Reset komputera poprzez zdjęcie klemy.
1, 2
Mam pytanko ...jak długo trzeba odczekać po zdjęciu ujemnej klemy ażeby błędy sobie poszły.. i czy to wystarcza bo czytałem coś o wciśniętym dodatkowo pedale hamulca , ale nie pamiętam czy to nie dotyczyło innego auta...
- Od: 19 lis 2004, 21:58
- Posty: 106
- Skąd: Kwidzynkowo
- Auto: mazda 626 2.0
Klema + hamulec na 20 sec.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Ma sens jak są błędy ..... a ma?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa Nie zrozumiałeś mnie Jarku .. ja pytałem jaki sens ma tu wciśnięcie hamulca ..bo o zdjęciu klemy ujemnej na jakis czas ...słyszałem a zastanawiam się jaki udział w resecie ma tu hamulec ..pyt. czysto techniczne.....
- Od: 19 lis 2004, 21:58
- Posty: 106
- Skąd: Kwidzynkowo
- Auto: mazda 626 2.0
a co do błędów ...to chyba cuś tam jest bo przez ostatnie dwa dni co jakiś czas jak hamuję lub podjeżdżam do zakrętu i naciskam sprzęgiełko to zdarzy mu się że obroty opadając ani nie przytrzymają się przy ok. 1000 na sekundę i opadną za nisko do ok.250-300 .. ale zdarza mu się to co jakieś 20-30 wysprzęgleń , objawy dość podobne jak auta na lpg .
- Od: 19 lis 2004, 21:58
- Posty: 106
- Skąd: Kwidzynkowo
- Auto: mazda 626 2.0
http://www.mazdaspeed.pl/obsluga/kody.php tu masz trochę danych.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Odlaczenie akumulatora kasuje pamiec KAM, co powoduje, ze komputer na przestrzeni nastepnych kilku kilometrow bedzie musial od nowa dostosowywac sie do benzyny, odczytow z czujnikow, etc.
Nacisniecie hamulca skraca czas oczekiwania na wykasowanie pamieci, poniewaz zarowki stopu sa praktycznie jedyna rzecza, ktora na 100% mozna wlaczyc bez kluczyka w stacyjce i dzialajacego komputera. Nacisniecie hamulca rozladowuje uklad elektryczny wlasnie poprzez te zarowki.
Kasowanie bledow DTC jest mozliwe poprzez wyciagniecie zwory testowej podczas wyswietlajacych sie kodow, zarowno w systemie MECS (mazda), jaki i EEC-IV (ford).
Pozdrawiam.
Nacisniecie hamulca skraca czas oczekiwania na wykasowanie pamieci, poniewaz zarowki stopu sa praktycznie jedyna rzecza, ktora na 100% mozna wlaczyc bez kluczyka w stacyjce i dzialajacego komputera. Nacisniecie hamulca rozladowuje uklad elektryczny wlasnie poprzez te zarowki.
Kasowanie bledow DTC jest mozliwe poprzez wyciagniecie zwory testowej podczas wyswietlajacych sie kodow, zarowno w systemie MECS (mazda), jaki i EEC-IV (ford).
Pozdrawiam.
the right man in the wrong place...
no tak to bardzo wyczerpująca odpowiedz..... wczoraj poszukałem w innych lekturach troszke i znalazłem bardzo podobne treści jak twoje TCO , esensja tego to o wiele krótszy czas oczekiwania na rozładowanie kondensów poprzez "stopy" , ale mój problem w kwestii za mocno opadających obrotów został tymczasowo rozwiązany inaczej ... malutka regulacja i narazie jest o.k. ale chyba i tak nie obędzie się bez drobiazgowej regulacji wolnych obrotów na razie było to nie możliwe bo dojście do tej śruby jest zdźiebko utrudnione a ja nie miałem tyle czasu ....ale dzięki
- Od: 19 lis 2004, 21:58
- Posty: 106
- Skąd: Kwidzynkowo
- Auto: mazda 626 2.0
TCO jest dobry w te klocki.... fakt....robaszki napisał(a):no tak to bardzo wyczerpująca odpowiedz
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
to i ja sie podczepie.gdy juz mam zresetowany komp co musze dalej zrobic aby komp dostosowal sie na nowo. mazda jest z lpg. jak jezdzic normalnie jakby nigdy nic czy jakies specjalne metody sa potrzebne
Zyj tak by po twojej smierci wszyscy sie nudzili...
- Od: 6 gru 2009, 13:59
- Posty: 178
- Skąd: chelm
- Auto: Mazda 626 CRONOS 2.0 16v 93r
Witam wszystkich.
Jestem nowym forumowiczem i zarazem świeżym posiadaczem Mazdy 626 2.0 16V GLE z 1993 roku.
Może mój problem jest również związany z resetem ecu???
Podpinam sie do tematu bo mój problem polega na zbyt niskich obrotach biegu jałowego które niekiedy spadają nawet do zera ale dopiero wtedy gdy silnik jest ciepły.
