Kilka pytań, uwag i sugestii na temat nowozakupionego autka.
1, 2
witam, jestem tu nowiutki:)
stałem się szczęsliwym posiadaczem mazdy 626 2.0 D comprex z 94 roku, sprowadzona z Belgii. autko ma super wygląd ale ma nie mały przebieg: 217tys.
czytałem troche o tej turbince i jestem troche pod denerwowany bo z tego co słysze autko nie powinno juz jeździć:)
a pozatym szukam ksiąki typu "sam naprawiam samochód" do tej mazdy
jakby ktoś taką posiadał lub wie gdzi moge kupić to prosze dać znać.
a i jeszcze mam pytanko, jak moge stwierdzic ze turbinka wymga regeneracji?
i nie wiem jaki olej zalać najlepiej do mazdy, nie wiem jaki był zalany wcześniej.
pozdrawiam i wesołych świąt
stałem się szczęsliwym posiadaczem mazdy 626 2.0 D comprex z 94 roku, sprowadzona z Belgii. autko ma super wygląd ale ma nie mały przebieg: 217tys.
czytałem troche o tej turbince i jestem troche pod denerwowany bo z tego co słysze autko nie powinno juz jeździć:)
a pozatym szukam ksiąki typu "sam naprawiam samochód" do tej mazdy
jakby ktoś taką posiadał lub wie gdzi moge kupić to prosze dać znać.
a i jeszcze mam pytanko, jak moge stwierdzic ze turbinka wymga regeneracji?
i nie wiem jaki olej zalać najlepiej do mazdy, nie wiem jaki był zalany wcześniej.
pozdrawiam i wesołych świąt
- Od: 24 gru 2004, 12:04
- Posty: 8
- Skąd: Jelenia Góra
- Auto: Mazda 626 2.0 D Comprex 94'
driverwrc napisał(a):czytałem troche o tej turbince
Wszystko zostało tam opisane przez autoradriverwrc napisał(a):jak moge stwierdzic ze turbinka wymga regeneracji
Do RF-CX 15W40 minerał ( zawsze jezdziłem dieslami na mineralnym )driverwrc napisał(a): nie wiem jaki olej zalać najlepiej do mazdy,
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Niestety takiej ksiazki po polsku nie ma, a wydawnictwa angielskie nie dotycza Diesli.
driverwrc napisał(a):autko ma super wygląd ale ma nie mały przebieg: 217tys.
Co to jest 217 tys i to w dodatku na Diesla? Mój ma 245 kkm – motorek 1.8. A ten przebiego to taki o którym ja wiem, a jaką "korektę" zrobił poprzedni właściciel to któż zgadnie-na pewno nie do przodu... Fakt, że przy 160 km/h dostaje zadyszki, ale nadal śmiga /przynajmniej jeszcze dziś rano/
Gratuluję zakupu
SieMA,
Wszystkiego o Comprexach sie tu dowiesz , regeneracja sie nie przejmuj mamy tu namiary na kolege Grzegorza co jest guru od tych sprezarek. Jakby co pytaj mam namiary. O cene naprawy sie nie martw bedzie 4 krotnie mniejsza niz przewidujesz (ale na razie korzystaj z auta)
Jak dodajesz gazu to powinienes slyszec swist podobny do daleko odlatjacego samolotu (jak wszystko jest dobrze), auto poiwnno przyspieszac wyraznie przy obrotach ok 1500. Zrob taki test na biegu 4 zjedz do obrotow 1000 i przyspieszaj jak poczujesz dopalacz przy ok 1500 to znaczy ze sprezarka podbija obroty.
Jak usłyszysz jakis niepokojący dzięk (całkiem wyraźny i nowy!! jak silniczek elektryczny bardzo irytujący to bedziesz wiedział że to comperex daje d..y)
Dbaj o filtr powietrza /oryginal!/ , paski alterantora i napedu comprexa /oryginaly!/, wymiane oleju
YO nemi Witaj w Wigilje
Wszystkiego o Comprexach sie tu dowiesz , regeneracja sie nie przejmuj mamy tu namiary na kolege Grzegorza co jest guru od tych sprezarek. Jakby co pytaj mam namiary. O cene naprawy sie nie martw bedzie 4 krotnie mniejsza niz przewidujesz (ale na razie korzystaj z auta)
Jak dodajesz gazu to powinienes slyszec swist podobny do daleko odlatjacego samolotu (jak wszystko jest dobrze), auto poiwnno przyspieszac wyraznie przy obrotach ok 1500. Zrob taki test na biegu 4 zjedz do obrotow 1000 i przyspieszaj jak poczujesz dopalacz przy ok 1500 to znaczy ze sprezarka podbija obroty.
