sywak ni to kółko.
Sprawdź w jakim położeniu się znajduje – jeżeli w górnym to z nawiewów będzie lecieć chłodne powietrze z zewnatrz (tylko ze środkowych), po przesunięciu na dół powinno polecieć gorąco.
Może pomoże.
pozdrawiam
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez GofNet » 6 lut 2005, 13:44

Trochę informacji na temat ogrzewania można znaleźć tutaj:
<czytaj> Silnik stygnie, zimno w środku. Co jest?
<czytaj> Termostat i uszczelka pod pokrywą zaworów.
<czytaj> Ogrzewanie a rura doprowadzająca powietrze do nagrzewnicy.
<czytaj> 323 termostat
<czytaj> OGRZEWANIE W MX3

Jest ich o wiele więcej, ale to są ostatnie tematy poruszane na Naszym FORUM.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6