Witam
jak w temacie – wymianiam amortyzatory, sprężyny .. co jeszcze mam kupić i wymienić przy okazji tego demontażu – jakieś gumki, sprężynki, śrubeczki, [waaaco?], stabilizatory czy co tam jeszcze w zawieszeniu piszczy.
chodzi o to aby np. za 2-3 tys km nie robić tej czynoości ponownie bo np. gumka jakaś padła albo cosik w tym stylu.
Wymieniam amortyzatory – przy okazji co jeszcze
Strona 1 z 1
Jak nic w zawiszeniu nie stuka to dokup jeszcze osłony amortyzatorów i gumowe odboje i masz wszystko.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 06:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
no tak . ale zakładam twardsze springi i pewniak że zacznie pukać – do tego moją droge do domu to potajemnie adac zrobił aby testowac zwiechy więc pewniak do kwadratu że zacznie pukać
pozdrawiam
My cars are able to eat my soul & money in seconds.
My cars are able to eat my soul & money in seconds.
Jak zacznie pukać to zrobisz. Po co wymieniać coś co jest OK?
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 06:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Jak długo jeździsz po dziurach to zacznie pukać niebawem, ja w tej chwili wymieniam przednie wahacze kompletne – nie będę za chwilę znowu grzebał i po jednej gumce wymieniał – jak masz auto powyżej 10 letnie to już czas nadchodzi.
W zeszłym roku byłem na Węgrzech w 5 osób + bagaże, efekt dziur jest – tył już wymieniony, teraz czas na przód. Zastanawiam się tylko jakiej firmy kupić wahacze – czy Nipparts to coś warte zachodu? Wiem że mają ich części w ASO...
W zeszłym roku byłem na Węgrzech w 5 osób + bagaże, efekt dziur jest – tył już wymieniony, teraz czas na przód. Zastanawiam się tylko jakiej firmy kupić wahacze – czy Nipparts to coś warte zachodu? Wiem że mają ich części w ASO...
oblivion kup tuleje wahaczy NOK 25 zł/szt. jedna i 65 zł/szt. druga na jedną stronę. Oryginały Mazdy odpowiednio 75 zł/szt. jedna po rabacie oraz 200 zł/szt. za drugą na stronę, czyli trzeba pomnożyć to x2. Ja założyłem NOK'i i na razie jestem zadowolony, a znając wyroby tej firmy myślę, że będę jeszcze długo zadowolony. Sworznie wahacza kup firmy 555, koszt 50 zł/szt. na stronę, czyli również x2. Łączniki firmy Yamato, koszt 40 zł/szt. na stronę, czyli też x2. I gra gitara.
Ceny z www.carspeed.pl
Ceny z www.carspeed.pl
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 06:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Ok. Thx za info
Jak zakładasz twardsze springi to pomyśl o rozpórce, gdyż nasze drogi nie są przystosowane do jazdy ze sztywnym zawieszeniem, a po dziurach kielichy dostają po d...e. Sam mam sportowe zawieszenie w Astrze F i owszem miło się jeździ po równej drodze i szybko robi zakręty bez żadnych przechyleń (opony 205x50 r15), natomiast pojawia się problem na dziurach, bo wszystko w środku lata i od latania po dziurach jeden kielich popękał. Pytanie jeszcze o ile twardsze te sprężyny będą, bo jest kilka rodzajów twardości.
Generalnie Hugo ma rację: zacznie coś pukać to wymienisz, bo nawet najstarsi górale nie wiedzą co pierwsze padnie, a życie ma swoje psikusy: zrobisz silnik – padnie coś innego, wymienisz zawieszenie – baran ukradnie dekiel od studzienki i co byś nie zrobił to zawsze coś cię zaskoczy
Generalnie Hugo ma rację: zacznie coś pukać to wymienisz, bo nawet najstarsi górale nie wiedzą co pierwsze padnie, a życie ma swoje psikusy: zrobisz silnik – padnie coś innego, wymienisz zawieszenie – baran ukradnie dekiel od studzienki i co byś nie zrobił to zawsze coś cię zaskoczy
- Od: 9 lis 2008, 11:20
- Posty: 27
- Skąd: Oleśnica
- Auto: Cronos FS/Astra 1.6 8V '95 LPG / Carisma GDI
Witam.
Czy mazda 626 GF, 2001r., DITD, hetchback ma z tyłu odboje czy same osłony amortyzatorów????
Pytam bo szukałem w necie i nie moge znaleźć takiej części, na żywo też widze tylko osłone amortyzatora, nie moge się dopatrzć czegoś w stylu odboju.
Czy mazda 626 GF, 2001r., DITD, hetchback ma z tyłu odboje czy same osłony amortyzatorów????
Pytam bo szukałem w necie i nie moge znaleźć takiej części, na żywo też widze tylko osłone amortyzatora, nie moge się dopatrzć czegoś w stylu odboju.
- Od: 13 mar 2009, 00:25
- Posty: 7
- Skąd: Elbląg
- Auto: MAZDA 626 GF 2001 DITD 110KM HATCHBACK
Jak demontujesz całe kolumny mcpersona to przyjrzyj się tym "łożyskom" ślizgowym (właściwie to nie są łożyska) z przodu na których obraca się kolumna w gnieździe. Zwykle jak nie jest zajechane wystarczy je przesmarować ale możesz je też profilaktycznie wymienić Poza tym jest jeszcze kilka badziewi które manual poleca wymienić lub mieć przy demontażu kolumny. Jeśli chodzi o przód to taki zestaw wszystkiego ma numer 49 B034 2A0A Samo łożysko to 49 G034 205. Wszystko znajdziesz w manualu żeby nie było że niby taki mondry jestem. Poza tym bardzo ważne są jeszcze gumy górnego mocowania amorów. Jak to jest w kiepskim stanie to prędzej czy później znowu będziesz musiał demontować kolumny. Nowe jest jednak drogie jak ****** i niektórzy montują dobre używki.
Jak już demontujesz ten cały syf to oblookaj czy nie ma zgnilizny w gniazdach amortyzatorów, od spodu. Jak tego nie przypilnujesz to potem może się to źle skończyć jak już coś przegnije. Poza tym dla estetyki warto też wyczyścić i odmalować całe kolumny, będzie cacy wyglądać i dłużej pożyje. Przy okazji możesz je walnąć na jakiś trendi kolor typu jasno koperkowy w perkalikowe kropki. To chyba tyle
Jak już demontujesz ten cały syf to oblookaj czy nie ma zgnilizny w gniazdach amortyzatorów, od spodu. Jak tego nie przypilnujesz to potem może się to źle skończyć jak już coś przegnije. Poza tym dla estetyki warto też wyczyścić i odmalować całe kolumny, będzie cacy wyglądać i dłużej pożyje. Przy okazji możesz je walnąć na jakiś trendi kolor typu jasno koperkowy w perkalikowe kropki. To chyba tyle
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6