Reset komputera poprzez zdjęcie klemy.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez robaszki » 17 gru 2004, 20:10

Mam pytanko ...jak długo trzeba odczekać po zdjęciu ujemnej klemy ażeby błędy sobie poszły.. i czy to wystarcza bo czytałem coś o wciśniętym dodatkowo pedale hamulca , ale nie pamiętam czy to nie dotyczyło innego auta...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2004, 21:58
Posty: 106
Skąd: Kwidzynkowo
Auto: mazda 626 2.0

Postprzez Jaksa » 17 gru 2004, 20:17

Klema + hamulec na 20 sec.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez robaszki » 17 gru 2004, 20:19

Jaksa wyjaśniłbyś jaki to ma sens w sensie elektrycznym? czysta ciekawość.. ;)
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2004, 21:58
Posty: 106
Skąd: Kwidzynkowo
Auto: mazda 626 2.0

Postprzez Jaksa » 17 gru 2004, 20:23

Ma sens jak są błędy ..... a ma?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez robaszki » 17 gru 2004, 20:31

Jaksa Nie zrozumiałeś mnie Jarku .. ja pytałem jaki sens ma tu wciśnięcie hamulca ..bo o zdjęciu klemy ujemnej na jakis czas ...słyszałem a zastanawiam się jaki udział w resecie ma tu hamulec ..pyt. czysto techniczne.....
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2004, 21:58
Posty: 106
Skąd: Kwidzynkowo
Auto: mazda 626 2.0

Postprzez robaszki » 17 gru 2004, 20:35

a co do błędów ...to chyba cuś tam jest bo przez ostatnie dwa dni co jakiś czas jak hamuję lub podjeżdżam do zakrętu i naciskam sprzęgiełko to zdarzy mu się że obroty opadając ani nie przytrzymają się przy ok. 1000 na sekundę i opadną za nisko do ok.250-300 .. ale zdarza mu się to co jakieś 20-30 wysprzęgleń , objawy dość podobne jak auta na lpg .
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2004, 21:58
Posty: 106
Skąd: Kwidzynkowo
Auto: mazda 626 2.0

Postprzez Jaksa » 17 gru 2004, 21:05

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez CYŚ » 17 gru 2004, 22:37

Podciagajac sie pod pytanie – mozna jakos skasowac mape nastaw komputera , tak ,aby na nowo sobie ustawil? Dzialalo by zdjecie klepy i pedal hamulaca?. mazdza 626, 1.8 95r. ( 90km). dzieki
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 00:24
Posty: 79
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Mazda626 GE FP,bordo,sedan,SGI

Postprzez Paweł » 18 gru 2004, 01:27

Odlaczenie akumulatora kasuje pamiec KAM, co powoduje, ze komputer na przestrzeni nastepnych kilku kilometrow bedzie musial od nowa dostosowywac sie do benzyny, odczytow z czujnikow, etc.

Nacisniecie hamulca skraca czas oczekiwania na wykasowanie pamieci, poniewaz zarowki stopu sa praktycznie jedyna rzecza, ktora na 100% mozna wlaczyc bez kluczyka w stacyjce i dzialajacego komputera. Nacisniecie hamulca rozladowuje uklad elektryczny wlasnie poprzez te zarowki.

Kasowanie bledow DTC jest mozliwe poprzez wyciagniecie zwory testowej podczas wyswietlajacych sie kodow, zarowno w systemie MECS (mazda), jaki i EEC-IV (ford).

Pozdrawiam.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/889)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez robaszki » 18 gru 2004, 17:17

no tak to bardzo wyczerpująca odpowiedz..... <czytaj> wczoraj poszukałem w innych lekturach troszke i znalazłem bardzo podobne treści jak twoje TCO , esensja tego to o wiele krótszy czas oczekiwania na rozładowanie kondensów poprzez "stopy" , ale mój problem w kwestii za mocno opadających obrotów został tymczasowo rozwiązany inaczej ... malutka regulacja i narazie jest o.k. ale chyba i tak nie obędzie się bez drobiazgowej regulacji wolnych obrotów na razie było to nie możliwe bo dojście do tej śruby jest zdźiebko utrudnione a ja nie miałem tyle czasu ....ale dzięki :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2004, 21:58
Posty: 106
Skąd: Kwidzynkowo
Auto: mazda 626 2.0

Postprzez Jaksa » 18 gru 2004, 20:22

robaszki napisał(a):no tak to bardzo wyczerpująca odpowiedz
TCO jest dobry w te klocki.... :) fakt....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez bobi8652 » 28 mar 2010, 20:04

A czy w mazdzie 323f bg 90 rok też tak można wykasować błędy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2009, 17:20
Posty: 33
Skąd: sieradz

Postprzez Siw-y » 29 mar 2010, 00:29

Tak.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez frankiliki » 29 mar 2010, 09:38

to i ja sie podczepie.gdy juz mam zresetowany komp co musze dalej zrobic aby komp dostosowal sie na nowo. mazda jest z lpg. jak jezdzic normalnie jakby nigdy nic czy jakies specjalne metody sa potrzebne
Zyj tak by po twojej smierci wszyscy sie nudzili...
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2009, 13:59
Posty: 178
Skąd: chelm
Auto: Mazda 626 CRONOS 2.0 16v 93r