Jak usłyszysz jakis niepokojący dzięk (całkiem wyraźny i nowy!! jak silniczek elektryczny bardzo irytujący to bedziesz wiedział że to comperex daje d..y)
Dbaj o filtr powietrza /oryginal!/ , paski alterantora i napedu comprexa /oryginaly!/, wymiane oleju
YO nemi Witaj w Wigilje
- Od: 25 paź 2004, 19:47
- Posty: 529
- Skąd: Łorsoł, Och o Ta
- Auto: Merida Cross 5300
Daj Madzi na Swieta nowy rozrzad
nemi napisał(a):odkąd dowiedziałem się że silnik FP jest niekolizyjny – obym się nie zdziwił – to już to nie jest dla mnie podstawowa podstawa
Ale chyba nawet przy bezkolizyjnosci zerwanie paska rozrzadu nie jest najwlasciwsza eksploatacja lepiej wymieniac na czas
Ja wracam do koryta
- Od: 25 paź 2004, 19:47
- Posty: 529
- Skąd: Łorsoł, Och o Ta
- Auto: Merida Cross 5300
W Jeleniej Górze
Hej Ad_am Nastepny Komplex na forum – grono rosnie w SIŁE , niedługo dorobimy sie wlasnego działu
W Ł Ą Ś N I E szykuj statek na spot , pojezdzisz naszymi i obczaisz co z Twoim ewentualnie ne tak , pozatym bedzie GIT
Hej Ad_am Nastepny Komplex na forum – grono rosnie w SIŁE , niedługo dorobimy sie wlasnego działu
W Ł Ą Ś N I E szykuj statek na spot , pojezdzisz naszymi i obczaisz co z Twoim ewentualnie ne tak , pozatym bedzie GIT
- Od: 25 paź 2004, 19:47
- Posty: 529
- Skąd: Łorsoł, Och o Ta
- Auto: Merida Cross 5300
Hihi, wybierzemy sie cala ekipa
Pfff... Moj miesien piwny chyba sie dobrze czuje, moze troche przeciazony, ale jestem twardy i dalej probuje swiatecznych smakolykow
navroth napisał(a):Jak tam Globy twoj brzucho, moj peka z przejedzenia ;–)))
Pfff... Moj miesien piwny chyba sie dobrze czuje, moze troche przeciazony, ale jestem twardy i dalej probuje swiatecznych smakolykow
dziekuje za duze zainteresowanie, jestem mile zaskoczony
mam jeszcze ddwa pytanka: mam rozwalony silniczek w antenie do radia, czy dostane gdzies taki mechanizm do podnoszenia anteny? oryginalny oczywiście
i drugie
bede musiał założyć alarm, bo w Belgi chyba był nie potrzebny:)
centralny jest ale na kluczyk nie wie ktoś jaki jest koszt takiego alarmu ale taki zeby był na piolta z centralnym?
pozatym jest super
podoba mi sie ten bajer z podświetlanie wszystkich drzwi::)
pozdrawiam
mam jeszcze ddwa pytanka: mam rozwalony silniczek w antenie do radia, czy dostane gdzies taki mechanizm do podnoszenia anteny? oryginalny oczywiście
i drugie
bede musiał założyć alarm, bo w Belgi chyba był nie potrzebny:)
centralny jest ale na kluczyk nie wie ktoś jaki jest koszt takiego alarmu ale taki zeby był na piolta z centralnym?
pozatym jest super
podoba mi sie ten bajer z podświetlanie wszystkich drzwi::)
pozdrawiam
- Od: 24 gru 2004, 12:04
- Posty: 8
- Skąd: Jelenia Góra
- Auto: Mazda 626 2.0 D Comprex 94'
driverwrc napisał(a):centralny jest ale na kluczyk nie wie ktoś jaki jest koszt takiego alarmu ale taki zeby był na piolta z centralnym?
Koszt alarmu zaczyna się od około 400 zł i (chyba) każdy mozna podpiąć do zamka, bo każdy alarm ma centralkę do zdalnego sterowania – przynajmniej tak mówił gość od alarmów jak się dowiadywałem.
To zależy, jaki chcesz alarm nabyć. Ale ceny przyswoitych (podkreślam: nie najtańczysz, ale przyzwoitych) alarmów (np. Scorpion) zaczynają się od ok. 300zł (alarm, krańcówki, syrena z własnym zasilaniem, czujki ruchu). Warto pomyśleć też w takim przypadku o odłączeniu zamków w drzwiach, gdyż i tak będą otwierane z pilota a potencjalny złodziej będzie zawiedziony, że nie "złamie" zamka. Oczywiście profesjonalista sobie poradzi ale takich jest na szczęście mało.
Powodzenia.
Powodzenia.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6