Na chwilę obecną wymieniłem świece na NGK,filtr powietrza,sprawdziłem poziom płynu chłodzącego i jest prawidłowy.Wyjąłem rozebrałem i dokładnie wyczysciłem przepustnicę preparatem do przepustnic,starą uszczelkę dokładnie zdarłem na obydwu połowach.
Przepustnicę zamontowałem na uszczelkę w płynie.
Niestety efekt z obrotami jest taki sam jak przed ,pozatym dodaję że Mazda pięknie się zbiera nie ma żadnych zadławień oraz falowania obrotów tak jak to bywa przy uszkodzeniu krokowego.
Czytałem również gdzieś że należy wykręcić śrubę od składu mieszanki i dokładnie wydmuchać ten kanał czego nie zrobiłem.
Teraz w sobotę robię drugie podejście do Mazdy i potrzebuję informacji na co zwrócić uwagę.
W planach mam wymianę wszystkich wężyków podcisnieniowych na nowe bo wiadomo że są stare i moze gdzieś być mikropęknięcie.Następnym krokiem będzie adaptacja Ecu.
Moje następne pytanie dotyczy regulacji składu mieszanki tą właśnie śrubą -czy wogóle jest taka konieczna i oczywiście tylko z analizatorem?
Bardzo proszę o pomoc wszystkich forumowiczów.
Pozdrawiam
Andrzej
Jestem nowym forumowiczem i zarazem świeżym posiadaczem Mazdy 626 2.0 16V GLE z 1993 roku.
Może mój problem jest również związany z resetem ecu???
Podpinam sie do tematu bo mój problem polega na zbyt niskich obrotach biegu jałowego które niekiedy spadają nawet do zera ale dopiero wtedy gdy silnik jest ciepły.
Na chwilę obecną wymieniłem świece na NGK,filtr powietrza,sprawdziłem poziom płynu chłodzącego i jest prawidłowy.Wyjąłem rozebrałem i dokładnie wyczysciłem przepustnicę preparatem do przepustnic,starą uszczelkę dokładnie zdarłem na obydwu połowach.
Przepustnicę zamontowałem na uszczelkę w płynie.
Niestety efekt z obrotami jest taki sam jak przed ,pozatym dodaję że Mazda pięknie się zbiera nie ma żadnych zadławień oraz falowania obrotów tak jak to bywa przy uszkodzeniu krokowego.
Czytałem również gdzieś że należy wykręcić śrubę od składu mieszanki i dokładnie wydmuchać ten kanał czego nie zrobiłem.
Teraz w sobotę robię drugie podejście do Mazdy i potrzebuję informacji na co zwrócić uwagę.
W planach mam wymianę wszystkich wężyków podcisnieniowych na nowe bo wiadomo że są stare i moze gdzieś być mikropęknięcie.Następnym krokiem będzie adaptacja Ecu.
Moje następne pytanie dotyczy regulacji składu mieszanki tą właśnie śrubą -czy wogóle jest taka konieczna i oczywiście tylko z analizatorem?
Bardzo proszę o pomoc wszystkich forumowiczów.
Pozdrawiam
Andrzej
-
endriubelchatowmazda
endriubelchatowmazda napisał(a):Witam wszystkich.
Jestem nowym forumowiczem i zarazem świeżym posiadaczem Mazdy 626 2.0 16V GLE z 1993 roku.
Może mój problem jest również związany z resetem ecu???
Podpinam sie do tematu bo mój problem polega na zbyt niskich obrotach biegu jałowego które niekiedy spadają nawet do zera ale dopiero wtedy gdy silnik jest ciepły.
Na chwilę obecną wymieniłem świece na NGK,filtr powietrza,sprawdziłem poziom płynu chłodzącego i jest prawidłowy.Wyjąłem rozebrałem i dokładnie wyczysciłem przepustnicę preparatem do przepustnic,starą uszczelkę dokładnie zdarłem na obydwu połowach.
Przepustnicę zamontowałem na uszczelkę w płynie.
Niestety efekt z obrotami jest taki sam jak przed ,pozatym dodaję że Mazda pięknie się zbiera nie ma żadnych zadławień oraz falowania obrotów tak jak to bywa przy uszkodzeniu krokowego.
Czytałem również gdzieś że należy wykręcić śrubę od składu mieszanki i dokładnie wydmuchać ten kanał czego nie zrobiłem.
Teraz w sobotę robię drugie podejście do Mazdy i potrzebuję informacji na co zwrócić uwagę.
W planach mam wymianę wszystkich wężyków podcisnieniowych na nowe bo wiadomo że są stare i moze gdzieś być mikropęknięcie.Następnym krokiem będzie adaptacja Ecu.
Moje następne pytanie dotyczy regulacji składu mieszanki tą właśnie śrubą -czy wogóle jest taka konieczna i oczywiście tylko z analizatorem?
Bardzo proszę o pomoc wszystkich forumowiczów.
Pozdrawiam
Andrzej
-
endriubelchatowmazda
Ten temat powinien ci pomóc – viewtopic.php?f=303&t=74432&p=1370110&hilit=bypass+mazda+626#p1370110
- Od: 20 cze 2008, 11:17
- Posty: 331
- Skąd: Lublin/Turka
- Auto: 626 GH 2.2 163km
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6