Postprzez Siw-y » 29 mar 2010, 09:49

Musisz kilkanaście km przejechać tylko na benzynie aby komputer skorygował standardowe mapy do aktualnych warunków (jakości paliwa, ilości powietrza dostarczonego oraz z e wszystkich innych czujników)
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez endriubelchatowmazda » 10 sie 2011, 12:09

Witam wszystkich.
Jestem nowym forumowiczem i zarazem świeżym posiadaczem Mazdy 626 2.0 16V GLE z 1993 roku.
Może mój problem jest również związany z resetem ecu???

Podpinam sie do tematu bo mój problem polega na zbyt niskich obrotach biegu jałowego które niekiedy spadają nawet do zera ale dopiero wtedy gdy silnik jest ciepły.
Na chwilę obecną wymieniłem świece na NGK,filtr powietrza,sprawdziłem poziom płynu chłodzącego i jest prawidłowy.Wyjąłem rozebrałem i dokładnie wyczysciłem przepustnicę preparatem do przepustnic,starą uszczelkę dokładnie zdarłem na obydwu połowach.
Przepustnicę zamontowałem na uszczelkę w płynie.
Niestety efekt z obrotami jest taki sam jak przed ,pozatym dodaję że Mazda pięknie się zbiera nie ma żadnych zadławień oraz falowania obrotów tak jak to bywa przy uszkodzeniu krokowego.
Czytałem również gdzieś że należy wykręcić śrubę od składu mieszanki i dokładnie wydmuchać ten kanał czego nie zrobiłem.
Teraz w sobotę robię drugie podejście do Mazdy i potrzebuję informacji na co zwrócić uwagę.
W planach mam wymianę wszystkich wężyków podcisnieniowych na nowe bo wiadomo że są stare i moze gdzieś być mikropęknięcie.Następnym krokiem będzie adaptacja Ecu.
Moje następne pytanie dotyczy regulacji składu mieszanki tą właśnie śrubą -czy wogóle jest taka konieczna i oczywiście tylko z analizatorem?

Bardzo proszę o pomoc wszystkich forumowiczów.
Pozdrawiam
Andrzej
endriubelchatowmazda
 

Postprzez noxes » 10 sie 2011, 12:23

Kur*** to nie motorower tu nie reguluje się składu mieszanki śrubą <lol> <lol> <lol>
Co ewentualnie to reguluje się obroty bypassem w trybie serwisowym i to masz zrobić.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez endriubelchatowmazda » 10 sie 2011, 12:47

Ale nie wiem jak wejść w tryb serwisowy i dokonać takiej regulacji?
endriubelchatowmazda
 

Postprzez endriubelchatowmazda » 10 sie 2011, 13:26

endriubelchatowmazda napisał(a):Witam wszystkich.
Jestem nowym forumowiczem i zarazem świeżym posiadaczem Mazdy 626 2.0 16V GLE z 1993 roku.
Może mój problem jest również związany z resetem ecu???

Podpinam sie do tematu bo mój problem polega na zbyt niskich obrotach biegu jałowego które niekiedy spadają nawet do zera ale dopiero wtedy gdy silnik jest ciepły.
Na chwilę obecną wymieniłem świece na NGK,filtr powietrza,sprawdziłem poziom płynu chłodzącego i jest prawidłowy.Wyjąłem rozebrałem i dokładnie wyczysciłem przepustnicę preparatem do przepustnic,starą uszczelkę dokładnie zdarłem na obydwu połowach.
Przepustnicę zamontowałem na uszczelkę w płynie.
Niestety efekt z obrotami jest taki sam jak przed ,pozatym dodaję że Mazda pięknie się zbiera nie ma żadnych zadławień oraz falowania obrotów tak jak to bywa przy uszkodzeniu krokowego.
Czytałem również gdzieś że należy wykręcić śrubę od składu mieszanki i dokładnie wydmuchać ten kanał czego nie zrobiłem.
Teraz w sobotę robię drugie podejście do Mazdy i potrzebuję informacji na co zwrócić uwagę.
W planach mam wymianę wszystkich wężyków podcisnieniowych na nowe bo wiadomo że są stare i moze gdzieś być mikropęknięcie.Następnym krokiem będzie adaptacja Ecu.
Moje następne pytanie dotyczy regulacji składu mieszanki tą właśnie śrubą -czy wogóle jest taka konieczna i oczywiście tylko z analizatorem?

Bardzo proszę o pomoc wszystkich forumowiczów.
Pozdrawiam
Andrzej
endriubelchatowmazda
 

Postprzez yaro626 » 10 sie 2011, 15:30

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 cze 2008, 11:17
Posty: 331
Skąd: Lublin/Turka
Auto: 626 GH 2.2 163km

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6