Problem z rozruchem, a kody bledow
Czaki napisał(a):Jestem nowy na tym forum
Więc zapraszam do lektury regulaminu –> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=34301 i proszę o poprawienie nazwy tematu na zgodny z nim. Czas na poprawę 24H.
A kody błędów silnika ktoś sprawdzał? –> http://www.mazdaspeed.pl/web/warsztat/w ... .php?c=obd
Jest kilka tematów dotyczących problemów z odpalaniem 626 GE z gazem. Poczytaj, może Cię to naprowadzi na jakiś trop.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=83654
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=65038
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=209681
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=201208
Pozdrawiam,
Darek
Kiedyś z Mazdowsza teraz na bezmaździu...
Darek
Kiedyś z Mazdowsza teraz na bezmaździu...
- Od: 25 gru 2004, 15:35
- Posty: 1331
- Skąd: Ząbki
- Auto: Mazda Scenic II ph II :)
Czaki, witamy Na początek zapoznaj się proszę z regulaminem pisania na forum –> Regulamin . Polecam tę lekturę, ponieważ z niej dowiesz się jak poprawnie nazywać tematy na forum oraz jak korzystać z wyszukiwarki. Dokleiłem Twoje zapytanie do już istniejącego tematu, do którego lektury serdecznie zapraszam.
Co do tematu. Sprawdź kody błędów. To po pierwsze. Ja bym stawiał na przepływomierz, lub na czujnik temperatury płynu. U mnie auto tak się zachowywało właśnie na odłączonym czujniku. Był cały czas przelewany i nie mógł zapalić. Po podłączeniu wtyczki do czujnika (odpiąłem go podczas zmiany układu dolotowego i zapomniałem podłączyć) problem ustał momentalnie
EDIT:
MazDarek, razem zabraliśmy się za jeden temat w tym samym czasie
Co do tematu. Sprawdź kody błędów. To po pierwsze. Ja bym stawiał na przepływomierz, lub na czujnik temperatury płynu. U mnie auto tak się zachowywało właśnie na odłączonym czujniku. Był cały czas przelewany i nie mógł zapalić. Po podłączeniu wtyczki do czujnika (odpiąłem go podczas zmiany układu dolotowego i zapomniałem podłączyć) problem ustał momentalnie
EDIT:
MazDarek, razem zabraliśmy się za jeden temat w tym samym czasie
Dzięki wielkie za poradę i chciałbym od razu przeprosić za brak odpowiedniego zapoznania się z regulaminem ale już 2 miesiące nie mam auta i trochę mnie to denerwuje. Postaram się poprawić
pawelMX6 napisał(a):MazDarek, razem zabraliśmy się za jeden temat w tym samym czasie oczko
Hehe... spoko
Czaki, daj znać jak uda się ustalić przyczynę
Pozdrawiam,
Darek
Kiedyś z Mazdowsza teraz na bezmaździu...
Darek
Kiedyś z Mazdowsza teraz na bezmaździu...
- Od: 25 gru 2004, 15:35
- Posty: 1331
- Skąd: Ząbki
- Auto: Mazda Scenic II ph II :)
Czaki stawiam na uszkodzenie cewki lub modułu zapłonowego w aparacie zapłonowym.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
aparat zapłonowy był sprawdzany, przepływomierz również... już sam nie wiem. auto na gazie odpali(jak jest ciepło) i jak się nagrzeje to chodzi na benzynie. ale na zimno ani drgnie czy to na gazie czy na benzynie.
dalej nic z autem nie wiadomo. szukam teraz takiej samej mazdy aby sprawdzic komputer. Czy ktoś z forumowiczów posiada 626 1.8 benzyna 16V "94 z okolic Lubina, Legnicy,Chojnowa...
dalej nic z autem nie wiadomo. szukam teraz takiej samej mazdy aby sprawdzic komputer. Czy ktoś z forumowiczów posiada 626 1.8 benzyna 16V "94 z okolic Lubina, Legnicy,Chojnowa...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6