Przecież pisałeś, że założyłeś nowy drążek kierowniczy. To co, nowy ma luz?mlodypix napisał(a): czy mozliwe jest wybicie laczenia draqzka kierowniczego z maglownica . tam jest delikatny luz na laczeniu ,, na tym jabłku''
Stukanie w zawieszeniu 626 GE
1, 2
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
no własnie jest tam delikatny luz na nowym drazku ? a moze jest to maglownica jak to sprawdzic ten drazek jak boiere za niego reka i ruszam do gory i w dol to ma delikatny luz
- Od: 8 lis 2012, 17:36
- Posty: 8
- Auto: MAZDA 626 GE
Nie może mieć żadnego luzu.mlodypix napisał(a):no własnie jest tam delikatny luz na nowym drazku ? a moze jest to maglownica jak to sprawdzic ten drazek jak boiere za niego reka i ruszam do gory i w dol to ma delikatny luz
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Witam. Wymieniałem jakiś dwa miesiące temu wahacze, końcówki drążków oraz drążki stabilistora. Po całości pojechałem na zbieżność. Przed śniegiem czasami coś stuknęło. Potem ucichło wiec nie ruszałem a przed wczoraj zaczęło niemiłosiernie walić "take głuche stukniecie". Głównie na uskokach poprzecznych słychać pukanie, czuć nawet na pedałach. Wydaje się jakby nawet na górze pod maska po prawej stronie słychać pukniecie. Ale z moich domniemań wydaje mi się ze to okolice sworznia. Pierwsze podejrzenie poszło na nie dokrecone sworznie bo taki sam stuk był jak były już wywalone owe części. Lecz oryginalne śruby są stare i nie chciałem an chama dokręcać wiec kręciłem książkowo 56 NM i nadal stuka. Zmieniłem śruby na mocniejsze 8.8 i dokręciłem do około 65NM i ukręciło śrubę, następnie zmieniłem na 10.9 i zerwało gwint na nakrętce. I teraz nie wiem czy kupić mocniejsze śruby 12 czy A4 i nakrętki czy problem tkwi gdzie indziej.
Ostatnio edytowano 1 mar 2012, 18:08 przez kyluz, łącznie edytowano 1 raz
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
yyyyy jak odkręcałem wahacz i kręciłem za cały pod zespół to ładnie latało na boki. Nie wiem czy to to czy nie. w dodatku ten amorek mi leje :/
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
może poducha amortyzatora?
- Od: 9 kwi 2011, 00:07
- Posty: 291
- Skąd: Wilkowo
- Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC
Krótko opiszę ten trudny dla mechaników przypadek.Żadnych luzów w zawieszeniu 3 razy szarpaki 2 razy stan amorków,2 razy podnośnik i po najechaniu lewym kołem na niewielkie nierówności (garb,ogranicznik}słyszę metaliczne stuknięcie,na prawym kole cisza diagnoz patałachów mechaników słyszałem wiele od poduszki amorków po łożyska kół,klocki,szczęki,maglownicę,wyważenie koła,przeguby{żadnych tradycyjnych dzwięków},poduszki silnika i skrzyni.Może ktoś miał podobne objawy to proszę o porady.
- Od: 4 paź 2010, 19:15
- Posty: 15
- Skąd: łódż
- Auto: Mazda 626 GE 1997r FP 1.8 16V.90 KM
sobol1966 napisał(a):diagnoz patałachów mechaników
O widzę że wszech wiedzącego mamy ... ,troszkę więcej pokory ,bo stuki w zawieszeniu są niekiedy tak trudno wykrywalne że bez rozbiórki zawieszenia na czynniki pierwsze prawie nie możliwie do zdiagnozowania ,ze swojej praktyki mogę Ci napisać że miałem i stukający magiel ,stukający amortyzator -pomimo że wykazywał sprawność 70-80% i wiele innych nie wiarygodnych możliwych stuków
Na początek rozepnij sworzeń , następnej kolejności łącznik ,a jak to nie będzie przyczyną to po kolei wszystko w zawieszeniu do sprawdzenia ,może trafisz i będziesz mniejszym patałachem niż Ci mechanicy co mają postawić diagnozę nie rozbierając auta
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Doszedłem sam do tego co tak stuka ,w przeciwieństwie do mechaników obejrzałem dokładnie przednie zawieszenie w miejscu stukania i co ,ano metalowa belka [pręt ,stabilizator] do którego przymocowane są łączniki stabilizatora był przesunięty o kilka centymetrów w jedną stronę i pukał w zawieszenie,ciężko wychwycić poniewa jest dobrze schowany i trudno wyłapać małą różnicę.Teraz śmiga aż miło.
- Od: 4 paź 2010, 19:15
- Posty: 15
- Skąd: łódż
- Auto: Mazda 626 GE 1997r FP 1.8 16V.90 KM
wszstko zdrowe tylko pacjęt zmarł przy energicznych ruhach kierownicą słychać stuki z okolic maglownicy nawet przy włączonym silniku w jaki sposób dokładnie zbadać maglownice i drążki kierownicze
-
slawek852
pomacać, poszarpać, wyjdzie wszystko, albo odpadnie....
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Może ktoś przerabiał to u siebie w GE – na tylnej osi czasem dośc mocno stuka. Wymieniłem gumy stabilizatora, ponieważ były w agonalnym stanie i jest lepiej, ale nie idealnie. Dzisiaj byłem na przeglądzie i diagnosta w każdą stronę wszystko wyszarpał i stwierdził, że to na pewno nie na dole, tylko od góry coś stuka. Strzelam, że to poduszki amorka – dobry trop? Gdzie to można kupic, ponieważ na allegro nie widzę nawet (same przody)...
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
Tez obstawiam poduszki, u mnie byly w masakrycznym stanie ale na allegro dostepne byly, jest tez Intercars,carspeed czy chocby inne sklepy, napewno znajdziesz tylko wymien tez lozysko poduszki
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6